مسابقه اینستاگرامی برای افزایش فالوور واقعی

گزارش بازرگانی،   3990916125

مسابقه اینستاگرامی یکی بهترین روش های افزایش فالوور واقعی و ایرانی در اینستاگرام است راه اندازی مسابقه در اینستاگرام و قرعه کشی بین فالوور ها یک روش موثر و جذاب برای بالا بردن فالوئر های اینستاگرام است البته این مسابقات را باید در پیج خودتان برگزار کنید و به روش اسپانسری نباشد

برگزاری مسابقه اینستاگرامی نیازمند دانستن برخی از نکات و اهداف است اگر هدف شما افزایش فالوور واقعی در اینستاگرام می باشد با رعایت اصول و مطالعه طراحی مسابقه‌ اینستاگرامی موفق می توانید به این هدف برسید.

چگونه یک مسابقه اینستاگرامی برگزار کنیم؟

مسابقات اینستاگرام برای اکثر کاربران جذاب است و به دلیل رقابت برای برنده شدن و دریافت جایزه ای که دارد، کاربران را تشویق می‌کند که دوستان و سایر فالوورهایشان را هم به پیج شما دعوت کنند با این راه حل زیرکانه تعداد زیادی فالوور به سمت صفحه شما روانه می‌شوند

برگزاری یک مسابقه اینستاگرامی باید برنامه ‌ریزی ‌شده باشد تا بتواند شما را هدفتان برساند! در اینجا به نکاتی اشاره می‌کنیم که توجه به آنها برای طراحی یک مسابقه موفق ضروری است.

  • هدف شما از برگزاری مسابقه اینستاگرامی چیست؟
  • مخاطب چطور در مسابقه‌ی اینستاگرامی شما شرکت کند؟
  • تبلیغات مسابقه اینستاگرام چگونه باید باشد؟
  • انتخاب برنده ها و قرعه کشی مسابقه را چگونه انجام می دهید؟

هدف شما از برگزاری مسابقه اینستاگرامی چیست؟

داشتن هدف اولین قدم برای راه‌اندازی یک مسابقه اینستاگرامی است اگر می‌خواهید یک مسابقه در اینستاگرام برگزار کنید، قبل از هر چیزی باید هدف از این کار را بدانید. آیا می‌خواهید برند خود را به افراد بیشتری بشناسانید؟ قصد دارید فالوور بیشتر بگیرید؟ می‌خواهید مجموعه‌ای از پست‌ها و تصاویر تهیه شده توسط مخاطبان داشته باشید تا در آینده از آنها استفاده کنید؟ هدف‌تان هرچه که هست باید کاملا مشخص و شفاف باشد.

مخاطب چطور در مسابقه‌ی اینستاگرامی شما شرکت کند؟

در ادامه به بررسی ایده‌های مختلف برای برگزاری مسابقه اینستاگرامی می‌پردازیم می توانید یکی از روش های زیر برای شرکت در مسابقه انتخاب کنید

مسابقه تگ و فالو همزمان : شما می‌توانید یک مسابقه برگزار کنید و از کاربران بخواهید که دوستانشان را زیر پست مسابقه تگ یا منشن کنند و شرط شرکت در مسابقه را “فالو کردن پیج” بگذارید. خیلی از پیج های اینستاگرامی دقیقا به همین شکل مسابقه برگزار می کنند بعد ازاتمام مسابقه بین فالوورها  قرعه کشی اینستاگرام  را انجام دهید.

مسابقه لایک و کامنت: یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای برگزاری یک مسابقه اینستاگرامی، قرعه‌کشی میان لایک‌ها و کامنت‌های یک یا چند پست است این روش هر دو هدف افزایش نرخ تعامل و جذب فالوور را تا حدودی پوشش می‌دهد برای طراحی چنین مسابقه‌ای نیاز به یک ایده خوب و مرتبط با صفحه‌تان دارید تا در قالب یک پست اجرایش کنید و از مخاطبانتان بخواهید در کامنت به سوال شما جواب بدهند، بعد از پایان مسابقه بین افرادی که پاسخ درست را ارسال کردند می توانید به صورت تصادفی قرعه کشی کنید

مسابقه منشن کردن دوستان: بهترین روش برای افزایش فالوور پیج های فروشگاهی، درخواست از مخاطبان برای تگ کردن دوستان‌شان است. با این کار شما می‌توانید برندتان را به سایر افرادی که شما را نمی‌شناسند معرفی کنید. وقتی یک نفر در کامنت خود، یک یا چند نفر از دوستانش را تگ کند، برای آنها نوتیفیکیشن ارسال می‌شود که از طریق آن می‌توانند پست شما را ببیند. اگر پست‌تان به اندازه کافی جذاب باشد، شانس این را خواهید داشت که فالوورهای جدید بگیرید مسابقات اینستاگرامی دیجی‌کالا همگی بر اساس این روش است

مسابقه استوری: یک روش جالب برای برگزاری مسابقه اینستاگرامی، استفاده از استوری است. شما می‌توانید یک مسابقه با زمان محدود (مثلا ۲۴ ساعت) طراحی کنید و با استفاده از امکانات بخش استوری، سوال‌های چند گزینه‌ای از مخاطبان بپرسید.

تبلیغات مسابقه اینستاگرامی چگونه باید باشد؟

مسابقه شما آماده انتشار است. آن را منتشر کنید و هر چه سریع‌تر تبلیغات را شروع کنید. این تبلیغات می‌تواند از کانال تلگرام , بخش وبلاگ و اخبار سایت یا سایر شبکه های اجتماعی باشد . حتی شما می توانید برای معرفی مسابقه خود به تعداد مخاطبان بیشتر از انواع روش های تبلیغات در اینستاگرام استفاده کنید.

قرعه کشی مسابقه اینستاگرامی چگونه انجام می شود

قطعا یکی از مهم ترین بخش های مسابقات این است که به مخاطبان اعلام کنید که برنده ها چگونه انتخاب می شوند. انتخاب برنده مسابقه اینستاگرامی از بین فالوورها و کامنت ها با استفاده از ربات قرعه کشی اینستاگرام چیزی است که اغلب مدیران پیج‌ها یا آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ به آن نیاز دارند.

دانلود کامنت های اینستاگرام در اکسل

همچنین اگر نیاز به تحلیل کامنت ها یا آنالیز فالوورهای پیج اینستاگرام دارید می توانید از بخش دانلود کامنت های اینستاگرام در فایل اکسل اقدام نمایید در صورت نیاز به مشاوره اینستاگرام مارکتینگ می توانید به سایت مارکتینگ 98 مراجعه کنید.

 

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  5. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  6. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  7. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  8. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  9. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  10. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  11. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  12. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  13. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  14. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  15. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  16. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  17. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  18. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  19. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  20. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  21. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  22. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  23. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  24. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  25. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

آخرین عناوین