کمک به ایران هراسی ممنوع!

گروه سیاسی الف،   3991121147 ۱۳۷ نظر، ۰ در صف انتشار و ۴۲ تکراری یا غیرقابل انتشار
کمک به ایران هراسی ممنوع!

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمود علوی، وزیر اطلاعات روز دوشنبه در گفت‌وگوی ویژه خبری به مسائل مختلفی پرداختند که برخی از صحبت‌های ایشان به‌احتمال‌قوی در آینده تبعات جدی برای کشور در سطح جهانی به همراه خواهد داشت. به‌ویژه آنکه بلافاصله بعد از انتشار صحبت‌های وزیر، رسانه‌های خارجی و ضدانقلاب شروع به برجسته کردن بخش‌هایی از سخنان ایشان نمودند. مهم‌ترین صحبت وزیر اطلاعات بیان حاشیه‌ای بر فتوای رهبر انقلاب اسلامی درباره حرام بودن سلاح هسته‌ای است.

وزیر اطلاعات در بخشی از سخنان خود عنوان می‌کند: «صنعت هسته‌ای ما صنعت صلح‌آمیز است، مقام معظم رهبری صراحتاً در فتوایشان فرموده‌اند که تولید سلاح هسته‌ای خلاف شرع است و جمهوری اسلامی سراغ آن نمی‌رود و آن را حرام می‌داند اما عرض شود خدمتتان که اگر یک گربه را گوشه‌ای گیر بیاورند ممکن است رفتاری بکند که گربه‌ای که آزاد است آن رفتار را انجام نمی‌دهد. اگر ایران را به آن سمت هل بدهند، آن‌وقت تقصیر ایران نیست، بلکه تقصیر آن‌هایی است که هل دادند که در شرایط عادی ایران چنین نیت و چنین برنامه‌ای ندارد».

این موضع‌گیری با بیانات رهبر انقلاب که در زمان‌های مختلف ایراد داشته‌اند کاملاً در تضاد است. دراین‌باره یادآوری سخنان زیر حائز اهمیت است:

-  رهبر انقلاب در دیدار با دست‌اندرکاران ساخت ناوشکن جماران در تاریخ 30/11/1388 بیان می‌دارند: «این حرف تکراریِ از دهن افتاده‌ی مهملی که راجع به ساخت سلاح اتمی به جمهوری اسلامی نسبت می‌دهند، نشان‌دهنده‌ی نهایت ناتوانی این‌ها حتّی درزمینه‌ی تبلیغات است. جمهوری اسلامی هیچ اصراری هم ندارد که در دفاع خودش در این قضیه خیلی احساسات به خرج بدهد؛ نه، ما اعتقاد به بمب اتم نداریم، به سلاح اتمی نداریم؛ دنبالش هم نخواهیم رفت. بر طبق مبانی اعتقادی ما، مبانی دینی ما، به کار بردن این‌گونه وسایل کشتارجمعی اصلاً ممنوع است، حرام است؛ این، ضایع کردن حرث و نسل است که قرآن آن را ممنوع کرده؛ ما دنبال این نمی‌رویم. ما دنبال آن چیزی می‌رویم که قدرت‌های سلطه‌گر حقیقتاً از آن باید بترسند و من اعتقادم این است الان هم از همان می‌ترسند و آن، بیدار کردن روح حماسه و عزت اسلامی است در همه‌ی امت اسلام. ما این کار را خواهیم کرد؛ این را بدانند».

- رهبر انقلاب اسلامی در باب حرمت سلاح کشتار جمعی و در پیام به نخستين كنفرانس بين‌المللی خلع سلاح هسته‌ای و عدم اشاعه در تاریخ 28/1/1389 بیان می‌دارند: «به اعتقاد ما افزون بر سلاح هسته‌ای، دیگر انواع سلاح‌های کشتارجمعی، نظیر سلاح شیمیایی و سلاح میکروبی نیز تهدیدی جدی علیه بشریت تلقی می‌شوند. ملت ایران که خود قربانی کاربرد سلاح شیمیایی است، بیش از دیگر ملت‌ها خطر تولید و انباشت این‌گونه سلاح‌ها را حس می‌کند و آماده است همه‌ی امکانات خود را در مسیر مقابله با آن قرار دهد. ما كاربرد این سلاح‌ها را حرام و تلاش برای مصونیت بخشیدن ابناء بشر از این بلای بزرگ را وظیفه‌ی همگان می‌دانیم».

-   حضرت آیت‌الله خامنه‌ای نیز در 17 مهرماه سال 1398 در دیدار جمعی از نخبگان و استعدادهای برتر علمی کشور به‌صراحت می‌فرمایند: «می‌توانستیم، اما در راه ساخت بمب اتم وارد نشدیم؛ استفاده از بمب اتم حرام قطعی و شرعی است».

در فتوای رهبری در سال 1389 که به آن اشاره شد نه‌تنها سلاح هسته‌ای بلکه به تمام سلاح‌های کشتارجمعی تأکید می‌کنند. از سوی دیگر ایران خود یکی از قربانیان سلاح‌های کشتارجمعی بوده بنابراین هرگز به سمت آن نخواهد رفت. اما برخلاف سخنان و فتوای رهبر انقلاب، برای اولین بار است که یک مقام جمهوری اسلامی به‌صراحت چنین ادعایی را مطرح می‌نماید که ممکن است درصورتی‌که ایران تحت‌فشار قرار گیرد به سمت سلاح هسته‌ای برود.

 همان‌طور که ابتدای مطلب اشاره شد  به‌سرعت صحبت‌های وزیر مورد استناد قرارگرفته که جمهوری اسلامی باوجود حرام دانستن سلاح هسته‌ای ممکن است تحت شرایطی به سمت آن حرکت کند.

فراموش نشود در دو دهه گذشته یکی از سیاست‌های غرب برای تحت‌فشار قرار دادن ایران برای اجبار به کنار گذشتن استفاده از انرژی صلح‌آمیز تأکید بر این بوده که تهران به دنبال سلاح هسته‌ای است. حتی در روزهای اخیر برخی رسانه‌های غربی مانند وال‌استریت ژورنال مدعی فعالیت‌های اعلام‌نشده در زمینه تسلیحات هسته‌ای شدند. از سوی دیگر یکی از سیاست‌های غرب علی‌الخصوص آمریکا تلاش برای ایجاد اجماع علیه ایران بوده تا زمینه محدودسازی و از بین بردن برنامه هسته‌ای تسهیل شود. بنابراین باید گفت ابراز چنین موضع‌گیری‌هایی بدون شک همین کارکرد را داشته و به اتحاد کشورهای مختلف کمک خواهد کرد.

بیان چنین سخنانی به‌ویژه از جانب وزیر اطلاعات حیرت‌انگیزتر و مایه تعجب بیشتر است. درواقع با توجه به مقام و جایگاه که آقای وزیر دارند توقع است بیش از همه اعضای کابینه و مقامات با فشارها و توطئه‌های کشورهای غربی علیه ایران آشنا باشند .

در نهایت باید گفت با توجه به سخنانی که گفته شد انتظار این‌که در ماه‌های پیش رو فضای ایران هراسی تشدید شود وجود دارد و احتمالاً با کمک سرویس‌های جاسوسی سندسازی کشورهای غربی افزایش خواهد یافت. اما باید عنوان داشت سخنان وزیر اطلاعات هرگز موضع رسمی جمهوری اسلامی نیست بلکه موضع ایران همان سخنان و فتاوای رهبر انقلاب است و از این بابت توقع است چنین سخنانی اصلاح شود.

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۸۲۰۲۷۱۰۹:۰۷:۱۳ ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
دیگران دیگری هم هستند که ایران هراسی را ترویج می دهند. نمونه اش طرح نمایندگان برای الزام دولت به نابودی اسراییل.
ناشناس۱۸۲۰۵۳۲۱۳:۱۸:۰۰ ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
اولا اون مساله به مرحله طرح نرسید ثانیا مگه بر کسی پوشیده است که ما در حال جنگ با اسرائیل هستیم. اما ربطی به بمب اتم نداره
ناشناس۱۸۲۰۵۳۴۱۳:۱۸:۴۸ ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
عجب ببخشید که مدافع حق هستیم!
ناشناس۱۸۲۰۵۵۰۱۳:۳۱:۵۴ ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
هر کس در این کشور بلندگو در دست دارد، ایران هراسی را رواج می دهد. برای همین هم هست که ایران دوستان زیادی ندارد.
ناشناس۱۸۲۰۵۵۲۱۳:۳۳:۴۲ ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
شروع مجدد غنی سازی اورانیوم 20% خودش ایجاد ایران هراسی را تشدید می کند. همه از ایران می ترسند.
ناشناس۱۸۲۰۵۵۷۱۳:۳۷:۰۸ ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
کشورهای قدرتمند از ایران نمی ترسند.
ناشناس۱۸۲۰۵۵۹۱۳:۳۷:۴۷ ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
اینقدر پرتی که این سیاسیت ثابت ایران بوده ولی بمب اتم خط قرمز ایران بوده که دنبالش نیست وایشون....! یعنی فکر هم می کنید آیا و می نویسید؟
ناشناس۱۸۲۰۵۶۶۱۳:۴۳:۰۳ ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
روزی صد بار شعار مرگ بر این و آن کشور سر می دهید. در کدام کشور دیگری به جز ایران همچین چیزی وجود دارد؟
ناشناس۱۸۲۲۵۳۳۰۹:۴۹:۲۸ ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
چشمات را باز کن تا در جاهای دیگر هم ببینی
ناشناس۱۸۲۰۵۸۰۱۳:۵۵:۱۳ ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
کشور ما به مقررات بین المللی کم اعتنا است. برای همین هم هست که رو ما طور دیگری حساب می کنند.
ناشناس۱۸۲۰۵۸۹۱۳:۵۸:۴۴ ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
چرا دلار 26000 تومان و سکه 12,050,000 شد؟
ناشناس۱۸۲۰۶۰۱۱۴:۰۶:۳۷ ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
این حرف دروغ است کدام طرح؟ برای تطهیر علوی دروغ پراکنی نکن
ناشناس۱۸۲۰۶۰۵۱۴:۰۶:۵۵ ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
که دروغ بود
ناشناس۱۸۲۰۶۵۶۱۴:۵۲:۰۲ ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
اسرائیل غده سرطانی و سگ هار منطقه است و باید از روی نقشه کره زمین محو شود.
ناشناس۱۸۲۰۶۶۷۱۵:۰۰:۴۵ ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
ممکن است ایشان اطلاع دارند ایران وارد مسیر ممنوعه هم شده است!
ناشناس۱۸۲۰۷۷۷۱۵:۵۹:۰۸ ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
وزير محترم اطلاعات ميداند چه گفته و انكه بايد بفهمد منظور را فهميد .... اگر ناراحت ايران هرلسي هستيد انها كه روي موشك شعار مينويسند را و يا نمايندگاني كه گزافه گفتند را در نظر داشته باشيد
ناشناس۱۸۲۰۹۱۵۱۷:۳۵:۵۸ ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
مرحوم هاشمی هم لااقل دوبار چنین دردسری درست کرد یکبار وقتی که سالها پیش گفت اسراییل با یک بمب اتم نابود می شود و دیگری پس از برجام مرحوم فرمودند ایران نباید تعهد دهد که هیچوقت سلاح هسته ای تولید نمی کند! وزرای اطلاعات ایران هم که سریالی عجیب و غیر قابل حمایت هستنذ
ناشناس۱۸۲۱۵۱۳۰۷:۴۲:۰۷ ۱۳۹۹/۱۱/۲۴
اتفاقا خیلی هم خوبه اینا که ادعا میکنن اسراییل باید نابود شه خب نابودش کنند نه اینکه خودشون و آقازاده هاشون پاسپورت آمریکا و کانادا رو دارند هزینه لفاظی های اینا رو مردم بدهند. راه حل نهایه یک جنگ تمام عیار بین اسراییل و ایران است.
ناشناس۱۸۲۰۲۷۳۰۹:۱۰:۳۶ ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
یه روز میگه ایران به دنبال تشکیل ایران بزرگ هست و عراقی ها را علیه ایران میشوراند. یه روز حرف از سلاح اتمی میزنه و دنیا رو علیه ایران میشوراند. ایشون ریس وزارت خانه ای هست که هدفش پیدا کردن نفوذی ها و جاسوس های موساد و سیا هست.
ناشناس۱۸۲۰۵۹۱۱۴:۰۰:۲۴ ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
ایران برای بسیاری از کشورها یک بچه قلدر و شرور جلوه می کند. چرا؟ خودمان مقصر نبوده ایم؟
ناشناس۱۸۲۰۵۹۲۱۴:۰۱:۲۸ ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
مشخص شد جاسوس موساد عامل ترور شهید فخری زاده در کدام نهاد نظامی بوده است. جواب گاندوسازان چیست؟!
ناشناس۱۸۲۰۷۷۶۱۵:۵۹:۰۶ ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
آیا حمله صدام به ایران هم بر پایه ایران هراسی نبود؟ در آن زمان تمام کشورهای منطقه از گفته های مسئولان مبنی بر صدور انفلاب واهمه داشتند.
ناشناس۱۸۲۲۸۳۸۱۳:۴۹:۵۱ ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
آن وقت حمله به کویت برای چه هراسی بود خخخخه
ناشناس۱۸۲۰۷۸۰۱۵:۵۹:۵۸ ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
دلبندم اون یونسی بود که گفت دنبال تشکیل ایران بزرگ هستیم و نه علوی!
ناشناس۱۸۲۱۳۰۸۲۳:۱۲:۲۵ ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
حالت خوبه اخوی؟
ناشناس۱۸۲۱۸۱۹۱۲:۳۴:۱۶ ۱۳۹۹/۱۱/۲۴
دلبندم اون یونسی بود و این علوی .. !!!!
ناشناس۱۸۲۰۲۷۴۰۹:۱۰:۳۶ ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
سال ها است که مقالات و سخنان حسین شریعتمداری و بسیاری از ائمه جمعه و مسئولان موجب ایران هراسی شده اند.
ناشناس۱۸۲۰۵۳۳۱۳:۱۸:۰۹ ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
خخخه مسوول را با یک افراد غیر مسوول یکی می کنید معلوم است در چه سطحی هستید
ناشناس۱۸۲۰۵۷۳۱۳:۴۷:۰۴ ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
پس از نظر شما غرض ورضان همه روزنامه های دنیا که علیه هرکشور می نویسند عامل هر چیزی است!! خخخخخه
ناشناس۱۸۲۰۶۶۳۱۴:۵۸:۰۸ ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
برخی نمایندگان مجلس ششم از جمله آقای شیرزاد برنامه صلح آمیز هسته ای ایران را خطرناک جلوه دادند و بهانه بدست دشمنان دادند.
ناشناس۱۸۲۱۴۹۹۰۷:۲۲:۵۳ ۱۳۹۹/۱۱/۲۴
خوبه که دشمنان از حرفهای تو بر خودش بلرزه و بترسه
ناشناس۱۸۲۰۲۷۶۰۹:۱۱:۱۳ ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
تحریم ها و اجماع جهانی علیه ایران ناشی ایران هراسی است.
ناشناس۱۸۲۰۵۳۵۱۳:۱۹:۴۹ ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
ناشی از نگاه عده ای از داخل که از عمد چشمک می زنند که تحریم کنند
ناشناس۱۸۲۰۷۶۱۱۵:۵۳:۴۰ ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
ذلت پذیری و تحقیر و ضعیف نشان دادن ایران از صفات خائنان است
ناشناس۱۸۲۰۹۵۳۱۸:۱۰:۰۴ ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
تحریم از این بیشتر؟؟؟؟؟
ناشناس۱۸۲۰۲۷۷۰۹:۱۴:۲۰ ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
وزیر محترم هم صحبت هایی راجع به ترور شهید فخری زاده عنوان فرمودند که ذهن ها را مشوش نمودند
ناشناس۱۸۲۰۸۲۵۱۶:۲۰:۵۲ ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
موصاد گفته برا ترور فخری زاده قطعات این سلاح پیشرفته رو تکه تکه وارد کرده نمیدونم گاندو خواب بوده یا خودشو به خواب زده بود !
ناشناس۱۸۲۱۸۳۷۱۲:۴۶:۳۷ ۱۳۹۹/۱۱/۲۴
وزیر محترم فرمودند اونهاییکه به وظیفه خود عمل نکردند باعث ترور شهید فخری زاده شدند
ناشناس۱۸۲۰۲۸۱۰۹:۱۶:۲۶ ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
حرف حق زده و حقیقت را گفته است. چرا به او خرده می گیرید؟ چرا از حرف های شریعتمداری و علم الهدی انتقاد نمی کنید؟
ناشناس۱۸۲۰۵۴۲۱۳:۲۴:۱۱ ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
چه ربطی داشت؟
ناشناس۱۸۲۰۶۰۹۱۴:۰۹:۱۹ ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
حرف وزیر اطلاعات و با حرف یک امام جمعه یا یک روزنامه همتراز می دونی؟؟؟؟ خخخخ
ناشناس۱۸۲۰۲۸۹۰۹:۳۱:۳۴ ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
مرگ یک بار شیون هم یکبار . به هرحال تکلیف ما را با دنیا مشخص باید کرد مردم را در عالم برزخ نگهداشته اید زندگی مردم خیلی سخت شده است
ناشناس۱۸۲۰۲۹۷۰۹:۳۷:۵۰ ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
براساس فتوای مقام معظم رهبری مبنی بر حرام بودن تولید سلاح هسته ای دشمن مدتهاست تقریباً خاطرش از بابت ساخت سلاح هسته ای توسط ایران راحت شده است برای همین است که عجله ای برای برگشت به برجام ندارند. پس لازم بود این خاطر جمعی شان مشوش شود
ناشناس۱۸۲۰۵۴۱۱۳:۲۳:۵۳ ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
پس تکلیف آیه ی قرآن وَ أعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُم مِنْ قُوَّة چی میشه؟
ناشناس۱۸۲۰۵۴۷۱۳:۲۹:۳۴ ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
معنی تقیه چیست؟
ناشناس۱۸۲۰۶۴۶۱۴:۴۳:۲۲ ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
فتوى رو ميشه عوض كرد. طبق نظر حضرت امام ولى فقيه حتى ميتونه واجبات دين مثل نماز و حج رو تعطيل كنه.
ناشناس۱۸۲۰۶۵۰۱۴:۴۷:۰۷ ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
گوشت مردار هم حرام است اما در شرایطی که مرگ وزندگی به اون وابسته باشه حلال اگر بود ونبود ایران به ساخت این سلاح بستگی داشته باشه چرا نه؟ ما که در هر صورت تحریم هستیم بسازیم استفاده نکنیم جز در شرایط مرگ وزندگی ودر حد بازدارندگی چرا اش نخورده ودهن سوخته باشیم ؟
ناشناس۱۸۲۰۷۹۴۱۶:۰۶:۰۵ ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
انگلیسی ها به خوبی میدانند که یک فتوا با فتوا دیگری میتونه لغو بشه
مجیدی۱۸۲۰۸۲۴۱۶:۲۰:۴۰ ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
احسنت. به نظرم آقای علوی با هماهنگی سران نظام این حرف را زده است تا آمریکا و اروپا خیالشان راحت نباشد و بدانند که اگر تحریمها را لغو نکنند ممکن است ایران به دنبال تولید سلاح هسته ای هم برود.
ناشناس۱۸۲۰۳۰۱۰۹:۴۵:۰۹ ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
چرا پس از هر حادثه مهم در کشور پشت بند آن یک حادثه دیگر در کشور رخ می‌دهد که این تداعی را بوجود می اورد که حادثه قبلی خیلی زود فراموش شود
ناشناس۱۸۲۰۳۰۲۰۹:۴۵:۱۰ ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
همه حرفایی که مسئولان راجع به سلاح هسته ای رشته کرده بودن ، علوی ، پنبه کرد !!!
ناشناس۱۸۲۰۳۰۴۰۹:۴۶:۲۰ ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
با این حرفای نسنجیده ، حالا دیگه همه دنیا قبول میکنن که ما دنبال سلاح هسته ای هستیم
ناشناس۱۸۲۰۵۴۳۱۳:۲۵:۲۸ ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
خوب می کنیم تا زمانی که بمب اتم در دنیا هست هیچ کس حق ندارد برای ما تعیین تکلیف کند که داشته باشیم و یا نداشته باشیم
ناشناس۱۸۲۰۶۳۰۱۴:۲۸:۲۴ ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
انگار دنیا پاک از سلاح هسته ای و ما اولین مورد هستیم البته آن دنیای چند کشور هم بیشتر نیستند و بقیه هم کاری به این چیزها ندارن
ناشناس۱۸۲۰۶۳۹۱۴:۳۵:۰۸ ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
مگه نیستیم ؟! اگه نیستیم پس چرا آنها را با غنی سازی مجدد تهدید می کنیم ؟چرا مجلس صبر نکرد تا بایدن بیاید و در صورتی که به وعده اش عمل نکرد فعالیتهای هسته ای را مجددا از سر بگیریم ؟
ناشناس۱۸۲۰۳۰۵۰۹:۴۶:۴۵ ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
علوی استیضاح شود
ناشناس۱۸۲۰۳۰۶۰۹:۴۷:۰۶ ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
پاس گل علوی به دشمن
ناشناس۱۸۲۰۳۰۷۰۹:۴۷:۴۷ ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
سخنان علوی کمک شایانی به دشمن کرد برای ایران هراسی
ناشناس۱۸۲۰۶۳۴۱۴:۳۱:۰۱ ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
چرا سیاستمداران باهوش!! ما در دنیا تبلیغات راه نمی اندازند علیه بمب اتم آمریکا و فرانسه و اسرائیل و انگلیس و روسیه و چین و... و حالت دفاعی دارند و حتی بتن ریزی هم می کنند؟
ناشناس۱۸۲۰۳۰۸۰۹:۴۸:۲۹ ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
دشمن عاشق اینجور حرفای مسئولان است
ناشناس۱۸۲۰۳۰۹۰۹:۴۹:۰۰ ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
سخنان ساده لوحانه عاری از سیاست
ناشناس۱۸۲۰۳۱۰۰۹:۴۹:۲۶ ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
سخنان گِرا دهنده به دشمن
ناشناس۱۸۲۰۳۱۱۰۹:۵۰:۳۲ ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
سخنان علوی ، جبهه ایران هراسی را تقویت کرد
ناشناس۱۸۲۰۳۱۲۰۹:۵۱:۲۲ ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
آدرس دقیق به دشمن !
ناشناس۱۸۲۰۳۱۳۰۹:۵۱:۲۹ ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
ايشان واقعيت را گفته وامريكا وغربيها بايد بداننداگر بخواهند تحريم ايران همراه با دشمني وتهديدادامه دهندايران ناچار خواهد شد براي قوي شدن در مقابل تهديد هاي اتمي امريكا واسراييل خودرا مجهز به سلاح هاي روز نمايد از جمله سلاح هسته اي،كره شمالي اگر سلاح هسته اي نداشت امريكا بويژه در زمان ترامپ با حمله نظامي به ان كشورخاك ان كشور را شخم زده بود
ناشناس۱۸۲۰۶۴۱۱۴:۳۶:۵۳ ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
سلاح هسته ای امنیت نمی آورد.
عباس۱۸۲۰۹۵۵۱۸:۱۲:۳۴ ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
موافقم. حرف علوی درست بود. حمله ها به علوی ناشی از گرایشات حزبی اوست. نباید منافع ملی را قربانی تسویه حساب های داخلی کنیم. حرف علوی کاملاً به جا بود.
ناشناس۱۸۲۰۳۱۶۰۹:۵۲:۴۵ ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
مگه این گستاخان بمب اتم ندارن؟ پس برای چی از فشار این ها ترس داشتید که می گویید در دو دهه گذشته یکی از...
ناشناس۱۸۲۰۳۱۸۰۹:۵۴:۱۶ ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
حرفای این بابا تسهیل کرد کار دشمن را
ناشناس۱۸۲۰۳۱۹۰۹:۵۵:۰۰ ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
همین اینکه این بنده خدا گفت عامل اصلی ترور شهید فخری زاده از عوامل نیروهای مسلح بوده رسانه های همسو چقدر هجمه بر ایشان وارد می کنند . ایشان در مورد هسته ای حرف درستی زده
ناشناس۱۸۲۰۵۳۹۱۳:۲۲:۰۳ ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
به قول خودتان ایران هراسی را با یک رخنه داخلی یکی نفرمایید
ناشناس۱۸۲۰۶۹۸۱۵:۱۷:۰۹ ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
وقتی که در دوره ایشون جاسوسان را فراری می دادن تا گند دولتی ها در نیاد....!
ناشناس۱۸۲۰۳۲۱۰۹:۵۶:۰۸ ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
حرفاش به نوعی تایید تلویحی گرایش ما به سمت سلاح هسته ای بود . حرفای دشمن شاد کن .
ناشناس۱۸۲۰۳۲۲۰۹:۵۷:۱۵ ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
علوی ( آگاهانه یا ناآگاهانه ) آب را به آسیاب دشمن ریخت
ناشناس۱۸۲۰۳۲۶۰۹:۵۹:۱۱ ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
ای بابا !!! ۴۰ ساله ما داریم داد میزنیم دنبال سلاح هسته ای نیستیم و تحریم ها رو بردارید اونوقت این بایا توی ۴ ثانیه همه حرفای ما رو به باد داد
علیرضا۱۸۲۰۵۵۶۱۳:۳۶:۲۸ ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
شما گفتید و اون ها هم باور کردند
ناشناس۱۸۲۰۳۲۸۱۰:۰۰:۳۸ ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
کم بود آدرس محل انباشت تسلیحات رو هم بده
ناشناس۱۸۲۰۳۲۹۱۰:۰۰:۴۳ ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
رهبر گفته اند کاربرد و استفاده از بمب اتمی حرام است. در جایی دیگر اشاره کرده اند چون استفاده از ان حرام است ساخت و نگهداری ان غلط است چون هزینه باید کرد برای چیزی که استفاده نمی کنیم‌. با این توضیحات هیچ جای سخن رهبر نمی گوید ساخت و نگهداری بمب حرام است صرفا حرام بودن ان استفاده از ان است. حال اگر ساخت ان یا تلاش برای ساخت ان ابزار فشار بر غرب باشد به نظر می رسد منافاتی با فتوای رهبر نداشته باشد.
ناشناس۱۸۲۰۳۳۰۱۰:۰۲:۰۰ ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
علوی تلویحا با حرفاش گفت که شاید تسلیحات اتمی در دکترین دفاعی ما جا داشته باشه
ناشناس۱۸۲۰۳۴۶۱۰:۱۵:۵۳ ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
حرف های ایشان کمک به ایران هراسی است قبول . نوشتن مرگ بر این و ان روی موشک و شلیک ان ترویج توریسم است ؟!! تو را خدا تکلیف این کشور روشن کنید
ناشناس۱۸۲۰۳۵۵۱۰:۲۲:۱۴ ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
به نظر من اثر این حرفهای ایشون از اثر شلیک موشک بالستیک با نوشته عبری نابودی اسراییل فردای برجام بیشتر نیست.
ناشناس۱۸۲۰۵۵۱۱۳:۳۳:۳۱ ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
به شما هیچ ربطی ندارد و این اشغال گر که با هویت دزدی از ملت دیگر برای او کشور درست می کنند بمب اتمی هم دارد و آخرش هم محو می شود پس زیاد دست و پا نزن
ناشناس۱۸۲۰۶۱۱۱۴:۱۰:۳۳ ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
ساعت خواب 40 سال است که این چیزها را می گوییم ولی از وقتی شماها آشوب 88 درست کردین بهانه هسته ای درست شد و تحریم
ناشناس۱۸۲۰۶۶۰۱۴:۵۵:۴۶ ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
موشک هیچ ربطی به برجام ندارد مغلطه نکنید.
ناشناس۱۸۲۲۰۴۵۱۶:۲۹:۴۰ ۱۳۹۹/۱۱/۲۴
شما ها همونهایی هستید که وقتی صدام شهرهای کشورم را بمباران می کرد در لباس انتقاد وبا دلی شاد وتمسخر مردم مدافع کشورشعار می دادید "جنگ جنگ تاپیروزی،موشک افتاد جا دیروزی""موشکهای شش متری در کوچه های سه متری؟؟؟"حالا از اینکه توان دفاع از مردم بیگناه را پیدا کرده ایم از غصه دارید می میرید وژست صلح طلبی می گیرید وقتی در شهرهای ما از هرخانواده تعداد زیادی زن وبچه وپیر وجوان شهید می شدند شما برای شکست کشور قند تو دلتون آب می شد دستتون رو شده منافقین رسوای خاص وعام هستند
ناشناس۱۸۲۰۳۶۰۱۰:۲۵:۰۹ ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
فرماندهان سپاه و بسیج و نمایندگان مجلس و .....همه حرف های هزینه دار میزنند و ایران هراسی رو ترویج میکنند،خوب اینم روش.
ناشناس۱۸۲۰۵۵۴۱۳:۳۵:۰۸ ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
هیچ کدام آنها، آمریکا هیچی نگفت ولی منتظر بودن جناب علوی حرفی بزنند تا موضع بگیرند برای شماها کافی است
ناشناس۱۸۲۰۳۶۱۱۰:۲۶:۵۸ ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
علوی باید از این به بعد پاسخگوی تحریم های جدید باشه
ناشناس۱۸۲۰۳۶۶۱۰:۳۵:۵۵ ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
اصل صحبت را رها کردید. فرع صحبت را چسبیدید. اصل صحبت نحوه ترور شهید هسته ای بود. چرا در مورد اصلی حرفی نمی زنید؟
مانی۱۸۲۱۰۶۶۱۹:۳۸:۱۰ ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
همه این مطالببرای منحرف کردن افکار عمومی از مطلب اصلی ایشان است که عوامل ترور ایشان از چه نهادی بودند و وقتی هم از قبل اخطار داده شد،توجه کافی نشد!
ناشناس۱۸۲۰۳۷۰۱۰:۴۱:۱۵ ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
ایشون خودش اذعان کرده بود تخصصی نداره در جايگاهی که قرار گرفته چه انتظاری داریم ازش اون رئیس جمهوری که اصرار به انتصاب ایشون داشت باید جواب بده
علی گرگانی۱۸۲۰۳۷۳۱۰:۴۴:۴۵ ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
بنده خدا هنگام درخواست روحانی مبنی بر پذیرش وزارت اطلاعات گفته بود من کار اطلاعاتی بلد نیستم حسن روحانی گوش نکرد و گفت به جدت حضرت فاطمه تکیه کن درست میشه!
ناشناس۱۸۲۰۳۸۳۱۰:۵۹:۴۰ ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
اگر کیهان چنین حرفی میزد، تحسینش میکردین که حرف حق را با شجاعت زده!
ناشناس۱۸۲۰۵۵۵۱۳:۳۶:۱۴ ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
اول فرق مسوول با یک روزنامه نگار بدون چی هست
ناشناس۱۸۲۰۳۸۷۱۱:۰۱:۲۷ ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
بالاخره حتما ایشان بر اساس یک ذهنیتی این مطلب را گفته اند و سوتی وحشتناکی دادند و مطمئنا حرف ایشان سندی خواهد شد برای دشمنان
ناشناس۱۸۲۰۳۸۹۱۱:۰۳:۴۱ ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
حرف های وزیر اطلاعات در راستای مصوبات مجلس در جهت افزایش و گسترش غنی سازی در صنایع هسته ایست که لاجرم به تولید بمب هسته ای منجر خواهد شد. نمیشود از مصوبات مجلس دفاع کرد ولی از سخنان وزیر اطلاعات انتقاد.
ناشناس۱۸۲۰۳۹۶۱۱:۱۰:۵۸ ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
مثال گربه مثال درستی بوده و امریکا و غرب باید بدانند که ایران دست بسته نیست.
ناشناس۱۸۲۰۸۳۲۱۶:۲۵:۳۲ ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
احسنت مثال گربه درست نیست ما خود خود شیر و ببر و پلنگ هستیم .
ناشناس۱۸۲۰۳۹۷۱۱:۱۳:۲۰ ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
به نظر بنده از منظر ایران‌هراسی تفاوتی بین صحبت‌های وزیر و نوشتن اون جمله معروف روی موشک وجود ندارد. انتشار ویدئویی از شهید تهرانیمقدم مبتنی بر عدم وجود محدودیت در برد موشکهایمان و اظهارات وزیر در مورد توانایی دستیابی به بمب هسته ای هم در یک پازل می‌گنجد. خلاصه بنظر بنده مشکل (شما) اینست که چه کسی ادعایی رو مطرح می‌کند و نه ایرانهراسی!
ناشناس۱۸۲۰۵۳۸۱۳:۲۱:۴۹ ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
عزیز من بمب اتم اون منطقه رو نابود بی گناه و حیوان و دار و درخت رو اما موشک دقیق اهداف رو میزنه. سفسطه میکنید چرا
ناشناس۱۸۲۰۵۴۰۱۳:۲۳:۳۵ ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
به شما غرب زده ها و اربابتون که بمب اتم و موشک بالستیک دارند مربوط نیست
ناشناس۱۸۲۰۶۰۳۱۴:۰۶:۴۲ ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
عجب آن وقت پروفسور چرا به خاطر آن تحریم نشدین ولی به خاطر هسته ای تحریم شدین؟!!!!!
ناشناس۱۸۲۰۳۹۹۱۱:۱۴:۴۰ ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
ایشان وزیر اطلاعات هستند یا وزیر ضد اطلاعات.
محمد۱۸۲۰۴۱۰۱۱:۲۷:۱۶ ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
این که سخن وزیر اطلاعات یک کشور، موضع رسمی اون کشور نیست خیلی مسئله ی جالبیه !
محمد قاسمی۱۸۲۰۴۲۴۱۱:۳۷:۳۲ ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
این حرف بدون تاییدیه بیرون نیومده
علی۱۸۲۰۴۲۶۱۱:۳۷:۳۹ ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
مجلس باید عزلش کنه تا اعتبار مملکت خدشه دار نشه.
ناشناس۱۸۲۰۴۷۱۱۲:۰۷:۲۷ ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
واقعیتی که باید بیان می شد.
ناشناس۱۸۲۰۴۷۸۱۲:۱۲:۱۵ ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
این آقا که سر خود این حرف را نزده! بهش گفتند بگو اینم گفته! این تهدید برای این بوده که آمریکا قبل از ضرب الاجل سوم اسفند به برجام برگرده! مگر نمیبینید ظریف و حسن هم دائم میگن آمریکا زودتر برگردد و پنجره دارد بسته میشود و...!
مهران۱۸۲۰۴۸۵۱۲:۱۸:۲۲ ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
جالب اینکه دولتی ها ادعا دارند زبان دنیا رو بلد هستند
ناشناس۱۸۲۰۴۹۸۱۲:۲۸:۲۹ ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
تصمیم و هدف نهایی آقای روحانی و تمام اعضای کابینه اش این است که با گفتار و کردار و پندارشان آنچنان شرایط زندگی در ایران را برای ملت سخت و طاقت فرسا و غیر قابل تحمل کنند تا موضوع پیگیری ترک فعل و رانت و فساد مسئولان و مدیران کلاً به فراموشی سپرده شود .
ناشناس۱۸۲۰۵۱۳۱۲:۴۹:۱۱ ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
موشک بازی و نشون دادن موشکها و نمایش دادن انواع مختلف آن ایران هراسی نیست چه اصراری دارند دوستان که هی از دستاوردهای نظامی صحبت کنن و در جهان تصویری از ایران ارائه دهند که انگار هر روز داره موشک میسازه مثل خبرهایی که ما از کره شمالی می شنویم آیا این کارها از قصد هست
ناشناس۱۸۲۰۵۴۴۱۳:۲۶:۱۹ ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
ما که ایرانی هستیم و دیگه خودمون را خوب میشناسیم.
علیرضا۱۸۲۰۵۶۲۱۳:۳۹:۵۱ ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
یعنی تا قبل از این صحبت ها همه باور میکردند که این همه بگیر و ببند و تحریم و .... فقط برای تولید برق هسته ایه ؟
ناشناس۱۸۲۰۵۸۲۱۳:۵۵:۵۳ ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
نكته اينه كه اين همه هزينه براي غني سازي اورانيوم پس به چه دردي مي خوره اگر قراره بمب نسازيم؟ اين همه مصيبت براي ساخت نيروگاه اتمي بوده پس؟
ناشناس۱۸۲۰۶۰۴۱۴:۰۶:۵۳ ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
اگر خارجی‌ها صد در صد به صلح امیز بودن فعالیت ایران اعتقاد داشتند که دنبال برجام نبودند که حالا از حرف اقای لاری بترسن
ناشناس۱۸۲۰۶۳۲۱۴:۲۸:۵۷ ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
فتوای رهبری بجای خود . اما سوال این است که میزان قابل توجه غنی سازی اگر برای تولید برق است پس برق آن کو ؟
ناشناس۱۸۲۰۶۴۰۱۴:۳۶:۰۳ ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
چرا فکر می کنید آمریکایی ها و اروپایی ها مرید رهبری هستند که به فتوای ایشان اعتماد کنند؟
ناشناس۱۸۲۰۶۹۰۱۵:۱۰:۵۱ ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
یعنی فکر میکنید دنیا نمیفهمه شما اورانیوم فلزی برا چی تولید دارید میکنید؟؟
حسینی۱۸۲۰۷۸۷۱۶:۰۳:۴۹ ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
اولا ایران گربه نیست بلکه شیر است. ثانیا ایران تحت فشار نیست و رژیم صهیونیستی و آمریکا دور خودشان حصار کشیدند و دارند از داخل متلاشی می‌شوند. ثالثا اگر سلاح هسته‌ای موثر بود رژیم صهیونیستی در جنگ 33 روزه التماس به آتش‌بس نمی‌کرد. رابعا آنقدر موشک و پهباد پیشرفته داریم که نیازی به سلاح هسته‌ای یا کشتارجمعی نباشه و هدفمند دشمنان انسانیت را نابود می‌کنیم.
ناشناس۱۸۲۰۹۰۳۱۷:۲۴:۳۶ ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
توی خطبه های نماز جمعه از مردن پادشاه کشور همسایه(عربستان) اظهار خوشحالی شد و گفته شد رفت جهنم. کلا حرف زدن بی فکر قبلی یک امر رایجه و هزینه اش را هم ما مردم باید بدیم.
ناشناس۱۸۲۰۹۵۲۱۸:۰۹:۴۰ ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
چرا خرده می گیرید بگذار آبی به سوراخ دشمنان ریخته شود و فکر نکنن که به هیچ وجه ما دنبال سلاح اتمی نمیریم در اینضورت هی به ما فشار بیارن بگذار بفهمن کسانی هستند که اعتقاد به سلاح هم دارند
ناشناس۱۸۲۰۹۶۹۱۸:۲۹:۰۲ ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
ادبیات علوی و سخنانش نشان از آن دارد که قبای وزارت برایشان زیادی گشاد است
ناشناس۱۸۲۰۹۷۷۱۸:۳۱:۱۱ ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
چرا فکر نمی کنید ایشون بخشی از واقعیات را گفته اند هر چه باشد وزیر اطلاعات این کشور است و اطلاعاتی دارد که من و شما نداریم
ناشناس۱۸۲۰۹۸۰۱۸:۳۳:۲۱ ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
کسانی که روی موشک نوشتند یا شهر موشکی را به رخ جهان کشیدند و حرفهای علوی همگی یکی هستند و مردم کشور هزینه اش را هم داده و در آینده بیشتر خواهد داد
ناشناس۱۸۲۱۰۰۴۱۸:۵۱:۰۵ ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
راست گفته
ناشناس۱۸۲۱۱۶۲۲۰:۵۳:۱۹ ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
وقتی ما فقط دم از تهدید و نابودی حرف می زنیم. چه انتظاری هست
ناشناس۱۸۲۱۴۴۱۰۲:۳۰:۰۸ ۱۳۹۹/۱۱/۲۴
اینها همه بازی است.که مردم نفهمند چه بلایی سرشان امده است با این اقتصاد ؟
ناشناس۱۸۲۱۴۴۲۰۲:۳۶:۳۴ ۱۳۹۹/۱۱/۲۴
سید محمود علوی رئیس بعدی اطلاعات سپاه پس از بر کناری طائب
ناشناس۱۸۲۱۵۲۰۰۷:۴۷:۳۲ ۱۳۹۹/۱۱/۲۴
عکسی که انتخاب کردید ترسناک هست..
ناشناس۱۸۲۱۷۴۲۱۱:۱۳:۱۴ ۱۳۹۹/۱۱/۲۴
از همه اینها بدتر، بلانسبت، بلانسبت، کشور و مسئولان آن را به گربه تشبیه کرد!! آخه سید، قربون اون جدت، لااقل با شیری، پلنگی، ببری... چیزی مقایسه می کردی!!! گربه؟ اون هم گربه ای که در گوشه ای گیر افتاده حالا پنجول می کشه؟!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس۱۸۲۱۹۱۹۱۴:۱۴:۱۴ ۱۳۹۹/۱۱/۲۴
ایشون خبر سوخته را علنی کرده است
ناشناس۱۸۲۱۹۴۹۱۴:۴۷:۴۱ ۱۳۹۹/۱۱/۲۴
حمله دار و دسته شما به وزارت اطلاعات ره به جای نخواهد برد مردم آگاه هستن
ناشناس۱۸۲۲۰۱۲۱۶:۰۶:۴۲ ۱۳۹۹/۱۱/۲۴
فقط نمیدونم چرا میلیارد ها دلار برای انرژی صلح آمیز هسته ای هزینه کردیم و تریلیارد ها دلار تحریم رو به ملت تحمیل کردیم. کارتن خالی یخچال 2 میلیون تومان. #چگونه با سویا، کباب کوبیده لذیذ درست کنیم.
ناشناس۱۸۲۲۲۹۷۲۲:۵۱:۰۸ ۱۳۹۹/۱۱/۲۴
اصلاح طلبان با امریکا یکی هستند
مهدی احمدی۱۸۲۲۴۵۷۰۸:۴۲:۳۶ ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
این بهترین دیدگاه و در راستای مذاکرات فعلی بود. توقع این است که رسانه ای مانند الف این را متوجه باشد و سیاه نمایی نکند. لطفا از اساتید حکمرانی مطلوب و تاریخ کمک بگیرید
عباس۱۸۲۲۶۳۷۱۱:۲۴:۱۸ ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
متاسفانه همیشه منافع ملی را قربانی بازی های جناحی میکنیم. علوی شاید وزیر خوبی نباشد ولی این حرفش کاملاً درست بوده. از الف انتظار میره منصف باشه
ناشناس۱۸۲۲۵۹۸۱۰:۴۷:۱۲ ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
این غنی سازی جز عقب افتادگی کشور و فقر و فلاکت و دشمن تراشی و هزینه های سر سام اور چه عاید این کشور کرده است؟ تازه هر روز مردم در هراسند که نکند جنگ شود
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  11. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  12. کمی دیر نیست؟

  13. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  18. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  19. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  23. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

  24. اسراییل چه باید بکند؟ 

  25. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

    2. این صدای اقتدار ایران است ...

    3. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

    4. وحدت ملی با وعده صادق

    5. استخوانی در گلوی اسرائیل!

    6. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

    7. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

    8. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

    9. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

    10. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

    11. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

    12. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

    13. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

    14. اسراییل چه باید بکند؟ 

    15. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

    16. انتقاد دوباره شریعتمداری از مسئولین درباره وضعیت حجاب/ اوج و فرود قیمت دلار

    17. واکنش محمود احمدی نژاد به حمله موشکی ایران

    18. واکنش خاندوزی به ادعای منفعت دولت از افزایش قیمت ارز/ حمایت خاتمی از عملیات وعده صادق

    19. این تریبون به مرجعیت نمازجمعه کمک کرد؟

    20. تحلیل صالحی از حمله موشکی ایران به رژیم صهیونیستی/ توضیحات کنعانی درباره کشتی توقیف‌شده در تنگه هرمز

    21. مشتِ آهنینِ ایران و" گنبدِ کابوسِ" اسرائیل

    22. حسین دهباشی به دادسرا احضار شد

    23. عبدالکریمی: مدافع تمام‌قد نیروهای دفاعی‌ ایران هستم

    24. احتمال تشکیل استان تهران غربی

    25. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

    آخرین عناوین