قیمت روز میلگرد و تیرآهن در آهن ۱۲۳

گزارش بازرگانی،   4000413051

 

http://file.tesmino.ir/reportage/35486928/image_3652b080150e52396af6e598b80e15996788f0cb.jpg

شاید این تصور وجود داشته باشد که میلگرد تنها در صنایع ساختما‌ن‌سازی استفاده می‌شود. اما میلگردها می‌توانند در صنایع دیگری مثل تولید انواع سیم‌خاردار و بکسل، توری و گروهی از ابزارهای دیگر نقش مهمی را به عهده بگیرند. علاوه بر این، همان‌طور که می‌دانید میلگرد یکی از ابزارهای مهم برای بالابردن مقاومت و استحکام ساختمان است. تیرآهن هم از آن دسته مقاطع فولادی مهمی است که با تحمل تنش‌های ناشی از لنگر خمشی و نیروی برشی، نقش بسیار مهمی در پروژه‌های ساخت‌وساز ساختمان و سازه‌های مختلف ایفا می‌کند. این مطلب قرار است شما را با مهم‌ترین ویژگی‌ها و نکات ضروری میلگرد، تیرآهن، مرجعی برای مشاهده لیست قیمت روز میلگرد و قیمت میلگرد ابهر آشنا کند. برای کسب اطلاعات بیشتر و رسیدن به یک جمع‌بندی مناسب و کاربردی تا پایان همراه ما بمانید.

میلگرد

میلگردها بر اساس نوع، شکل فیزیکی و کاربردهای متفاوتی که دارند در سه دسته‌بندی ساده، آجدار و کلاف دسته‌بندی می‌شوند.

میلگرد ساده

میلگردهای ساده از آن دسته میلگردهایی هستند که در صنایع مهم و حساسی مثل ساختمان‌سازی که نیاز به تحمل و مقاومت بالا است، کاربرد ندارند. اما می‌تواند در استحکام بتن‌آرمه و شفت‌های صنعتی و نما عملکرد خوبی از خود نشان دهد. این میلگرد مقاومت کششی پایینی نسبت به دیگر مدل‌های میلگرد دارد و به همین علت نمی‌تواند بازده خوبی برای حضور در ساختمان‌ها و رفع مشکلات و ضعف بتن در بدنه و زیربنای ساختمان داشته باشد. بر اساس استانداردهای جدید میلگرد ساده را با مشخصات S۲۴۰ نشان می‌دهند و قطر آن از ۶ تا ۲۰۰ میلی‌متر متغیر است.

میلگرد آجدار

میلگردهای آجدار A2،A3 و A4 گروه پرکاربرد و پراستفاده در صنایع ساختمان‌سازی است. معمولاً میلگردهای A2 و A3 رایج‌ترین نوع میلگرد در ایران است و باتوجه‌به مقاومت کششی مناسب و قابل قبولی که دارند می‌تواند به‌خوبی از عهدة وظیفه تأمین مقاومت کششی بتن برآیند. این میلگردها در قطر‌های ۸ تا ۳۲ میلی‌متری تولید می‌شوند. خود میلگردهای آجدار به سه گروه میلگرد آجدار ساده، میلگرد آجدار مارپیچی و میلگرد آجدار مرکب تقسیم‌بندی شده‌اند.

میلگرد کلاف

میلگردهای کلاف آن گروه از میلگردهایی است که در صنعت ساخت‌وساز به شکل گسترده‌ای استفاده می‌شوند. میلگردهای کلافی در ساخت توری، میخ، پیچ، سیم‌خاردار، سیم‌بکسل و مصالح با قطر کم کاربرد دارد. فولادهای تبدیلی و مفتول‌های خوش‌تراش هم دیگر مصالحی هستند که ردپای میلگرد کلافی در ساخت و تولید آنها دیده می‌شود.

کاربرد میلگرد

همان‌طور که تا به اینجا به کاربردهای مختلف میلگرد در صنایع گوناگون اشاره کردیم، می‌توان گفت که تمام مدل‌ها و انواع مختلف میلگرد یکی از پرمصرف‌ترین مصالحی است که مورداستفاده قرار می‌گیرند. علاوه بر اینکه در ستون‌‌های ساختمان استفاده می‌شود در پایین‌ترین و اساسی‌ترین قسمت یک بنا مثل فونداسیون سازه تا بالاترین نقاط ساختمان نقش دارد. به‌طورکلی هرجایی از ساخت‌وساز که نیاز به محکم کردن و افزایش مقاومت آن باشد و استحکام سازه حرف اول را بزند، جایی است که می‌توان روی استفاده از میلگرد برای تأمین مقاومت و آستانه تحمل لازم حساب کرد.

 

http://file.tesmino.ir/reportage/35486928/image_c9e64e1dfc7c31cdead32d472a1c842bf0fa0eb4.jpg

تیرآهن

تیرآهن هم از آن دسته مصالحی است که جایگاه بسیار مهم و پررنگی در تأمین مقاومت و استحکام سازه و بنا دارد. مقطعی فولادی که با تحمل تنش‌های ناشی از لنگر خمشی و نیروی برشی می‌توان نیروی لازم برای تحمل فشار و انرژی‌های وارد شده به بنا را فراهم کند. تیرآهن‌ها با سه شکل کلی تیرآهن با بال پهن، تیرآهن‌های استاندارد چین و اروپا و تیرآهن‌های تحت استاندارد روسیه و چین می‌شناسند که هرکدام در بخش‌های مختلفی از سازه می‌تواند قرار بگیرد.

قیمت میلگرد به همراه قیمت روز آهن

مشاهده لیست قیمت روز میلگرد طبق معیارها و عوامل مختلفی تعیین می‌شود و دائماً در حال تغییر است. نرخ روز آهن، ارزش افزوده کارخانه و قیمت تمام‌شده مواد اولیه هر میلگرد و تیرآهن اهمیت زیادی در تعیین قیمت نهایی آن دارد. همچنین وزن و اندازه دقیق آنها هم می‌تواند جزء ضروریاتی باشد که باید برای محاسبه و مشاهده لیست قیمت روز میلگرد در نظر داشت.

قیمت میلگرد ابهر در آهن ۱۲۳

کارخانه میلگرد ابهر از جمله واحدهای تولیدی صنعتی ایران است که با تولید فرآورده‌های آهنی و فولادی توانسته جایگاه خوبی بین کارخانه‌های تولیدی کسب کند و مرجعی برای مهندسین و معمارانی است که می‌خواهند در ساخت بناها و سازه‌های خود از مصالح درجه‌یک، باکیفیت، خوب و قیمت مناسب استفاده کنند. قیمت روز میلگرد ابهر در آهن ۱۲۳ را می‌توانید با مراجعه به صفحه شرکت شرکت مامان حدید ساعی مشاهده کنید.

میلگردهای این مجموعه در اندازه‌‌های ۸ تا ۳۲ میلی‌متر و طبق گریدهای استاندارد A2 و A3 تولید می‌شود. طول هر شاخه ۱۲ متر است و باتوجه‌به وزن و ویژگی‌های مربوط به هر میلگرد، قیمت روز میلگرد ابهر در آهن ۱۲۳ هم تغییر می‌کند. میلگرد ابهر برای استفاده در آن دسته از پروژه‌ها و سازه‌‌هایی که نیاز به تغییر حالت و انعطاف بیشتر دارد مناسب نیست و جوشکاری روی این نوع میلگرد ممنوع است به همین دلیل بهتر است در زمان خرید و مشاهده لیست قیمت روز میلگرد، به‌خصوص قیمت میلگرد ابهر به این مشخصات توجه کنید تا خرید نهایی شما مطابق با نیاز و سازه‌‌ای باشد که در حال ساخت و تأمین مصالح اولیه آن هستید. لینک مطلب

 

جمع‌بندی

مطلب را با صحبت درباره میلگرد و تیرآهن آغاز کردیم؛ از اهمیت و نقش مهم میلگرد در تأمین مقاومت و قدرت بیشتر ساختمان گفتیم و نگاهی هم بر کاربرد آنها داشتیم. تیر‌آهن هم در طبق استانداردهای روسی، چینی و اروپا در بازار مصالح و آهن‌آلات ایران به فروش می‌رسد که باتوجه‌به ویژگی‌ها و مشخصات هر یک از آنها در بخش‌های مختلف ساختمان استفاده بیشتری دارند.

قیمت روز آهن و میلگرد را می‌توانید به‌صورت لحظه‌ای و دقیق در صفحه سایت آهن یک دو سه مشاهده کنید و محصولات را بر اساس کارخانه‌ها و نشان‌های تجاری مختلف در سایت دسته‌بندی و اولویت‌بندی کنید. شرکت آهن حدید ساعی با شعار مردم‌داری، رمز ماندگاری در تلاش است تا قدم مثبتی در زمینه رفاه و آسایش بیشتر مردم سرزمین خود بردارد و بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات را با قیمت مناسب و حذف واسطه‌های بازار از کارخانه به دست مصرف‌کنندگان برساند.

همین حالا می‌‌توانید وارد صفحه قیمت روز آهن و میلگرد در بازار آهن ‌آلات شوید و با مشاهده اطلاعات دقیق محصولات و قیمت آنها محصول خود را انتخاب و خرید کنید. ما در آهن ۱۲۳ تضمین کیفیت و اصالت مرسولات را به شما می‌دهیم زیراکه اعتماد شما سرمایه ماست.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  11. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  12. کمی دیر نیست؟

  13. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  18. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  19. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  23. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

  24. اسراییل چه باید بکند؟ 

  25. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

آخرین عناوین