علت برخورد زننده با "داوطلب باردار کنکور" چه بود؟!/ لزوم برخورد قاطع با خاطیان پرونده

اجتماعی،   4000414055 ۳۸ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده است که یکی از داوطلبان کنکور در روایت رفتار زننده و عجیب مدیر حوزه مربوطه می‌گوید: جلوی اون‌همه آدم هنوز در رو نبسته بودن و همه نشسته بودن، جلوی اون‌همه پرسنل گفت "مانتوت را بازکن" ... می‌گفت "جزو قوانین است"!

علت برخورد زننده با "داوطلب باردار کنکور" چه بود؟!/ لزوم برخورد قاطع با خاطیان پرونده

به گزارش تسنیم؛ از روز پنجشنبه 10 تیر ماه 1400 ویدیویی در فضای مجازی دست به دست می‌شود که یکی از داوطلبان کنکور سراسری 1400 با گریه، روایت رفتار نادرستی که در یکی از حوزه‌های برگزاری کنکور سراسری با وی انجام شده است را بازگو می‌کند.

در ویدئوی مذکور، این داوطلب می‌گوید: «من امروز کنکور داشتم در مدرسه بوعلی سینا، در دستم آنژیوکت است به خاطر اینکه سه ماهه باردارم و نسخه پزشکی دارم؛ همه موارد را نشان دادم که سرم‌ها باید زده شود، حتی نامه بستری بیمارستان را هم نشون دادم. مدیر مدرسه گفت این(داشتن آنژیوکت) تقلبه باید باز کنی!!

من را به خاطر آنژیوکتم از جلسه بیرون آوردند و گفتند که باید بگردیمت! مسئول بهداشت آنجا آمد و نسخه من را تایید کرد و گفت باید سرم بزند به خاطر همین است که آنژیوکت به دستم وصله؛ مدیر مدرسه برخورد خیلی بدی کرد.

پلیس آمد و شکایتم را نوشتم. با این حال با اینکه تمام اطرافیان گفتند این گناه داره، بچه‌اش گناه داره اما باز هم این خانم رفتار بدی کرد؛ داخل گوشم را گشت، گفتم اشکال ندارد، داخل کفشم را گشت، گفتم اشکالی ندارد، جیب‌هام را گشت، گفتم اشکالی ندارد! جلوی اون همه آدم هنوز در رو نبسته بودن و همه نشسته بودن، جلوی اون همه پرسنل،گفت مانتوت را بازکن، مانتوم رو باز کردم. بلوزم رو زد بالا که مثلا من را تفتیش کند و می‌گفت جزو قوانین است! گفتم کدام قانونی اجازه می‌دهد که زن حامله را اینجوری تنش را بلرزونی!

بعد جلسه بهش گفتم خانم انصاف نبود اینجوری با یک زن حامله رفتار کنی! شروع کرد فریاد زدن و بعد گفت صورتجلسه بنویسید که من در آنجا اغتشاش کردم، شلوغ کردم! بعد من را از مدرسه انداخت بیرون و گفت تو غلط کردی با این حالت اومدی کنکور دادی!! برای چی اومدی کنکور دادی! گفتم خانم! من فوق لیسانسم، وقتی اومدم اینجا این کنکور رو دادم حتما یه رشته خاصی را میخواستم که اومدم شرکت کردم، پلیس هم آمد، من که می‌دانم به جایی نمی‌رسد اما رفتم حراست آموزش و پرورش، آقای رمضانی بودند خدا خیرشون بدهد، یک ساعت کامل برای من وقت گذاشتند، همه را نوشتند، گفتند ما دوربین‌ها را چک و پیگیری و حتما برخورد می‌کنیم.»

اما مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به پیگیری خبرنگار تسنیم، پاسخگویی درباره این واقعه را مربوط به حراست وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد.

بر اساس محتوای ویدئوی منتشر شده و ذکر نام مسئول حراست منطقه، مشخص شد این مورد در شهر تهران و در مدرسه دخترانه بوعلی سینا منطقه 1 (فرمانیه) روی داده است؛ در تماس با رئیس منطقه یک، او تنها به ذکر اینکه جمله که "این مسئله در دست بررسی است و ماجرا مربوط به حراست است" اکتفا کرد!

از وزارت آموزش و پرورش انتظار می‌رود در اسرع وقت پاسخ دقیقی به افکار عمومی ارائه و با خاطیان احتمالی، اشد برخورد قانونی صورت گیرد.

خبرگزاری تسنیم تا حصول نتیجه و مشخص شدن تمام ابعاد این برخورد زننده با یک داوطلب باردار، پیگیر این پرونده خواهد بود و نتیجه برخورد قانونی با خاطیان را اطلاع‌رسانی خواهد کرد.

دیدگاه کاربران

ناشناس۲۰۷۷۸۶۲۱۲:۲۹:۵۲ ۱۴۰۰/۴/۱۴
واقعا که.!؟!
ناشناس۲۰۷۷۸۶۵۱۲:۳۰:۳۳ ۱۴۰۰/۴/۱۴
عزیزم راهش فقط یه چیزه هرچی داری بفروشی فقط از این مملکت بری !!
ناشناس۲۰۷۸۶۴۵۱۸:۳۶:۱۲ ۱۴۰۰/۴/۱۴
شما خودت عمل کن. دعات میکنیم
سید۲۰۷۷۹۲۴۱۲:۵۲:۴۸ ۱۴۰۰/۴/۱۴
در کنار آن از مراقبینی استفاده میشود که نه تنها سکوت را رعایت نمیکردند بلکه در کنار هم در جلو سالن در کنار بچه ها با صدای بلند از احوالات و جهیزیه ای که برای دخترانشان خریده اند صحبت مینمودند و رشته افکار همه را در هم تنیده بودند . باعث تاسف است که تلاش یک عده را برای این چند ساعت سالها تلاش نموده اند را بهیچ میانگارند و نمیشد اعتراضی نمود چرا که اوضاع بگونه دیگر رقم میخورد .
محمد۲۰۷۷۹۲۶۱۲:۵۳:۰۹ ۱۴۰۰/۴/۱۴
فوق لیسانس که هستی حامله که هستی مریض هم که هستی /// خوب جانم...سال بعد کنکور بده دیگه ....اینقدر هم تقلب میزنن یه مسئول بخواد دقیق بررسی کنه اینجوری حاشیه درست میکنن...بچه کنکوری که نبودی...سن و سالی ازت گذشته ...
ناشناس۲۰۷۸۲۹۳۱۵:۵۰:۳۷ ۱۴۰۰/۴/۱۴
به شما ربطی ندارد
ناشناس۲۰۷۸۳۸۰۱۶:۳۹:۳۶ ۱۴۰۰/۴/۱۴
کسی با خانوادت اینجوری برخورد کنه باز هم این حرف را میزنی ؟؟
ناشناس۲۰۷۸۹۳۷۲۱:۳۰:۱۵ ۱۴۰۰/۴/۱۴
واقعا هم همینطوره اینقدر قضیه رو هیجانی و احساسی کردن اصل قضیه که حساسیت و مسئولیت پذیری اون مسئول مربوطه گم شده فردا هرکی اومد گفت حامله ام و یه آنژیوکت به خودش وصل کرد نباید بهش نزدیک شد؟مردم یکم منطقی باشید قطعا نیت طرف مسئله بارداری خانم نبوده با این همه دوز کلکی که سوار میکنن حق داشته حساس باشه و اون خانوم فوق لیسانس هم باید تمکین میکرده و سر و صدا نمیکرد اگر برخوردی قرار صورت بگیره با اون داوطلب باید برخورد بشه
ناشناس۲۰۷۷۹۳۱۱۲:۵۴:۵۹ ۱۴۰۰/۴/۱۴
اتفاقا از اون مسئول باید تقدیر کنن که اینطور امانتدار و حساس بوده در مسئله ای که اینقدر مهمه و شاید یک نفر با یک تقلب به رشته ای برسه و یکی دیگه جا نمونه واقعا باید برای خبرگزاری هایی مثل تسنیم تاسف خورد
ناشناس۲۰۷۷۹۷۲۱۳:۱۸:۴۷ ۱۴۰۰/۴/۱۴
به عنوان یک شهروند عادی عرض میکنم از اونور بوم نیفتیم بهتر است آگاهی با و رعایت مقررات را ترویج کنیم حتما افرادی در صحنه حضور داشتند که باید حرف همه را شنید فرد با شرایط خاص باید ازقبل اقداماتی را انجام میداد
ناشناس۲۰۷۷۹۸۳۱۳:۲۳:۴۱ ۱۴۰۰/۴/۱۴
بعدا اعلام می شود اصلا ایشان داوطلب کنکور نبودند
ناشناس۲۰۷۸۰۰۳۱۳:۳۲:۲۵ ۱۴۰۰/۴/۱۴
والله به نظرم حق با مدیره. آخه زن باردار با آنژیوکت تو دستش و حال خراب و وضعیت بحرانی کرونا تازه وقتی طرف فوق لیسانس. هم داره چه نیازی هست بیاد کنکور بده؟
ناشناس۲۰۷۸۸۲۷۲۰:۲۱:۰۹ ۱۴۰۰/۴/۱۴
عجب حرفی می زنی دوستداره ادامه تحصیل بده جرمه!؟
ناشناس۲۰۷۸۰۴۷۱۳:۴۷:۱۱ ۱۴۰۰/۴/۱۴
گاها سیستم اموزشی این مملکت.. سطح پاسخگویی حراست و روابط عمومی وزارت خونه رو هم که میبینید.. هرجای دیگه دنیا بود خاطی الان رسوای عالم بود که دیگه چنین شکری رو نخوره اما اینجا کسی پاسخگوی این وضعیت نیست .
محمد۲۰۷۸۰۹۵۱۴:۱۷:۳۲ ۱۴۰۰/۴/۱۴
متاسفانه نحوه برخورد در بعضی حوزه ها بشدت مایه شرمساری است در حوزه پیام نور .. در گروه تجربی وقتی از برخی از داوطلبان تقلب محرز گرفتند به استناد حرف این داوطلب متقلب که دختر یکی از پزشکان زنان و زایمان .. است داوطلب دیگری را هم که گناهی نداشت با بازدید بدنی و برخورد امنیتی تمرکز داوطلب بیگناه را برهم زده و بعد از نیم ساعت به او اجازه اتمام امتحان را دادند و داوطلب متقلب که پدر و مادر دکتر دارد با این تهمت سرنوشت داوطلب دیگر را به هم زد
ناشناس۲۰۷۸۱۰۲۱۴:۱۹:۲۸ ۱۴۰۰/۴/۱۴
مراقب درست می گوید با آنژیو و با اون وضعیت حواس بقیه را پرت میکند
ناشناس۲۰۷۸۱۰۵۱۴:۲۱:۱۳ ۱۴۰۰/۴/۱۴
خداییش داوطلب کنکوری اینجوری خیلی خاص هست
فرزند۲۰۷۸۱۱۸۱۴:۳۰:۰۴ ۱۴۰۰/۴/۱۴
شبانه روز‌ فتوا میدین مردم بچه دار بشن بعد بدترین برخورد رو‌هم با زن باردار میکنید خداوکیلی با خودتون چند چند هستین
ناشناس۲۰۷۸۱۴۶۱۴:۴۲:۰۴ ۱۴۰۰/۴/۱۴
خب به جای نوشتن این همه داستان ویدیو مربوطه رو میزاشتید
ناشناس۲۰۷۸۱۹۲۱۴:۵۹:۴۳ ۱۴۰۰/۴/۱۴
جماعت عقده ای ، عقده اشان را سر این زن بی پناه خالی کرده اند ؟!
ناشناس۲۰۷۸۱۹۵۱۵:۰۲:۱۳ ۱۴۰۰/۴/۱۴
مقصر اصلی خود شما بودی با این حالت و داشتن فوق لیسانس می گذاشتی سال بعد شرکت می کردی آن خانم مدیر تنها به وظیفه اش عمل کرده چون افراد شارلاتان برای سوء استفاده از هر نوع پوششی استفاده می کنند و این کار مسئولین اجرایی را دشوارتر می کند .
ناشناس۲۰۷۸۲۲۵۱۵:۱۸:۴۵ ۱۴۰۰/۴/۱۴
بنده خودم از عوامل اجرایی بودم خانمی با یک ساک همراه خودش اسرار داشت وارد جلسه شود و عنوان می کرد ساک حاوی طلا و جواهرات و اسناد مهم شخصی اش هست و باید حتما همراه خودش باشد و در جلوی درب ورودی سالن بشدت ترافیک ایجاد کرده بود و شروع به سرو صدا و ایجاد تنش و اگر داوطلبان پشت کارت ورود به جلسه را مطالعه کرده باشند اجازه همراه داشت هیچی را ندارند جز تراش و مداد و پاکن ، وقتی من دیدم نیروی انتظامی حاضر و دیگر مسئولین به خاطر عواقب بعدی برای خودشان از من حمایت نکردند من هم برای اینکه ایجاد سرو صدای بیشتر نشود و تنش ایجاد نشود و این نکته که با ایجاد سروصدا و شکایت‌های احتمالی کسی از مسئولین از من حمایت نخواهند کرد اجازه دادم با ساک وارد جلسه شود و هر کار می خواهد بکند . حالا بحث من این است تا زمانی که عده ای با ایجاد سرو صدا و فیلمبرداری همراهانش بی قانونی می کنند و مسئولین هم از کارمندان خود حمایت نمی کنند وضع مان از این هم بدتر میشود .
ناشناس۲۰۷۸۲۲۹۱۵:۲۰:۴۵ ۱۴۰۰/۴/۱۴
انسانم آرزوست!
ناشناس۲۰۷۸۲۴۷۱۵:۲۸:۰۲ ۱۴۰۰/۴/۱۴
امان از وسایل تقلب جدید
ناشناس۲۰۷۸۸۷۵۲۰:۴۵:۳۵ ۱۴۰۰/۴/۱۴
چه ربطی داره به بی ادبی و بی تربتی مدیر مدرسه
ناشناس۲۰۷۸۳۵۵۱۶:۲۵:۵۹ ۱۴۰۰/۴/۱۴
یکی بگه با آنژیو کت چه جوری میشه تقلب کرد؟
ناشناس۲۰۷۸۳۵۹۱۶:۲۶:۴۱ ۱۴۰۰/۴/۱۴
واقعا به حق بود مملکت شده همش تقلبی جلو تقلبی ها اگه از اول گرفته بشه بهتره به هر حال مشکوک بوده با شرایطی که داشته لازم بود بر خورد بشه
ناشناس۲۰۷۸۳۶۰۱۶:۲۸:۲۵ ۱۴۰۰/۴/۱۴
فرار از مملکت،تنها راه سعادت.
ناشناس۲۰۷۸۳۷۰۱۶:۳۳:۱۶ ۱۴۰۰/۴/۱۴
1.روشهای جدید تقلب زیاد شده. 2. بارداری 3 ماهه در ظاهر مشخص نمی شود. 3. مدیر مسئولیت شناس بوده و سرسری نگرفته. در موارد مشابه که جدی نگرفته اند حق دیگران ضایع شده
ناشناس۲۰۷۸۳۷۵۱۶:۳۶:۵۹ ۱۴۰۰/۴/۱۴
به نظرم اون خانم مراقب یارییس کار قانونی انجام داده ولی نه در حضور شرکت کنندگان انوقت به گفته پیام بالا این خانم که مدرک فوق لیسانس داشته بااین وضعیت نیاز نبود ناگفته نباشد بعضی از خبرنگاران پیاز داغش رو زیاد میکنند
باهر۲۰۷۸۴۳۶۱۷:۰۴:۴۱ ۱۴۰۰/۴/۱۴
این خانم مدیر می توانست با لحن محترمانه برخورد کند نه با لحن بی ادبانه. چطور این تیپ افراد نابلد را مسئول حوزه امتحانی می کنند تابا سرنوشت مردم اینطوری بازی بکند؟!!
ناشناس۲۰۷۸۴۴۶۱۷:۰۷:۲۱ ۱۴۰۰/۴/۱۴
پیگیری کردن این جریان دقیقاً مانند《 آب در هاون کوبیدن 》 است .
یک ماما۲۰۷۸۵۲۰۱۷:۴۳:۲۶ ۱۴۰۰/۴/۱۴
کنکور که باید میدادوحقش هست. چون بارداری که مریضی نیست فقط چون افت فشار داشته یا تهوع استفراغ بارداری لابد یه سرمی چیزی لازم داشته ولی خیلی اورژانسی نبوده وباید انژیوکتشو می کند وبعدجلسه میرفت سرم میزد.ضمنا این یه طرفه به قاضی رفتنه .به نظرم خیلی سروصدا کرده وحتی بعد ازجلسه دوباره رفته دعوا واعتراض واینکه چقدر حالش خوب بوده وضعف نداشته که رفته پی گیری شکایت ..
ناشناس۲۰۷۸۵۸۶۱۸:۰۹:۳۱ ۱۴۰۰/۴/۱۴
..من اول فکرکردم طرف مرد بوده. داوطلب مشکوک بوده تفتیش کرده..
ناشناس۲۰۷۸۶۷۹۱۸:۵۳:۰۲ ۱۴۰۰/۴/۱۴
حتما یه چیزی قایم کرده بوده داوطلبی که حامله است باید بشینه تو خونه نه اینکه بیاد کنکور بده
ناشناس۲۰۷۸۷۳۴۱۹:۳۱:۵۴ ۱۴۰۰/۴/۱۴
نمی شود هم بچه داری کرد هم حامله بود هم ور شرایط کرونا در محیط جمعی امتخان داد و شرایط فیزیک باید متناسب با جلسه کنکور باشد. حالا مدیر بدبخت آیا روانشناس است مددکار اجتماعی است . ما می خواهیم همزمان سه جریان زندگی را با هم جلو ببریم ما ها تشنه همه چیزیم. مدیر هم محکم است!!!
ناشناس۲۰۷۸۸۷۳۲۰:۴۵:۱۰ ۱۴۰۰/۴/۱۴
بدترین برخورد ها با مردم و ارباب رجوع متاسفانه در آموزش و پرورش رخ می دهد.
ناشناس۲۰۷۸۸۹۷۲۰:۵۴:۳۷ ۱۴۰۰/۴/۱۴
حق با مدیر بوده باید قانون را رعایت کرد ، رسانه ها هم به رسالت خود عمل کنند و رعایت قانون را ترویج کنند نه هوچی گری و ایجاد تنش را.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

  1. شهادت رییس جمهور در حادثه بالگرد/ پیام‌های تسلیت شخصیت‌ها در پی شهادت رئیسی

  2. لحظۀ پیداشدن لاشه بالگرد توسط تیم پهپادی

  3. خوشحالی مجری شبکه ۱۴ اسرائیل از خبر شهادت رئیس جمهور ایران

  4. محل تدفین شهید آیت‌الله رئیسی مشخص شد/ اقامه نماز رهبر انقلاب بر پیکر رئیس‌جمهور و همراهانش

  5. عملکرد سیاه آمریکا در تحریم ها از نگاه ظریف/ توضیحاتی درباره انتخابات ریاست جمهوری/ آرامش در بازار ارز

  6. سخت، اما گذرا...

  7. شناسایی هویت شهدای سانحه بالگرد رئیس‌جمهور/ تایید سوختگی پیکرها/ آیت‌الله آل‌هاشم یک‌ساعت پس از حادثه زنده بوده است

  8. رهبر انقلاب: ایران خدمتگذار صمیمی، مخلص و باارزشی را از دست داد/ اینجانب پنج روز عزای عمومی اعلام می‌کنم

  9. شهدای خلبان حادثه بالگرد رئیس‌جمهور

  10. زندگی‌نامه رئیس‌جمهور شهید سید ابراهیم رئیسی

  11. جزئیات درگیری خونین پلیس با اشرار و اراذل در نارمک

  12. بازتاب های گسترده بین المللی در پی شهادت رئیس جمهور کشورمان

  13. صفحه تلخی در کتاب انقلاب اسلامی ورق خورد

  14. کارنامه خدمات شهیدان حسین امیرعبداللهیان و سید محمدعلی آل‌هاشم

  15. جلسه فوق العاده هیأت دولت به ریاست مخبر آغاز شد

  16. واکنش ظریف به شهادت رئیس جمهور

  17. پیام تسلیت دکتر احمد توکلی در پی شهادت آیت الله رئیسی

پربحث‌های هفته

  1. دفاع از جمهوریت یا دفاع از الیگارشی؟

  2. مقاومت بی‌مبنای طلافروشان در مقابل شفافیت/ دولت عدول نکند، مردم هم حمایت می‌کنند

  3. حالا زمان مذاکره است

  4. امضای مردم گیلان پای طومار حمایت از طرح نور

  5. محل بالگرد رئیس جمهور پیدا شد/ شهادت رئیس جمهور به همراه همراهانشان

  6. نظرات برگزیده مخاطبان الف: نقش شورای نگهبان در کاهش مشارکت مردم چیست؟/ زندانی‌شدن زیباکلام به ضرر نظام تمام شد

  7. نوش‌دارو بعد از مرگ سهراب!

  8. حمله رسانه اصولگرا به رائفی‌پور/ انتقاد شریعتمداری از نمایندگان موافق تعطیلی شنبه‌ها

  9. فرش‌های سعدآباد کجاست؟

  10. محکومیت ساداتی‌نژاد به حبس/ روایت خاندوزی از کاهش تورم/ شانس قالیباف برای ریاست مجلس دوازدهم چقدر است؟

  11. شهادت رییس جمهور در حادثه بالگرد/ پیام‌های تسلیت شخصیت‌ها در پی شهادت رئیسی

  12. ماجرای سفر عبدالحمید به ترکیه چیست؟

  13. حاج‌علی‌اکبری: گلایه‌ای از مجلس برای تصویب تعطیلی «شنبه‌ها» داریم

  14. واکنش وزیر کشور به برخورد خشن برخی ماموران / نظر واعظی درباره نقاط ضعف و قوت دولت رئیسی

  15. مأمور خاطی بازداشت شد

  16. تعطیل کردن شنبه از یک مجلس انقلابی بعید بود/ اکثر مردم ارتباط اقتصادی با خارج ندارند

  17. آیا واقعاً آزادسازی قیمت‌ها تنها راه است؟

  18. چراغ سبز دولت به ارز آزاد؟!

  19. لحظۀ پیداشدن لاشه بالگرد توسط تیم پهپادی

  20. پاسخ حماس به توهم صهیونیست ها

  21. پلیس این ۵ گروه را طبق لایحه حجاب باید بازداشت کند

  22. تعطیلی روز شنبه مانعی ندارد

  23. اژه‌ای: توطئه دشمن در حوزه حجاب به جایی نمی‌رسد

  24. رئیس جمهور: باید گره های ذهنی در رابطه با تشکیل خانواده و افزایش جمعیت باز شود

  25. تحریم‌های جدید استرالیا علیه ایران

پربحث‌های هفته

  1. نوش‌دارو بعد از مرگ سهراب!

  2. فرش‌های سعدآباد کجاست؟

  3. ماجرای سفر عبدالحمید به ترکیه چیست؟

  4. مأمور خاطی بازداشت شد

  5. تعطیل کردن شنبه از یک مجلس انقلابی بعید بود/ اکثر مردم ارتباط اقتصادی با خارج ندارند

  6. پلیس این ۵ گروه را طبق لایحه حجاب باید بازداشت کند

  7. تعطیلی روز شنبه مانعی ندارد

  8. اژه‌ای: توطئه دشمن در حوزه حجاب به جایی نمی‌رسد

  9. از کوه خواری تا سیل غافلگیرانه در مشهد

  10. اطلاعیه پلیس درباره ویدیوی منتشر شده از درگیری ماموران طرح نور با زن جوان در تهران  

  11. جزییات جدید درباره تعطیلی شنبه‌ها/ کدام ارگان‌ها مشمول تعطیلی شنبه‌ها نمی‌شوند؟

  12. کاهشی شدن «طلاق» در کشور پس از ۳ دهه

  13.  ۲۶ صفحه از جزئیات اقدامات مجرمانه "یاسین رامین"

  14. تعطیلی شنبه‌ها با تایید شورای نگهبان اواخر خرداد اجرا می‌شود

  15. مجمع تشخیص مصلحت نظام طرح الزام به ثبت رسمی اسناد را تصویب کرد

  16. صدور "اعلان قرمز برای یاسین رامین" منتظر دستور قضایی

  17. ورود دادستانی برای شناسایی مقصران سیلاب مشهد

  18. جزئیات دستگیری صادق زیباکلام

  19. اسب‌ زین‌شده وزارت کار برای تضعیف حقوق قانونی کارگران!

  20. حکم امیر تتلو صادر شد

  21. خانم نماینده! هر زن ایرانی، هر ۱۵ ماه یک زایمان کند؟

  22. وزیر آموزش و پرورش: زیرساخت سرافرازی هر ملت، معلمان هستند / به دنبال تحول هستیم  

  23. سردار مومنی: آهنگ شیوع مواد مخدر در کشور متوقف شده است

  24. جزئیات درگیری خونین پلیس با اشرار و اراذل در نارمک

  25. دادگاه فرزندان معاون اول سابق قوه قضاییه غیر علنی نیست

آخرین عناوین