نظافت منزل خود را به بانیکس بسپارید!

گزارش بازرگانی،   3991223022

با نزدیک شدن ایام عید، همه‌ی مردم به خصوص خانم‌های خانه‌دار برای نظافت منزل و خانه‌تکانی به تکاپو می‌افتند. برنامه‌ریزی برای نظافت و تمیز کردن جاهای مختلف خانه، برای بسیاری از خانواده‌ها از اوایل اسفند آغاز می‌شود و خانه‌ها از اسفند بوی عید به خود می‌گیرند. حتماً شما هم به فکر خانه‌تکانی هستید یا در حال انجام کارهای مربوط به آن‌اید. اگر این طور است، ما یک پیشنهاد عالی برای خانه‌تکانی شما داریم. دوست دارید روزهای دل‌انگیز نزدیک عید را بیشتر به وقت‌گذرانی با خانواده یا رسیدن به کارهای ضروری‌تر خود بگذرانید؟ مای بانیکس در کنار شماست تا خانه تکانی و نظافت منزل شما را به عهده بگیرد تا دغدغه‌ای از این بابت نداشته باشید و از آخرین روزهای اسفند نهایت استفاده را بکنید!

نظافت منزل حرفه‌ای توسط بهترین‌ها

همه می‌دانیم که بانوان خانه‌دار نسبت به تمیزی خانه و وسایل خانه‌ی خود حساسیت بسیاری دارند. برای همین ممکن است تمایل نداشته باشند، کس دیگری نظافت منزل آن‌ها را انجام دهد. استخدام نظافت‌چی از شرکت های نظافتی، برای بسیاری از ساختمان‌ها و ادارات متداول است، اما ممکن است برخی به این خدمات اعتماد نداشته باشند. اما مای بانیکس می‌تواند نظر این افراد را عوض کند.

صلاحیت بانیارها یا همان افرادی که به عنوان نظافت‌چی در مای بانیکس پذیرفته می‌شوند؛ از همه نظر بررسی شده و مورد تایید هستند. تنها اشخاص دقیق و منظم در امر نظافت، در مای بانیکس پذیرفته می‌شوند. پس اگر نسبت به نظافت منزل خود حساس هستید، می‌توانیم به شما اطمینان دهیم بانیارهای مای بانیکس به همان اندازه نسبت به کیفیت کار خود حساسیت دارند و قادر هستند رضایت شما را جلب کنند.

نظافت منزل تهران با خدمات تضمین شده و پشتیبانی

در حال حاضر، خدمات نظافت منزل بانیکس در تهران قابل دسترسی است. در هر نقطه از شهر تهران، شمال، جنوب، شرق و غرب می‌توانید ثبت سفارش کرده تا بانیار به منزل یا محل کار شما ارسال شود. خدمات نظافت منزل تهران به صورت تضمین شده، ارائه می شود. در صورتی که از کیفیت کار یا هر دلیل دیگری از خدمات ارائه شده، راضی نبودید؛ می توانید بخشی یا تمام پول خود را پس بگیرید. همچنین در صورت بروز مشکل در هر مرحله ثبت سفارش می‌توانید با بخش پشتیبانی تماس بگیرید تا مشکل بررسی شود.

چرا به شرکت خدماتی مای بانیکس اعتماد کنیم؟

اپلیکیشن مای بانیکس، سرویسی است که می‌توانید از طریق آن برای نظافت منزل و خدمات آرایشی در منزل سفارش ثبت کنید. نظافت منزل کاری است که به حساسیت زیادی نیازمند است. کیفیت کار نظافت قطعا برای همه افراد خانه به خصوص خانم ها مهم است. متخصصین نظافت منزل مای بانیکس همگی احراز هویت شده و کیفیت کار آن‌ها بررسی شده است.

یکی از نگرانی‌هایی که ممکن است در گرفتن خدمات نظافت منزل وجود داشته باشد، مطمئن بودن شخص نظافت‌چی است. اشخاصی که به عنوان نظافت‌چی شرکت خدماتی در بانیکس حضور دارند، هیچ‌گونه سابقه‌ی کیفری نداشته و از همه نظر مورد اطمینان هستند. همچنین بانیارها پیش از استخدام، تحت آموزش‌های لازم قرار گرفته تا کیفیت کار خود را در بالاترین حد نگه دارند.

قیمت خدمات ارائه شده در شرکت خدماتی بانیکس کاملا شفاف و مشخص است. اگر هم از کیفیت خدمات راضی نبودید، می توانید با کارشناس پشتیبانی تماس گرفته و تمام یا بخشی از مبلغ خود را پس بگیرید. کار با این اپلیکیشن نیز بسیار ساده است و تنها کافی است با فشردن چند دکمه زمان مورد نظر خود را انتخاب کنید تا بانیار به محل مورد نظر شما اعزام شود. تمام این دلیل‌ها کافی است تا برای نظافت منزل یا خدمات آرایشی در منزل خود به شرکت خدماتی بانیکس اعتماد کنید.

خدمات آرایشی در منزل، خدمتی دیگر از بانیکس

یکی دیگر از خدماتی که در بانیکس عرضه می‌شود، خدمات آرایشی در منزل است. در شرایط شیوع بیماری، مراجعه به آرایشگاه‌ها، شاید برای بسیاری از خانم‌ها با نگرانی و هراس همراه باشد. قطعاً شما به عنوان یک خانم حق دارید از این مسئله نگران باشید، زیرا آرایشگاه مکانی است که افراد بسیاری هر روزه در آن رفت و آمد می‌کنند و احتمال بسیاری وجود دارد که فضای آرایشگاه و خود افراد آرایش‌گر ناقل بیماری باشند.

بانیکس برای این نگرانی راه حلی مطمئن فراهم کرده است. آرایشگرهای حرفه‌ای و کاربلد در مای بانیکس حضور دارند که شما می‌توانید برای خدمات مختلفی، مانند کوتاهی و رنگ مو، خدمات زیبایی ناخن، میکاپ، شینیون، براشینگ و حتی آرایش عروس آرایشگر رزرو کنید تا بانیار در منزل شما حاضر شده و کار مورد نظر شما را انجام دهد. دیگر لازم نیست از آرایشگر وقت بگیرید، بلکه شما می‌توانید برای آرایشگر روز و زمان تعیین کنید تا خدمات آرایشی دلخواه شما را در منزل شما انجام دهد.

چگونه برای نظافت منزل در تهران ثبت سفارش انجام دهیم؟

برای دریافت خدمات نظافت منزل تهران تنها کافی است، اپلیکیشن بانیکس را نصب کرده و در آن ثبت نام کنید. اپلیکیشن مای بانیکس برای اندروید از کافه بازار، مایکت، گوگل پلی و وب‌سایت مای بانیکس قابل دانلود است. کاربران آی‌ او ‌اس نیز می‌توانند نسخه وب اپ بانیکس را از طریق وب‌سایت نصب کنند. بعد از نصب اپلیکیشن، با وارد کردن شماره موبایل و دریافت کد امنیتی ثبت نام شما انجام می‌شود. سپس کافی است خدمات مورد نظر خود را انتخاب کنید و نشانی منزل و مشخصات خود را درج کنید. ثبت دقیق موقعیت مکانی شما به بانیارها در ارائه سریعتر خدمات مورد نظرتان کمک می‌کند. بعد از تکمیل سفارش، بانیار در زمان و مکان مقرر حاضر می‌شود.

ثبت سفارش برای خدمات آرایشی در منزل چگونه است؟

بعد از ثبت نام در مای بانیکس، باید موقعیت مکانی خود را مشخص کنید. برای تعیین موقعیت فعلی خود به عنوان محل دریافت خدمات، دسترسی موقعیت مکانی را به اپلیکیشن اعطا کنید. سپس باید نوع خدمات مورد نظر خود را انتخاب کنید. خدمات آرایشی در منزل بانیکس شامل موارد زیر است:

  • زیبایی مو

  • زیبایی صورت

  • ناخن

  • زیبایی کودک

  • اپیلاسیون

  • پکیج عروس

  • پکیج مهمانی

بعد از انتخاب نوع خدمات آرایشی مورد نظر خود کافی است زمان مورد نظر و نشانی مکان خود را وارد کنید.

هزینه نظافت منزل چقدر است؟

هزینه نظافت منزل تهران، بر اساس مقدار ساعات ارائه خدمات و آقا یا خانم بودن بانیار متفاوت است. در حال حاضر برای چهار ساعت نظافت منزل توسط آقا مبلغ 136000 تومان و برای چهار ساعت نظافت توسط بانیار خانم 146000 تومان هزینه، در نظر گرفته شده است. برای هر ساعت اضافی نیز مبلغی معادل 15000 تومان افزوده می‌شود. همچنین در صورتی که کار نظافت تا ساعت 8 شب و بعد از آن طول بکشد، هزینه ایاب و ذهاب معادل 30000 تومان نیز به هزینه اضافه می‌شود.

نظافت منزل تهران شامل نظافت آشپزخانه، اتاق خواب و سرویس های حمام و دستشویی می‌شود. باید تعداد اتاق‌ها و آشپزخانه و سرویس‌ها را در ابتدای ثبت سفارش مشخص کنید.

سخن آخر

این روزها در شرایط قرنطینه احساس نیاز زیادی به خدمات مطمئن مانند خدمات آرایشی در منزل یا نظافت منزل وجود دارد. شما نیز اگر می‌خواهید این خدمات را با قیمت مناسب و تضمین کیفیت به همراه پشتیبانی دریافت کنید، می‌توانید اپلیکیشن بانیکس از آدرس اینترنتی www.mybanix.com را نصب کرده و از خدمات بی نظیر این شرکت خدماتی لذت ببرید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

    2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

    3. جلاد، به پایان سلام کن!

    4. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

    5. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

    6. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

    7. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

    8. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

    9. انتقام از پوتین؟

    10. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

    11. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

    12. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

    13. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

    14. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

    15. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

    16. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

    17. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

    18. اول، بساط دلالی باید جمع شود

    19. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

    20. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

    21. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

    22. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

    23. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

    24. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

    25. خاندوزی: با طیفی مواجه هستیم که تمایلی برای مشارکت در اداره کشور ندارند

    آخرین عناوین