قیمت شفاف تعمیرات مبل و تعمیرات صندلی اداری در سایت استاده

گزارش بازرگاني،   3990825013

شاید این روزها دغدغه شما تعمیرات مبل منزل یا حتی صندلی کارتان باشد اما نمی دانید به کجا اعتماد کنید یا شاید میخواهید اطلاعات شفافی از قیمت تعمیرات داشته باشید. در این مقاله به کلیه نکاتی که لازم است بدانید تا با خیالی آسوده دست به تعمیرات بزنید؛ اشاره خواهیم نمود پس با ما همراه باشید. سایت استاده  (www.ostadeh.com) تلاش می کند قیمت خدمات خود را از جمله قیمت تعمیرات مبل و قیمت تعمیرات صندلی اداری را به صورت شفاف و به روز در سایت خود برای کاربران به نمایش درآورد.

محاسبه هزینه تعمیرات صندلی اداری

هزینه تعمیرات صندلی اداری مثل تمامی فعالیت های خدماتی بستگی به نوع خرابی و قطعه تعمیر شده یا تعویض شده دارد. ولی در این قسمت تلاش میکنیم نحوه محاسبه هزینه تعمیرات صندلی اداری بستگی به نوع خرابی یا قطعه استفاده شده در زمان تعمیر صندلی بپردازیم.

جک صندلی از مهمترین دلایلی است که شما نیاز به یک استادکار و متخصص برای تعمیر صندلی اداری دارید.  حدود قیمت جک صندلی اداری از 130.000 تومان تا 220.000 تومان در سال 1399 است. اختلاف قیمت جک صندلی اداری برای کیفیت آن است. دو نوع جک صندلی در بازار ایران شما برای تعمیرات صندلی خود می توانید استفاده کنید؛ جک چینی و جک تایوانی.  

روکش صندلی اداری هم یکی دیگر از پرهزینه ترین اقدامات در زمان تعمیرات صندلی اداری است. معمولا به دلیل پارگی یا فرسودگی ما نیاز به تعویض روکش صندلی داریم که بسته به نوع صندلی، روکش چرمی یا روکش پارچه ای شما دارد که هزینه شما مشخص می شود. هزینه دستمزد تعمیر صندلی اداری شما در زمان تعویض روکش تاثیر زیادی دارد. اگر شما نیاز به تعویض روکش صندلی در زمان تعمیر صندلی خود داشته باشید، اجرت تعویض روکش تاحدودی قابل توجه خواهد شد. هزینه تعویض روکش صندلی در سال 1399 می تواند چیزی حدود 250.000 تومان تا 800.000 تومان محاسبه شود.

تعویض یا تعمیر مکانیزم صندلی هرچند به نسبت جک یا روکش صندلی کمتر اتفاق میوفتد که خراب شوند و ما نیاز به خدمات تعمیرات صندلی داشته باشیم، ولی هزینه ای حدود 150.000 تا 700.000 تومان برای ما در سال 1399 هزینه خواهد داشت. دلایل خرابی صندلی هم معمولا به دلیل استفاده نادرست از صندلی است ( فارغ از کیفیت مکانیزم صندلی). پریدن روی صندلی، فشار زیاد روی پشتی صندلی و… را می توان از بیشترین دلایل خرابی مکانیزم صندلی در زمان تعمیر صندلی دانست.

محاسبه هزینه تعمیرات مبل

هزینه تعمیر مبل را به سختی می شود محاسبه کرد. وقتی شما نیاز به یک متخصص تعمیرات مبل دارید، معمولا نیاز به ارسال عکس مبل خود برای برآورد هزینه دارید. در زمان تعمیر مبل مواردی مثل اندازه یا تعداد مبل، نوع پارچه و کلاف مبل مشخص کننده قیمت کلی تعمیرات مبل شما است.

کاملا مشخص است که انتخاب نوع پارچه مبلی در زمان تعمیر مبل بستگی به انتخاب شما دارد و متراژ پارچه مبلی بستگی به اندازه مبل شما ( از 15 متر تا 35 متر). قیمت پارچه مبلی هم از متری 35.000 تومان تا 400.000 هزارتومان در سال 1399 باید در نظر بگیرید. اجرت تعمیرات مبل را هم می توانید بسته به نوع مبل خود از 1.200.000 تومان تا 2.500.000 تومان در نظر بگیرید. 

قیمت تعمیرات مبل و صندلی اداری

یکی از مهمترین مواردی که همه ما به دنبال آن هستیم این است که بدانیم هزینه نهایی چقدر برای ما تمام خواهد شد. برای اینکه قیمت شفافی بدست آورید بهترین کار در نظر گرفتم مشخصات کار خود می‌باشد. این مشخصات شامل:

  1. نوع مبل (راحتی، استیل، کلاسیک)
  2. نوع صندلی
  3. نوع و میزان خرابی مبل و صندلی اداری
  4. تعداد مبل‌ها و صندلی‌ها
  5. رویه کوبی مبل و صندلی
  6. میزان عجله‌ای بودن درخواست شما

در ادامه به‌طور مفصل به بررسی هر یک 6 مورد گفته شده خواهیم پرداخت:

  1. نوع مبل (راحتی، استیل، کلاسیک)

احتمالا میدانید که قیمت تعمیر مبل‌های راحتی مقداری ارزان‌تر از مبل‌های کلاسیک و به‌خصوص مبل‌های سلطنتی می‌باشد. مبل‌های سلطنتی به دلیل وجود لمسه کاری و همچنین پارچه مبلی گرانتر هزینه بیشتری را برای تعمیرات مبل به خود اختصاص خواهند داد. اما پارچه مبل‌های راحتی با قیمت ارزان‌تر نیز در بازار وجود دارد. همچنین تعمیرات مبل‌های راحتی له دلیل ساده‌تر بودن اسکلت آن‌ها نسبت به نوع کلاسیک و سلطنتی برای تعمیرکار مبل آسان‌تر خواهد بود. پس تا به اینجا متوجه شدیم که نوع مبل چقدر می‌تواند در تعیین هزینه نهایی تعمیرات تاثیرگذار باشد.

  1. نوع صندلی

در اینجا منظور از نوع صندلی اداری این است که صندلی اداری شما از نوع مدیریت است یا پرسنلی، چه میزان امکانات در صندلی شما موجود است. آیا یک صندلی ساده است؟ یا یک صندلی استاندارد؟ هرچقدر نوع صندلی ساده‌تر باشد قطعا در نهایت هزینه کمتری را برای دستمزد و قطعات صندلی اداری خود پرداخت خواهید نمود.

  1. نوع و میزان خرابی مبل و صندلی اداری

میزان خرابی صندلی اداری: در ادامه مورد شماره 2 باید بگوییم که نوع خرابی قطعات صندلی بسیار مهم است. یعنی قیمتی که برای تعمیر جک صندلی اداری باید پرداخت کنید با قیمت تعمیر چرخ صندلی بسیار متفاوت است پس حتما قبل از اقدام به تعمیر هزینه چرخ، مکانیزم، دسته‌ها، پایه صندلی و ... را پرس و جو کنید.

میزان خرابی مبل‌ها: با توجه به نوع مبل که در شماره 1 به آن اشاره شد، مقدار خرابی مبل‌ها در هر نوع بسیار مهم است. شاید مبل‌های شما نیاز به رویه‌کوبی داشته باشد! که در ادامه مفصل راجع به آن صحبت خواهیم کرد. شاید اسکلت یا کناف مبل‌های شما براثر ضربه، فشار یا مدت استفاده زیاد نیاز به تعمیرات اساسی داشته باشد! شاید بخشی از دوخت مبل شما به اصطلاح در رفته باشد و نیاز به دوخت داشته باشد. یا دوست دارید یراق مبل‌های خود را تعویض کنید و یا بر اثر نشستن زیاد فوم مبلتان آسیب دیده است.

پس همه این موارد ذکر شده باید تعیین شود تا بتوانید به درستی از قیمت نهایی تعمیرات مطلع شوید.

  1. تعداد مبل‌ها و صندلی‌ها

تعداد مبل‌ها بسیار مهم است و اینکه مبل دونفره یا تک نفره باشد، سه نفره یا میزبان باشد نیز در تعیین قیمت‌ها نقش اساسی دارد. توجه کنید که تعداد صندلی‌های اداری نیز مهم است. هرچه تعداد بیشتر هزینه بیشتری پرداخت خواهید کرد.

  1. رویه کوبی مبل و صندلی

یکی از مهمترین قسمت‌ها در تعمیرات مبل رویه کوبی آن است زیرا  تنها چیزی که به چشم هر مخاطبی می‌آید در نگاه اول پارچه مبلی و دوخت تمیز آن است. در ابتدا باید بگوییم یادتان باشد هر چقدر که پارچه مبلی شما گرانتر باشد دستمزد تعمیرکار بیشتر خواهد بود.

این را در نظر داشته باشید که انتخاب چرم برای رویه مبل نیز هزینه شما را بالا خواهد برد پس اگر از نظر اقتصادی قصد صرفه‌جویی دارید از خرید چرم خودداری کنید.

برای صندلی اداری نیز همینطور است. از آنجایی که اکثر صندلی‌های اداری روکش چرم دارند پس نوع چرم طبیعی یا مصنوعی بودن آن نیز در قیمت‌ها تاثیرگذار است.

  1. میزان عجله‌ای بودن درخواست شما

موردی که شاید با آن برخورد کرده اید؛ آیا برای دریافت کارتان عجله دارید؟ برخی از تعمیرکاران از شما خواستار هستند تا عجله‌ای در دریافت کار خود نداشته باشید تا سرفرصت و در کمال آرامش کار تمیزی را به شما تحویل دهند. اما برخی از مشتری‌ها به دلیل عجله داشتن خواهان دریافت سریع‌‌تر کار هستند و قبول می‌کنند تا هزینه بیشتری نیز تقبل کنند.

با در نظر داشتن تمامی موارد بالا و انتقال آن به یک تعمیرکار میتوانید هزینه شفاف تعمیرات مبل یا صندلی اداری خود را بدانید و سپس به انجام آن بپردازید.

اما سوالی که در ذهن شما پیش می‌آید شاید این باشد که به کجا اعتماد کنیم؟ برای پاسخ به این سوال در ادامه با ما همراه باشید.

انتخاب بهترین تعمیرکار مبل و صندلی اداری

یکی از بهترین کارهایی که برای این  مرحله می‌توانید انجام دهید دیدن نمونه کار تعمیرکار یا مجموعه‌ایست که میخواهید کار را به آن‌ها واگذار کنید. توجه داشته باشید که نمونه کارهایی که برای شما ارسال می‌شود حتما عکس قبل و بعد کار را داشته باشند تا راحت‌تر بتوانید تشخیص دهید که آیا می توانید اعتماد کنید یا خیر.

منصف بودن تعمیرکار بسیار مهم است. دادن قیمت‌های سرسام آور متاسفانه بیشتر باعث می‌شود به جای اقدام به تعمیرات، به خرید یک ست مبل جدید یا یک صندلی اداری جدید بپردازیم. برخی از تعمیرکاران به اصطلاح با مشتری راه می‌آیند و از دریافت هزینه‌های کلان خودداری می‌کنند.

برای آنکه خیالتان راحت‌تر باشد حتما قبل از اقدام به تعمیرات خواهان هزینه نهایی از جانب تعمیرکار باشد. اگر تعمیرکار از گفتن هزینه نهایی تعمیرات خودداری کرد و آن را به بعد از اتمام کار موکول کرد هیچگاه این شرایط را قبول نکنید.

آدرسی معتبر یکی دیگر از مواردی است که باید به آن توجه کنید. اینکه بدانید صندلی و مبل‌های شما در نهایت به کجا می‌روند بسیار مهم است.

کاربلد بودن و حرفه ای بودن تعمیرکار بسیار مهم است. برای فهم این موضوع زمانی که با تعمیرکار صحبت می‌کنید به راحتی می توانید از حرفه ای بودن او مطلع شوید. اینکه چگونه شما را  راهنمایی می‌کند و چگونه به شما پیشنهاد می‌دهد بسیار مهم است و می‌تواند نشانه‌هایی برای این متخصص بودن او در این زمینه باشد.

آیا تعمیر مبل و صندلی در منزل امکان‌پذیر است؟ 

شاید بخاطر شما از دسته افرادی باشید که دوست دارید برای تعمیر وسایل‌تان تا حد امکان خانه خود را محل تعمیر قرار دهید. باید بگوییم که در برخی از موارد می‌توان این کار را انجام داد و میز و صندلی و مبل‌ها را جابه‌جا نکرد. اما فقط زمانی که کار تعمیرات بسیار کوچک باشد و آن هم با رضایت تعمیرکار!

 برای این کار باید در نظر داشته باشید که هزینه ایاب و ذهاب را باید پرداخت کنید. در مواردی که مبل‌ها و صندلی ها را برای تعمیر فقط باید به تعمیرگاه برد نیز اگر خودتان وسیله داشته باشید هزینه ایاب و ذهاب پرداخت نخواهید کرد. اما توصیه می‌شود زمانی که کار تعمیرات مبل‌ها یا صندلی‌های اداری تمام شده است وظیفه حمل آن به منزل یا محل کار را بر عهده خود تعمیرکار و مجموعه آن قرار دهید زیرا بر اساس تجربه مهارت بیشتری در حمل بار خواهند داشت و همچنین در صورت بروز هرگونه آسیب به وسایل، مسئولیت با خود آن‌ها می‌باشد.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  5. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  6. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  7. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  8. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  9. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  10. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  11. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  12. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  13. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  14. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  15. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  16. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  17. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  21. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  22. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  23. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  24. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  25. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

آخرین عناوین