خود «بهشتی» پنداری !

سیاسی،   3991106071 ۱۰۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۴۰ تکراری یا غیرقابل انتشار
خود «بهشتی» پنداری !

موضوع برخورد فیزیکی با مامور راهنمایی و رانندگی که مانع از ورود بدون مجوز خودروی نماینده مجلس به خط ویژه خطوط اتوبوس رانی تندرو شده بود ابعاد جدید یافته است. 

 «عنابستانی» نماینده ای که به گفته مامور راهنمایی و رانندگی و شاهدان عینی به صورت این مامور سیلی زده این برخورد فیزیکی با وی را تکذیب کرد در حالی که ظهر دیروز صحت آن به نقل از رئیس پلیس راهور تهران در این باره، تایید شد.

سردار محمدحسین حمیدی، رئیس پلیس راهور تهران درباره اخبار و فیلم منتشرشده مبنی بر سیلی زدن یک نماینده مجلس شورای اسلامی به صورت سرباز راهور در خط ویژه گفت: کار سرباز ما کاملاً درست و برگرفته از قانون بود و سرباز نباید به خودرویی که فاقد مجوز بود اجازه تردد در خط ویژه می‌داد.

وی افزود: مستنداتی مبنی بر برخورد فیزیکی نماینده مجلس با سرباز پلیس راهور داریم که کاملاً کفایت می‌کند و باید ببینیم مرجع قضایی در این رابطه چه تصمیم‌گیری خواهد کرد.
رئیس پلیس راهور تهران ادامه داد: مستندات خود را نیز در این رابطه به مرجع قضایی ارسال کرده‌ایم.

اما ماجرا به همین جا ختم نشد و این نماینده در توییتی که امروز رسانه ها آن را انعکاس دادند  با مقایسه مظلومیت خود با مظلومیت شهید بهشتی وظیفه خدا را در دفاع از کسانی  که ایمان آورده اند یادآوری کرد!

اینکه آیا این نماینده به صورت مامور راهنمایی و رانندگی سیلی زده است یا خیر چیزی نیست که نتوان به حقیقت آن دست یافت. اما حتی اگر تایید پلیس راهور تهران را در این زمینه نادیده بگیریم باید به این نماینده عزیز و دیگرانی که دارای چنین روحیه ای هستند گفت به جای این قیاس های مع الفارق قدری به کاری که کرده اند بیشتر فکر کنند و کمتر در پی استفاده از آیات و روایت و ارزش های دینی در جای نامربوط خود باشند.

آنچه در این میان مهم است اولا ورود بدون مجوز به خط ویژه است که از سوی یک نماینده قانون گذار پذیرفته نیست و ثانیا مقایسه ناروایی است که در هر موقعیت و مقامی از سوی کسانی مانند ایشان با موقعیت و مقام بزرگان انقلاب صورت می‌گیرد. بزرگانی که به اخلاق حسنه و فضایل بزرگی آراسته بودند و قدرت و سیاست در شخصیت و رفتارشان اثر تعیین کننده ای نداشت. چیزی که با کمال تاسف در میان مسوولان کنونی کمتر دیده می شود. 
 

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۷۹۶۹۹۲۱۴:۰۵:۲۵ ۱۳۹۹/۱۱/۶
این نماینده باید به سزای عملش برسد تا درسی بشود برای بقیه. اگر این ماجرا سر و ته اش بند بیاید، دو باره تکرار خواهد شد. درسی به این آقا بدهید که برای دیگران عبرت شود.
ناشناس۱۷۹۷۰۴۷۱۴:۱۹:۰۰ ۱۳۹۹/۱۱/۶
به من هم اگر دنا پلاس و راننده و انواع و اقسام وام و حقوق و درآمد و امتیاز بدهند، خودم را گم می کنم.
ناشناس۱۷۹۷۰۹۲۱۴:۳۲:۱۱ ۱۳۹۹/۱۱/۶
عنابستانی قبلا استاندار چهار محال و بختیاری بوده. چطور از سبزوار نماینده شده؟
ناشناس۱۷۹۷۱۲۳۱۴:۴۱:۲۵ ۱۳۹۹/۱۱/۶
هر جا منفعت است خانه دوست آنجاست
ناشناس۱۷۹۷۱۵۹۱۴:۵۲:۴۴ ۱۳۹۹/۱۱/۶
حیف از مردم شریف سبزوار که این فرد نماینده شان است.
ناشناس۱۷۹۷۱۸۱۱۵:۰۲:۴۷ ۱۳۹۹/۱۱/۶
باید این دست را شکست تا دیگر شاهد تکرار سیلی افراد بر مامور قانون نباشیم.
ناشناس۱۷۹۷۴۱۷۱۷:۲۳:۱۱ ۱۳۹۹/۱۱/۶
خاصیت چنین نماینده قانون شکنی برای مملکت چیست؟
ناشناس۱۷۹۷۴۸۸۱۸:۱۶:۱۹ ۱۳۹۹/۱۱/۶
عنابستانی در بیانیه ای که در این مورد منتشر کرده گفته: اگر از "حیثیت" او دفاع نشود "این آخرین مورد نخواهد بود" و افزود: "بعد از این نمایندگی مردم جز اسباب تمسخر و هتک حرمت توسط سایرین چه اصحاب قدرت و ثروت نخواهد بود." !!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس۱۷۹۷۸۹۹۲۳:۲۱:۳۷ ۱۳۹۹/۱۱/۶
چون اهل سبزوار هست
محمد۱۷۹۷۱۱۷۱۴:۳۹:۵۵ ۱۳۹۹/۱۱/۶
آفرین سیستمی که این نماینده را می پرواند معیوب است. نه خود نماینده دست برداریم از معلول ها اندکی در علت ها فکر کنیم ! چه شد که طرف زد تو گوش قانون و آیه قرآن خواند؟
ناشناس۱۷۹۷۶۲۹۱۹:۵۳:۰۰ ۱۳۹۹/۱۱/۶
ولی من نه
ناشناس۱۷۹۷۰۵۷۱۴:۲۲:۳۸ ۱۳۹۹/۱۱/۶
نباید خط ویژه میرفت باید دید حقیقت چیه خیلی مشکوکه
ناشناس۱۷۹۷۱۲۲۱۴:۴۰:۴۷ ۱۳۹۹/۱۱/۶
باز هم توهم توطئه!!!!!!
ناشناس۱۷۹۷۲۲۴۱۵:۲۲:۳۲ ۱۳۹۹/۱۱/۶
چی مشکوکه دقیقا؟ نکنه زدن توی گوش مامور پلیس آن هم در روز روشن در دروازه دولت کار آمریکا و اسرائیله؟
ناشناس۱۷۹۷۰۶۲۱۴:۲۳:۵۶ ۱۳۹۹/۱۱/۶
ما از مدعی العموم می خواهیم نسبت به محاکمه نمایندگان مفسد اقتصادی رد صلاحیت شده مجلس دهم که وکیل الدوله بودند و بسیاری از مشکلات فعلی کشور حاصل تبانی آنها با دولت بوده و فاجعه بار تر که تعدادی از نمایندگان رد صلاحیت شده در شرکت های وابسته به دولت پست و سمت گرفته اند
مهران۱۷۹۷۱۳۶۱۴:۴۴:۳۹ ۱۳۹۹/۱۱/۶
دم این سرباز گرم ولی حداقل خوبی این ماجرا این است که تقریبا غیر از یکی دو تا نماینده کل مجلس حرکت ایشون رو تقبیح کردن (حتی اگر در حد حرف باشه) ولی هنوز ماجرای سیلی نماینده اصلاح طلب جلوی فرودگاه به مامور و همچنین فحش های سخیف نماینده اصلاح طلب به مامور گمرک رو یادمون نرفته که مجلس قبلی رسما ازشون حمایت کردن همچنین بی ادبی اخوندی وزیر روحانی نسبت به خبرنگار زن و همچنین وزیر سابق بهداشت روحانی نسبت به یه پیرمرد و از همه مهمتر بی ادبی حسن روحانی و خندیدن به ریش مردم یادمون نرفته
تیغ۱۷۹۷۲۳۵۱۵:۲۸:۵۵ ۱۳۹۹/۱۱/۶
شما توجه نداری انگار. اصلاح طلب ها هر کاری میکنن اصلاح هست حتی کشتن زنشون هم در جهت اصلاح امور مسلمین انجام میشه. بنابراین کارشون ایراد نداره
ناشناس۱۷۹۷۵۳۱۱۸:۴۱:۴۲ ۱۳۹۹/۱۱/۶
حالا شما اشتباهات خودتان را با ایردات اصلاح طلبان رفع ورجوع می کنید ! اصلاح طلبان غیر مسلمانند!!!!! اما هر موقع شما سرتان به سنگ می خورد بدرتان می خورند !!! شما که حتی تا مقام قرب الهی هم رفته اید ، .... ! منکری بوده که شماها انجامش نداده و بعدش به اصلاح طلبان فحش نداده باشید ؟؟؟
ناشناس۱۷۹۷۳۸۲۱۶:۵۴:۲۴ ۱۳۹۹/۱۱/۶
برادر من چرا همه مسائل رو جناحی می کنید؟ کار اشتباه از هر کسی سر بزند اشتباه است. گور پدر منفعت طلب، از هر جناحی که باشد.
ناشناس۱۷۹۷۷۹۰۲۱:۵۲:۵۳ ۱۳۹۹/۱۱/۶
غلطی که یک اصلاح طلب انجام میده، توجیهی برای سرپوش گذاشتن بر غلط یک اصولگرا نیست. بازی نیست که از هم بل بگیرند. هر کس باید پاسخگوی رفتار خودش باشه.
ناشناس۱۷۹۷۲۱۸۱۵:۲۰:۴۳ ۱۳۹۹/۱۱/۶
خود مردم سبزواز ایشون رو نماینده کردن!
ناشناس۱۷۹۷۲۲۶۱۵:۲۵:۰۷ ۱۳۹۹/۱۱/۶
من برخورد نماینده رو تایید نمیکنم البته نباید نادیده گرفت که قطعا برخورد مامور هم جالب نبوده همه ما تقریبا ازاین نوع برخوردها مامورین نیروی انتظامی و راهور به کرات مشاهده شده
سعید۱۷۹۸۳۲۴۱۰:۳۶:۲۹ ۱۳۹۹/۱۱/۷
شما که گویا معاف بودی ولی بدون وظیفه از خودش اختیار نداره کادر بهش میگه فلان قاونون رو اجرا کن اگر نکنه تنبیه میشه حالا اگه انتظار داری قانون رو رعایت نکنی و بهت جایزه بدن بحث دیگست!
ناشناس۱۷۹۷۲۴۳۱۵:۳۰:۳۳ ۱۳۹۹/۱۱/۶
مشکل از این بنده خدا نیست مشکل از سیستم است. مثلا همین الان با هر استانداردی به قضیه نگاه کنی این نماینده باید از مجلس اخراج بشه بره دنبال کاری که در اون تخصص داره. ولی تقریبا هیچ مسئولی قباحت این کار رو در حد اخراج از مجلس نمی‌بینه و در نتیجه ایشون به کارش ادامه میدن با هزار تا فساد دیگه که در ادامه خواهد داشت.
ناشناس۱۷۹۷۳۱۱۱۶:۰۸:۴۴ ۱۳۹۹/۱۱/۶
این همه هیاهو برای سیلی که به یک سرباز زده شده وهنوز ثابت نشده که این سرباز راست گفته یا دروغ ! اما در مورد قتل یک خانم توسط یک رجل سیاسی چرا آن همه کتمان کاری توسط لیبرالها و اصلاح طلبان صورت گرفت ؟ توهین جناب مطهری به یک دانشجوی خانم در دانشگاه محل کسب علم و فرهنگ سازی و اخلاق ،چرا به جای عذر خواهی از سوی لیبرالها ، اصلاح طلبان و اعتدالیون حمایت شد ؟ درگیری نماینده یکی از شهرهای کردستان چرا مورد حمایت اصلاح طلبان و .... قرار گرفت ؟
ناشناس۱۷۹۷۶۳۰۱۹:۵۳:۳۰ ۱۳۹۹/۱۱/۶
هموطن از تعصب کمی کم کن. مطهری در جواب یک پسر اون حرف زد نه یک دختر
ناشناس۱۷۹۷۷۱۷۲۰:۵۴:۰۴ ۱۳۹۹/۱۱/۶
چون یه اصلاح طلبی
ناشناس۱۷۹۷۳۲۴۱۶:۱۴:۵۸ ۱۳۹۹/۱۱/۶
خوب این هم از مضرات عدم مشارکت مردم است که عزیزانی همچون ایشان سر از مجلس در میارن. قابل توجه دوستانی که از عدم مشارکت مردم خوشحال میشن و آن را فرصت میبینن. همیشه مردم بهترین ملاک و خط کش برای حق و باطل هستن. کاشکی میشد به مردم اتکا کرد. صد حیف
ناشناس۱۷۹۷۳۳۶۱۶:۱۹:۴۵ ۱۳۹۹/۱۱/۶
پیشنهاد: روز 4 بهمن در تقویم به عنوان روز گرامیداشت و احترام به قانون نامگذاری شود یک ایستگاه مترو به نام سرباز میهن نامگذاری شود مجسمه ای با عنوان مامور وظیفه شناس یا مامور قانون در محل قرار داده شود
ناشناس۱۷۹۷۳۴۳۱۶:۲۲:۰۵ ۱۳۹۹/۱۱/۶
از چرچیل در ایام جنگ دوم جهانی پرسیدند: آیا می‌دانستی فاتح جنگ خواهی شد؟ پاسخ داد: با یک حادثه ساده پی بردم جنگ را خواهیم برد. شرکت در جلسه‌ای حیاتی در رأس ساعتی معین الزام‌آور شد. به علت اشتغال به کارهای دیگر چند دقیقه مانده به جلسه به راننده‌ام گفتم مرا فوری به محل جلسه برساند. راننده مسیر کوتاه اما ورود ممنوع را انتخاب کرد. وسط خیابان ناگهان افسر راهنمایی‌ و رانندگی قبض جریمه به دست در حین بمباران پیدا شد و دستور توقف داد. راننده گفت: «نخست‌وزیر است و به جلسه محرمانه‌ای می‌رود و باید در رأس ساعت به جلسه برسد و به دلیل اعتبار از خیابان ورود ممنوع استفاده کردم». افسر با خونسردی گفت: «هم ماشین و هم نخست‌وزیر و هم وظیفه‌ام را خوب می‌شناسم». چرچیل می‌خواهد تا افسر، جریمه را به نام او بنویسد اما افسر می‌گوید: «جریمه متعلق به راننده خاطی است و باید نام وی نوشته ‌شود اما شما می‌توانید شخصا پرداخت قبض را بر عهده بگیرید». با تسلیم قبض، چرچیل دستور دور زدن را به راننده داد، چرا که نمی‌تواند اجازه دهد در خیابانی که ورود ممنوع است حتی پس از جریمه حرکت داشته ‌باشد، وقتی راننده مشغول دور زدن شد، چرچیل با لبخندی خاص سیگار برگش را روشن کرد و گفت: «جنگ را می‌بریم…!» راننده گفت: «قربان، جریمه شدیم، زیر بمباران ماندیم، به جلسه نمی‌رسیم، افسر راهنمایی اجازه نداد چند قدم دیگر جلو برویم که به‌موقع به جلسه برسیم و شما از پیروزی می‌گویید؟!» چرچیل پاسخ می‌دهد: «جنگ را می‌بریم، چون قانون حاکم است و خیابان‌های لندن به رغم بمباران سنگین دشمن با قانون اداره می‌شود».
شایان۱۷۹۷۵۱۴۱۸:۲۸:۰۱ ۱۳۹۹/۱۱/۶
#ما همه عنابستانی هستیم توضیح : این جمله صحیح تر است: مجلس،دولتو حکومت عصاره خصائص ملت است . وقتی تزویر ، دو رویی ، بی صداقتی و گناه در پوست و گوشت ملت ما رخنه کرده است نتیجه اش می شود عنابستانی ها که از بین آحاد مردم رشد می کنند و بالا می آیند . ان الله لا یغیروا ما بقوم حتی یغیروا ما به انفسهم . خداوند هیچ ملتی را اصلاح نکرد و از ظلم و فساد نرهاند مگر آن ملت اصلاح را از درون خودشان آغاز کردند.
ناشناس۱۷۹۷۵۳۵۱۸:۴۳:۵۱ ۱۳۹۹/۱۱/۶
اون قاضی مازندانی ! سرباز ازش عذر خواهی کرد و تمام !! کسانی که زر دارند و زور ! قانون هم زیر پایشان است !
مجید۱۷۹۷۵۸۶۱۹:۱۶:۵۵ ۱۳۹۹/۱۱/۶
بهمن ماه سال 1400 نطق غرای نماینده سبزوار و تذکر به مسئولین جهت حفظ قانون و تبعید پلیس راهور به سبزوار و انتظار جهت پایان 6 ماه اضافه خدمت بدلیل اهانت به نماینده قانون
ناشناس۱۷۹۷۶۷۳۲۰:۲۸:۴۹ ۱۳۹۹/۱۱/۶
اقای زاکانی کجا هستی این همه دم از عدالت می زنی الان کجایی ؟ کمترین سزای این نماینده اخراج از مجلس است . فقط بلد هستی نماینده از حزب رقیب را اخراج کنی . این حرکت این نماینده نگاه ارباب رعیتی نگاه از بالا به پایین و خلاف حرفهای امام و رهبری هست . باید برخورد کنی . باید اخراج کنی این نماینده را که درس عبرتی بشه برای هر مقام چه در حال و چه در اینده .
ناشناس۱۷۹۶۹۹۵۱۴:۰۶:۱۷ ۱۳۹۹/۱۱/۶
بنظر من این نماینده محترم بخاطر فشار کاری چنین کاری کرد، نباید زیاد شلوغش کنیم. دشمن سوءاستفاده میکنه
ناشناس۱۷۹۷۰۷۹۱۴:۲۹:۱۲ ۱۳۹۹/۱۱/۶
دشمن، تو و امثال این اقا هستین
ناشناس۱۷۹۷۰۸۲۱۴:۲۹:۴۱ ۱۳۹۹/۱۱/۶
چرا مجلس مانند پزشکان برای نمایندگانش مجوز عبور نمی گیرد وقت نمایندگان نباید در ترافیک از بین برود مقصر مجلس است که این کار ساده را برای نمایندگان انجام نداده است جای بسی تاسف است
ناشناس۱۷۹۷۱۴۳۱۴:۴۸:۱۳ ۱۳۹۹/۱۱/۶
چیزی که نماینده زیاد داره وقته.البته برای کارهای مجلس و مردم ولی برای کارهای بیزینسی وقت کم میارن.
ناشناس۱۷۹۷۷۸۱۲۱:۴۲:۵۳ ۱۳۹۹/۱۱/۶
نماینده ای که در میان مردم نباشه، چطور میخواد درد مردم رو بفهمه؟
ناشناس۱۷۹۷۰۸۳۱۴:۲۹:۵۰ ۱۳۹۹/۱۱/۶
پس ببین مردم به خاطر فشارهای اقتصادی و اجتماعی و ... چه کار باید بکنند
ناشناس۱۷۹۷۱۱۲۱۴:۳۸:۱۰ ۱۳۹۹/۱۱/۶
مدام آشغالها را می زنید زیر فرش که دشمنان فلان نکنند ؟؟ الان اون جوان سرباز را بیاورند در تلویزیون و معذرت خواهی کنه و جناب نماینده با تفاخر و منت بپذیره دشمن ناراحت می شه ؟؟ شماها چطور فکر می کنید ؟؟
ناشناس۱۷۹۷۱۲۴۱۴:۴۱:۴۰ ۱۳۹۹/۱۱/۶
فشار كاري؟ كدوم كار؟
ناشناس۱۷۹۷۱۳۲۱۴:۴۴:۱۵ ۱۳۹۹/۱۱/۶
همیشه عده ای برای توجیه خطای دیگران آماده اند.
ناشناس۱۷۹۷۲۱۵۱۵:۱۸:۲۹ ۱۳۹۹/۱۱/۶
چرا اینقدر میخواهید از عمل زشت این نماینده دفاع کنید ایشان با این تویتی که کرده مشخصه علاوه بر بی ادب بودن صداقت هم ندارد. باید ایشان را از مجلس اخراج کرد
ناشناس۱۷۹۷۴۱۲۱۷:۱۹:۲۴ ۱۳۹۹/۱۱/۶
اگر سیلی نماینده به صورت جنابعالی میخورد باز هم همین حرفو میزدی؟
ناشناس۱۷۹۶۹۹۹۱۴:۰۸:۱۱ ۱۳۹۹/۱۱/۶
وقتی قانونگذار زیر قانون می زند، از مردم عادی چه انتظاری می توان داشت؟
ناشناس۱۷۹۷۱۵۱۱۴:۴۹:۵۹ ۱۳۹۹/۱۱/۶
برای هر دقیقه مجلس مبالغ بسیار زیادی از بیت المال هزینه میشود مجلس باید ترتیبی اتخاذ کند که نمایندگان حوالی مجلس ساکن باشند نباید هیچ نماینده ای با تاخیر به مجلس وارد شود نمایندگان هم حقوق کلان میگیرند و هم هزبنه گزافی برای ملت دارند لذا باید به برنامه ریزی از اتلاف وقت نمایندگان کاست
ناشناس۱۷۹۷۱۹۰۱۵:۰۶:۵۸ ۱۳۹۹/۱۱/۶
پس کی سعادت اباد و نیاوران و زعفرانیه زندگی کنه ؟؟
ناشناس۱۷۹۷۱۹۸۱۵:۱۰:۱۰ ۱۳۹۹/۱۱/۶
چقدر هم کار می کنند!!!! عصاره کار اینها شده همین مشکلاتی که مملکت با آنها رو برو است.
ناشناس۱۷۹۷۲۳۲۱۵:۲۸:۲۰ ۱۳۹۹/۱۱/۶
هر چه دیرتر برسند مجلس مشکلات کمتره
ناشناس۱۷۹۷۰۰۶۱۴:۱۰:۲۱ ۱۳۹۹/۱۱/۶
اینها یک مشت متوهم هستند
ناشناس۱۷۹۷۰۰۸۱۴:۱۰:۳۴ ۱۳۹۹/۱۱/۶
از زمان انقلاب تا کنون همه دلسوزان فریاد میزنند معیارهای گزینشی شما از استخدام ساده تا ارکان بالا صحیح نیست ولی بعد از چهل سال و اینهمه تجربه باز گوششان بسته است.
ناشناس۱۷۹۷۰۵۰۱۴:۲۰:۱۴ ۱۳۹۹/۱۱/۶
احسنت
ناشناس۱۷۹۷۱۲۰۱۴:۴۰:۲۴ ۱۳۹۹/۱۱/۶
چون خودشان از همین طریق وارد سیستم شده اند و افراد لایق و دانشمند و توامند با طرز فکر متفاوت قدرت و جایگاه این افراد را به خطر می اندازه
عمران۱۷۹۷۰۱۵۱۴:۱۱:۵۰ ۱۳۹۹/۱۱/۶
ویژه خواری تفرعن میاورد.
ناشناس۱۷۹۷۰۲۲۱۴:۱۳:۵۴ ۱۳۹۹/۱۱/۶
چرا سخنرانی ها و فیلمهای آقای بهشتی را در صدا و سیما بطور کامل نمیگذارند ؟
جمشید۱۷۹۷۰۲۵۱۴:۱۴:۰۸ ۱۳۹۹/۱۱/۶
اگر بعد خطا ی اول اثبات شود که انکار مساله به دروغ انجام شده دیگر شکی در فاسد بودن مسول نیست.قابل توجه تمامی تکذیب کنندگان .
ناشناس۱۷۹۷۰۳۴۱۴:۱۵:۱۳ ۱۳۹۹/۱۱/۶
باید این نماینده ادب شود
ناشناس۱۷۹۷۰۴۰۱۴:۱۶:۲۴ ۱۳۹۹/۱۱/۶
از قالیباف و مجلسی که ادای انقلابی میکند باید انتظار داشت این نماینده بی ادب را مجازات کنند
ناشناس۱۷۹۷۰۶۱۱۴:۲۳:۱۳ ۱۳۹۹/۱۱/۶
اصلا بخاطر اين مقايسه خودخواهانه خودش با شهيد دكتر بهشتي بايد برخوردي مناسب با او صورت پذيرد /....
ناشناس۱۷۹۷۰۶۹۱۴:۲۶:۰۶ ۱۳۹۹/۱۱/۶
این نماینده باید الگوباشه دقیقا مثل نماینده سراوان توهین به کسی که وظیفه قانونی اش را انجام میدهه جرم است باید با مقامات متخلف برخورد بشه تا قانون خوب اجرا بشه تجملگرائی و حسن خود بینی تا چقدر باید علنی برخورد قضایی بشه تا درس برای؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس۱۷۹۷۰۸۱۱۴:۲۹:۳۷ ۱۳۹۹/۱۱/۶
کلا ایشان را در محل باید شلاق زد و بعد اخراج از مجلس و تا ابد حق داشتن هیچ شغل دولتی نداشته باشد
ناشناس۱۷۹۷۰۸۸۱۴:۳۰:۴۴ ۱۳۹۹/۱۱/۶
هم گفته با باتوم زدتش هم افتارهای دیگه داره میزنه این اقا دروغ می گه داستان سرایی می کنه فکر کن توی مجلس برای منافع حزبش چه کارهای دیگه ای نمی کنه
ناشناس۱۷۹۷۱۰۹۱۴:۳۷:۴۳ ۱۳۹۹/۱۱/۶
اینان خود را فرا تر از قانون‌میبینن سیلی به قانون یعنی من بالاتر از تو هستم مردم عصبانی یعنی مردم فقط قانون را قبول دارند
ناشناس۱۷۹۷۱۱۵۱۴:۳۹:۱۴ ۱۳۹۹/۱۱/۶
اتفاقا به جا گفته، ولی مصداقش رو اشتباه کرده، مصداقش میشه همون سربازی که طبق قانون رفتار کرده و الان به خواست خدا همه پشتیبانش شده اند.
ناشناس۱۷۹۷۱۴۰۱۴:۴۶:۴۰ ۱۳۹۹/۱۱/۶
حداقل مثل زیباکلام شجاعانه اعتراف و عذرخواهی میکرد قشنگ‌تر نبود؟
ناشناس۱۷۹۷۱۶۹۱۴:۵۶:۴۶ ۱۳۹۹/۱۱/۶
من - به خدا قسم - تو کار شماها موندم !!! یک سیلی تو گوش مأمور دولت کار بسیار زشتی است . شکی نیست. ولی تو این موندم که این همه هیاهو راه انداختید در تمام روزنامه های الکترونیکی فقط برای یک سیلی , آن وقت تو همین مملکت طرف یک نوشته بگذاره تو توییتر , یا وبلاگ یا یک سخنرانی با اندکی انتقاد, میندازندش تو زندان , آن هم برای سالها . آن وقت همین شمای عدالت خواه , لام تا کام صداتون در نمیاد !! والله موندم توش !! حداقل اگر صداتون در نمیاید , برای رفع شبهه هم که شده ( همانجور که پیامبر اسلام فرمود , اتقوا من مواضع التهم) یک مطلبی بنویسید که مشخص بشه چرا هیچی نمی نویسید .
ناشناس۱۷۹۷۱۸۷۱۵:۰۶:۱۴ ۱۳۹۹/۱۱/۶
سیلی زدن کتمان کردن اظهار مظلومیت کردن
ناشناس۱۷۹۷۱۹۶۱۵:۰۹:۴۳ ۱۳۹۹/۱۱/۶
ماجرای سلمان خداداد چی شد ؟؟ شکایت اون حانم بی پناه که برای اشتغال به ایشون مراجعه کرده بود چی شد ؟؟ فایل صوتی مکالمات ایشون با اون خانم همه جا پخش شد ایا عدالت اجرا شد ؟؟ اگر عدالت اجرا شده بود الان شاهد این رفتارها نبودیم
ناشناس۱۷۹۷۲۲۱۱۵:۲۱:۱۷ ۱۳۹۹/۱۱/۶
این نماینده باید به اشد مجازات برسه خصوصا که داره دروغ هم میگه
منصور علمی۱۷۹۷۲۳۱۱۵:۲۸:۲۰ ۱۳۹۹/۱۱/۶
مرحوم اقای مروی ، از اعضاء شواریعالی قضائی ، به مناسبت هفتم تیر در مسجد قبا فرمود : قبل از انقلاب از قم به تهران می امدیم با اتومبیل من . نیمه شب تهران رسیدیم و خیابان های خلوت تهران . من با دقت و احتیاط بدون اینکه هیچ اتومبیلی رفت و آمد کند از چراغ قرمز عبور کردم . آقای بهشتی مرا توبیخ کرد که چرا قانون شکنی کرده ام ، و با توحیه خلوت بودن خیابان و احتیاط کامل قانع نشد . حالا این نماینده که میخواسته خلاف قانون از خط ویژه عبور کند خود را با شهید بهشتی مشابه دانسته است ؟؟؟ عجبا از روزگار که بلا نسبت که در مثل مناقشه نیست ، گفتند علی و معاویه ؟؟؟ !!!
مهدی۱۷۹۷۲۴۶۱۵:۳۲:۳۶ ۱۳۹۹/۱۱/۶
این نماینده از نظر من جرائم متعددی انجام داده اند اول آنکه قانون شکنی کرده و به شکل غیر قانونی از خط ویژه استفاده کرده اند که متاسفانه باید گفت خیلی از مسئولین ما این قانونشکنی را انجام میدهند منتهی ایشان از بد حادثه گیر افتادن دوم فحاشی کرده اند که در شان یک مسئول نیست سوم سیلی به صورت مامور قانون زده اند که خودش جرم بزرگ است برای یک نماینده ولی ممکن است با گرفتن رضایت از مامور راهور مشکل این جرم را حل کنند. اما جرم دیگر که به نظر من بسیار بزرگتر از جرائم قبلی است و به هیچ عنوان قابل بخشش نیست وصلاحیت نما یندگی ایشان را زیر سوال میبرد دروغگویی و تکذیب وقیحانه این ماجراست.جایی که چندین شاهد و حتی دوربین کنترل ترافیک جرم اتفاق افتاده را تکذیب میکنند. سوال این است که در مواردی که شهودی وجود ندارد رفتار ایشان چگونه خواهد بود. آیا چنین فردی که به این وقاحت دروغ میگوید و شجاعت و مردانگی مسئولیت پذیری ماجرا را ندارد صلاحیت نمایندگی دارد. منتظریم ببینیم قوه قضائیه و مجلس انقلابی چگونه از این آزمایش در برابر ملت سربلند بیرون خواهد آمد.
ناشناس۱۷۹۷۲۵۲۱۵:۳۶:۴۶ ۱۳۹۹/۱۱/۶
همه اینها به کنار. آقای عنابستانی لطفاً حکمی که نشانگر این است که می توانستید از خط ویژه عبور کنید را منتشر نمائیدوگرنه متخلف هستید و مثل سایر مردم پلیس باید شما را اعمال قانون نماید لذا شما یک قانونگذار،قانونگریز هستیدو کذّاب
ناشناس۱۷۹۷۲۸۶۱۵:۵۲:۲۵ ۱۳۹۹/۱۱/۶
۶ ماه حبس قطعی یا ۶ ماه کسری خدمت تشویقی
ناشناس۱۷۹۷۲۹۲۱۵:۵۵:۲۵ ۱۳۹۹/۱۱/۶
... مملکت ما ضعف خیلی خیلی بزرگ به نام اجرای قانون داره.
ایراندوست۱۷۹۷۳۰۳۱۶:۰۱:۳۷ ۱۳۹۹/۱۱/۶
از کوزه همان برون تراود که در اوست
ناشناس۱۷۹۷۳۳۵۱۶:۱۹:۴۴ ۱۳۹۹/۱۱/۶
توهين ،سيلي زدن،دروغ گفتن ،توجيه كردن اگر اين نماينده بتونه كار خودشو ادامه بده بايد فاتحه مجلس و خواند،عجيب نيست كه كشور همش در حال در جازدنه
ناشناس۱۷۹۷۶۱۵۱۹:۳۸:۴۴ ۱۳۹۹/۱۱/۶
متاسفانه قبل از بررسی دقیق موضوع ،بهره برداری سیاسی میشود واقعا هرکدام مقصر هستند باید با آ ن فرد برخورد شود
بیطرف۱۷۹۷۴۲۹۱۷:۳۲:۱۹ ۱۳۹۹/۱۱/۶
اینکه افراد وقتی نماینده مجلس میشن مغرور میشن اثبات شده است. از طرفی اگر سرباز هم چنین رفتاری که ادعا می شود انجام داده باشد جای بسی تاسف است و هر دو باید محاکمه شوند.
ناشناس۱۷۹۷۴۳۶۱۷:۳۴:۴۹ ۱۳۹۹/۱۱/۶
این آقای عناب اصلا در زمان شهید بهشتی وجود نداشته حالا مدعی نظام و انقلاب شده؟ نوبره
علی۱۷۹۷۴۶۲۱۷:۵۷:۰۳ ۱۳۹۹/۱۱/۶
آقای نویسنده‌ی محترم. این گذر زمانه که آقای بهشتی رو برای شما بزرگ کرده و نقل صحبت از ایشون رو در شان هر کسی نمی‌دونید. در زمان حیات مرحوم بهشتی هجمه‌ها و حملات به ایشون خیلی خیلی بیشتر از خیلی از مسئولین الان بود. تهمت‌های فراوان و بدون دلیل و مدرک که خیلی از مردم و خواص هم باور می‌کردند.
ناشناس۱۷۹۷۴۶۳۱۷:۵۷:۰۶ ۱۳۹۹/۱۱/۶
قسم می خورم هیچ اتفاقی برای آقای نماینده نخواهد افتاد حتی تذکر در پرونده و به قول معروف ( نه خانی خواهد آمد و نه خانی خواهد رفت ) چند روز دیگر هم مردم فراموش خواهند کرد .
علی 671۱۷۹۷۵۰۳۱۸:۲۲:۳۸ ۱۳۹۹/۱۱/۶
این آقا زمانی استاندار چهار محال و بختیاری بود .رییس دفترش ایشان را خدای چهار محال و بختیاری معرفی می کرد که برای ملاقاتش باید هفته ها از درگاه الهی طلب عفو و بخشش کنی و آثار پشیمانی و عبادت در چهره ات نمایان تا ایشان محبت کرده نامه تورا نگاه کند ولی ملاقات هر گز و هنگام رفت و امد همه جا باید قرق شود که استاندار عبور می کند .ایشان خدا را هم بنده نبود و هر گز در جایی مردمی دیده نشد و حرف هایش در رسانه همش کبر و غرور بود .زدن سیلی به مامور کمترین کارش بوده که زده
ناشناس۱۷۹۷۵۰۹۱۸:۲۵:۱۱ ۱۳۹۹/۱۱/۶
فقط اخراج از مجلس بايد انجام شود در غير اينصورت اين رويه خودبرتر بيني ادم هاي ضعيف كه به جايگاهي ميرسندادامه پيدا خواهد كرد
ناشناس۱۷۹۷۵۴۵۱۸:۵۱:۴۰ ۱۳۹۹/۱۱/۶
البته این سربازم گفته بچه خوشگل .ممکنه برای تحریک طرف از قبل نقشه داشته .چون بعد مثل بازیگرا سلفی میگیره وسخن رانی میکنه توی اون معرکه وازدحام ودرگیری حواسش هست فیلم بگیره
ناشناس۱۷۹۷۵۵۸۱۸:۵۸:۱۴ ۱۳۹۹/۱۱/۶
همه اینها درست کار سرباز کاملاً درست، برگرفته از قانون، خودرو هم فاقد مجوز تردد در خط ویژه بوده است. مستندات هم از سوی پلیس به مراجع قضایی ارسال شده است. برای اکثر شهروندان هم درست عکس این قبیل موارد رخ داده است و در نهایت علارغم مواجهه با برخورد تند از سوی پلیس و حتی بازداشت چند ساعته موقت به خاطر جرم نکرده و صرفا اشتباه سرباز یا افسر پلیس حتی یک عذرخواهی ساده هم از شهروند نشده است. و بازرسی ناجا و 197 نیز پاسخگو نبوده است و با فراغت خاطر شهروندان را به دادسرای کارکنان نظامی سوق می دهند. لذا با توجه به رویه معمول انتظار می رود در شکایات مطروحه از سوی پلیس نیز پرونده ها طبق رویه مانند شکایات مطروحه شهروندان علیه کارکنان پلیس به صورت عادی و به نوبت در صف بررسی قرار گیرد. با توجه به مفاد سند تحول قوه قضائیه قطعا شرط «عدالت» و «رضایت­مندی مردم» نیست که بررسی شکایت شهروندان عادی چند ماه تا بیش از یکسال زمان برده ولی شکایت پلیس طی چند روز بررسی و قرار نهایی صادر گردد
ناشناس۱۷۹۷۵۶۶۱۹:۰۰:۲۴ ۱۳۹۹/۱۱/۶
شهید مظلوم دکتر بهشتی کجا ؟ شما کجا؟ چطور میتونی خودت را با آن شهید بزرگوار قیاس کنی
ناشناس۱۷۹۷۶۱۹۱۹:۴۱:۵۰ ۱۳۹۹/۱۱/۶
قانون فقط برای شهروندان درجه چندمه یادمان نمی رود برادر لاریجانی درخواست رشوه میکنه چه اتفاقی افتاد برادر حسن روحانی با رانت چه کارها که نکرد اگه همون اهن داغ کردن حضرت علی به برادرش عقیل الگوی ما باشه امروز کشور به خودی و غیر خودی تقسیم نمیشد مداح اسلحه حمل میکنه کسی کاریش نداره نماینده شده کارچاق کن شرکتها بخدا اسلام این نیست انتظار دارین مردم اینهارو به پای نظام ننویسن
ناشناس۱۷۹۷۶۲۴۱۹:۴۶:۰۴ ۱۳۹۹/۱۱/۶
اين اقاي متوهم را بايستي به خاطر عدم صداقت ودروغگوي محاكمه نمود
رضا۱۷۹۷۶۶۴۲۰:۲۳:۳۱ ۱۳۹۹/۱۱/۶
در نوشته ایی سال ها پیش نقل قولی از مرحوم بهشتی دیدم . نویسنده بیان میکرد قبل از انقلاب شبی دیر وقت به رانندگی مرحوم بهشتی در خیابان های تهران تردد میکردیم به سر چهاراه رسیدیم چراغ قرمز شد در سه طرف دیگر نیز هیچ ماشینی وجود نداشت مرحوم بهشتی پشت چراغ قرمز ایستاد . گفتم شما که با این نظام مخالفید چگونه دیر وقت در این خلوت شب پشت چراغ قرمز آن می ایستید ؟ ایشان گفت من با نظام مخالفم با نظم که مخالف نیستم.دفاعیات و دروغ های مکرر و مظلوم نمایی کاذب این نماینده از عمل اولیه اش شرم آور تر است.
امیر۱۷۹۷۷۴۱۲۱:۱۴:۱۵ ۱۳۹۹/۱۱/۶
جالبتر اینکه مجلس هم واکنش مناسبی انجام نداد.
ناشناس۱۷۹۷۷۸۳۲۱:۴۵:۱۵ ۱۳۹۹/۱۱/۶
نماینده سیلی زده یا راننده یا همراه؟
محمد۱۷۹۷۸۱۲۲۲:۱۴:۰۰ ۱۳۹۹/۱۱/۶
هیچکس مجرم نیست مگر در یک دادگاه صالحه جرم انتساب آن به متهم اثبات گردد. اقای عنابستانی فعلا متهم هستند و تحقیقات در دادسرا زیر نظر بازپرس انجام بشود آن وقت اگر کیفرخواست علیه عنابستانی صادر شد تازه بازپرس اتهام رو وارد دونسته و پرونده به دادگاه بدوی میره و پس از محکومیت در انجا در دادگاه تجدیدنظر اگر رای قطعی دال بر مجرمیت عنابستانی صادر شد آنگاه به سرزنش کردن بپردازید.
ناشناس۱۷۹۸۰۶۹۰۷:۴۹:۱۶ ۱۳۹۹/۱۱/۷
مهم نیست در اون دادگاهها نتیجه چه میشه، دادگاه وجدان عمومی با شواهد عینی رای قطعی صادر کرده، عملکرد اون دادگاه هم در وجدان عمومی داوری میشه.
hs۱۷۹۷۸۲۷۲۲:۲۴:۴۷ ۱۳۹۹/۱۱/۶
یک اصل کلی اینه که هر کی در هر مرام و ایدیولوژی تندروی می کنه معمولا دارای فساد مالی و اخلاقی و.... میباشد.اکثرا انقلابیون تند رو ما هم اکثرا دچار انواع فساد می باشد.شک نکنید
ناشناس۱۷۹۷۹۶۱۰۰:۳۸:۵۳ ۱۳۹۹/۱۱/۷
ولی همش مقصر اصلاحطلبان هستند ونه کس دیگری
ناشناس۱۷۹۸۱۳۸۰۹:۰۴:۳۱ ۱۳۹۹/۱۱/۷
نماینده قبلی که توهین کرد چیکارش کردن که برای این یکی انجام بدن بیخیال بشید تهش اینه که کار دشمنان و جنیان بوده
داود۱۷۹۸۷۷۸۱۴:۲۴:۰۳ ۱۳۹۹/۱۱/۷
این نماینده که اون کار غلط رو کرده و سیلی زده بعد دروغ گفته و بدترش کرده حالا هم خودش رو برده با بهشتی قیاس میکنه؟ فکر کنم اگر بهشتی زنده بود عنابستانی الان زندان بود!
ناشناس۱۷۹۹۳۴۶۲۱:۴۰:۵۲ ۱۳۹۹/۱۱/۷
وقتی درآمد کسی از فرهنگش جلو میزنه نتیجه اش این می شود.
ناشناس۱۷۹۹۵۷۶۰۷:۴۲:۲۳ ۱۳۹۹/۱۱/۸
کمتر از استعفا یا برکناری نماینده قابل قبول نیست.
ناشناس۱۸۰۰۴۴۷۱۸:۱۱:۵۶ ۱۳۹۹/۱۱/۸
دکتر بهشتی حتی در شب تاریک و بدون ماشین پشت چراغ قرمز توقف می کرد
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

    2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

    3. جلاد، به پایان سلام کن!

    4. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

    5. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

    6. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

    7. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

    8. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

    9. انتقام از پوتین؟

    10. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

    11. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

    12. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

    13. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

    14. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

    15. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

    16. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

    17. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

    18. اول، بساط دلالی باید جمع شود

    19. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

    20. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

    21. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

    22. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

    23. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

    24. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

    25. خاندوزی: با طیفی مواجه هستیم که تمایلی برای مشارکت در اداره کشور ندارند

    آخرین عناوین