معرفی بهترین بازی های اندروید آفلاین در سال ۲۰۲۰

گزارش بازرگانی،   3991113023

در مقابل بازی های آنلاین، بازی های آفلاین قرار دارند که برای ارتباط و برقراری آن ها نیازی به هیچگونه اینترنتی نیست! از این رو این بازی ها در معرض دانلود بیشتری قرار دارند چراکه می توانید در هر نقطه و در محیطی اقدام به بازی کنید. البته هرکدام از بازی های آنلاین و آفلاین محبوبیت های خاص خود را به همراه دارند اما ما در این بخش توجه کامل خود را به معرفی بازی های آفلاین معطوف کرده ایم و شما را با بهترین بازی های اندروید آفلاین در سال 2020 آشنا می کنیم. اگر از کاربران موبایلی هستید با ما در این بخش همراه باشید تا اطلاعات کاملی در این زمینه به دست آورید.

 

بهترین بازی های اندروید آفلاین در سال 2020

بازی های آفلاین در دسته بازی هایی قرار می گیرند که برای اجرای آن ها نیاز به هیچگونه نقطه اتصالی به Wi-Fi نیست! بنابراین شما می توانید در هر مکانی که لازم دانستید به اجرای بازی بپردازید اما در میان تمامی بازی های آفلاینی که برای نسخه موبایل در نظر گرفته شده اند، کدامیک بهتر و مناسب تر هستند؟ در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات کاملی در این خصوص کسب کنید.

1-معرفی بازی Alto’s Odyssey

یکی از پرطرفدار ترین بازی های موبایل به صورت آفلاین، بازی Alto’s Odyssey است که شما به عنوان یک اسکیت سوار باید از محیط ها و نقشه های متنوع این بازی گذر کنید تا بتوانید تجهیزات مورد نیاز خود را برای عبور از مرحله و ورود به سایر مراحل دیگر جمع آوری کنید.

نکته جالب توجه ای که در این بازی قرار دارد، این است که شما در حین فرایند بازی و عبور از تپه ها و مسیر های متنوع با موانعی رو به رو خواهید شد که در نهایت باید از آن ها عبور کنید! چراکه عدم عبور از ان ها و برخوردار با موانع می تواند باعث سوختن شما شود.

2-معرفی بازی Bloons TD 6

استودیو نینجا کیوی اولین نسخه از بازی Bloons TD را در سال 2003 روانه بازار نمود و پس از موفقیت قابل توجه ای که به دست آورد. نسخه های جدید تر و به روز تری را در این بازی شاهد بودیم که آخرین نسخه آن Bloons TD 6 است که در مقایسه با نسخه های پیشین تفاوت بسیار زیادی ندارد اما بهبود گیم پلی، ساختار بازی و همچنین داستان آن از نقاط قوت این بازی به شمار می آید که در آن باید همانند سایر بازی ساخت قلعه، قلعه خود را تکامل ببخشید و به جنگ با بادکنک ها مشغول شوید.

3- معرفی بازی Crashlands

بازی Crashlands در واقع سبکی ماجراجویانه ای دارد و به شما عزیزان کمک می کند تا بتوانید حس و حال بسیار مناسب و ایده آلی را از این بازی دریافت کنید. در سوی دیگر Crashlands را بازی ای در سبک نقش آفرینی می دانند که داستانی بسیار جالب و تاثیرگذار دارد.

در این بازی شما باید با تخریب محیط و پیدا کردن دست آورد های تازه تر، به جنگ با شخصیت اصلی این بازی بپردازید. این بازی در سال 2016 عرضه شده اما در این زمان می توان از آن به عنوان برترین بازی موبایل در سال 2020 اشاره نمود.

4-معرفی بازی پرطرفدار و سرگرم کننده Crossy Road

یکی از بازی های هیجانی و سرگرم کننده ای که در اختیار کاربران قرار می گیرد، بازی Crossy Road است. در این بازی شخصیت شما به عنوان یک مرغ قرار دارد و باید از خیابان عبور کند. شاید تصور کنید که این بازی یک بازی ساده و روان باشد اما اینطور نیست! اگر در دل بازی غرق شوید می توانید به سختی و میزان چالشی بودن آن پی ببرید.

البته تنها چالش این بازی عبور از خیابان نیست! بلکه اگر در یک نقطه ای ثابت بمانید، متاسفانه عقابی تیز بین شما را شکار خواهد کرد. بنابراین سرعت عمل در این بازی بسیار مهم است و از گفتن جملاتی همچون صبر می کنم، صبر می کنم و.... در این بازی نباید استفاده کنید.

5- معرفی بازی رانندگی GRID Autosport

اگر از علاقه مندان به بازی های رانندگی و مسابقه ای هستید، در حوزه آفلاین بهترین بازی در این سبک GRID Autosport است. این بازی در مقایسه با سایر بازی های دیگر دارای عملکرد فوق العاده ای است که می توان در حین بازی و با برخورداری از بیش از 100 مسیر 100 خودرو تجربه شگفت انگیزی را به دست آورد.

سخن آخر...

البته در سوی دیگر، بازی های آنلاین نیز از تجربه لذت بخشی برخوردار هستید که از محبوب ترین آن ها می توان به بازی مهیج و معروف پابجی، کالاف دیوتی موبایل، فورتنایت و... اشاره نمود.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. جلاد، به پایان سلام کن!

  4. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  5. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  6. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  7. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  8. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  9. انتقام از پوتین؟

  10. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  11. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  12. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  13. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  14. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  15. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  16. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  17. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  18. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  19. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  20. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  21. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  22. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

  23. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

  24. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

  25. خاندوزی: با طیفی مواجه هستیم که تمایلی برای مشارکت در اداره کشور ندارند

آخرین عناوین