بهترین مارک دوربین مدار بسته چیست؟

گزارش بازرگانی،   3991111090

امروزه در سراسر دنیا استفاده از دوربین مدار بسته برای حفظ امنیت در محیط مسکونی، اداری و تجاری بسیار رایج است. ایران نیز از این قاعده مستثنی نیست. خرید و فروش دوربین مدار بسته در سال های اخیر در ایران بسیار رواج یافته است. با توجه به وضعیت اقتصادی و نوسان های ارز خرید دوربین مدار بسته ی خوب به یک معضل تبدیل شده است. برای خرید بهترین مارک دوربین مدار بسته با کیفیت عالی و تکنولوژی روز لازم است اطلاعاتی در این خصوص داشته باشید. اقدام به خرید دوربین مدار بسته بدون اطلاعات لازم در این خصوص موجب می شود که شما علاوه بر دادن هزینه ی گزاف به فروشنده، دوربین مدار بسته ی با کیفیت نیز نصیبتان نشود.

دوربین مدار بسته

در ادامه به بررسی ویژگی ها و خصوصیات بهترین دوربین مدار بسته که با کیفیتی عالی امنیت مکان مورد نظر را تامین می کند؛ می پردازیم. الزامی است دوربین مدار بسته با بهترین کیفیت تهیه شود در غیر این صورت آن طور که باید مفید واقع نمی شود. از خصوصیات دوربین مدار بسته ی عالی عبارتند از:

1- دید در شب: بیشتر جرم ها و جنایات در شب رخ می دهد بدین جهت الزامی است که دوربین مدار بسته با کیفیت عالی که قابلیت دید در شب تا شعاع زیادی دارد؛ نصب گردد.

2- کیفیت تصویر: دوربین های مدار بسته ی ارائه شده در بازار با رزولیشن های متفاوتی شامل 1 مگاپیکسل، 2 مگاپیکسل تا 8 مگاپیکسل هستند. بسته به نوع کاربری و دقت و حساسیت امنیت از دوربین مدار بسته با کیفیت بیشتر استفاده می گردد.

3- نکته ی مهمی که در این جا مطرح می گردد؛ این است که تصاویر ضبط شده توسط دوربین مدار بسته با تصاویر اولیه هنگام ضبط دارای کیفیتی مطلوب باشند. در بعضی دوربین ها دیده شده است که تصاویر ضبط شده کیفیت خود را نسبت به تصاویر اولیه از دست می دهند؛ لذا واجب است که در هنگام خرید به این نکته توجه نمایید.

4- در بسیاری موارد لازم است که دوربین مدار بسته در مکانی باز تعبیه شود از این رو ضروری است تا دوربین های مدار بسته دارای مقاومت در برابر بارندگی و گرد و غبار باشند.

دوربین مدار بسته

بهترین دوربین مدار بسته 2018

در ادامه به بررسی چند نمونه از بهترین مارک دوربین مدار بسته که در سال 2018 فروش فوق العاده زیادی به همراه رضایت مشتری داشتند؛ می پردازیم:

1-هایک ویژن (Hike Vision ): برند هایک ویژن از معروف ترین و بهترین مارک دوربین مدار بسته می باشد. این برند در سال 2001 در چین تاسیس شد. این برند در ایران، آمریکا، هلند، ایتالیا، روسیه و ... دارای شعبه مستقیم فروش می باشد. برند هایک ویژن در ایران با نام های، هایک ویژن و های لوک شناخته شده است و مشغول به کار است. برند هایک ویژن به صورت آنالوگ به ضبط تصاویر می پردازد. برندهای لوک از نظر قابلیت و کیفیت از برندهای هایک ویژن چیزی کم ندارد و جزء بهترین مارک دوربین مدار بسته هستند. برند لوک نسبت به مزایا و کیفیتش قیمت کمی دارد و این یک امتیاز مثبت برای این برند می باشد.

برند هایک ویژن با نیروهای جوان همواره در حال توسعه و نوآوری است. این برند در صنعت ایمنی و حفاظتی دوربین های مدار بسته پیشرو و پیشتاز است و جزء بهترین مارک دوربین مدار بسته می باشد. هم چنین برند هایک ویژن در زمره ی بهترین دوربین مدار بسته خانگی به شمار می رود.

2- داهوا (DAHUA ): برند داهوا نیز از جمله بهترین مارک دوربین مدار بسته می باشد. برند داهوا همزمان با برند هایک ویژن در سال 2001 در چین شروع به کار کرد. این برند در زمینه ی ضبط تصاویر به صورت دیجیتال فعالیت می کند. از مزایای دوربین مداربسته داهوا این است که تصاویر را با کیفیت عالی ضبط می کند و از معایب برند داهوا می توان به قیمت بالای آن اشاره کرد. برند داهوا نیز از جمله بهترین دوربین مدار بسته خانگی به شمار می رود.

3- یونی ویو (uniview): برند یونی ویو در زمره ی بهترین مارک دوربین مدار بسته است. این برند بازار خوبی در کشور انگلستان به ویژه شهر لندن دارد. برند یونی ویو با توجه به قیمت بالایی که دارد بعد از برندهای هایک ویژن و داهوا رتبه ی سوم را در صنعت دوربین های مدار بسته به خود اختصاص می دهد.

4- سونی (SONY ): از جمله بهترین مارک دوربین مدار بسته برند سونی می باشد. این برند در آمریکا طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است.

5- پاناسونیک (PANASONIC): برند پاناسونیک از جمله بهترین مارک دوربین مدار بسته است. این برند دارای کیفیت تصاویر بالا و دید در شب فوق العاده است.

دوربین مدار بسته

بهترین دوربین مدار بسته خانگی:

شاید با شنیدن نام دوربین مدار بسته یا hikvision IP camera شما بگویید که این صنعت فقط برای ساختمان های اداری و تجاری استفاده می شود در حالی که خیلی از افراد تمام دارایی شان را در خانه نگهداری می کنند و یا کسب و کارشان به نوعی در خانه صورت می گیرد؛ لذا بایستی به طریقی از آن ها حفاظت گردد؛ بهترین گزینه برای این امر استفاده از دوربین مدار بسته خانگی است. در مصارف خانگی و غیر تجاری استفاده از برند هایک ویژن و داهوا پیشنهاد می گردد. این دو برند در رده های اول و دوم صنعت دوربین های مدار بسته هستند و با کیفیت و قابلیت های ارزنده شان، جای خود را میان مشتریان گشودند و اعتماد آن ها را جلب کردند. دو برند هایک ویژن و داهوا با کیفیت تصویر عالی و دید در شب فوق العاده و همچنین قیمت مناسبشان بهترین گزینه برای حفظ امنیت خانه و محل سکونت هستند.

خلاصه نکات مقاله:

با تفاسیر بالا مشاهده کردیم که دو برند هایک ویژن و داهوا در زمره ی بهترین مارک دوربین مدار بسته هستند. همچنین با لزوم ایجاد امنیت و آرامش در محل سکونت و محل کار لازم است تا دوربین مدار بسته با بهترین کیفیت از نظر شفافیت تصویر، قابلیت دید در شب با شعاع بالا، قابلیت زوم کردن و مقاوم در برابر عوامل محیطی نصب گردد.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های اخیر

پربحث‌های دیروز

  1. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

  2. وکیل رسمی دادگستری به اتهام اخذ رشوه دستگیر شد  

  3. بذرپاش: امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم

  4. سقف دریافتی ماهیانه کارمندان دولت ۷۰ میلیون تومان شد

  5. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  6. جریمه تخلفات حادثه ساز ۵ برابر شد/ اعمال از هفته آینده            

  7. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

  8. تعرفه‌های پزشکی ۱۴۰۳ قابلیت اجرایی ندارد/ مصوبه دولت اصلاح شود  

  9. انتظار ۹ساله برای اصلاح هزینه تخلف رانندگی/تغییری برای حفظ جان مردم

  10. ایران بر سکوی بریکس/ دستاوردهای پولی، مالی برای ایران چیست؟  

  11.   طحان‌ نظیف: لایحه عفاف و حجاب هنوز به تأیید شورای نگهبان نرسیده است  

  12.  مالیات ارزش افزوده ۱۰ درصدی ابلاغ شد

  13. هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود/ علت مرگ این پزشک مشخص نیست  

  14. پوتین: اف-۱۶‌های اوکراین در همه‌جا هدف مشروع هستند، حتی کشورهای دیگر

  15. عکسی از سیدمحمد خاتمی در مراسم ترحیم زهرا شجاعی/ این وزیر دولت رئیسی هم آمد

پربحث‌های هفته

  1. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

  2. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  3. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  9. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  10. انتقام از پوتین؟

  11. وکیل رسمی دادگستری به اتهام اخذ رشوه دستگیر شد  

  12. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  13. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  14. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  15. بذرپاش: امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم

  16. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  17. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  18. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  19. سقف دریافتی ماهیانه کارمندان دولت ۷۰ میلیون تومان شد

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  23. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  24. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  25. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

آخرین عناوین