در جلسه هیئت دولت : روحانی:‌ استخراج رمزارزها تا پایان شهریور باید تعطیل شود / خدا نکند روزی مردم احساس کنند ما به آنها بی اعتماد هستیم و می خواهیم بدون آنها یا برای آنها تصمیم بگیریم

سیاسی،   4000305038 ۳۷ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

رئیس جمهور با اشاره به اهمیت بسیار بالای انتخابات ریاست جمهوری در خرداد ماه ۱۴۰۰، گفت: در انتخابات ریاست جمهوری این نیست که ملت فقط درمورد رئیس قوه مجریه اظهار نظر می کند، در انتخابات ریاست جمهوری، بحث این است که فرد می خواهد رئیس "جمهور" و همه مردم و جامعه شود و ملت ایران را نمایندگی کند.

روحانی:‌ استخراج رمزارزها تا پایان شهریور باید تعطیل شود / خدا نکند روزی مردم احساس کنند ما به آنها بی اعتماد هستیم و می خواهیم بدون آنها یا برای آنها تصمیم بگیریم

به گزارش الف، حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی روز چهارشنبه در جلسه هیات دولت، با بیان اینکه انتخابات نماد آزادی و آگاهی مردم است، تاکید کرد: مردم باید با آزادی و آگاهی کامل پای صندوق آرا بیایند و ملاک هم تشخیص ملت است و انتخابات باید با تشخیص مردم به ثمر بنشیند.

دکتر روحانی با بیان اینکه نتیجه این انتخابات عظیم باید وحدت و انسجام ملی باشد، افزود: انتخابات شکوهمند در کشور ضامن مشروعیت نظام است اما ما این مسئله و هدف اساسی را فراموش کرده ایم، همه تصمیماتی که اتخاذ می شود اگر پشتوانه مردم را نداشته باشد، مشروعیت نخواهد داشت.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: اگر خدای ناکرده در انتخاباتی حضور مردم کمرنگ باشد و مسائلی برای مردم روشن نباشد، مصلحت و انسجام ملی و امنیت کشور چه خواهد شد و حیثیت نظام در جهان چگونه خواهد بود؟ باید درمورد ابعاد این مسئله فکر شود.

دکتر روحانی افزود: خدا نکند روزی مردم حس کنند ما به آنها بی اعتماد هستیم و می خواهیم بدون آنها یا برای آنها تصمیم بگیریم.

رئیس جمهور در ابتدای سخنان خود ماه خرداد را در مقاطع مختلف نهضت، انقلاب و نظام اسلامی سرنوشت‌ساز توصیف کرد و گفت: در کنار رخدادهای خرداد ماه در سال های پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، پس از پیروزی انقلاب نیز در سال 61 شاهد یک فتح‌الفتوح بودیم که به مثابه پیروزی قطعی و نهایی در برابر یک توطئه بزرگ جهانی علیه تمامیت ارضی، انقلاب اسلامی و انسجام ملی ما بود.

دکتر روحانی با بیان اینکه پیروزی عظیم و بزرگ سوم خرداد سال 1361 به نوعی تکلیف جنگ تحمیلی را روشن کرد، افزود: همه دنیا در سوم خرداد 61 فهمیدند که توطئه علیه ملت ایران به نتیجه نخواهد رسید و مردم برای ناموس، کشور، ملت و منافع ملی خودشان ایستادگی خواهند کرد.

رئیس جمهور به رحلت امام خمینی (ره) در خرداد سال 68 اشاره کرد و اظهار داشت: پس از این مصیبت بسیار بزرگ برای تاریخ و ملت ایران، کمتر از 24 ساعت طول کشید تا جانشین امام راحل برگزیده شود که آن هم دنیا را به حیرت وا داشت. کسی باور نمی‌کرد که مجلس خبرگان رهبری قادر باشد با آن سرعت این مسأله بسیار مهم پیچیده مذهبی، دینی و سیاسی را به ثمر بنشاند.

دکتر روحانی تصریح کرد: خرداد امسال هم انتخابات مهم ریاست جمهوری را داریم که مسأله بسیار مهمی است. در واقع این انتخابات بسیار مهم و بزرگ نماد آزادی و آگاهی مردم است و نتیجه آن وحدت و امنیت ملی است. انتخاب رئیس جمهور موضوع بسیار مهمی است اما بالاتر از آن برگزاری انتخابات شکوهمند است که ضامن مشروعیت نظام است اما گویا این را فراموش کرده ایم.

رئیس جمهور مشارکت بالا در انتخابات را ضامن تداوم مشروعیت نظام دانست و خاطرنشان کرد: اگر حضور پرشور مردم پای صندوق انتخابات را نداشته باشیم، تصمیمات و تصرفات ما مشروعیت قانونی ندارد و حتی مشروعیت دینی آن هم محل بحث و سوال است.

دکتر روحانی به توصیه امام راحل مبنی بر اینکه میزان رأی ملت است، اشاره کرد و گفت: امام همواره توصیه می‌کردند که مردم ولی‌نعمت ما هستند. مردم هستند که ما را به اینجا رساندند. مردم فداکاری کردند و خون دادند، مردم 22 بهمن را بوجود آوردند، مردم رژیم فاسد گذشته را سرنگون کردند، مردم آمدند پای صندوق و 98.2 درصد به نظام جمهوری اسلامی ایران رأی دادند؛ این 98 درصد کجا رفت، چرا دائم آب می‌رود؟

رئیس جمهور با طرح این سوال که چرا هر چه زمان می‌گذرد این 98 درصد کم می‌شود؟ اضافه کرد: هر کس می‌آید در اسلامیت، ایمان و در تعهد او شک و شبهه می‌کنیم. اگر این همه مردم شک و شبهه دارند، این مردم همان‌ها هستند که در جنگ آمدند، 3 خرداد 61 را آفریدند و نمایندگان همین مردم بودند که در 14 خرداد 68 مقام معظم رهبری را انتخاب کردند؛ این مردم همان‌ها هستند.

دکتر روحانی همچنین با اشاره به تاکید همیشگی امام راحل و مقام معظم رهبری بر اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات اظهارداشت: سال گذشته در مناسبتی محضر مقام معظم رهبری بودم و از ایشان سوال کردم که در انتخابات آینده هم شما همان نظر مشارکت حداکثری را دارید یا نه، چون نظرات دیگری هم مطرح است؟ ایشان فرمود باز هم نظرم همان است؛ مشارکت حداکثری اولین هدف ماست.

رئیس جمهور با بیان اینکه تحقق مشارکت حداکثری لوازم دارد که باید به آنها متعهد باشیم، تصریح کرد: یک طرف تمهید این لوازم، دولت است. دولت مجری انتخابات است و در موقع ثبت‌نام که اولین قدم بود، به وزیر کشور تأکید کردم که به مُرّ قانون عمل کنید و هر که برای ثبت نام می‌آید طبق قانون ثبت نام کنید که اگر این دستور را نداده بودم و وزارت کشور به آن عمل نکرده بود، بلواها و دعواهایی در خود وزارت کشور داشتیم.

دکتر روحانی با اشاره به تمهیدات در نظر گرفته شده برای تامین سلامت شهروندان در برابر کرونا، برای مشارکت ایمن‌تر و تضمین سلامت مردم در انتخابات خاطرنشان کرد: آنچه به عنوان وظیفه بر عهده دولت بوده، انجام داده و انجام خواهد داد. ما اصلاً به فکر این نیستیم که چه کسی رئیس جمهور بشود، هر که را مردم می‌خواهند و هر که را صلاح دیدند، انتخاب می‌کنند. برای ما این مهم است که همه حس کنند انتخابات است. همه وقتی پای صندوق انتخابات می‌روند، حس کنند آن رأی آنهاست که امروز کسی را انتخاب می‌کند و این مسأله خیلی مهم است.

رئیس جمهور در ادامه با اشاره به موضوع احراز صلاحیت‌ها از سوی شورای نگهبان،گفت: این مرحله به عهده دولت نیست. نهاد مهم دیگری است که در این رابطه تصمیم می‌گیرد. اینکه مقدمات تصمیم‌شان از کجا می‌آید، چه جوری تصمیم‌سازی می‌شود و امثال آن بحث‌های جداگانه‌ای دارد و الان موضوع بحث ما نیست اما وقتی نتایج بررسی صلاحیت‌ها اعلام شد دلمان می‌خواست یک شرایطی می‌شد، شورای محترم نگهبان فرصت بیشتری می‌داد و افراد دیگری اضافه می‌شدند.

دکتر روحانی با بیان اینکه اصل و جان انتخابات، رقابت است، گفت: اگر این جان را از انتخابات بگیرید، می‌شود کالبد بی‌جان و می‌افتد. اصلش این است که یک رقابت فشرده باید باشد تا بتواند یک انتخابات واقعی را شکل دهد. دولت در این زمینه کار زیادی نمی‌توانست انجام دهد. البته من نسبت به اصل 113 حتماً متذکر هستم و اشکال دارم، منتها اصل 113 را هر وقت به شورای محترم نگهبان می‌نویسیم آنها یک تفسیری از اصل 113 دارند که طبق آن تفسیر می‌گویند شما نمی‌توانید به ما تذکر دهید.

رئیس جمهور اظهار داشت: به ناچار دیروز خدمت مقام معظم رهبری نامه‌ای فرستادم. آنچه در ذهن من بود این بود که اگر ایشان بتوانند در این زمینه کمکی انجام دهند. کار را شورای نگهبان انجام می‌دهد. مقام معظم رهبری معمولاً در دوره‌های گذشته کمتر وارد شدند. البته موردی بوده که ایشان فرد یا افرادی را با حکم‌ حکومتی اضافه کردند، ولی این مربوط به مصلحتی است که خود ایشان تشخیص می‌دهند.

دکتر روحانی با اشاره به اینکه ممکن است ما گله و شکایت و نظری داشته باشیم، تصریح کرد: هر چه فکر می‌کنم صندوق آرا را نمی‌توانیم رها کنیم. شما می‌خواهید جای آن چه چیزی بگذارید؟ مثلا صندوق آرا نه، چه چیزی؟ این خیلی خطرناک است که تصور شود صندوق آرا دیگر کارایی ندارد. اگر نظام در این 42 سال در تمام فراز و نشیب‌ها حفظ شده و ایستاده، این ناشی از حضور و فداکاری مردم بوده و در این میان صندوق آرا یک رمز بسیار بزرگی بوده است.

رئیس جمهور در ادامه احقاق حقوق مردم با رفع تحریم‌ها را وظیفه بسیار مهم دیگر دولت برشمرد و خاطرنشان کرد: مذاکره کنندگان ما بسیار قاطع، متین و حساب شده در وین مذاکره می‌کنند و پیشرفت آنها قابل ملاحظه است. اصولی هم که مقام معظم رهبری به عنوان سیاست‌های کلی مطرح فرمودند همیشه مدنظر ما و مذاکره کنندگان در وین هست.

دکتر روحانی تلاش‌های دولت در زمینه توافق برجام را به سه بخش ایجاد، ابقا و احیای برجام تقسیم کرد و گفت: برجام از توافقات بسیار مهم بین‌المللی و یک چارچوب بسیار مهم برای همکاری، تعامل و امنیت کشورمان، منطقه و جهان است و همه این را به خوبی قبول دارند. افتخار می‌کنم که دولت دوازدهم به عهدی که به مردم داشته وفا کرده و امروز همه چیز برای توافق آماده است.

رئیس جمهور مهارکرونا و واکسیناسیون سراسری را نیز از دیگر برنامه‌های دولت در روزهای پایانی فعالیت خود عنوان کرد و افزود: در کرونا هم شرایط ما در خرداد و تیر عوض می‌شود و با واکسیناسیونی که انجام می‌گیرد آرامش کاملی انشاءالله در مساله کرونا برقرار خواهد شد و موضوع دیگر هم طرح‌های نیمه تمامی است که باید تکمیل کنیم و خوشحالم اعلام کنم که دولت در این زمینه نیز به وعده‌های خود عمل کرده است.

دکتر روحانی در ادامه با تشکر از وزیر نیرو بابت عذرخواهی از مردم برای قطعی‌های برق اظهار داشت: نیروگاه اتمی ما وارد مدار شده و به زودی به حداکثر ظرفیت می‌رسد و نیروگاه‌های درحال تعمیر نیز سریع‌تر به مدار باز خواهند گشت تا مشکل قطعی برق برطرف شود. برای کمک به حل این مشکل از امروز تا پایان تابستان هر گونه فعالیت برای استخراج ارزهای دیجیتال حتی از سوی کسانی که مجوز دارند، غیرقانونی است تا مشکلی در تامین برق مردم پیش نیاید.

متن کامل سخنان رئیس جمهور منتشر می‌شود...

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۹۹۷۶۰۰۱۱:۲۰:۴۳ ۱۴۰۰/۳/۵
به نظرم آقای روحانی موضوع اعتماد را برعکس متوجه شده
ناشناس۱۹۹۷۹۹۴۱۳:۵۰:۰۵ ۱۴۰۰/۳/۵
مردم تو را شناختند،هیچ اعتمادی به تو و طائفه تو نیست.
ناشناس۱۹۹۸۵۴۶۱۶:۴۱:۵۶ ۱۴۰۰/۳/۵
دقیقا
ناشناس۱۹۹۹۱۸۴۲۰:۵۰:۱۶ ۱۴۰۰/۳/۵
اگر امثال روحانی و جهانگیری و نعمت زاده و شریعتمداری و لاریجانی ها و ... ، مصونیت نداشتن و محاکمه میشدن الان اینجوری مدعی نبودن
ناشناس۱۹۹۹۱۸۵۲۰:۵۰:۴۰ ۱۴۰۰/۳/۵
روحانی تخصص داره در عوض کردن جای شاکی و متهم
ناشناس۱۹۹۹۱۸۹۲۰:۵۲:۵۸ ۱۴۰۰/۳/۵
دقیقا . بزرگترین عامل بی اعتمادی مردم ، شخص روحانی و اطرافیانش هستن
ناشناس۱۹۹۷۶۰۸۱۱:۲۳:۲۸ ۱۴۰۰/۳/۵
چهار تا آدم سالم و غیر دوتابعیتی نداشتین به مردم معرفی کنین؟
ناشناس۱۹۹۷۶۱۲۱۱:۲۴:۲۸ ۱۴۰۰/۳/۵
حاج آقا خبر نداری مردم علاوه بر احساس مشاهده هم کردند تمام شده رفت
امیر حسین سلطان/تهران۱۹۹۷۶۳۲۱۱:۳۲:۱۸ ۱۴۰۰/۳/۵
بی اغراق بگویم سخنان جناب دکتر روحانی رئیس محترم جمهور بر دل می نشیند. حالا اگر به عملکرد دولت انتقادات و ایراداتی هم وارد باشد که حتما هست اما نباید تفکر و اندیشه و قدرت بیان منطقی رئیس جمهور دوره های یازدهم و دوازدهم مورد غفلت و یا کم لطفی مخالفان قرار بگیرد. شان و جایگاه رئیس جمهور یک کشور میبایست به مراتب فراتر از مسائل معیشتی و اقتصادی مد نظر و قابل اهمیت در نظر گرفته شود، ان شاء الله.
ناشناس۱۹۹۸۱۳۹۱۴:۲۹:۳۷ ۱۴۰۰/۳/۵
واقعا و انصافا کج فهمی
ناشناس۱۹۹۸۲۳۹۱۵:۰۳:۴۰ ۱۴۰۰/۳/۵
آقای امیر حسین سلطان دبیر محترم بازنشسته ریاضی ، خیلی خیلی زود دیر می شود پس صلاح نیست بیشتر از این خودت را به خواب بزنی بیدارشو .
ناشناس۱۹۹۸۶۰۷۱۶:۵۷:۵۴ ۱۴۰۰/۳/۵
شما جز خیانت و وطن فروشی و گرانی برای ملت چه کردی؟؟ که حالا طلبکاری.
الياس۱۹۹۸۶۳۷۱۷:۰۶:۰۱ ۱۴۰۰/۳/۵
متاسفانه دقت شما كم است، شهريور؟ يعني وظيفه دولت بعدي است، اين فرار از مسئوليت توجيه نداشت. البته ما كه 8 ساله عادت كرديم و گول حرفهاي روي هوا رو نمي خوريم.
ناشناس۱۹۹۹۱۸۷۲۰:۵۲:۰۴ ۱۴۰۰/۳/۵
خسته نشدی از دفاع بی منطق و اغراق امیزت از دولتی که ظاهرا نسبتی باهاش داری ؟؟؟ سر هر بحثی اسم جنابعالی در دفاع از اشتباهات دولت ، در نظرات الف دیده میشه . بی خیال !!!
ناشناس۱۹۹۹۶۸۸۲۳:۵۶:۵۱ ۱۴۰۰/۳/۵
فارغ از عملکرد و شخص، حرف منطقی را باید از زبان هر کسی باشد قبول کرد.
ناشناس۱۹۹۷۶۳۸۱۱:۳۳:۴۳ ۱۴۰۰/۳/۵
تو که اومدی اتفاقا مردم فکر کردن
ناشناس۱۹۹۷۶۴۲۱۱:۳۴:۲۲ ۱۴۰۰/۳/۵
نقشه ها خراب شد؟
ناشناس۱۹۹۷۶۴۶۱۱:۳۵:۵۵ ۱۴۰۰/۳/۵
تو دیگه حرف از مردم نزن که مردم را به خاک سیاه نشاندی
ناشناس۱۹۹۷۶۵۰۱۱:۳۶:۳۴ ۱۴۰۰/۳/۵
اقاى روحانى مردم مدتهاست كه با شخص خود شما مشكل دارند.
ناشناس۱۹۹۷۶۶۹۱۱:۴۲:۰۴ ۱۴۰۰/۳/۵
باز خدا نکندهای این بنده خدا شروع شد آخه مرد حسابی، اگه تو و جهانت درست عمل میکردی که الان وضع این نبود
ناشناس۱۹۹۷۶۷۵۱۱:۴۴:۴۹ ۱۴۰۰/۳/۵
اقای روحانی ما به شما اعتماد نداریم
ناشناس۱۹۹۷۶۸۴۱۱:۴۷:۰۰ ۱۴۰۰/۳/۵
شما با عملکرد ضعیف باعث رویکرد سخت گیرانه شورای نگهبان هستی
ناشناس۱۹۹۷۷۲۷۱۲:۰۳:۳۰ ۱۴۰۰/۳/۵
نگران نباش آقای روحانی چون خیلی وقته مردم از این احساس گذشتند
ناشناس۱۹۹۷۷۳۶۱۲:۰۵:۴۹ ۱۴۰۰/۳/۵
من بعنوان یک شهروند اصلاً بتو و دولتت اعتماد ندارم ، اصلاً ، اصلاً ، اصلاً .
ملت۱۹۹۷۸۰۳۱۲:۲۵:۲۶ ۱۴۰۰/۳/۵
مردم به شما بی اعتمادهستن
ناشناس۱۹۹۷۸۳۱۱۲:۳۸:۱۹ ۱۴۰۰/۳/۵
روحانی:‌ استخراج رمزارزها تا پایان شهریور باید تعطیل شود. اين بيان يعني: 1- عدم پيش بيني عوارض رمز ارزها 2- نگران نباشيد. از شهريور نياز به برق كمتر مي شود و شما جدي نگيريد ادامه دهيد.
ناشناس۱۹۹۷۸۳۸۱۲:۳۹:۵۹ ۱۴۰۰/۳/۵
مردم خیلی وقت است به شما و دولت فحیمه تان بی اعتماد شده اند
ناشناس۱۹۹۸۰۴۷۱۴:۰۳:۵۶ ۱۴۰۰/۳/۵
آقای روحانی چرا فکر می کنی که توانایی این را داری که برای دولت آینده هم تصمیم گیری کنی
ناشناس۱۹۹۸۰۷۷۱۴:۱۱:۰۳ ۱۴۰۰/۳/۵
آقای روحانی عمر دولت شما حداکثر تا ۱۳ مرداد ماه است پس در دستورات صادره دقت فرمایید
ناشناس۱۹۹۸۰۹۵۱۴:۱۸:۲۵ ۱۴۰۰/۳/۵
اغوا کردن مردم مشروعیت دارد؟
ناشناس۱۹۹۸۱۹۸۱۴:۵۰:۴۷ ۱۴۰۰/۳/۵
آقای روحانی یک لحظه هم فکر نمیکند خودش از عوامل آب رفتن رای مردم باشد !!!! :) کاش اعتماد به نفسشو منم داشتم :)
مصطفی۱۹۹۸۲۴۵۱۵:۰۴:۱۸ ۱۴۰۰/۳/۵
فعلا که مردم نسبت به شما چنین برداشت به جایی را دارن، و عن قریب فاتحه ی شما خوانده است
ناصر۱۹۹۸۲۴۷۱۵:۰۵:۱۳ ۱۴۰۰/۳/۵
ای کاش رئیس جمهور ما مردم ایران میشدی تو چقد خوب حرف میزنی چقد چیزهای خوب خوب بلدی
ناشناس۱۹۹۸۳۲۲۱۵:۲۴:۴۲ ۱۴۰۰/۳/۵
آقای روحانی ! مگه شما تا پایان شهریور رییس دولتی ؟ چرا برای اون موقع دستور صادر می کنی
ناشناس۱۹۹۸۵۴۷۱۶:۴۲:۱۵ ۱۴۰۰/۳/۵
آقای روحانی اگر از برادرش تبری میجست میتوانست یک چهره ملی و مردمی بشود.
بانوی ایرانی۱۹۹۸۹۵۹۱۹:۰۸:۳۱ ۱۴۰۰/۳/۵
جناب رییس جمهور اون جمعه آبان ۹۸که بدون نظر مردم بنزینو گرون کردید و سفرشونو کوچکتر ای کاش زودتر از خواب بیدار میشدین
ناشناس۱۹۹۹۶۹۷۰۰:۰۱:۱۴ ۱۴۰۰/۳/۶
فارغ از همه حب و بغض ها رییس جمهور به مسایل مهمی اشاره کرد که باید مسیولین به آن دقت کنند... آیا به تبعات کمرنگ بودن انتخابات فکر کرده اند؟؟
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  5. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  6. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  7. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  8. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  9. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  10. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  11. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  12. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  13. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  14. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  15. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  16. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  17. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  21. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  22. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  23. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  24. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  25. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

پربحث‌های هفته

  1. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  2. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  3. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  4. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  5. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  6. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  7. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  8. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  9. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  10. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  11. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  12. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  13. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  14. نظرات برگزیده مخاطبان الف: آموزش و تربیت در رعایت حجاب بیشترین تاثیر را دارد/ عملیات وعده صادق یک پیروزی بزرگ برای ایران بود

  15. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

  16. هزینه عملیات وعده صادق به ۲۰ میلیون دلار هم نرسید/ دست آخرین توان نظامی ایران هنوز رو نشده است

  17. اژه‌ای: در قضیه حجاب نمی‌خواهیم هر فردِ کم توجه به قوانین را کیفر کنیم  

  18. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  19. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

  20. توماج صالحی به حبس محكوم شد/مظلوم نمايي يك اغتشاشگر 

  21. عملیات "وعده صادق" ؛ بررسی ابعاد تسلیحاتی نظامی

  22. شبيه‌سازي جنگ ايران و آمريكا

  23. یک سیلی برای تنبیه

  24. رئیسی: می‌گفتند روی موشک‌ها شعار مرگ بر اسرائیل ننویسیم        

  25. نگاهی به جایگاه و موقعیت ارتش شاهنشاهی

آخرین عناوین