دولت بایدن هنوز نیامده به رژیم صهیونیستی خوش خدمتی می‌کند!

گروه ویدئو الف،   3990910024 ۱۵ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

کاملا هریس، معاون اول جو بایدن رئیس جمهور منتخب آمریکا در یکی از سخنرانی‌های اخیر خود به مسئله رژیم صهیونیستی پرداخته و عقیده دارد تا زمانی که ایران دارای توان موشکی است و حزب‌الله و حماس در منطقه فعال هستند، باید در کنار اسرائیل ماند و از صهیونیست‌ها دفاع کرد. در ادامه این بخش از سخنرانی وی را مشاهده می‌کنید.

تماشا کنید

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۷۰۹۳۸۳۰۹:۲۹:۵۰ ۱۳۹۹/۹/۱۰
متحد یعنی این که در هر شرایطی در کنار دوستش میماند نه مثل روسیه که در چشم برهم زدنی پشت دوستانش را خالی میکند.
ناشناس۱۷۰۹۴۵۴۱۰:۳۸:۱۶ ۱۳۹۹/۹/۱۰
قلاده سگشون را باز کردن که ترس ایجاد کنن برای مذاکره!
علیجانی۱۷۰۹۴۶۱۱۰:۴۳:۲۴ ۱۳۹۹/۹/۱۰
دولت بایدن هنوز نیامده به رژیم صهیونیستی خوش خدمتی می‌کند! مثلا چی انتظار داشتید ؟
ناشناس۱۷۰۹۴۶۴۱۰:۴۴:۴۵ ۱۳۹۹/۹/۱۰
فوروارد کنید واسه شیخ حسن
ناشناس۱۷۰۹۴۷۲۱۰:۵۱:۱۲ ۱۳۹۹/۹/۱۰
علی برکت .. جناب روحانی.
ناشناس۱۷۰۹۴۸۵۱۱:۰۰:۴۴ ۱۳۹۹/۹/۱۰
اسرائیل از روز اول که دشمن ما نبوده، ما بعد از انقلاب با سیاست های خصمانه اسرائیل را دشمن خود کردیم. آمریکا متحد استراتژیک خود تو منطقه را تنها نمی گذارد.
یه الفی۱۷۰۹۵۲۷۱۱:۳۷:۰۶ ۱۳۹۹/۹/۱۰
ما از خانم کاملا هریس تشکر می کنیم چون با این جملات به برخی ثابت کرد که تغییر دولت ها در آمریکا تغییر روحیه استکباری آنها نیست. امام خمینی: ^^ آنهایی که در خواب هستند، آنهایی که باز هم خواب می‌بینند، آنهایی که خواب امریکا را می‌بینند خدا بیدارشان کند، توجه بهشان بدهد که یک ملت ضعیف را، یک ملتی که‌ حالا می‌خواهد بیرون بیاید از این ضعف، حالا می‌خواهد قدرت خودش را به عالم نشان بدهد که ما زیر بار نمی‌رویم، همین قدر، ما نمی‌خواهیم که برویم جایی را بگیریم، ما زیر بار نمی‌رویم. ما دفاع از اسلام می‌کنیم^^
ناشناس۱۷۰۹۵۴۵۱۱:۵۸:۵۰ ۱۳۹۹/۹/۱۰
هرکی میگه پنیر تویکی برو بمیر
امید۱۷۰۹۵۹۷۱۲:۴۹:۱۸ ۱۳۹۹/۹/۱۰
بسم الله الرحمن الرحیم تا وقتی آمریکا و اروپا و بعضی از کشورهای منطقه برده صهیونیست های جهان خوار هستند این داستان ادامه دارد . صهیونیست ها افراد برایشان فرقی نمی کند فقط تا وقتی برده آنها باشید با شما کاری ندارند وقتی بدردشان نخورید شما را به زباله پرت می کنند .
ناشناس۱۷۰۹۶۳۱۱۳:۱۲:۵۶ ۱۳۹۹/۹/۱۰
این سیاست کلی آمریکاست و مربوط به حزب دموکرات و جمهوریخواه نیست. ضمناً دشمنی با اسرائیل ، موقعیت اسرائیل را در جهان تقویت می کند
ناشناس۱۷۰۹۷۶۰۱۴:۳۸:۲۳ ۱۳۹۹/۹/۱۰
چشم کم نور دولت ببینه
ناشناس۱۷۰۹۹۶۲۱۷:۰۷:۰۲ ۱۳۹۹/۹/۱۰
همسر ایشان یهودی است.
ناشناس۱۷۱۰۰۸۲۱۹:۵۵:۲۵ ۱۳۹۹/۹/۱۰
جهت استحضار آنهایی که می گویند بایدن خیلی با ادبه
ناشناس۱۷۱۰۱۳۱۲۰:۴۱:۱۷ ۱۳۹۹/۹/۱۰
ما مردم ميدانيم اين را به ظريف و روحاني بگوييد.
حسن۱۷۱۰۲۹۷۲۳:۱۸:۳۹ ۱۳۹۹/۹/۱۰
چین و روسیه و اکثریت کشورهای دیگر دنیا هم اسراییل را کامل به عنوان یک کشور مشروع و قانونی و دارای حق دفاع از خود به رسمیت می شناسند. در دنیای امروز هیچ کشوری از موضع ما در مورد اسراییل حمایت نمی کند. حتی روسیه هم دست اسراییل را در سوریه برای هدف قراردادن نیروهای وابسته به ایران کاملا باز گذاشته است. اگر واقعا فکر می کنید که تاکید بر نابودی اسراییل مساله حیاتی و مهمی است که قابل صرف نظر کردن نیست باید این را هم بدانید که این سیاست به انزوای بیشتر ایران در جامعه جهانی و تقویت موضع اسراییل در جهان و منطقه منجر شده است.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

آخرین عناوین