با آموزش کوینکس وارد معاملات بیت کوین شوید

گزارش بازرگانی،   3990805005

با آموزش کوینکس وارد معاملات بیت کوین شوید

این روزها کمتر کسی را پیدا می‌ کنید که اطلاعی از بازار رمزارزها نداشته باشد یا با نام بیت کوین بیگانه باشد. کافی است صحبت از خرید و فروش بیت کوین را به میان بیاورید، متوجه می ‌شوید که چیزی در حدود نیمی از افرادی که در اطراف شما حضور دارند، درصد ناچیزی از بیت کوین را خریداری کرده‌اند یا قصد دارند به‌زودی این کار را انجام دهند.

با این تفاسیر احتمالا اگر همین حالا هم برای خرید بیت کوین و دیگر رمزارزها وارد عمل شوید نیز باز از غافله عقب مانده‌اید. اگر با عجله به دنبال یافتن بازاری برای خرید و فروش رمزارز هستید، صبر کنید.

آیا بهترین پلتفرم های خرید و فروش بیت کوین را می ‌شناسید؟ آیا در خصوص شیوه معامله در بازار کوینکس (Coinex) اطلاعاتی دارید؟

کوینکس یکی از بزرگ‌ترین بازارهای رمزارز در تمام جهان است که از محبوبیت بالایی در جامعه ارز دیجیتال برخوردار است. برای ورود به این بازار دو نکته را فراموش نکنید: نخست، آموزش کوینکس و دیگر سیگنال خرید ارز دیجیتال.

هرچه باشید به قول امید فدوی نمی ‌توانید در اولین تلاش و بدون آگاهی از سیگنال های خرید وارد معامله شوید. سرمایه خود را دو دستی بچسبید و به مطالعه ادامه دهید.

آیا سیگنال های خرید را‌می ‌شناسید؟

اگر پاسخ شما به این سوال منفی است، بهتر است ابتدا اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید. امروزه تعداد کسانی که برای خرید و فروش بیت کوین قدم به بازارهای معاملاتی می‌ گذارند، همواره در حال افزایش است.

سرمایه‌گذاران استراتژی های متفاوتی را برای معاملات خود در نظر می‌ گیرند. اخبار و اتفاقاتی که در گوشه و کنار جامعه ارز دیجیتال و همینطور اقتصاد جهانی می ‌افتد نیز در ایجاد انگیزه برای سرمایه‌ گذاران بی‌تقصیر نیست.

تمامی این عوامل در کنار بسیاری از عوامل دیگر که تا به حال به آنها نیندیشیده ‌اید، اطلاعات ارزشمندی را در بازار ایجاد می ‌کند. اما اگر زبان این اطلاعات را متوجه نشوید، هیچ سودی از آنها نمی ‌توانید ببرید.

بازار رمزراز درست مانند بازار سهام سیگنال هایی را در خود جای داده است که خبر از رویدادهای مهمی می ‌دهد. این سیگنال ها حاوی اطلاعاتی است که به‌شدت روی سرمایه‌گذاری شما تأثیرگذار خواهد بود. با مطالعه این سیگنال در‌می ‌یابید که چه زمانی برای خرید مناسب است یا چه زمانی باید برای فروش بیت کوین های خود وارد عمل شوید.

سیگنال خرید چیست؟

سیگنال خرید ارز دیجیتال با توجه به نوع تحلیل که برای بررسی بازار به کار برده می ‌شود، نتایج متفاوتی را در پی خواهد داشت. ممکن است از تحلیل بنیادی یا تکنیکال برای ایجاد سیگنال استفاده کرده باشید یا هر دو تحلیل را به کار گرفته باشید.

در هر صورت باید بدانید که برای ایجاد سیگنال از کدام تحلیل استفاده کنید. بازار رمزارز برخلاف بازار سهام از قدمت زیادی برخوردار نیست. همین امر سبب می ‌شود که بسیاری از سرمایه‌گذاران استفاده از تاریخچه بازار را برای ایجاد سیگنال کنار بگذارند.

امید فدوی از حرفه‌ای های دنیای معاملات رمزارز در ایران است. تجربه به او نشان داد که سرمایه گذاران روش های متفاوتی را برای تولید سیگنال به کار می گیرند. همین امر سبب شده است که سیگنال های متعددی نیز در بازار ایجاد شود.

برخی از افراد از ربات ها برای این کار استفاده می‌ کنند. در این حالت اطلاعاتی در قالب الگوهای نموداری در اختیار ربات ها گذاشته می ‌شود، آنها با استفاده از تنظیماتی که از سوی کاربر ایجاد شده است، سیگنال هایی را تولید می ‌کنند.

با وجود تمام روش های ایجاد شده در سیگنال‌سازی، هنوز تحلیل های تکنیکال گوی سبقت را از دیگر روش ها ربوده است. این تحلیل با استفاده از میانگین متحرک قیمت ها، روند حرکت بازار، دنباله فیبوناچی و موج های الیوت سیگنال های بی‌نظیری را در اختیار سرمایه‌گذار می‌ گذارد.

سیگنال های خرید در چه مواردی به کار برده ‌می ‌شوند؟

با استفاده از سیگنال های خرید قادر خواهید بود بهترین زمان را برای ورود به بازار انتخاب کنید. فرقی نمی ‌کند کدام رمزارز را برای سرمایه گذاری برگزیده باشید. مهم ‌ترین مسئله این است که چه اطلاعاتی در اختیار دارید.

با استفاده از سیگنال های خرید رمزارز زمان مناسبی را برای خرید و کسب سود، فروش یا کاهش ضرر و استقامت یا ادامه روند فعلی در نظر بگیرید.

همه چیز در گرو تغییراتی است که از طریق سیگنال ها به شما اطلاع داده می‌شود. سیگنال ها شما را از وضعیت فعلی بازار آگاه می‌ کنند. به این ترتیب قادر خواهید بود با آگاهی درخصوص انجام معاملات تصمیم‌گیری کنید.

بازار معامله کوینکس را بشناسید

اکنون دیگر به‌خوبی می‌دانید که بدون سیگنال خرید و فروش، حضور شما قماری است بر سر دارایی هایی که در اختیار دارید.

پس از یادگیری قواعد بازی باید وارد میدان شوید. میدان بازی بازار معاملات کوینکس است. این پلتفرم جهانی از دسامبر سال ۲۰۱۷ فعالیت خود را آغاز کرده است. این پلتفرم فضایی ایمن را برای انجام معاملات ایجاد کرده که از ثبات بسیار زیادی برخوردار است. همچنین از زبان های متعددی پشتیبانی‌می‌کند. مهم‌تر اینکه خدمات خود را در اختیار ۱۰۰ کشور قرار می‌ دهد.

برای حضور در این بازار اقدامات زیر را انجام دهید:

  1. حساب کاربری ایجاد کنید

برای ثبت نام کد تأییدی برای ایمیل شما ارسال می ‌شود. کدی را که برای ایمیل ارسال شده است، وارد کرده و ثبت نام خود را تأیید کنید.

  1. هویت خود را تأیید کنید

تأیید حساب کاربری را فراموش نکنید. برای این کار وارد بخش My Info شوید و روی گزینه Verify کلیک کنید.

  1. حساب خود را شارژ کنید

در این مرحله باید موجودی حساب خود را شارژ کنید. برای این کار وارد والت شوید.

  1. معامله را آغاز کنید

اکنون با موجودی حساب کاربری و با استفاده از سیگنال های موجود وارد معامله شوید.

چرا بازار کوینکس؟

دانش و تجربه حرفه‌ای های دنیای رمزارز در بازار کوینکس گرد هم آمده است. به دلیل استفاده از پروتکل های ایمنی مستحکم احتمال حمله های سایبری در این بازار به حداقل رسیده است. از این گذشته مشکل مقیاس‌پذیری که همواره در شبکه های بلاک چین و رمزارز مطرح است، در این بازار مشاهده نمی ‌شود. منظور از مقیاس‌پذیری توانایی سیستم برای رفع نیاز های کاربران است.

درکوینکس هزاران درخواست در یک زمان ثبت شده و پردازش می‌شوند و خبری از انتظارهای طولانی نیست. البته باید بدانید که برخی از مواقع تأخیرهای به‌ وجود ‌آمده در انجام تراکنش نه به دلیل گنجایش پایین بازار؛ بلکه به دلیل ناتوانی شبکه در استخراج سریع بلاک و تعداد محدود سیگنال هایی است که در هر ثانیه تأیید می ‌شوند.

خدمات مشتریان

این بازار حمایت از مشتریان را در درجه اول اهمیت قرار داده و همین امر سبب شده است که هر روز کاربران بیشتری این بازار را برای انجام معاملات خود انتخاب کنند. کسانی که از خدمات این بازار استفاده می‌کنند، از پشتیبانی ۲۴ ساعته و در تمام روزهای هفته برخوردار هستند.

خدمات متنوع

این نکته را به یاد داشته باشید آنچه یک بازار را به بازاری برتر تبدیل می‌کند، تنها امکان خرید و فروش ارز دیجیتال نیست. چنین بازاری باید امکانات متعددی از این دست را نیز در اختیار کاربران امروزی ارز دیجیتال قرار دهد:

  • بازار معاملاتی

پلتفرم خرید و فروش از تمامی قراردادهای موجود پشتیبانی می ‌کند.

  • استخر

پلتفرم کوینکس در کنار بازار فروش امکان استخراج ارز دیجیتال در قالب استخر را نیز مهیا کرده است. بیش از ۱۳۰ کشور امکان استفاده از استخر استخراج را دارند. در این حالت استخراج دسته جمعی نیز میسر می ‌شود.

  • بلاک چین عمومی

بلاک چین در پلتفرمی بدون مرکزیت به عملکرد خود ادامه می‌دهد. بلاک چین عمومی برای هماهنگ ‌سازی سفارش ها طراحی شده است و پیشنهاد های خرید و فروش را با یکدیگر سازگار می‌ کند.

  • والت

این بازار در کنار ارائه خدمات متنوع خود والتی را نیز در اختیار کاربران می‌گذارد که توانایی ذخیره سازی ارز های دیجیتال متنوعی را دارد. این والت ها از کلید های شخصی سرمایه گذار محافظت می‌ کند و تا حدی از نگرانی های فرد می ‌کاهد. کاربر می تواند تمام ارز های دیجیتال خود را در یک والت واحد نگهداری کند و نیازی به استفاده از چندین والت نخواهد داشت.

کلام آخر

خرید و فروش ارز دیجیتال بدون آموزش نتایج چندان مطلوبی نیز در پی ندارد. برای موفقیت در زمینه معاملات رمزارزی باید آموزش ببینید. اگر از آگاهی کامل در این زمینه برخوردار نباشید، قادر نخواهید بود دارایی های دیجیتال خود را در زمان مناسب و به قیمت مناسب بفروشید یا دارایی های جدید را به والت خود بیفزایید.

آموزش مهم ‌ترین نکته ‌ای است که باید پیش از سرمایه‌گذاری در نظر بگیرید. فرقی نمی ‌کند برای خرید و فروش خانه و خودرو وارد عمل شده ‌اید یا می ‌خواهید ارز دیجیتال و سهام خریداری کنید، آنچه حائز اهمیت است این است که باید خود را برای حضور در بازار معاملات آماده کنید.

آموزش ببینید و متفاوت از دیگران عمل کنید. آموزش شما را به فردی توانمند تبدیل می‌ کند که هرگز بدون برنامه و استراتژی وارد هیچ معامله‌ای نخواهید شد.

اگر تصمیم خود را برای ورود به بازار ارز دیجیتال گرفته اید، زمان آن رسیده است که از آموزش های امید فدوی استفاده کنید و دارایی خود را چند برابر کنید.



منابع

  • https://dowmarkets.com/education/cryptocurrency/bitcoin-trading-signals/

  • https://howto.coincheckup.com/how-to-buy-bitcoin-on-coinex/

  • https://www.coinex.com/aboutus?lang=en_US

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. فرآیند بازگشت مالکیت زمین به حوزه علمیه امام خمینی در حال انجام است

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. فرامرز اصلانی درگذشت

  11. علی‌ ضیاء و افتادن در باتلاقِ ابتذال!

  12. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  13. انتقام از پوتین؟

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. سلبریتی‌ها چگونه با اعصاب مردم بازی می‌کنند؟

  17. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  18. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  19. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  23. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  24. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  25. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

پربحث‌های هفته

  1. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  2. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  3. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  4. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  5. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

  6. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  7. خاندوزی: با طیفی مواجه هستیم که تمایلی برای مشارکت در اداره کشور ندارند

  8. افزایش ۳۵ درصدی دستمزد، حاصل ایستادگی گروه کارگری بود  

  9. رشد ۲ رقمی تولید خودرو در ایران/ جهش تولید خودروهای تجاری

  10. حقوق بگیران در سال ۱۴۰۳ چقدر باید مالیات بدهند؟

  11.  تورم سالانه اسفند ۱۴۰۲ اعلام شد 

  12. وزیر جهاد کشاورزی: با ممنوعیت‌های صادراتی غیرمنتظره و افزایش لحظه‌ای تعرفه ها مقابله می کنیم

  13. چرا گوشت قرمز گران شد؟

  14. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  15. ۷۷همت دارایی‌ مازاد بانک‌ها در دولت سیزدهم فروخته شد

  16. لااقل به پژوهش‌های مرکز خود رجوع کنید!

  17. مبلغ ارز مسافراتی به ۵۰۰ یورو برگشت

  18. این چک‌های صیادی را قبول نکنید!  

  19. جدول کامل حقوق و مزایای کارگران در سال ۱۴۰۳/ اعلام جزییات

  20. بذرپاش: امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم

  21. زمان آغاز مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک

آخرین عناوین