چرا درب ضد سرقت فلزی را انتخاب کنیم؟

گزارش بازرگانی،   3991223100

درب ضد سرقت فلزی از مزایای بسیاری برخوردار است. استحکام بالا مقاوم در برابر رطوبت و آفتاب قابلیت تولید به صورت دو رو از مزایای برتر درب ضد سرقت فلزی است.

امروزه بیشتر منازل به انواع درب ضد سرقت تجهیز شده اند. این درب ها که با متریال های مختلفی تولید می شوند دارای ویژگی های متفاوتی هستند و برای سازه های مختلف مناسب هستند. درب ضد سرقت فلزی یکی از انواع درب ضد سرقت است که درباره اش میخوانیم.

درب ضد سرقت

معمولا اولین وسیله ای که برای بالا بردن ایمنی سازه ها استفاده می شود درب های محکم با مقاومت بالا در برابر انواع عوامل محیطی و ضربات مکانیکی است. درب های ضد سرقت که امروزه برای بناهای مختلف مسکونی،تجاری و اداری مورد استفاده قرار می گیرند از متریال  فولاد در قسمت زیری رویه اصلی بهره برده اند. اما برای روکش از متریال های متنوعی مانند: پی وی سی، چوب و فلز استفاده شده است. درب ضد سرقت رویه فلز به آورده ایم.

درب ضد سرقت فلزی

یکی از بزرگترین مشکلاتی که معمولا افراد با آن درگیر هستند تجهیز ساختمان خود به درب های ضد سرقت است. معمولا درب سازه هایی که در مناطق مرطوب قرار دارند به سرعت در اثر رطوبت هوا دچار ورم شده و روکش آنها دچار فرسودگی می شود. به همین علت استفاده از درب ضد سرقت رویه فلز در این مناطق از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند.

مزیت استفاده از درب ضد سرقت فلزی

  1. با استفاده از فلز در ساخت روکش ،این درب ها دارای چند ویژگی بارز و مزایای فراوان می شوند.

  2. مقاوم در برابر آب و آفتاب

  3. مقاومت بالا درب ضد سرقت فلزی در برابر ضربات مکانیکی

  4. قابل استفاده در فضاهای بیرونی

  5. چارچوب تمام استیل با نصب 4 لولا( این لولاها از 5 قسمت مختلف به چارچوب جوش داده شده اند.)

  6. قرار گرفتن یک نوار درزگیر بر روی چارچوب که مانع از ورود آلودگی به داخل سازه از طریق فاصله میانی درب و لولا می شود. جنس این نوار از پلیمر بوده و به سرعت فرسوده نمی شود.

  7. مقاوم در برابر آتش

  8. نصب چندین نوع قفل بر روی این درب ها

  9. قابلیت عایق شدن در برابر صدا و حرارت

  10. قابلیت سفارشی سازی سایز

  11. عدم تغییر در برابر تغییرات دمایی

  12. ایجاد زیبایی بصری با استفاده از طرح های فرفورژه

نکبه بسیار مهم که سبب محبوبیت بیشتر این نوع درب ها شده است این است که درب ضد سرقت فلزی قابلیت تولید به صورت دو رویه ای را دارد.به این معنی که نمای بیرونی با رویه فلز جهت افزایش مقاومت در برابر آب و هوا ساخته شود و در صورت درخواست مشتری رویه پشت درب ک به سمت داخل ساختمان است میتواند با انواع روکش های لوکس جوبی ساخته شود تا زیبایی بیشتری را به دکوراسیون داخلی خانه ببخشد.



درب ضد سرقت ضد آب و آفتاب

معمولا برای سازه هایی که درب اصلی سازه رو به محیط بیرون باز می شود نمی توان از درب هایی استفاده نمود که روکش آن از چوب یا متریال دیگر است. این مواد در برابر عوامل محیطی و طبیعی مانند رطوبت و برف باران بعد از مدتی دچار فرسودگی شده و از بین می روند. درب ضد سرقت فلزی بر خلاف درب های ضد سرقت معمولی در اثر رطوبت هوا و یا باران و برف دچار تغییر رنگ و فرسودگی نمی شود. درب ضد سرقت رویه فلز در این سازه ها و سازه هایی که در مناطق مرطوب ساخته می شوند مانند ویلاها کارایی بیشتری داشته و به علت استحکام بیشتر و متریال مقاوم تر در اثر نور خورشید و یا آب دچار فرسودگی نمی شود. همچنین نوع رنگ استفاده شده در این درب ها مقاومت آن ها در برابر این عوامل چند برابر می کند. از این رواین درب ها را درب ضد سرقت ضد آب و آفتاب مینامند.

درب ضد سرقت رویه فلزی

در ساختار درب های ضد سرقت از فولاد مقاوم استفاده شده است. بر روی این درب ها نیز با متریال های مختلف روکش شده است. اما درب های ضد سرقت فلزی علاوه بر ساختار داخلی فلزی از فولاد جهت روکش آن نیز استفاده شده است.  این درب ها  به علت تعداد لایه های فلزی بیشتر در ساخت  از مقاومت بالاتری در برابر ضربات مکانیکی برخوردار هستند.



نصب چندین نوع قفل در درب ضد سرقت فلزی

معمولا  بر روی درب های ضد سرقت می توان از  تعداد قفل های معینی استفاده نمود که درب ضد سرقت فلزی هم با قابلیت نصب چندین نوع قفل میتواند مقاومت بالاتر در برابر سرقت داشته باش.

عدم تغییرات دمایی در درب ضد سرقت رویه فلزی

از ویژگی های قابل ذکر و مهم دیگر که درب ضد سرقت فلزی را از دیگر درب ها متمایز می کند عدم تغییر در دماها مختلف است. بعضی از متریال ها در درب ها ضد سرقت بعد از تولید با کوچکترین تغییرات دمایی متورم شده و در چارچوب گیر می کند. اما این درب ها در برابر هرگونه تغییرات دما مقاوم بوده و هیچگونه تغییری در درب ایجاد نمی شود.



زیبایی در طراحی و استفاده از متریال شیشه در درب های ضد سرقت فلزی

بعضی از افراد به دلیل استفاده از متریال فلز از این گونه درب ها در سازها خود استفاده نمی کنند. اما این درب ها به سادگی با طرح های فرفورژه قابل طراحی و زیباسازی است و می توان با استفاده از شیشه های نشکن ظاهری شکیل تر و منحصر به فرد تری در این درب ها ایجاد نمود.

فراموش نکنید که تفاوت درب ضد سرقت رویه فلزی با درب ضد سرقت معمولی تنها در روکش و رنگ آن استدر زمان انتخاب رنگ درب حتما به نوع رنگ و روکش آن توجه کنید. مقاومت در برابر خوردگی و هوازدگی از مهمترین موارد در انتخاب رنگ و روکش است. رنگ های الکترواستاتیکی مناسب ترین نوع رنگ برای پوشش سطح درب ضد سرقت فلزی است. در صورتی که علاقمند استفاده از درب ضد سرقت فلزی با ویژگی های ذکر شده هستید با دژ درب تهران تماس بگیرید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  17. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  18. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  24. موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر

  25. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

آخرین عناوین