لوکس ویلا، بهترین راه اجاره ویلا در کیش

گزارش بازرگانی،   3990707031

جزیره درحال گشت و گذار و ثبت بهترین خاطرات خود هستند چراکه فصل تابستان، مدارس و دانشگاه ها تعطیل شده و عده ای در این فصل به کیش سفر می کنند و برخی هم به دلیل هوای خنک تر، فصل پاییز و زمستان را ترجیح می دهند اما با ما همراه باشید تا کیش را بیشتر بشناسیم.

راه های دسترسی به کیش

همواره درصد قابل توجهی از گردشگران، با هواپیما به کیش سفر می کنند چراکه هم وقت بسیار کمتری را در مسیر هستند و هم آسایش بیشتری هم دارند. عده با قطار به استان بندرعباس سفر کرده و سپس با استفاده از کشتی راهی کیش می شوند و برخی هم با خودروی شخصی سفر می کنند تا در شهر بندرعباس، خودرو را توسط کشتی های باربری به کیش رسانده و دیگر نیازی به کرایه تاکسی برای دسترسی به جاهای مختلف کیش نداشته باشند.

جاذبه های دیدنی کیش

کیش مملو از جاهای دیدنی و تاریخی جذاب است که ماه ها زمان نیاز است تا از تمام جاهای دیدنی جزیره بازدید کرد. معروف ترین جاذبه تاریخی کیش که به نماد جزیره نیز معروف شده، کشتی یونانی است که دهه ها قبل در گل نشست و کسی نتوانست آن را خارج کند هرچند امروزه بخش هایی از کشتی نابود شده و به دلیل هزینه های بالای بازسازی، شهرداری کیش به دلیل اقتصادی نبودن این کار از بازسازی کشتی یونانی پرهیز کرده است پس چه خوب تا قبل از نابودی کامل کشتی یونانی، غروب زیبای آفتاب را در کنار کشتی مشاهده کرد.

از دیگر جاذبه های گردشگری کیش می توان به شهر زیر زمینی کاریز اشاره کرد که به قدری بزرگ است مردم توانسته اند در این شهر زیرزمینی هم رستوران های سنتی احداث کرده و هم بازارچه های سنتی هرچند مهم ترین دلیل بازدید مردم از این شهر، هوای به مراتب خنکش است چراکه در گذشته از شهر زیرزمینی کاریز برای نگهداری آب شیرین استفاده میشده و جهت تبخیر نشدن آب، فضای شهر را همواره خنک نگه میداشتند.

پیشنهاد می کنیم در سفر به کیش نگاهی به خانه مردم شناسی بومیان کیش، شهر حریره و خانه اعیانی نشین جزیره نیز بیاندازید که تاریخ، فرهنگ و آداب و رسوم مردم کیش را نشان می دهند.

تفریحات کیش

اما می رسیم به جذاب ترین و مهم ترین قسمت سفر به کیش. همواره عده زیادی از مردم سفر به کیش را فقط گشت و گذار در میان مراکز خرید می دانند چراکه مراکز خرید بسیاری در این جزیره وجود داشته و کالاهایی که در این مراکز خرید ارائه می شوند قیمت های بسیار مناسبی دارند. اما در کنار مراکز خرید، تفریحات بی نظیری در کیش هستند که بازدید از آن ها، خالی از لطف نیست.

یکی از معروف ترین تفریحات کیش، پارک دلفین ها است. گردشگران در پارک دلفین ها می توانند به تماشای نمایش ها و حرکات جذاب دلفین ها پرداخته و در آخر نمایش نیز در کنار دلفین ها با خود عکس یادگاری بگیرند.

اگر هم علاقه ای به دلفین ها ندارید، نگران نباشید چراکه اسکله تفریحی کیش بهترین جای دیدنی در شب های جزیره است چراکه عده زیادی شب ها به اسکله تفریحی مراجعه می کنند و همواره مسابقات و جشن های زیادی در اسکله برگزار می شود. همچنین برای هیجان بیشتر در کیش می توانید به سراغ مجموعه تفریحی بولینگ مریم بروید که هم شهربازی برای کودکان و نوجوانان داشته و هم سالن های بولینگ و در طبقات بالای مجموعه نیز می توانید از سالن های ماساژ و میزهای بیلیارد بهرمند شوید.

محبوب ترین تفریح در کیش، تفریحات آبی است و کمتر کسی مشاهده می شود به کیش سفر کرده و نگاهی به تفریحات آبی جزیره نیاندازد. تفریحات آبی جزء گرانترین فعالیت های در این جزیره به حساب آمده و مردم می توانند با پرداخت هزینه های بالا، تجربه سوار بر جت اسکی، قایق سواری، پاراگلایدینگ، غواصی و غیره را داشته باشند.

 

همه چیز درباره اجاره ویلا در کیش

در کیش هتل های بسیاری وجود دارد که هرکدام امکانات و خدمات جذابی را برای مشتریانشان ارائه می دهند. از هتل هایی با معماری های لوکس و امکانات بی نظیر تا هتل هایی با ارائه کلبه بر روی آب اما هزینه های بسیار گزافی را از مردم دریافت می کنند و در این شرایط کرونایی، به دلیل ازدحام مردم در هتل ها، کمتر کسی به سراغ رزرو هتل می رود. اجاره ویلا در کیش هم بسیار مورد استقبال مسافرین عزیز قرار دارد.

اگر شما هم قصد سفر به کیش را دارید می توانید به لوکس ویلا اعتماد کنید. در لوکس ویلا سوئیت ها ویلاهای معمولی و استخردار، آپارتمان و پنت هاوس های مختلفی در جاهای معروف کیش مانند شهرک صدف و شهرک میرمهنا اجاره داده می شود که علاوه بر قیمت مناسب تر نسبت به هتل ها، آسایش و امنیت بیشتری هم دارند و از طرفی هم در شرایط پرسه زدن ویروس کرونا در کیش، لوکس ویلا همواره ویلاهای خود را پیش از تحویل به مسافر، به مواد مخصوص کاملاً ضدعفونی می کند تا مشتریانش به خیال راحت و رضایتمندی کامل، وارد ویلا شده و بهترین اقامت خود را در جزیره ثبت کنند. در کل شما میتوانید شاهد پنت هاوس های لوکس تا رنت خودروهای میلیاردی در کیش باشید.همچنین اگر طرفدار ویلا و هتل نیستید میتوانید اجاره آپارتمان در کیش را برای سفر خود انتخاب کنید و با هزینه ای کم تر از سفر خود لذت ببرید.

همچنین لوکس ویلا در کنار اجاره ویلا در کیش، خدمات اجاره خودرو نیز ارائه می دهد چراکه به دلیل حضور خودروهای اسپرت در این منطقه، افراد بسیاری بخصوص جوانان به سراغ اجاره خودرو در کیش می روند که لوکس ویلا، تنها برای مشتریانش شرایط ویژه جهت اجاره خودرو در کیش درنظر گرفته است هرچند در نظر داشته باشید پیش از رانندگی در کیش، نسبت به قوانین سختگیرانه رانندگی و همچنین فرهنگ کیشوندان اطلاعات کامل داشته باشید تا حادثه ها و مشکلات پیرامونش اتفاق نیوفتد. لازم به ذکر است مهم ترین نکته برای رانندگی در کیش، جریمه است که می بایست در صورت جریمه شدن چه با خودروی شخصی و چه با خودروی اجاره ای، پیش از خروج نسبت به پرداخت جریمه اقدام کنید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. فرآیند بازگشت مالکیت زمین به حوزه علمیه امام خمینی در حال انجام است

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. فرامرز اصلانی درگذشت

  11. علی‌ ضیاء و افتادن در باتلاقِ ابتذال!

  12. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  13. انتقام از پوتین؟

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. سلبریتی‌ها چگونه با اعصاب مردم بازی می‌کنند؟

  17. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  18. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  19. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  23. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  24. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  25. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

پربحث‌های هفته

  1. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  2. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  3. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  4. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  5. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

  6. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  7. خاندوزی: با طیفی مواجه هستیم که تمایلی برای مشارکت در اداره کشور ندارند

  8. افزایش ۳۵ درصدی دستمزد، حاصل ایستادگی گروه کارگری بود  

  9. رشد ۲ رقمی تولید خودرو در ایران/ جهش تولید خودروهای تجاری

  10. حقوق بگیران در سال ۱۴۰۳ چقدر باید مالیات بدهند؟

  11.  تورم سالانه اسفند ۱۴۰۲ اعلام شد 

  12. وزیر جهاد کشاورزی: با ممنوعیت‌های صادراتی غیرمنتظره و افزایش لحظه‌ای تعرفه ها مقابله می کنیم

  13. چرا گوشت قرمز گران شد؟

  14. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  15. ۷۷همت دارایی‌ مازاد بانک‌ها در دولت سیزدهم فروخته شد

  16. لااقل به پژوهش‌های مرکز خود رجوع کنید!

  17. مبلغ ارز مسافراتی به ۵۰۰ یورو برگشت

  18. این چک‌های صیادی را قبول نکنید!  

  19. جدول کامل حقوق و مزایای کارگران در سال ۱۴۰۳/ اعلام جزییات

  20. بذرپاش: امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم

  21. زمان آغاز مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک

آخرین عناوین