کادو چی بخرم برای دوستم

گزارش بازرگانی،   3990911056

خرید کادو برای دوستان نزدیک همیشه با چالش‌های فراوانی رو برو است، خرید کادو برای دوست، عشق، شوهر، مادر و یا همسرم تفاوت‌های فراوانی دارد و علاوه بر اینکه باید سلیقه افراد را در انتخاب کادو در نظر بگیریم، قیمت کادو هم از اهمیت بالایی بر خوردار می‌باشد. خرید آنلاین هدیه می‌تواند امکان انتخاب بیشتری به شما بدهد به ویژه آنکه می‌توانید قیمت کادو‌ها را با هم مقایسه کنید و با دقت از میان گزینه های مختلف بهترین کادو را برای دوست خود انتخاب نمایید.

دوستان ما همواره در لحظات غم، شادی، سختی‌ها و خوشی‌ها در کنار ما هستند به همین خاطر انتخاب کادویی خوب می تواند ارزشی که ما برای آنها قائل هستیم را به آنها یاداوری کند. همانطور که قبلا گفتیم خرید آنلاین هدیه بهترین راه حل است اما از کجا این هدیه را تهیه کنیم. در میان انبوه هدایای زیاد موجود،کار می‌تواند برای ما سخت باشد. پس برای اینکه دچار سردرگمی نشویم بهتر است که کار را به کاردان بسپاریم.

برای اینکه دیگر این سوال که کادو چی بخرم برای دوستم را از خودتان نپرسید و یک خرید راحت داشته باشید ما فروشگاه اینترنتی یادمه شاپ را که سایت خرید هدیه و کادو می‌باشد، به شما معرفی می‏کنیم. تمامی محصولات موجود در فروشگاه یادمه شاپ دارای برچسب اصالت کالا می‌باشند. شما در هنگام سفارش هدیه از طریق این فروشگاه اینترنتی می‏توانید از امکان ارسال هدیه در بسته بندی کادوپیچ نیز استفاده کنید.  

هدیه خاص برای خانم‌ها

برای اینکه یک هدیه خاص برای دوست خانم انتخاب کنید باید به سلیقه و نیازهای آن‌ها توجه کنید. شما می‌توانید انواع مختلف محصولات را در سایت یادمه شاپ مشاهده کنید و با خیال راحت خرید کادو اینترنتی خود را انجام دهید.

پک هدیه یادمه شاپ انتخاب مناسب است برای خانم هایی که سخت پسند می باشند. پک های هدیه فروشگاه یادمه شاپ شامل مجموعه ای از هدایا می باشد که در قالب یک بسته بندی زیبا ارائه می شود. این پک ها شامل انواع عطر، زیورآلات، روسری، عروسک، کیف پول، لوازم آرایش می شود. از مزایای پک های هدیه این است که شما می توانید در هنگام سفارش از میان کالا های موجود بر روی سایت پک اختصاصی خود را انتخاب نمایید و دیگر آنکه تمام پک‌های هدیه به همراه جعبه کادویی و تزئینات رایگان ارسال خواهند شد.

ست کیف چرم زنانه

پیشنهادی می کنیم برای خرید ست کیف چرم زنانه چرم سال را انتخاب کنید که یک هدیه خاص برای دوستان شما می‌باشد. این کیف ست سه تکه می‌باشد که دارای کیف پول، کیف کارت و کیف آرایشی به رنگ قرمز می‌باشد، کیف پول این ست بصورت پالتویی و دارای آستر است.

کیف زنانه

کیف زنانه به تنهایی هم می‌تواند یک هدیه خاص برای خانم‌ها باشد. انواع کیف پول‌های چرم، اسپرت، هولوگرامی و فانتزی می‌توانید در یادمه شاپ تهیه کنید. پیشنهاد خاص ماکیف پول چرم زنانه رسمی PRETTY COLECTION که به صورت دست دوز است و یک سال گارانتی دارد و با خیال راحت می‌توانید این کادو را برای دوستان خود تهیه کنید.

لوازم آرایش

در صورتی که می‌خواهید کادو تولد دخترانه قیمت مناسب برای دوست خود تهیه کنید لوازم آرایش ایده‌ای خوبی است. با شناختی که شما از دوست خود دارید به راحتی می‌توانید لوازم آرایشی که مور نیاز دوستتان است از جمله رژ لب، خط لب، ریمل، لاک را به صورت آنلاین به صورت کادوپیچ شده برای عزیزانتان ارسال کنید. البته اگر این کادو چندین بار برای دوست خود خریده اید پیشنهاد ویژه ما است مانیکور است که یک هدیه ایده آل خواهد بود.

روسری و شال

اگر می‌خواهید کادویی بخرید که نیاز دوست خود را برطرف کنید بهترین انتخاب یک شال و روسری است که بتواند در موقع مهمانی و یا محل کار آن را بپوشد. شال‌های مختلفی را می‌توانید در فروشگاه هدیه یادمه شاپ به صورت آنلاین بخرید که شامل شال مجلسی، اسپرت و شال‌های مگنت دار است.

هدیه خاص برای آقایان

همیشه خرید هدیه برای آقایان سخت است، مخصوصا اگر قرار باشد یک دوست آقا باشد. برای اینکه دیگر این سوال که کادو چی بخرم برای دوستم را نپرسید یادمه شاپ چند هدیه متفاوت را برای شما آماده کرده است که می‌تواند به عنوان یک هدیه خاص برای آقایان در نظر بگیرید.

ماشین اصلاح صورت

ریش تراش همیشه برای یک آقا لازم و ضروری است از آنجا که یک ماشین ریش تراش می‌تواند کار اصلاح موی صورت را راحت کند مخصوصا برای کسانی که پوست حساسی دارند و نمی توانند از ژیلت استفاده کنند. دیگر مزیتی که ریش تراش های برقی دارند استفاده در موقعیت های مختلف است، مانند سفر یا قبل از یک جلسه کاری  می توانند اصلاح موی صورت خود را انجام دهند.

ست کیف چرم و کمربند

یک ست کیف چرم و کمربند با جعبه چوبی می‌تواند یک هدیه خاص برای آقایان باشد. این ست‌ها با کیفیت بی‌نظیر و در داخل یک جعبه بسیار شیک قرار گرفته اند که باعث خاص شدن این ست می شود. در فروشگاه یادمه شاپ می توانید انواع مختلفی از این ست‌ها را مشاهده کنید و به صورت کادو شده تحویل بگیرید.

عطر و ادکلن

آیا به دنبال کادو تولد مردانه گران قیمت برای دوستتان هستید؟ عطر و ادکلن بهترین انتخاب است. شما از عطر‌هایی که دوستانتان انتخاب می‌کنند خبر دارید و می‌توانید به راحتی عطر مورد علاقه آنها را تهیه کنید. ولی اگر می‌خواهید به آن‌ها عطر‌های جدید هدیه بدهید برندهای معروف عطر  rodier ، Smart Collection ، brand Collection  را می توانید در نظر داشته باشید.

ست هدیه خاص

اگر دوست دارید کار برای شما آسان‌تر شود ست هدیه خاص آسان‌ترین راه است. ست‌های مختلف که شامل ست تخته نرد و شطرنج، ست شطرنج و قمقمه و ست فندک و زیرسیگاری می‌تواند دوستان شما که بازی و تفریح و محصولات خاص علاقه دارند خوشحال کنید.

پاپیون و کروات

پاپیون و کروات هم می توانید به عنوان یک هدیه رسمی در نظر بگیرید. برای دوستانی که از کت و شلوار رسمی می پوشند یک هدیه متفاوت خواهد بود. البته می توانید ست کروات و دستمال جیب کت بخرید تا کادو شما لوکس تر به نظر بیاید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  11. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  12. کمی دیر نیست؟

  13. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  18. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  19. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  23. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

  24. اسراییل چه باید بکند؟ 

  25. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

آخرین عناوین