نرم افزار دندانپزشکی؛ راز آسایش و لبخند دندانپزشکان  

گزارش بازرگانی،   3990616101

امروزه کامپیوتر وارد همه ی حیطه های کاری شده و دگرگونی های ایجاد کرده است؛ هدف از این حضور در وهله ی اول افزایش استفاده ی مفید از زمان است. چرا وقتی می شود با یک اسکن از کارت ملی شما برایتان پرونده ساخت شما را برای گرفتن کپی به بیرون از ساختمان بفرستند و وقت گرانبهای شما را تلف کنند. وقتی می شود اطلاعات در یک هارد دیسک ذخیره شود چرا باید فضایی به وسعت صد متر مربع به اتاق بایگانی اختصاص یابد؛ به مرور درک مردم از مشکلات و شناخت آن ها از فناوری بالاتر رفته و این باعث می شود تا برنامه نویس ها و مهندسان کامپیوتر و الکترونیک با اعتماد به نفس بیشتری در راستای کشف راه حل های عملی برای معضلات روزانه ی تمام اقشار جامعه قدم بردارند. اولین نرم افزار دندانپزشکی اینگونه ساخته شد؛ در شرایطی که اکثر فضاهای کاری تنها تحت قوانین و پروتکل های بهداشتی قادر به ادامه فعالیت هستند، دندانپزشکی به عنوان یک فضای پزشکی که خدمات بهداشتی ارائه می کند، باید الگوی سایر کسب و کارها باشد؛ حتی در شرایط سبز و عادی، فقط شلوغی بیش از حد در محیط دندانپزشکی می تواند سبب بیماری افراد شود. این دلایل در کنار درخواست مدیران و دندانپزشک ها از طراحان نرم افزار باعث شد که با طراحی یک برنامه دندانپزشکی جامع، تمام فعالیت های روزانه ی مطب، کلینیک یا حتی دانشگاه در این زمینه، در مسیر اتوماسیون قرار گیرند و نظم ترتیب خاصی پیدا کنند

مدیریت مطب با نرم افزار مطب دندانپزشکی 

مقیاس کوچک و متوسط همیشه برای نرم افزارهای پیشرو مناسب تر است. نسخه مطب نرم افزار دندانپزشکی لبخند سعی کرد تا تمام نیازهای یک مطب دندانپزشکی را به طور کامل پوشش دهد که در ادامه هر کدام را توضیح خواهیم داد.

بیماران و اطلاعات پایه

اولین فعالیتی که در چرخه ی کار یک مطب دندانپزشکی انجام می شود، پذیرش بیمار و تشکیل پرونده است؛ نرم افزار مطب دندانپزشکی لبخند با تشکیل پرونده الکترونیکی و ذخیره عکس های رادیولوژی امکان درج نتایج معاینه ها، آزمایش ها و فعالیت دندانپزشک مطب در پرونده بیمار را ایجاد کرده و در عین حال می توان با گرفتن امضای الکترونیک از مراجعه کننده صحت اطلاعات را تایید کرد. جستجو، مشاهده و مدیریت پرونده ها، تعیین وقت ملاقات و حتی ارائه گزارش از بیماران بدقول برای ویزیت بیماران سرپایی در زمان ملاقات آن ها، از امکانات این نرم افزار مطب دندانپزشکی هستند.

حسابداری

نرم افزار دندانپزشکی لبخند با یکپارچه کردن محیط و فعالیت های حسابداری درون نرم افزار مطب دندانپزشکی، مشاهده و کنترل فرآیندهای مالی را برای مدیریت مطب ساده کرده است. ثبت هزینه ها، ثبت چک های دریافتی با تاریخ موعود، مشاهده صورت حساب بیمار، لیست بدهکاری و بستانکاری و تمام توقعات حسابداری مطب شما در این برنامه دندانپزشکی جای داده شده است. نرم افزار مطب دندانپزشکی، یک برنامه حسابداری کامل تحت مدیریت سیستم کلی به شما خواهد داد.

بیمه

این که هر بیماری که وارد مطب دندانپزشکی می شود، بخواهد از یک بیمه با یک سطح پوشش متفاوت استفاده کند، دیگر چالش شما و حسابداری نخواهد بود. کنترل بیمه ها، اعمال تعرفه هر بیمه روی خدمات دندانپزشکی به صورت اتوماتیک و امکان تعیین حداکثر پوشش بیمه برای افراد، از ویژگی های ماژول بیمه این نرم افزار دندانپزشکی است.

انبارداری

شرکت های فروشنده ای که اجناس مورد نیاز از سوی آن ها تامین می شود، قابل تعریف خواهند بود. ورود، تحویل و خروج اجناس از انبار در برنامه ثبت می شود. کلیه پرداختی ها به طرف قرارداد جدول بندی شده و نمودار آن ها حتی اجناس مرجوعی موجود خواهد بود. نرم افزار مطب دندانپزشکی انبار را هم تحت کنترل خواهد داشت.

لابراتوار

 اگر لابراتوار مطب شما فعال است، یک بخش برای آن پیش بینی شده و می توانید دسترسی مدیریت لابراتوار را به شخص مورد نظرتان اختصاص دهید. هزینه های لابراتوار به سادگی ثبت می شوند، این که بیمار چه سفارشی داشته و کار در چه مرحله ای است، به صورت واضحی نمایش داده می شود تا لابراتوار را کاملا به این نرم افزار دندانپزشکی بسپارید.

سیستم ارسال پیامک

استفاده اصلی پیامک در یک نرم افزار مطب دندانپزشکی، احتمالا ارسال پیامک یادآوری وقت ملاقات باشد. در ماژول ارسال پیامک این نرم افزار دندانپزشکی شرایطی پیش بینی شده تا بتوانید انواع پیامک های سفارشی مثل پیامک موعد چک، پیامک پرداخت بیمار، پیامک خلاصه درآمد دندانپزشک و حتی پیامک تبریک تولد را با زمانبندی ارسال دلخواه درون نرم افزار مطب دندانپزشکی خود داشته باشید.

اتصال به پرینتر حرارتی و دستگاه pos

وقتی می توان یک پیامک رسید پرداخت برای مراجعین ارسال کرد، قطعا اتصال به دستگاه های پرداخت آنلاین هم انجام شده است. همچنین نیاز به پرینت بعضی مدارک اساسی است و نمی توان به خاطر پروتکل های بهداشتی هم از آن چشم پوشی کرد. قرار نیست فعالیت یک برنامه دندانپزشکی محدود به وضعیت سبز یا قرمز بهداشتی باشد. نرم افزار کلینیک دندانپزشکی هم مثل نرم افزار مطب دندانپزشکی تمام ویژگی های بالا را دارد.

نرم افزار مدیریت کلینیک دندانپزشکی 

نسخه کلینیک به نوعی مقیاس بزرگتر نسخه مطب نرم افزار دندانپزشکی لبخند است. طبیعتا سطح دسترسی و گزارشات بخش مدیریت در این نسخه بیشتر خواهد بود، چرا که نیاز گسترده تری وجود دارد. مدیر سیستم می تواند تعداد نامحدودی کاربر با سطح دسترسی های متفاوت ایجاد کند، رمز عبور آن ها را تغییر دهد و گزارش، نمودار و نسخه پشتیبان از سیستم داشته باشدثبت اثر انگشت بیماران و استفاده از آن به عنوان ابزار احراز هویت بیمار ویژگی دیگر نرم افزار کلینیک دندانپزشکی است. امکان صدور کارت های هوشمند برای بیماران مرکز قابلیت دیگری است که در نرم افزار مطب دندانپزشکی لبخند هم وجود داشت. شما می توانید برای تسهیل در دسترسی بیماران کارت هوشمند داشته باشید، یا بارکد کالا ها را با استفاده از دستگاه بارکد خوان خوانده و درون نرم افزار کلینیک دندانپزشکی ثبت کنید. قابلیت درج پزشکان کلینیک، برنامه ی کاری آنها و حتی اعمال مالیات بر درآمد دندانپزشکان کلینیک در نرم افزار کلینیک دندانپزشکی لبخند پیش بینی شده است.

نسخه دانشگاه نرم افزار دندانپزشکی

برنامه دندانپزشکی باید به انترن های کنجکاو و پرانرژی هم سهمی اختصاص می داد؛ در نسخه دانشگاه نرم افزار دندانپزشکی امکان اضافه کردن نام دانشجو و استاد ناظر به پرونده ی بیمار وجود دارد تا بدین طریق پیشرفت دانشجویان را تحت نظر داشته باشید. شیفت بندی شاید تفاوت اصلی این نسخه با نرم افزار کلینیک دندانپزشکی باشد؛ طبعا شیفت صبح مربوط به دانشجویان و اساتید و شیفت شب مربوط به مراکز درمانی دانشگاه و پرسنل آن است که برنامه لبخند می تواند آن ها را کاملا متمایز کند.

کدام نرم افزار ماندگار می شود؟

مهم ترین شاخصه ی یک محصول نرم افزاری بدون شک بروزرسانی آن است. با تهیه نرم افزار کلینیک دندانپزشکی لبخند شما یک تیم پشتیبانی انتقاد پذیر را کنار خود خواهید داشت که برای نیازهای آینده شما هم ارزش قائل بوده و درخواست های شخصی سازی نرم افزار شما را سریعا انجام خواهند داد. پس اگر با گذشت زمان نیاز به قابلیتی جدید در نرم افزار کلینیک دندانپزشکی خود حس کردید، به سرعت آن را به کارشناسان لبخند اطلاع دهید. شلوغی بیش از حد کلینیک و مطب شما می تواند دلیل لبخند روی لب هایتان باشد، اگر با یک نرم افزار دندانپزشکی سر و سامانی اساسی به آن بدهید

تماس با مجموعه نرم افزار لبخند:

آدرس وبسایت: https://labkhandsoft.com/

آدرس: تهران، میدان جمهوری، جنب بانک ملی، کوچه وثوق، پلاک 22

شماره تماس: 02162999023

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  13. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  14. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  15. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  17. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  18. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  19. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  20. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  21. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  22. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  23. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  24. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  25. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

آخرین عناوین