بهترین راه مهاجرت به کشور های اروپایی و آمریکایی

گزارش بازرگانی،   3991225034

امروزه بحث مهاجرت و اخذ اقامت کشور های اروپایی و آمریکایی بسیار داغ شده است. همه به دنبال راهی برای مهاجرت از ایران به کشور های دیگر هستیم. همچنین سوالات زیادی هم در رابطه با مهاجرت در ذهنمان وجود دارد که به دنبال پاسخ آن می گردیم. سوالاتی از جمله بهترین راه مهاجرت، مهاجرت آسان به کشور های اروپایی از چه روش هایی امکان پذیر است؟، آسان ترین راه مهاجرت به کشور های آمریکایی کدام است؟، بهترین کشور های آمریکایی و اروپایی برای مهاجرت کدام اند؟ و بسیاری دیگر از سوالات که در این مقاله می خواهیم به آنها پاسخ دهیم.

آوام، معتبر ترین موسسه مهاجرتی

قبل از اینکه سر اصل مطلب برویم، این نکته را باید متذکر شویم که تمامی راه های مهاجرت از ایران به کشور های خارجی نیازمند وجود یک وکیل مهاجرت خبره و با سابقه است. وجود وکیل مهاجرت موجب می شود که کار های اداری و حقوقی اقامتی و مهاجرتی شما به سرعت انجام شود. همچنین وکیل مهاجرتی شما می تواند اطلاعات جامعی را در رابطه با قوانین و مقررات کشور مقصد در اختیار شما قرار دهد. موسسه avammigratin یکی از موسسات معتبر با مجوز قانونی است که مشاورین و وکلا خبره و با سابقه ای را در اختیار دارد. همچنین با همراهی مستمر شما، تا پایان پروسه اخذ اقامت، ویزا و مهاجرت همراه شما خواهد بود.

بهترین راه مهاجرت به کشور های اروپایی و آمریکایی

مهاجرت به کشور های آمریکایی و اروپایی راه های مختلفی دارد، اعم از، مهاجرت از طریق کار، تحصیل، سرمایه گذاری، ازدواج، تولد و پناهندگی. متقاضیان می توانند با انتخاب یکی از روش های مهاجرتی با توجه به قوانین و مقررات کشور مقصد، اقدام به مهاجرت نمایند. البته برای انتخاب یکی از روش های مهاجرتی، باید شرایط خود را در نظر بگیرید و بررسی کنید که شرایط شما به کدام یک از شرایط مهاجرت نزدیک تر است.

خطرناک ترین راه مهاجرت به کشور های اروپایی و آمریکایی که جان متقاضی را به خطر می اندازد، از طریق پناهندگی است. در این روش شما باید به کشور مقصد اثبات کنید که در کشور خود امنیت جانی و مالی نداشته و مورد آزار و اذیت قرار می گرفتید. ما به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم که از این روش برای مهاجرت اقدام نکنید؛ چرا که خطرات بسیاری را در پی دارد.

بهترین روش های مهاجرتی

بهترین روش ها برای مهاجرت

اگر تصمیم تان برای مهاجرت به کشور های خارجی جدی است، می توانید در این قسمت بهترین روش ها را برای مهاجرت را بخوانید و شرایط خود را با آنها تطبیق دهید.

  • مهاجرت از طریق کار: یکی از راه های مهاجرت به کشور های خارجی، از طریق کار می باشد. افرادی که در حرفه خود از تخصص و مهارت بالایی برخوردار هستند و همچنین سابقه و تجربه بالایی هم در کارشان دارن، می توانند در صورتی که کشور مقصد به حرفه آنان نیاز داشت با اخذ ویزا کاری به آن کشور مهاجرت نمایند. البته اخذ ویزا کاری به چند صورت امکان پذیر است که بهترین آنها اخذ دعوت نامه از کارفرمای خارجی است.

شما می توانید از طریق سایت های کاریابی در کشور ی که قصد مهاجرت به آن را دارید، رزومه خود را برای آنها بفرستید. در صورتی که رزومه شما مورد تایید قرار بگیرد، از طرف شرکت مورد نظر برایتان دعوت نامه ارسال شده و می توانید ویزا کاری اخذ نمایید. البته برای انتخاب کشور مقصد برای کار، باید وضعیت اقتصادی و نرخ بیکاری آن را بررسی کنید. در صورتی که نرخ بیکاری کشور مقصد پایین باشد، قطعا فرصت های شغلی زیادی را در آن کشور خواهید یافت و اگر نرخ بیکاری آن بالا باشد فرصت های شغلی کمتری در آن وجود دارد. در جدول زیر پایین ترین نرخ بیکاری به کشور های ذکر شده تعلق دارد.

کشور

نرخ بیکاری

اتریش

4.2 درصد

آلمان

3.5 درصد

کانادا

5.3 درصد

استرالیا

5.3 درصد

 

متقاضیانی که از طریق کار می خواهند به کشور های خارجی مهاجرت کنند، بهترین مقصد برای آنها مهاجرت به آلمان است.

مهاجرت از ایران

  • مهاجرت از طریق تحصیل: دانشجویان می توانند برای ادامه تحصیلات خود به کشور هایی که دانشگاه های معتبری را در خود جای داده اند، مهاجرت کنند. این کشور ها شامل، آمریکا، کانادا، آلمان، استرالیا و... می باشد. دانشجویان با ارائه مدارک تحصیلی و رزومه خود می توانند در مقاطع، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا تحصیل نمایند.

البته دانشجویان می توانند از طریق اخذ بورسیه نیز ویزا تحصیلی کشور مورد نظرشان را اخذ نمایند. اخذ بورسیه تحصیلی شرایط خاصی دارد که قبل از هر اقدامی باید از آن شرایط آگاهی لازم و کافی را داشته باشید.

  • مهاجرت از طریق سرمایه گذاری: از دیگر راه های مهاجرت به کشور های خارجی، سرمایه گذاری است. این روش نیاز به سرمایه زیادی دارد. متقاضیان می توانند با سرمایه گذاری در کشور هایی مثل آمریکا، ترکیه، استرالیا، کانادا و... اقامت آن را اخذ نمایند. متقاضیان در برخی از کشور ها مثل ترکیه می توانند با خرید ملک و کارآفرینی برای شهروندان آن کشور اقامت ترکیه را اخذ نمایند.
  • مهاجرت از طریق تولد: یکی دیگر از روش های مهاجرت به کشور های پیشرفته، از طریق تولد است. به طور کلی، کشور ها از دو سیستم خون و خاک برای تولد پیروی می کنند. سیستم خون بدین صورت است که تنها به کودکانی که یکی از والدینشان تابعیت کشور مقصد را دارد، تابعیت اعطا می شود مثل کشور های آلمان، فرانسه؛ اما سیستم خاک بدین صورت است که به کودکانی که در خاک کشور هایی مثل آمریکا، کانادا و... متولد می شوند، حتی اگر والدینشان تابعیت آن کشور را هم نداشته باشند، به کودک متولد شده تابعیت اعطا می شود؛ همچنین والدین واجد شرایط نیز می توانند اقامت آن کشور را اخذ نمایند.
  • مهاجرت از طریق ازدواج: یکی دیگر از راه های مهاجرت و اخذ اقامت کشور های خارجی، از طریق ازدواج است. به عنوان مثال افرادی که قصد مهاجرت به کانادا را دارند، می توانند با ازدواج با یک شهروند کانادایی اقامت این کشور را اخذ نمایند. البته راه های مهاجرت به کانادا از طریق کار و تحصیل راحت تر از این روش می باشد.

شما می توانید با مشاوره تخصصی با وکلای مجرب و حرفه ای، بهترین راه مهاجرت به کشور های توسعه یافته را انتخاب نمایید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  15. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  16. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  17. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  18. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  21. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  22. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  23. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  24. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  25. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

آخرین عناوین