هر آنچه که باید درباره ی کارت ویزیت بدانید

گزارش بازرگانی،   4000303037

امروزه کارت ویزیت یکی از بهترین راه ها برای تبلیغات است. شما می توانید با تهیه کارت ویزیت و انجام تبلیغات، به کسب و کار خود رونق ببخشید.

 

کارت ویزیت برای تبلیغات گسترده و همچنین برای آشنایی بیشتر افراد جامعه با کسب و کار شما اهمیت بسیار بالایی دارد. در این بین یکسری نکات و قوانین است که شما باید آنها را رعایت کنید. با رعایت کردن این موارد شما می توانید یک کارت ویزیت مناسب را تهیه کنید و به وسیله آن به کسب و کار خود رونق دهید و کلاس کاری خود را به بالاترین سطح ببرید.

در این مقاله ما قصد داریم که تمامی موارد مهم در ساخت کارت ویزیت را برای قبل از سفارش به چاپخانه برای شما بیان کنیم. با خواندن این مقاله شما اطلاعات بسیار مناسبی را دریافت خواهید کرد و شما را یاری می دهد تا بتوانید یک کارت ویزیت بسیار مناسب را تهیه کنید. اگر به دنبال این هستید که یک کارت ویزیت مناسب را دریافت کنید و راه های استفاده از آن و مزایای آن را بدانید پیشنهاد میکنیم که این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

کارت ویزیت چیست؟

امروزه افراد برای اینکه بتوانند کسب و کار کوچک یا بزرگ خود را معرفی کنند از راه های زیادی استفاده می کنند که یکی از موثر ترین آنها استفاده از کارت ویزیت است. ابتدا بهتر است بدانیم که کارت ویزیت در گذشته چه پیشینه ای داشته است و از چه طریقی استفاده می شده است.

در قرن 17 میلادی در کشور انگلستان افرادی که قصد داشتند آدرس کسب و کار خود را به مشتریان خود بدهند بر روی یک تکه کاغذ نقشه ای را رسم می کردند که این نقشه نشان دهنده محل کسب و کار افراد را نشان می داد که این کار باعث می شد افرادی که قصد استفاده از خدمات مربوطه را داشتند به راحتی بتوانند آدرس مکانی که برای انجام نیازشان مناسب بود را پیدا کنند. در دهه 1870 کارت های ویزیت محبوب بسیار زیادی را در بین مردم پیدا کردند که همین امر باعث شد کسب و کار های بسیار زیادی رونق بگیرند. امروزه ما شاهد این هستیم که کارت ویزیت های بسیار شیک و با کیفیت بالا به وجود آمده است.

مزایای استفاده از کارت ویزیت چیست؟

بسیاری از افراد بر این باور هستند که کسب و کار ها بیشتر جنبه دیجیتالی گرفته اند و دیگر کارت های ویزیت اهمیت چندانی ندارند و نمی تواند تاثیری بر روی مشتریان داشته باشند. اما با توجه به تحقیقاتی که انجام شده به این نتیجه رسیده اند که کارت های ویزیت یکی از تاثیرگذارترین راه های تبلیغاتی است. در گذشته در کارت های ویزیت فقط برای آدرس مراکز و معرفی مسئولان مراکز استفاده می شد اما امروزه می توان یک یا دو جمله را پشت کارت ویزیت نوشت و نکات بسیار مهمی را ذکر کرد که این نکات باید به گونه ای باشد تاثیر بسیار مثبتی بر روی ذهن مخاطبین داشته باشد و مخاطبین با نوع خدماتی که ارائه می دهید آشنایی کامل پیدا کند و این آشنایی باعث می شود که مخاطبین با آگاهی کامل به سمت شما بیایند و به راحتی خدماتی که نیاز دارند به شما بیان کنند و شما بتوانید نیاز مشتریان را فراهم کنید.

مزایای کارت های ویزیت

آشنایی مخاطبین با محل کار شما

آگاهی کامل با کار شما

هزینه بسیار کم

امکان دسترسی آسان تر برای مخاطبین

ماندگاری بسیار بالا در ذهن

افزایش درآمدزایی

چرا باید از کارت های ویزیت استفاده کنیم؟

کارت های ویزیت باعث می شوند که کلاس کاری شما بالا برود. داشتن پرستیژ کاری یکی از ابزاری است که باعث اعتماد سازی افراد به شما می شود همانطور که می دانید جلب اعتماد اصلی ترین اقدامی است که شما باید برای مشتریان انجام دهید.

طراحی کارت ویزیت مناسب چهره بسیار خوبی از کسب و کار شما را به نمایش می گذارد همچنین کارت ویزیت باعث احترام بیشتر مخاطبین به شما می شود. هرچه که کارت های ویزیت زیباتر باشند و جذابیت رنگی بیشتری برخوردار باشد، باعث می شود که تاثیر بیشتری در جذب مشتری داشته باشد. کارت های ویزیت نشان دهنده شخصیت، حرفه و سلیقه شما است. برای طراحی یک کارت ویزیت مناسب بهتر است با افراد حرفه ای مشورت کنید و از آنها بخواهید که یک کارت مناسب را برای شما طراحی کنند. بهتر است در کارت های ویزیت از لوگو یا آرم کسب و کار خود استفاده کنید چرا که این کار باعث برند سازی کسب و کار شما می شود.

چه کار هایی را نباید در طراحی کارت های ویزیت انجام دهیم؟

به یاد داشته باشید که کارت های ویزیت نباید شلوغ و دارای تزئینات اضافه باشد. شلوغی کارت های ویزیت باعث می شوند که مخاطبین نتوانند به راحتی متوجه کسب و کار شما شوند و مانند بسیاری از کارت های ویزیت شلوغ آنها را به دور اندازند.

در کارت های ویزیت نباید متن های طولانی درج شود چرا که مخاطبین حوصله خواندن متن های طولانی را ندارند بهترین کار استفاده از جملات بسیار کوتاه و تاثیر گذار است. کارت های ویزیت را به گونه ای طراحی کنید که اندازه ای کوچک داشته باشند چراکه کارت های ویزیت بزرگ جذابیت های خود را از دست می دهند.

چاپ کارت های ویزیت

همانطور که در بالا اشاره کردیم کارت های ویزیت تاثیر بسیار بالایی در کسب و کار دارند.بعد از طراحی کارت مناسب سعی کنید کارت را در تعداد بالا چاپ کنید. چاپ کارت ویزیت باید به گونه ای باشد که همیشه در دسترس شما باشد. و بتوانید هر تعداد کارت که مشتریان نیاز دارند به آنها بدهید. برای اینکه بتوانید یک کارت مناسب را چاپ کنید بهتر است به مراکز حرفه ای طراحی و چاپ کارت های ویزیت مراجعه کنید.

اهمیت کاتالوگ

کاتالوگ نیز یکی دیگر از ابزار های مناسب برای تبلیغات است که تاثیر بسیار بالایی بر روی مخاطب دارد. در کاتالوگ شما می توانید مطالب و نکات بیشتری را درباره ی کسب و کار خود بنویسید. کاتالوگ یک منبع جامع تر نسب به کارت های ویزیت است که شما می توانید نکات بسیار زیادی را به صورت خلاصه و تیتروار در آن بنویسید. از مزایای چاپ کاتالوگ می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

انعطاف پذیری بالا

استفاده راحت

حمل آسان

معرفی محصولات

جزئیات فنی زیاد

تاثیر زیاد در فروش

معرفی بهتر کسب و کار

سخن آخر

چاپ کاتالوگ و کارت های ویزیت همواره جزء اصلی کسب و کار ها و یکی از راه های تبلیغاتی مناسب بوده است که تاثیرگذاری آن بر روی درآمدزایی و رونق کسب و کار ثابت شده است. در طراحی کارت های ویزیت و کاتالوگ نکات گفته شده را رعایت کنید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  15. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  16. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  17. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  18. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  21. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  22. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  23. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  24. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  25. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

آخرین عناوین