حجت الاسلام رئیسی: یک جوان چگونه ماهی یک سکه مهریه بدهد؟

گروه ویدئو الف،   3990805083 ۶ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی رییس قوه قضاییه در جلسه شورای عالی قضایی درباره پرداخت مهریه گفت: اجماع همه علما بر عدم جواز بازداشت افراد معسر در پرداخت مهریه است.

تماشا کنید

دیدگاه کاربران

حسین۱۶۶۰۰۶۲۱۵:۵۹:۳۹ ۱۳۹۹/۸/۵
اصولا مهریه با قرض غیر عادی به نظر میرسه باید از داشته هایش، مرد هدیه ای خوب و درخور به زنش بده تا زندگی شان شیرین بشه دیگه این سکه بازی چیه
ناشناس۱۶۶۰۰۷۸۱۶:۰۵:۵۸ ۱۳۹۹/۸/۵
خانم ها چکار کنند که سکه این همه گران شده ؟؟ مگه خانم ها سکه را گران کرده اند که کلا مهریه را لغو کرده اید ؟
ناشناس۱۶۶۰۰۸۴۱۶:۰۹:۰۷ ۱۳۹۹/۸/۵
مهریه حداکثر 14 سکه باید باشد و اگر نیست معلوم است که طرفین امیدی به دوام زندگی ندارند و اینکه به خاطر پول دختر به همسری مرد درآمده است . اگر ازدواج ها بر اساس واقعیت باشد مهریه شاید حداکثر 14 سکه زیاد هم باشد اما برای ازدواجی که مهریه اش تعداد زیادی سکه و اقلام عجیب است چه توجیهی جز کلاه برداری وجود دارد؟
ناشناس۱۶۶۰۱۴۵۱۶:۵۲:۵۸ ۱۳۹۹/۸/۵
آقای رییسی شاید همه خبرها به دست شما نمی رسد شما حرف از ماهی یک سکه میزنید من زن دارم فریاد میزنم ۵ سال هست در دادگاه شهید باهنر تهران پرونده مطالبه مهریه دارم رای پس از کش و قوس های زیاد تعدیل و تقسیط دادگاه تجدید نظر هشت ماه یک سکه را پرداخت نمی کنند و من در طی این ۵ سال یک ربع سکه دریافت نکرده ام یعنی مرتبا ادعای ناتوانی در پرداخت می کنند اگر مرد ندارد و ناتوان هست پس من زن تواناتر از او هستم مشکل من را لطفا رسیدگی نمایید و از همه خبرها مطلع شوید
پارسا۱۶۶۰۷۸۳۰۵:۵۲:۵۷ ۱۳۹۹/۸/۶
ماده ۲ قانون محکومیت های مالی در زمان دولت سازندگی ارایه شد و گرنه قبل از آن خبری از بازداشت افراد معسر نبود. قضات اصلا توجه نمی کنند به موضوع اعسار و به طریقی حکم صادر می کنند که بدهکار از هستی ساقط می شود.
سعیدمیربختیاری۱۶۶۱۹۵۴۲۰:۵۵:۰۹ ۱۳۹۹/۸/۶
این حرفها رابه کدوم قاضی بایدزد؟؟بنده سه تادختر(3-10-14ساله)دارم خانمم 9ماه است رفته قهربچه هاهم پیش خودم.حاضربه برگشت هم نیست.5میلیون دریافتی حقوق دارم.به نظرشمااون قاضی که رای صادرکردندکه بایدهر7ماه یک عددسکه بدهم عادلانه رای دادند؟؟من هم مستاجرهستم.اعتراض زدم امابه من گفتندهمینه که هست تازه تهدیدهم شدم.(این یک بخش اززندگی من بود)بخش دومش هم قاضی شعبه .. خانواده به هرترفندی میخوادطلاق خانمم راازمن بگیرد.آیااین عدالت علی(ع)که میگویند؟
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

آخرین عناوین