راهنمای خرید لایک و فالوور واقعی اینستاگرام از دیجی فالوور

گزارش بازرگانی،   3990817022

راهنمای خرید لایک و فالوور واقعی اینستاگرام  از دیجی فالوور

اینستاگرام، محبوب ترین شبکه اجتماعی در میان ایرانیان است که میلیون ها نفر هر روز از آن استفاده می کنند. گستردگی استفاده از اینستاگرام موجب شده تا بسیاری از کسب و کارها نیز به همین پلتفرم محبوب اجتماعی رو بیاورند و از این طریق به دنبال گسترش فعالیت خود باشند. امروزه بسیاری از مردم از اینستاگرام به عنوان محیطی برای فروش محصولات و خدمات خود استفاده کرده و از پتانسیل های آن برای افزایش درآمد استفاده می کنند.

در اینستاگرام پیج ها و صفحات بسیار زیادی وجود دارند. اما در این بین، آن پیج ها و صفحاتی می توانند به موفقیت برسند که در جذب مخاطب و حفظ آن به خوبی عمل کرده باشند؛ به عبارت دیگر، آن دسته از پیج هایی که فالوورهای زیادی داشته و مخاطبان زیادی دارند موفق ترین پیج های اینستاگرامی هستند.

مهم ترین معیاری که اعتبار یک پیج با آن سنجیده می شود، تعداد فالوورهاست. تعداد فالوورهاست که تعیین می کند مطالب یک پیج چقدر دیده بشوند و تاثیرگذاری محتوای آن چقدر باشد. پیج های بسیاری را داریم که با وجود تولید محتوای خوب و ارزشمند، از اقبال عمومی خیلی خوبی برخوردار نبوده و مطالبشان خیلی مورد استقبال قرار نمی گیرد. از سوی دیگر، برخی پیج های پرطرفدار حتی استوری هایشان چند ده هزار بازدید کننده دارد.

شاید خیلی منصفانه به نظر نرسد که یک پیج با وجود داشتن محتوای خوب، صرفا به خاطر نداشتن فالوورهای زیاد نمی تواند تاثیرگذاری بالایی داشته باشد؛ اما با این حال، این یک واقعیت است که تعداد فالوورها نشان دهنده اعتبار یک پیج است. بسیاری از کاربران اینستاگرام ممکن است محتوای خوب یک پیج را دیده و آن را بپسندند، اما وقتی می بینند فالوورهای آن پیج پایین است ترغیب نمی شوند که آن را فالو کنند.

بنابراین می توان نتیجه گرفت هدف اصلی تمام فعالیت ها در اینستاگرام، افزایش فالوور پیج است. افزایش فالوور اینستاگرام، به معنی افزایش اعتبار و محبوبیت پیج و در نتیجه تاثیرگذاری و گسترش بیشتر محتوای آن است. به همین دلیل امروزه ادمین ها و گرداننده های پیج های اینستاگرامی، برای افزایش فالوور تلاش می کنند. روش های مختلفی برای بالا بردن فالوورهای یک پیج اینستاگرام وجود دارد. یکی از بهترین روش ها، خرید فالوور اینستاگرام است.

در میان روش های مختلف برای افزایش فالوور، خرید فالوور اینستاگرام یکی از بهترین گزینه ها به حساب می آید. این روش نسبت به روش های دیگری مانند شرکت در کمپین های تبلیغاتی یا سپردن تبلیغات به اینفلوئنسرها، هزینه بسیار کمتری داشته و بسیار پربازده است. خرید فالوور واقعی اینستاگرام راهی است که با آن می توانید رشد پیج خود را به شکل چشم گیری سرعت بخشیده و در رقابت با رقبایتان از آن ها سبقت بگیرید.

سایت ها و سرویس های مختلفی خدمات اینستاگرامی مانند خرید لایک یا خرید فالوور اینستاگرام را ارائه می دهند. اما در این بین به چه کسانی می توان اعتماد کرد؟ از کدام سایت می توان برای سفارش خرید فالوور واقعی اینستاگرام اقدام کرد؟ چه نکاتی در سفارش و خرید لایک اینستاگرام و فالوور اهمیت دارند؟

تفاوت بین فالوور فیک و فالوور واقعی

یکی از مهم ترین مواردی که باید هنگام خرید فالوور اینستاگرام مورد توجه قرار داد، واقعی بوند آن فالوورهاست. متاسفانه امروزه سایت های بسیاری هستند که با وعده ها و تبلیغات خود، کاربران را متقاعد به خرید فالوور می کنند و در نهایت، فالوورهای فیک به آن ها می دهند.

فالوور فیک به اکانت هایی گفته می شود که فعالیتی در اینستاگرام ندارند. این اکانت ها صرفا یک حساب کاربری تقلبی بوده و هیچ فعالیتی ندارند؛ یعنی نه پستی را لایک می کنند، نه کامنتی می گذارند، نه استوری ها را می بینند و به طور کلی هیچ تعاملی با پیج ندارند. اغلب این اکانت ها با اسم های طولانی و عجیب، نداشتن عکس پروفایل و تعداد بسیار زیاد فالوویینگ ها شناخته می شوند.

فالوور واقعی همان اکانتی است که به صورت فعالانه در اینستاگرام حضور دارد؛ این اکانت ها توسط انسان های حقیقی ثبت شده و مورد استفاده قرار می گیرند. یک فالوور واقعی اینستاگرام پست های مورد پسندش را لایک می کند، کامنت می گذارد و با پیج های دیگر تعامل دارد.

برخلاف فالوورهای واقعی که به رشد پیج و بهبود آن کمک می کنند، فالوور فیک قاتل اعتبار یک پیج اینستاگرامی به حساب می آید. فالوورهای فیک ممکن است صرفا به بالاتر رفتن شمارش فالوورهای یک پیج کمک کنند، اما هیچ تعاملی با محتوای آن پیج (مانند لایک، کامنت، سیو و...) ندارند.

مطابق الگوریتم های جدید اینستاگرام، این اکانت ها به دلیل فعالیت غیرعادیشان توسط ربات ها شناسایی می شوند. بیشتر این اکانت ها در نهایت توسط ربات های اینستاگرام از بین می روند. حتی در صورت نابود نشدن، به دلیل نداشتن تعامل از سوی فالوورهای فیک با محتوای پیج، اثر استفاده از آن ها منفی خواهد بود.

از کجا می توان تفاوت بین فالوورهای واقعی اینستاگرام و فالوورهای فیک را تشخیص داد؟

اگر می خواهید برای خرید فالوور اینستاگرام به سایتی سفارش بدهید، حتما پیش از سفارش در رابطه با اعتبار آن سایت با سایر افرادی که از خدماتش استفاده کرده اند مشورت کنید. هم چنین در ابتدای سفارش، می توانید از سفارش پکیج های کوچک و ارزان تر شروع کنید و صحت آن ها را بسنجید. مثلا یکی از پکیج های ارزان قیمت خرید فالوور یک وبسایت را سفارش داده و ببینید چه کسانی در نتیجه آن شما را فالو می کنند. به صورت تصادفی اکانت هایی که جدیدا پیج شما را فالو کرده اند بررسی کنید؛ ببینید که آیا به اکانت های واقعی شبیه هستند یا مشخصات آن ها شبیه همان اکانت های فیکی است که پیش از این توضیح دادیم.

اگر با بررسی به این نتیجه رسیدید که اکانت های واقعی اکانت شما را فالو کرده اند، می توانید برای خرید فالوور واقعی اینستاگرام و خرید لایک اینستاگرام هم به آن سایت مجددا سفارش بدهید. چرا که با اطمینان از صحت ادعای آن سایت، می توانید مطمئن باشید که فالوورهایی که به پیج شما اضافه شده اند، واقعی بوده و تعامل آن ها با محتوا هم واقعی است.

در بین سایت های متعدد خرید فالوور واقعی اینستاگرام، سایت دیجی فالوور یکی از برترین ها به شمار می آید. سایت دیجی فالوور مرجعی مطمئن برای خرید فالوور واقعی اینستاگرام و خرید لایک اینستاگرام محسوب می شود. این وبسایت با ارائه خدمات با کیفیت خود توانسته به خوبی رضایت کاربران خود را جلب کند.

از جمله مهم ترین مزیت های سایت دیجی فالوور، ارائه خدمات پشتیبانی به صورت 24 ساعته و ارائه پکیج های متنوع با قیمت های مقرون به صرفه است. دیجی فالوور راهی مطمئن برای خرید فالوور واقعی اینستاگرام و رشد سریعتر پیج شما است.

 

حتما فیلم آپارات دیجی فالوور را تماشا کنید

https://www.aparat.com/v/r8MwT

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  15. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  16. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  17. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  18. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  21. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  22. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  23. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  24. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  25. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

آخرین عناوین