نداشیمی، بزرگترین نماینده فروش مواد شیمیایی و آزمایشگاهی از برترین برندها درایران

گزارش بازرگانی،   3991013010

شرکت نداشیمی بزرگترین واردکننده محصولات در حوزه مواد شیمیایی  از معتبرترین برندهای روز دنیا می باشد، که سابقه طولانی مدت در جهت همکاری با شرکت های تولید کننده، آزمایشگاه ها، اساتید دانشگاه، دانشجویان در سرتاسرکشور را دارد، نداشیمی با توجه به شرایط تحریمی ناعادلانه در کشور توانسته در کلیه بخش ها مواد شیمیایی اصل و با بالاترین کیفیت را از برندهای معتبرجهانی همچون سیگما آلدریچ، مرک، ترموفیشر، پرومگا، کیاژن، ابکم و دیگر شرکت های مطرح به عنوان نمایندگی معتبر ایران وارد نماید و به صورت کاملا مستقیم به دست مصرف کنندگان  عزیز داخلی برساند تا از این طریق بتواند نقشی در جهت پیشبرد تحقیق و تولید و توسعه کشور عزیزمان داشته باشد.
واردات مواد شیمیایی وآزمایشگاهی

شرکت بازرگانی ندا شیرین ایرانیان با نام تجاری ندا شیمی با تجربه 15 ساله و بهره مندی از متخصصین و کارشناسان خبره  و با هدف تامین کلیه نیازهای ازمایشگاهی و پژوهشی در راستای تسهیل خدمات به مراکز معتبر پژوهشی و دانشگاهی دانشجویان و سایر اقشار تامین گردیده است ، فروش مواد شیمیایی مجموعه ندا شیمی به صورت مستقیم و بدون هیچگونه واسطه از بزرگترین و برترین برندهای معتبر و شناخته شده در این حوزه و با بهره گیری از بهترین و بروزترین تجهیزات و در کمترین زمان ممکن در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد.

عرضه محصولات مجموعه ندا شیمی به صورت مستقیم و بدون هیچگونه واسطه از بزرگترین و برترین برندهای معتبر و شناخته شده درحوزه فروش مواد شیمیایی و در کمترین زمان ممکن در اختیار شما مشتریان عزیزان قرار می گیرد که این وجه تمایز با سایر رقبا در این حوزه می باشد و این امر بدون شک جز با اعتماد شما مشتریان عزیز محقق نمی شود و در حال حاضر شرکت نداشیمی به عنوان یک برند مطرح و قابل اعتماد در کلیه مراکز دولتی وخصوصی با سابقه ای درخشان شناخته می شود جهت دریافت قیمت مواد شیمیایی می توانید به آدرس سایت نداشیمی به وبگاه https:://www.nedashimi.com یا با موتور جستجوی خود نام نداشیمی را جستجو نمایید.

خرید مواد شیمیایی با ضمانت اصالت کالا از ندا شیمی

مواد شیمیایی به دو گروه ساده و پیچیده طبقه بندی می شوند، مواد شیمیایی ساده تنها از یک نوع اتم ساخته شده و در علم شیمی عنصر نامیده می شوند، در صورتی که یک ماده شیمیایی پیچیده از اتم ها و عناصر مختلف تشکیل شده است و پیچیده تر بوده و ترکیبی نیز نامیده می شود. همه این مواد که به صورت طبیعی در طبیعت و طی فرایند های طبیعی ساخته شده و یا به صورت مصنوعی سنتزمی شوند اغلب در آزمایشگاه ها و یا صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرند و بر اساس نوع کاربرد آن ها به مواد شیمیایی آزمایشگاهی و مواد شیمیایی صنعتی طبقه بندی می شوند.

راهنمای عمومی استفاده از مواد شیمیایی آزمایشگاهی:

  • برای کار با مواد شیمیایی آزمایشگاهی ابتدا لازم و ضروری ست که برچسب و سایر اطلاعات مربوط به ایمنی مواد شیمیایی را بخوانید که عموما نزد سرپرست آزمایشگاه می باشد. اگر ماده شیمیایی هنگام استنشاق مضر باشد، باید از آن در کمد بخار استفاده شود، این نکته برای مواد شیمیایی که مرتباً در آزمایشگاه استفاده می شوند کاربردی ست، اگر ماده شیمیایی "تحریک کننده" یا "خورنده" است، باید از دستکش هنگام کار استفاده شود، همچنین در محیط آزمایشگاه استفاده از روپوش آزمایشگاهی ، دستکش و عینک ایمنی توصیه می گردد.

  • بطری ها حاوی مواد شیمیایی نباید در نزدیکی لبه میزهای آزمایشگاهی قرار داده شوند. همیشه بعد از اتمام استفاده از ماده شیمیایی، درب آن باید بسته شده و پس از اتمام کار مواد شیمیایی به قفسه برگردانده شود. بطری یا ظرفی خالی مواد شیمیایی نیز باید بلافاصله برای دفع به مکان مناسب انتقال داده شوند.

  • ریختن مایعات باید سریع انجام گیرد و مواد شیمیایی مایع غلیظ قبل از مصرف باید به وسیله آب رقیق شوند. این نکته به ویژه برای عوامل اکسید کننده قوی مانند هیدروژن پراکسید حائز اهمیت است چرا که در فرم غلیظ حتی با دستمال کاغذی واکنش داده و ممکن است باعث آتش سوزی شوند، بنابراین همواره از دستکش و عینک ایمنی استفاده کنید و برای اطلاع از روش های بی خطر دفع از دفترچه راهنما خطر محصول کمک بگیرید.

  • با مواد شیمیایی مایع اسیدی با دقت زیادی باید رفتار گردد. زمانی که آب به اسید اضافه می شود، گرما و بخارات اسیدی ایجاد می گردد بنابراین اگر اندک مقداری از اسید نشت پیدا کرد بایستی توسط یک محیط خنثی مانند ماسه یا گرانول های جاذب مایعات جمع آوری شود. هیچ گاه سعی نکنید مقادیر زیاد مواد شیمیایی را با دست پاکسازی کنید

  • حلال های آلی نباید در سینک ظرفشویی ریخته شوند. بطری های باقیمانده حلال برای دفع این گونه مواد زائد تعبیه شده اند، حلال های دورریختنی حاوی کلر و بدون کلر را مخلوط نکنید (اگر مطمئن نیستید که حلال دورریختنی شما در کدام گروه قرار می گیرد با مسوول آزمایشگاه مشورت کنید)، اگر هر حلال آلی ریخته شود، باید توسط محیط بی اثر مناسب جذب گردد و به صورت جامد در ظرفی با برچسب مناسب دفع شود.

  • پودر مواد شیمیایی ریخته شده باید جارو شده و در ظرف مناسب قرار داده شود. سپس این ظرف باید به طور واضح برچسب گذاری شود و برای دفع به سرپرست آزمایشگاه تحویل گردد، هرگز مواد شیمیایی دور ریختنی را هنگام دفع مخلوط نکنید.

ده نمونه از مواد شیمیایی آزمایشگاهی بسیار رایج و پرکاربرد:

  • نام: اتانول

مشخصات فیزیکی: مایع فرار و بی رنگ.

فرمول شیمیایی: CH3CH2OH یا C2H6O

کاربرد اتانول : اتانول از رایج ترین الکل های موجود در آزمایشگاه هاست. از این الکل به عنوان حلال و نیز ماده ضدعفونی کننده که خاصیت میکروب کشی و ضد باکتریایی دارد استفاده می گردد و بسته به درجه خلوص دارای کاربرد های مختلف است. به طور مثال الکل 70 درصد برای ضد عفونی سطوح مناسب است.

  • نام: سولفوریک اسید Sulfuric acid

مشخصات فیزیکی: مایع غلیظ ، بی رنگ ، روغنی ، با خاصیت خورنده.

فرمول شیمیایی: H2SO4

کاربرد سولفوریک اسید : این اسید قوی در آزمایشگاه ها به منظور هضم و از بین بردن مواد زاید در فرایند های آزمایشگاهی مختلف کاربرد داشته و نیز برای پاکسازی سیستم های فاضلاب و تولید سایر مواد آزمایشگاهی از جمله فسفریک اسید استفاده می گردد.

 

  • نام: سدیم هیدروکسید یا سود پرک

مشخصات فیزیکی: پودر یا گرانول جامد سفید رنگ کریستالی با خاصیت قلیایی و خورنده که در تماس با پوست دست خالت لغزنده و صابونی ایجاد می کند.

فرمول شیمیایی: NaOH

کاربرد سود پرک : از سدیم هیدروکسید به عنوان رایج ترین هیدروکسید با خاصیت قلیایی در کنار هیدروکلریک اسید برای تنظیم و تشخیص pH در آزمایشگاه های شیمی و بیولوژی مورد استفاده قرار می گیرد. این ماده باعث بالا رفتن pH می گردد.

 

  • نام: متانول Methanol یا متیل الکل

مشخصات فیزیکی: مایع بی رنگ است که در دمای 64.96 درجه سانتیگراد (148.93 درجه فارنهایت) می جوشد و در 93.9 درجه سانتیگراد (137 درجه فارنهایت) جامد می شود.

فرمول شیمیایی: CH3OH

کاربرد متانول : متانول یکی دیگر از الکل های رایج موجود در آزمایشگاه های زیستی و شیمیایی ست که به عنوان حلال و فاز متحرک ستون های کروماتوگرافی مایع و فاز معکوس مورد استفاده است.

  • نام: ید Iodine

مشخصات فیزیکی: جامد با رنگ بنفش تیره.

فرمول شیمیایی: عنصر با نماد شیمیایی I و عدد اتمی 53.

کاربرد ید: از ید برای مصارف آنالیزی مواد و یک معرف برای تشخیص وجود و میزان مواد مانند نشاسته استفاده می گردد. همچنین به عنوان استاندارد در اسپکتروسکوپی کاربرد دارد.

  • نام: بتا مرکاپتو­اتانول (2-Mercaptoethanol)

مشخصات فیزیکی: مایع آبکی سفید رنگ با بوی نامطبوع مشخص.

فرمول شیمیایی: HOCH2CH2SH

کاربرد بتا مرکاپتو­اتانول : به عنوان احیا کننده باند های دی سولفیدی و آنتی اکسیدان بیولوژیکی مورد استفاده قرار می گیرد. سه کاربرد اصلی این ماده عبارت است از احیای پروتئین ها، جلوگیری از اکسید شدن پروتئین ها و دناتوره کردن ریبونوکلئاز ها.

  • نام: سدیم کربنات Sodium carbonate

مشخصات فیزیکی: پودر جامد سفید رنگ که در نسبت های مختلف در آب قابل حل است.

فرمول شیمیایی: Na2CO3.nH2O با تعداد مولکول آب متغیر.

کاربرد سدیم کربنات : به عنوان ماده تمیز کننده و نیز از بین برنده موقت و دائم سختی آب استفاده می گردد. از این ماده در تولید صابون، کف و کاغذ و نیز سایر ترکیبات سدیم مانند بوراکس نیز استفاده می شود.

 

  • نام: پتاسیم یدید Potassium iodide

مشخصات فیزیکی: جامد پودری سفید رنگ بدون بو.

فرمول شیمیایی: KI

کاربرد پتاسیم یدید : این ماده دارای کاربرد های گسترده ای در پزشکی و داروسازی است. مهم ترین آن از بین بردن رادیکال ها به ویژه رادیکال هاب هیدروکسیل است.

  • نام: پتاسیم هیدروکسید Potassium hydroxide

مشخصات فیزیکی: جامد پودری یا گرانولی سفید رنگ بدون بو با خاصیت قلیایی قوی است که خوردنده است.

فرمول شیمیایی: KOH

کاربرد پتاسیم هیدروکسید: به عنوان یک باز قوی برای خنثی سازی اسید ها و نیز پیش ماده تولید صابون های مایع استفاده می شود.

  • نام: ترت بوتانول یا ترت بوتیل الکل tert-Butyl alcohol (TBA)

مشخصات فیزیکی: ترت بوتیل الکل مایع روغنی بی رنگ و با بوی تند الکل است که در آب شناور و مخلوط است. دارای بخار تحریک کننده و نقطه انجماد 78 درجه فارنهایت است.

فرمول شیمیایی: (CH3)3COH

کاربرد ترت بوتانول: به عنوان حلال ، دناتوره کننده اتانول ، ماده پاک كننده رنگ و تقویت كننده اكتان بنزین و اکسیژنات استفاده می شود. این ماده واسطه ای شیمیایی است که برای تولید متیل ترت بوتیل اتر (MTBE) و اتیل ترت بوتیل اتر (ETBE) به ترتیب با واکنش با متانول و اتانول و ترت بوتیل هیدروپراکسید (TBHP) با واکنش با پراکسید هیدروژن استفاده می شود.

 

خرید مواد شیمیایی آزمایشگاهی بدون واسطه

عرضه محصولات مجموعه ندا شیمی به صورت مستقیم و بدون هیچگونه واسطه از بزرگترین و برترین برندهای معتبر و شناخته شده درحوزه فروش مواد شیمیایی و در کمترین زمان ممکن در اختیار شما مشتریان عزیزان قرار می گیرد که این وجه تمایز با سایر رقبا در این حوزه می باشد و این امر بدون شک جز با اعتماد شما مشتریان عزیز محقق نمی شود و در حال حاضر شرکت نداشیمی به عنوان یک برند مطرح و قابل اعتماد در کلیه مراکز دولتی وخصوصی با سابقه ای درخشان شناخته می شود جهت دریافت لیست قیمت مواد شیمیایی و آزمایشگاهی می توانید به آدرس سایت نداشیمی به وبگاه https:://www.nedashimi.com یا با موتور جستجوی خود نام نداشیمی را جستجو نمایید.

 اکثر افراد که به دلیلی نیازمند  خرید مواد شیمیایی تا مواد صنعتی هستند، می‌دانند که در خیابان ناصر خسرو به راحتی می‌توانند به این مواد دسترسی داشته باشند، بی آنکه فروشندگان که اغلب آنها را دستفروشان و یا واحدهای صنفی غیرقانونی تشکیل می دهند و تحت هیچ شرایطی قابل اعتماد نمی باشند علاوه براین قیمت‌های گزاف و خارج از عرفی که به مشتریان ارائه می شود و همچنین کیفیت غیرمطلوب برخوردار هستند و اگر خریدار به خوبی با ماده مورد نظر آشنایی نداشته باشد به راحتی در دام این افراد سودجو گرفتار می شود، همچنین تهیه مواد شیمیایی غیر مجاز با درصد خلوص پایین است ، با توجه به حساسیت کارهای آزمایشگاهی و تحقیقاتی و به ویژه پزشکی و داروسازی مواد شیمیایی آزمایشگاهی بر اساس نوع کاربرد با درجه های خلوص متفاوت و در وزن و حجم کمتری تولید شده و به بازار مواد شیمیایی آزمایشگاهی عرضه می شوند و بسته به نوع درجه خلوص و اندازه بسته بندی دارای خلوص و قیمت های متفاوتی هستند، حال با توجه به سوداگران ممکن است یک ماده شیمیایی آزمایشگاهی خریداری شده دارای خلوص مربوطه نباشد لحظه ای فکر کنید چه جواب آزمایشی را میتواند در خروجی کارآزمایشگاهی یا تحقیقاتی ارائه دهد.

مواد شیمیایی چیست ؟

در علم شیمی مواد شیمیایی، متشکل از عناصر و اتم های شیمیایی است با آرایش مشخص، که طی پیوند های شیمیایی مختلف در کنار هم ترکیب خاص با ویژگی های فیزیکی و شیمیایی منحصر به فردی را ایجاد می کنند، به طور دقیق تر باید گفت ماده شیمیایی را نمی توان از طریق روش های فیزیکی به اجزا و مولکول های سازنده اش تجزیه کرد چرا که برای این کار لازم است پیوند های شیمیایی میان اجزا شکسته شوند.

 

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

  1. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

  2. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  3. وکیل رسمی دادگستری به اتهام اخذ رشوه دستگیر شد  

  4. بذرپاش: امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم

  5. سقف دریافتی ماهیانه کارمندان دولت ۷۰ میلیون تومان شد

  6. جریمه تخلفات حادثه ساز ۵ برابر شد/ اعمال از هفته آینده            

  7. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

  8. تعرفه‌های پزشکی ۱۴۰۳ قابلیت اجرایی ندارد/ مصوبه دولت اصلاح شود  

  9. انتظار ۹ساله برای اصلاح هزینه تخلف رانندگی/تغییری برای حفظ جان مردم

  10. ایران بر سکوی بریکس/ دستاوردهای پولی، مالی برای ایران چیست؟  

  11. عکسی از سیدمحمد خاتمی در مراسم ترحیم زهرا شجاعی/ این وزیر دولت رئیسی هم آمد

  12.   طحان‌ نظیف: لایحه عفاف و حجاب هنوز به تأیید شورای نگهبان نرسیده است  

  13.  مالیات ارزش افزوده ۱۰ درصدی ابلاغ شد

  14. هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود/ علت مرگ این پزشک مشخص نیست  

  15. پوتین: اف-۱۶‌های اوکراین در همه‌جا هدف مشروع هستند، حتی کشورهای دیگر

پربحث‌های هفته

  1. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

  2. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  3. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  4. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  5. جلاد، به پایان سلام کن!

  6. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  7. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  8. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  11. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  12. انتقام از پوتین؟

  13. وکیل رسمی دادگستری به اتهام اخذ رشوه دستگیر شد  

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. بذرپاش: امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم

  17. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  18. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  19. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  20. سقف دریافتی ماهیانه کارمندان دولت ۷۰ میلیون تومان شد

  21. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  22. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  23. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  24. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  25. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

آخرین عناوین