چه عواملی یک سایت تفریحی و سرگرمی را محبوب می­‌کند؟

گزارش بازرگانی،   3991002042

روبکا یک سایت تفریحی و سرگرمی است که به سبب مطالب جذابی مانند اس ام اس­‌های جدید و مناسبتی، بیوگرافی بازیگران زن و مرد و تصاویری با کیفیت مانند عکس عاشقانه، تصاویر جذاب از محیط زیست و نقاط گردشگری و... به یکی از محبوب‌­ترین سایت‌­ها در نزد کابران تبدیل شده است. اگر دوست دارید بدانید که یک سایت تفریحی و سرگرمی مانند روبکا را چه عواملی محبوب می­‌کند و چرا به یکی از پربازدیدترین سایت‌­های کشور تبدیل شده است، ادامه مطلب را از دست ندهید.

چه عواملی یک سایت تفریحی و سرگرمی را محبوب می­‌کند؟

شاید در نگاه اول اینگونه به نظر برسد که مدیریت یک سایت با موضوع سرگرمی نسبت به سایت­‌هایی که به طور تخصصی در زمینه‌­های مختلفی مانند خبری، فروشگاهی، مربوط به کسب و کار، اداری  و ... فعالیت می‌­کنند، به مراتب آسان­‌تر است؛ اما واقعیت اینگونه نیست. شما اگر علاقمند به دریافت جدیدترین موسیقی‌­های روز جهان باشید در طبقه­‌بندی علاقمندی‌­های خود در سیستم کامپیوترتان، لیستی از سایت­‌هایی دارید که به طور حرفه­‌ای اقدام به تولید و پخش آثار موسیقی می‌­کنند. اما زمانی که به دنبال اس ام اس جدید هستید، یا عکس عاشقانه‌­ای را می‌­خواهید در صفحات مجازی خود منتشر کنید، در موتورهای جستجوگر به دنبال آن می‌­گردید. بنابراین مدیریت یک سایت تفریحی و سرگرمی، تولید محتوا برای آن، گرافیک سایت، قالب و همه و همه نقش مهمی در هدایت مخاطبان به اینگونه سایت­‌ها دارد. بنابراین در این میان سایتی موفق است که ضمن تولید مطالب جذاب و به روز طبق الگوریتم‌­های گوگل عمل کند و قوانین سئو را نیز رعایت نماید. روبکا، نمونه بارزی از یک سایت موفق در عرصه سرگرمی است که در ادامه عواملی که در به موفقیت رساندن سایت‌­های سرگرمی و تفریحی مانند روبکا تاثیرگذارند را با هم مرور می­‌کنیم:

  • به روز رسانی مداوم

یک کاربر اگر برای نخستین بار از طریق سرچ گوگل به سایت شما هدایت شود، اگر از مطالبتان خوشش بیاید ممکن است نام شما را به ذهن بسپارد و حتی لینک شما را در علاقمندی­‌هایش ذخیره کند. این کاربر اگر بعد از چند روز بازهم گذرش به سایت شما بیفتد و با مطلب جدیدی روبرو نشود، دیگر به شما مراجعه نخواهد کرد! به روز رسانی سایت‌­هایی نظیر روبکا از اهمیت جدی برای جذب مخاطب برخوردار است؛ چراکه بیانگر تیمی حرفه‌ای در مدیریت سایت و احترام به مخاطب می‌­باشد.

  • تولید محتوای غنی

در شرایطی که مشکلات اقتصادی، تورم، کرونا و خانه نشینی بسیاری از افراد، روحیه مردم را تضعیف کرده است، سرگرم کردن کاربران، ارائه مطالب تفریحی و طنز و به طور کلی محتوای غنی در یک سایت تفریحی و سرگرمی دغدغه­‌ای جدی محسوب می‌­شود. از طرفی باید تمام مطالب طبقه بندی شده سایت، مداوما به روز رسانی شوند و تولید محتوای غنی روزانه لازمه­‌ی این کار است. روبکا با تکیه بر مطالب دسته اول خود نظیر اس ام اس جدید، بیوگرافی بازیگران، فال روزانه متولدین ماه‌­ها، مطالبی در حوزه ادبیات و شعر و نیز تصاویر طبیعت، عکس عاشقانه، عکس مدل‌­ها و ... توانسته است کاربران خود را به مخاطبان دائمی تبدیل کند.

  • قالب ساده و با سرعت

قالب یک سایت تفریحی و سرگرمی باید ساده باشد تا مخاطب به راحتی به تمامی دسته­ بندی‌­ها دسترسی داشته باشد. به عبارتی باید یکباره در ویترین سایت همه مطالب و تصاویر جذاب را در کنار هم ببیند تا مدت زمان بیشتری را در سایت بگذراند. روبکا با داشتی قالبی ساده که به سرعت در گوشی‌­های هوشمند، تبلت و کامپیوتر قابل دسترسی است و دسته بندی مطالب در کنار هم، امکان بازدید از بخش‌­های متفاوت سایت خود را برای کاربران آسان کرده است.

  • رعایت الگوریتم گوگل و اصول سئو

همانطور که پیش از این نیز گفته شد، مخاطبان دائمی سایت تفریحی و سرگرمی مانند روبکا، بار اول از طریق سرچ مطلبی نظیر عکس عاشقانه یا اس ام اس جدید در گوگل به روبکا رسیده­‌اند، مطالب را دیده­‌اند، خوششان آمده و به کاربر همیشگی این سایت تبدیل شده‌­اند. بالا آمدن نام یک سایت در صفحه اول گوگل نیازمند استفاده از کارشناسانی برای تولید محتوای مناسب با رعایت اصول سئو می­‌باشد. کارشناسانی که در روبکا به درستی عمل کرده­‌اند و نقش مهمی در محبوب شدن این سایت سرگرمی داشته‌­اند.

  • رعایت اصول درج تبلیغات در سایت

حتما برای شما هم بارها پیش آمده که با سرچ یک عبارت در موتورهای جستجوگر نظیر گوگل به یک لینک هدایت شده‌­اید و در صفحه­‌ای که باز می‌­شود با انواع تبلیغات خسته کننده روبرو شده­‌اید که حجم نت شما را می‌­بلعند و انواع بد لینک­‌ها را به شما ارائه می‌­دهند. یک سایت تفریحی و سرگرمی حرفه­‌ای مانند روبکا با چنین شیوه­‌های منقضی شده­‌ای کاربران خود را آزار نمی­‌دهد و برای وقت و نگاه آن‌­ها ارزش قائل است. البته که تبلیغات و درآمد حاصل از آن، شرط بقای هر کسب و کاری است و سایت­‌ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند، اما بستر این تبلیغ باید حرفه‌­ای و جذاب باشد و مخاطب را دلزده نکند.

با روبکا تفریح کنید و سرگرم شوید!

روبکا با تکیه بر تیمی قوی و حرفه‌­ای توانسته است طی مدت دو سال به محبوبیتی بی نظیر در بین کاربران دست پیدا کند و چندین هزار مخاطب را روزانه به سوی خود بکشاند. این سایت تفریحی و سرگرمی با ارائه مطالبی چون: دانستنی‌ها، اس ام اس جدید، رژیم غذایی و تغذیه، مطالب طنز و خنده­‌دار، مطالب دینی و مذهبی، تصاویری از مدل­‌های روز و افراد مشغول در عرصه مدلینگ، عکس بازیگران، عکس عاشقانه، فال روزانه و هزاران مطلب و محتوای جذاب دیگر یک سایت تمام عیار برای سرگرم کردن شماست. مطالب روبکا پوسته در حال بروز رسانی است و آخرین اخبار هنرمندان را نیز می‌­توانید از این سایت دنبال کنید. روبکا کاملا آزادانه و بدون وابستگی به هیچ جریان یا شخص و گروهی کار خود را شروع کرده است و با تکیه بر حمایت کاربرانش امروزه توانسته در بین سایت‌­های تفریحی بسیاری که در کشور مشغول فعالیتند، جایگاه قابل قبولی کسب نماید. اگر شما استعدادی در زمینه نوشتن مطالب سرگرمی و طنز دارید و یا در تولید عکس­ و عکس نوشته‌­های فان و جذاب فعالید، می‌­توانید با روبکا همکاری نمایید و مطالب و تصاویرتان را در یکی از محبوب­‌ترین سایت­‌های ایران در معرض دید هزاران هزار کاربر قرار دهید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

  1. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  2. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  3. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

  4. و ناگهان اخلاق!

  5. این ۲ مشکلِ بزرگ در بازار مسکن ایران

  6. زیباکلام: اسرائیل برای رهگیری موشک ایران خیلی هزینه داد/ ۷ اکتبر نشان داد که فلسطین هنوز زنده است!

  7. بخش املاک "دیوار"مسدود می‌شود/ فرصت یک هفته‌ای به سکوها

  8. خیانت و وطن فروشی علنی در مقابل دوربین

  9. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  10. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

  11. توماج صالحی به حبس محكوم شد/مظلوم نمايي يك اغتشاشگر 

  12. موضوع خودروهای لوکس پسران معاون سابق قوه قضائیه چه بود؟

  13. سرانجام دختر فوت شده در متروی تجریش چه شد؟

  14. توقیف محموله صادراتی رژیم صهیونیستی در مرز بازرگان

  15. فریب نخوریم! 

  16. دبی؛ چند روز پس از سیل

  17. تصاویر اختصاصی شبکه پاکستانی از اسکورت جالب زمینی و هوایی رئیسی در لاهور

  18. رفتار عجیب یک شهروند در مترو تهران ؛ پارک موتور مقابل پله‌های ورودی ایستگاه!

  19. قالیباف: تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. برخورد محترمانه پلیس با یک خانم برای اعمال قانون و توقیف خودرو

  5. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  6. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  7. کمی دیر نیست؟

  8. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  9. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  10. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  11. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  12. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  13. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  14. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  15. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  16. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  17. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  21. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  22. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  23. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  24. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  25. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

آخرین عناوین