جزئیات جنایت شرکت فایزر در نیجریه

ویدئو،   3991022024 ۳۵ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

شرکت فایزر که در تولید واکسن کرونا پیش قدم شده از سال ۲۰۰۰ تاکنون بیش از ۵ میلیارد دلار بابت تخلفاتش جریمه شده. این شرکت بارها بدلیل رشوه به شرکت های بیمه مجرم شناخته شده است. در این فیلم درباره شرکت فایزر بیشتر بدانید.

تماشا کنید

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۷۷۴۲۸۲۰۹:۲۸:۱۴ ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
این آمریکایی ها همه جنایت کار هستند!
ناشناس۱۷۷۵۱۳۵۱۶:۵۴:۰۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
فایزر تولید کننده واکسن کرونا نیست.واکسنی که فایزر پخش می کند تماما آلمانی است و به خاطر محدویت شرکت آلمانی در توزیع مسئولیت پخش آن را به فایزر داده.و به جنس آلمانی میشود اطمینان کرد.شک نکنید.شما هم اطلاعات غلط به مردم ندهید.
ناشناس۱۷۷۴۳۳۰۰۹:۵۹:۲۴ ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
مگه احساس گناه میکنید که اینهمه اسناد در محکومیت فایزر رو میکنید
ناشناس۱۷۷۴۹۹۷۱۵:۱۸:۵۵ ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
نخیر! تلاش می کنند شاید بعضی خوش خیال ها و زودباوران بیشتر فکر کنند و جو زده نباشند .
ناشناس۱۷۷۴۴۱۰۱۰:۳۴:۰۸ ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
پس علت رشد قیمت سهام فایزر چیست ؟ در دنیای امروز باید مستند سخن گفت . چطور پاره شدن کفش یک بسکتبالیست موجب سقوط سهام شرکت تولید کننده میشود ولی مضر بودن واکسن فایزر نه تنها موجب سقوط ارزش سهامش نشده که باعث افزایش قیمت هم شده . مگه داریم؟ مگه میشه ؟
میلاد۱۷۷۵۴۹۱۲۱:۰۲:۲۰ ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
یه جستجوی ساده بفرمایید ! شاید بخاطر کارایی و‌تایید از طرف سازمان بهداشت جهانی باشه !! پیاده شن دوستان باهم بریم !! حالا مشکل جنگ‌احد رو هم میخوان بندازن گردن شرکت فایر!!
ناشناس۱۷۷۴۴۷۸۱۱:۱۱:۳۸ ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
حالا .. سوال اینجاست که چرا از شرکت آلمانی کیورواک و یا بیوانتک نمی خرید؟
ناشناس۱۷۷۴۴۹۱۱۱:۱۸:۳۵ ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
حداقل آمریکایی ها انقدر صادق هستن که عوارض واکسن شون رو منتشر می کنن. چین و روسیه و ایران چی؟ تا حالا هیچ عوارضی از واکسنشون منتشر کردن؟
ناشناس۱۷۷۴۹۷۳۱۵:۰۳:۳۰ ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
وقتی مردی یا علیل شدی، صداقت رو میتونی به عنوان..ی استفاده کنی
ناشناس۱۷۷۴۹۸۳۱۵:۱۰:۲۹ ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
امریکا میدونه یک مشت ماله کش داره که براش در هر شرایطی قیر گونی میکنند، اگه امریکا بزنه 10 میلیون نفر رو بکشه و با وقاحت هم اعلام بکنه، شما میگید ببینید چقدر صادقند چون میگند ما 10 میلیون نفر رو کشتیم. در ضمن محض اطلاع جناب عشق امریکا، فایزر هیچگاه زیر بار نرفت و برای در رفتن از داستان های دادگاه، با پرداخت 75 میلیون دلار به قربانیان ،سر و ته قضیه رو هم آورد
ناشناس۱۷۷۵۰۱۱۱۵:۲۶:۱۵ ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
واکسن ایرانی امکان نداره عوارض داشته باشه. صد در صد بی خطر و موثر
ناشناس۱۷۷۴۵۰۸۱۱:۲۹:۲۹ ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
حالا شما هزارتا دلیل بیار، اما جماعت غرب زده ایران، اگر تو واکسن سم موش هم باشه اما از آمریکا امده باشه بازم میرن تزریق میکنند.
ناشناس۱۷۷۴۹۶۷۱۵:۰۰:۴۲ ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
احسنت ، خوب نوشتی، حالا برو بگرد پیدا کن دلیل این اعتماد به غرب و عدم اعتماد به خود رو، کار سختی نیست. اونوقت میفهمی انتقاد به خود و همفکرا وارده ، نه به این جماعت.
ناشناس۱۷۷۵۶۰۳۲۲:۲۴:۲۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
شما که همش دارید آمریکا رو خراب میکنید و میگید که واکسن ایرانی خیلی خوبه،اگه صد تا چیز از هر کدوم یه ایرانی یه آمریکایی بگن انتخاب کن تو از صد تا چند تا ایرانی انتخاب میکنی؟اصلن اونو ولش کن ده تا چیز بدرد بخور اسم ببر بگو ایرانیش بهتر از امریکایش هست!
سینا۱۷۷۴۵۰۹۱۱:۲۹:۳۵ ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
این سوال آخرش یعنی چی؟ هم آمریکا و هم اروپا تا الان کلی واکسن زدن ، یعنی چی چرا آمریکا نزده ، بیشتر از یک ماهه دارن میزنن . الان تا دو روز پیش اون دانشمند مسلمونی که بهش جایزه مصطفی داده بودن باعث افتخارمون بود حالا بد شد ؟ واقعا..
ناشناس۱۷۷۴۵۱۳۱۱:۳۱:۳۹ ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
اندازه ای که یه ایرانی غرب زده رگ گردنش برای آمریکا بیرون میزنه، یه آمریکایی نمیزنه!! عجیبه !
ناشناس۱۷۷۵۲۱۶۱۷:۵۴:۵۸ ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
شما برو پیگیر امثال عسگر اولادی ها و ظریف و نوبخت و و و و باش که مقیم آمریکا بودند.
ناشناس۱۷۷۵۴۸۵۲۰:۵۹:۲۳ ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
پس شما بیجا میکنی با استفاده از تکنولوژی غربی و مخصوصا امریکایی ،پیام میدی
ناشناس۱۷۷۴۵۲۳۱۱:۴۲:۱۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
خدا هیچ عزیزی رو یه شبه ذلیل نکنه
ناشناس۱۷۷۴۵۸۵۱۲:۱۲:۳۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
چه ربطی به واکسن کرونا دارد
غرب‌پرست۱۷۷۴۶۳۰۱۲:۳۰:۴۹ ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
الکی می‌گه. اینا کار واکسن‌های روسی و چینی و ایرانیه. آمریکا موی لای درز کارش نمی‌ره.
ناشناس۱۷۷۴۶۴۰۱۲:۳۶:۰۵ ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
چرا کانادا، اوکراین، افغانستان و انگلیس بر علیه فایزر بیانیه نمی دهند؟؟؟!!!!
ناشناس۱۷۷۴۶۴۹۱۲:۴۱:۰۵ ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
ولی بنیانگذار ش بعنوان دانشمند مسلمان برنده 500هزاردلار جایزه از مقامات ایران شد..
ناشناس۱۷۷۴۷۳۶۱۳:۲۸:۳۳ ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
شرکت فایزر یکی از بهترین شرکت های جهان است.
ناشناس۱۷۷۴۹۸۷۱۵:۱۲:۳۱ ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
فایزر شرکت خوبیه، ولی برای مردم کشورهای غیر اروپایی امریکایی، ارزشی قایل نیست و اون ها رو به چشم انسان درجه چندم میبینه
ناشناس۱۷۷۵۴۴۷۲۰:۳۸:۳۸ ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
آیانباید این هدف را داشته باشیم که با تلاش و همت دانشمندان و محققان خود شرکتهایی در حد فایزر داشته باشیم . اگر دولتمردان ما این باور را داشتند و فقط به فکر کاسبی خود و آقازاده هایشان نبودند الان اینقدر مردم در فشار شدید نبودند. باید بدانیم که بزرگترین شرکتها نظیر هوندا با چند نفر و از یک کارگاه کوچک به این حد رسیده اند و فایزر هم از این قاعده مستثنی نیست .
ناشناس۱۷۷۵۰۰۳۱۵:۲۲:۱۵ ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
خجالت بکشید.!!!!!
ناشناس۱۷۷۵۰۴۳۱۵:۴۵:۳۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
اولا این ویدیو یه ایراد اساسی داره اینکه میگه این شرکت داروی درمان کرونا رو معرفی کرده .. درحالی که این شرکت واکسن کرونا رو تولید کرده یعنی این واکسن اگر هم قراره کارساز باشه برای افراد سالم هستش نه اونایی که بیمار هستن نکته بعدی این که متاسفانه علم تجربی ایرادش همینه یه دارو مییاد باید انقدر تجربه بشه تا جواب گرفته بشه همین الان دارو هایی داریم که 30 ساله داره راحت تجویز میشه یهو کاشف به عمل مییاد فلان اثر سو داره و از لیست خارج یا دوباره طراحی میشه این مسیر علم هستش
ناشناس۱۷۷۵۰۴۵۱۵:۴۶:۳۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
همیشه اولین ها داخل دارو این مشکل رو دارن شما برو درباره همین واکسن فلج اطفال که الان یه چیز پیش و پا افتاده هستش رو ببین اصلا شیوه مصرف واکسن تغییر کرده که تنها دلیلش آزمون و خطا روش های مختلف هستش تا به بهینه ترین حالت برسه . و متاسفانه این وسط یه سری موش آزمایشگاهی میشه
ناشناس۱۷۷۵۰۶۴۱۶:۰۱:۰۴ ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
دولت آمریکا همیشه دنبال خرابکاری و دوز و کلک است چون نوکر صهیونیستهاست. متاسفم برای برخی ایرانیهای غرب پرست که خود را به خواب زده اند و نمی بینند.
ناشناس۱۷۷۵۲۸۲۱۸:۴۸:۳۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
.. در این موقعیت بحرانی همهٔ کشور‌ها تلاششون تهیه واکسن معتبر و تایید شده هست. یعنی‌ هیچ کس تو این دنیا نمیفهمه غیر از.. ایران!؟
حبیب۱۷۷۵۳۱۸۱۹:۱۶:۰۴ ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
لطفا از جنایات مدرنا و آکسفورد هم مطلب منتشر کنید.
ناشناس۱۷۷۵۴۴۶۲۰:۳۸:۰۸ ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
دلم به حال رهبری میسوزه! با چنین دوستانی .. رهبری نگران توطئه آمریکا و انگلیس هستند! نگران برند فایزر نیستند ..قطعا بزرگترین شرکت دارویی جهان اشتباهات و خطاهایی دارد و اصولا دیکته نانوشته بدون خطاست!
ناشناس۱۷۷۵۵۳۰۲۱:۲۷:۲۵ ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
بسیار عالی البته ..،.. همان چینی را بیاورید شاید دست از سر فایزر بردارید
ناشناس۱۷۷۵۶۲۰۲۲:۴۳:۰۳ ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
سلام هروقت ایران تونست یه دونه پیچ ناقابل یایه وسیله ماشین ولوازم خونه مثل آلمان وامریکابسازه بعدمیتونه ادعای ساخت واکسن کرونایاهمان کووید19 رو بسازه وعوارض نداشته باشه شماهاآمارکشته شدگان کرونارودرست اطلاع رسانی کنیدواکسن خیرسرتون
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

آخرین عناوین