کسب و کار اینترنتی با موبایل در ایران چگونه است؟

گزارش بازرگانی،   4000114038

کسب و کار اینترنتی با موبایل

برای "کسب و کار اینترنتی با موبایل" دیگر تجهیزات گران قیمت لازم نیست تهیه کنید. موبایل های هوشمند امروزی با دارا بودن ویژگی ها و امکانات مختلف این امکان را برای راه‌اندازی کسب و کار اینترنتی مهیا ساخته است. اگر می خواهید بدون سرمایه کسب و کار خود را در منزل شروع کنید، می توانید با گوشی خود به درآمد بالا برسید. ما در ادامه مقاله به چگونگی درآمدزایی با موبایل، مهارت لازم جهت انجام کار و ایده های پولساز برای کار با موبایل می پردازیم.

صاحبان مشاغل نیز به زودی باید به سمت فروشگاه و خدمات آنلاین بیایند، زیرا با توجه به همه‌گیر شدن فضای اینترنت این روزها مردم حتماً برای تهیه لوازم پوشاک و خوراک خود نیز از فروشگاه های اینترنتی استفاده می کنند.

چگونه با گوشی کسب درآمد کنیم؟

آیا دوست ندارید وقتی که با گوشی کار می‌کنید و در حال سپری کردن عمر خود در اینستاگرام هستید درآمد کسب کنید؟ اگر صادقانه بیان کنیم شما دوست دارید در کنار کاری که دارید بتوانید زمان‌های خالی که دارید را نیز با موبایل کسب درآمد کنید. شما باید با پیاده سازی ایده‌های نو و خاص، مخاطبان را به سمت کسب و کار خود جلب کنید.

با یک جستجوی ساده در اینترنت می‌توانید تمامی ایده‌های در حال اجرا را پیدا کنید و با الگو گرفتن از آنها محصول یا خدمات خود را بفروشید. کسب و کار اینترنتی با موبایل از این طریق بسیار رونق گرفته است و برای مثال بلاگرهای زیادی در همین سال در اینستاگرام شروع به فعالیت کرده‌اند و با جذب فالوور به وسیله تولید محتوای تأثیرگذار به کسب درآمد می‌پردازند. امروزه گوشی‌های هوشمند بخشی از زندگی اصلی تبدیل شده است و می‌تواند هر کاری را انجام دهد، پس از قافله عقب نمانید.

امکانات لازم برای کسب و کار اینترنتی با موبایل

امکانات لازم برای کسب و کار اینترنتی با موبایل

در ابتدای کار با همین گوشی که در دست دارید، می‌توانید شروع کنید. چون وقتی که این مقاله را می‌خوانید، یعنی یک گوشی هوشمند لمسی دارید که برای شروع مناسب است. اگر بخواهید تولید محتوا برای پیج اینستاگرام یا تلگرام خود انجام دهید، نیازی به دوربین چند میلیونی نخواهید داشت، زیرا با همان دوربین گوشی نیز می‌توان بهترین کلیپ‌ها را با کمی ایده جذاب کرد. بهترین مکان برای فیلم‌برداری جایی است که نور کافی داشته باشد.

امکانات مورد نیاز یک کسب و کار موبایلی:

  • گوشی موبایل هوشمند ساده
  • اینترنت با سرعت عادی
  • نیاز نداشتن به دوربین های حرفه ای (استفاده از دوربین گوشی)
  • نیاز نداشتن به میکروفون حرفه ای (استفاده از میکروفون گوشی)

مهارت‌های لازم جهت کسب درآمد از اینترنت با موبایل

مهارت‌هایی را نیز در این راه باید کسب کنید. فعالیت در تلگرام آن‌چنان مهارت نیاز ندارد، ولی در اینستاگرام شما باید بلاگری را یاد بگیرید تا با تولید محتوای هدفمند، به کسب و کار اینترنتی با موبایل خود رونق دهید. باید روش‌های افزایش فالوور، تولید پست‌ها و استوری های جذاب را آموزش ببینید و تجربه کسب کنید. نرم افزارهای ویرایش عکس و ویدیو را یاد بگیرید.

چند مورد از مهارت های ضروری:

  • بلد بودن استفاده از اینستاگرام
  • توانایی کار با نرم افزارهای ادیت عکس و فیلم
  • توانایی پیاده سازی ایده های خلاق
  • خستگی ناپذیر بودن در انجام امور

کسانی که صاحب کسب و کار هستند، نیاز به مهارت دیگر و پیدا کردن ایده شغل نخواهند داشت و می‌توانند کسب و کار سنتی خود را به کسب و کار اینترنتی با موبایل تبدیل کنند. مهارت‌های تأثیرگذاری که مخاطبان روی آن دقت دارند، کیفیت به انجام ضبط فیلم برای محصولات و خدمات است که باید به بالاترین کیفیت ممکن برسانید و پس از ضبط بتوانید با تدوین و ویرایش به طوری که برای مخاطب جذاب باشد منتشر کنید.

ایده‌های کسب و کار اینترنتی با موبایل

ایده‌های کسب و کار اینترنتی با موبایل

با توجه به ایده‌های بی شماری که در سطح اینترنت وجود دارد، شما باید به توانایی و مهارت خود در زمینه کاری خودتان تمرکز کنید و مهارت خود را در آن کسب و کار افزایش دهید تا به بهترین فرد در آن حوزه تبدیل شوید. برای رسیدن به هدف اصلی باید از بزرگان آن حوزه الگو گرفت و سپس با خلاقیت و تجربه شخصی به کسب درآمد و جذب مخاطب بپردازید. ایده‌های کسب و کار اینترنتی با موبایل مانند کسب درآمد از آپارات، همکاری در فروش محصولات یا خدمات، تولید محتوای آموزشی، کسب درامد از بازی و ادمین شدن اینستاگرام و تلگرام می‌تواند درآمد فوق‌العاده خوبی را به همراه داشته باشد.

شما با کسب و کار آنلاین با موبایل می‌توانید بدون سرمایه اولیه کسب و کار خود را به کمک "گاسی وب" آغاز کنید. یکی از پردرآمدترین مشاغل، مشاوره دادن در زمینه‌ای که تخصص دارید به افرادی است که به تازگی می‌خواهند کسب و کار خود را به صورت آنلاین راه‌اندازی کنند. کسانی که می‌خواهند به درآمد بالا برسند و نیازمند ایده‌هایی برای شروع کار هستند. در ادامه همراه ما باشید تا شما را با ایده‌های پولساز اینترنتی که از طریق گوشی می‌توانید درآمدزایی کنید آشنا کنیم.

کسب درآمد از آپارات با گوشی

سایت‌های اشتراک فیلم از خیلی وقت پیش به فکر این روش افتادند تا تبلیغات خود را در ابتدا یا میان فیلم پخش کنند، سپس درآمدی که از سفارش‌دهنده تبلیغ گرفته می‌شود، بیشتر برای سایت و مقداری برای کسانی که فیلم را منتشر کردند، پرداخت می‌کنند. سایت‌های زیادی به تازگی امکان کسب درآمد از فیلم را فراهم کرده‌اند. سایت‌هایی مثل آپارات و یوتیوب از معروف‌ترین سایت‌های اشتراک ویدیو هستند.

جهت کسب درآمد از آپارات با گوشی اکانت باید تعداد 200 دنبال کننده و حداقل ۳۰ هزار ساعت نمایش در ۳ ماه اخیر را داشته باشد. سیستم درآمدزایی آپارات مناسب برای تولیدکنندگان محتوا است که به صورت اختصاصی محتوا تولید می‌کنند. منظور از "تولید محتوا" یعنی آموزش دادن در حوزه‌ای از کسب و کار که در آن تجربه و مهارت لازم را دارید. بازدید کننده فیلم شما، در ابتدای فیلم چهار ثانیه تبلیغ می‌بیند و درآمد به حسابتان اضافه می‌شود.

ادمین اینستاگرام و تلگرام

بسیاری از کسانی که پیج اینستاگرام راه اندازی می‌کنند و کسب و کار خود را در اینستاگرام یا تلگرام رونق می دهند، به درآمد بالایی می رسند. این افراد بعد از مدتی دیگر حوصله یا وقت آن را ندارند تا روزانه پست و استوری بسازند و همین جهت افرادی را استخدام می کنند تا برایشان این کار را انجام دهد و در ازای تولید محتوا حقوقی را به شما می دهند.

"کسب درآمد از اینستاگرام" مستلزم رزومه کاری است، یعنی شما باید قبل از فعالیت در آن زمینه داشته باشید تا اعتماد صاحب کسب و کار را جمع کنید تا شما را انتخاب کند. البته داشتن مهارت کافی برای ویرایش و تدوین نیز شما را برای ورود به این شغل جلو می اندازد.

همکاری در فروش

قابلیت جدیدی که جدیداً بسیاری از فروشگاه های اینترنتی برای رونق کسب و کار خود اضافه کرده اند، سیستم همکاری در فروش است. یک کسب و کار اینترنتی با موبایل و بدون سرمایه اولیه با راه اندازی فروشگاه اینترنتی است که شما با فروش محصولات دیگران پورسانت دریافت می کنید. برای مثال فروشگاه اینترنتی دیجی کالا سیستم همکاری در فروش راه اندازی کرده است.

شما با عضویت در این سیستم رسانه ی خود که می تواند کانال تلگرام، پیج اینستاگرام یا سایت باشد را ثبت کنید و پس از تایید کارشناسان شروع به فعالیت همکاری در فروش می کنید. ماجرا از این قرار است که شما با قرار دادن لینک مخصوص خودتان در جایی که فعالیت می کنید، می توانید کسب درآمد کنید. زمانی که مخاطبان شما بر روی لینک مورد نظر می زنند و به فروشگاه می روند، اگر خریدی انجام دهند پورسانتی از خرید مشتری به حساب شما اضافه می شود. قابل توجه است که محصولات در دسته بندی های مختلف دارای پورسانت متفاوتی نیز می باشند.

تولید و فروش محتوای آموزشی

آیا فکر می‌کنید در زمینه خاصی مهارت دارید و حرفه‌ای هستید؟ آیا فکر می‌کنید که می‌توانید آن هدف را به دیگران آموزش دهید؟ پس منتظر چه هستید، باید از همین حالا شروع کنید. در ابتدای کسب و کار اینترنتی با موبایل با این روش باید به صورت رایگان محتوا در اختیار کاربران بگذارید تا به شما اعتماد کنند و نظر آنها را نسبت به خود جلب کنید.

انواع محصولات آموزشی عبارتند از:

  1. ساخت کتاب الکترونیکی آموزشی
  2. فیلم آموزشی
  3. نرم افزار آموزشی
  4. تولید پادکست
  5. اینفوگرافیک

سپس با تولید یک محصول آموزشی کامل می‌توانید در کنار آموزش‌ها آن محصول را به مخاطبان خود معرفی کنید و از این طریق یکی از روش‌های محبوب و پر درآمد بلاگرهای موفق است، می‌توانید کسب درآمد بالایی داشته باشید.

جمع بندی

با تمام این ایده ها و صحبت هایی که در زمینه راه اندازی کسب و کار اینترنتی با موبایل شد، باید توجه داشته باشید که موفقیت در این راه نیازمند تلاش و پشتکار مستمر شماست. ایده های کسب و کار اینترنتی زیادی وجود دارد که توصیه می‌شود اگر مهارت در حرفه خاصی دارید، روی همان تمرکز کنید چون اطلاعات کافی در آن زمینه دارید و زودتر می توانید موفق شوید. امروزه گوشی موبایل فقط وسیله ای برای تماس گرفتن نیست و به تازگی وسیله ای برای "کار در منزل" تبدیل شده است. 

منبع: https://www.gasiweb.com

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  11. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  12. کمی دیر نیست؟

  13. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  18. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  19. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  23. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

  24. اسراییل چه باید بکند؟ 

  25. علم‌الهدی: نباید بیکار نشست تا تنها دولت بیاید تلخی معیشت را از سفره مردم بردارد

پربحث‌های هفته

آخرین عناوین