افزایش ۱۰ تا ۲۵ میلیون تومانی قیمت خودرو طی ۲ روز

گروه اقتصادی الف،   3990616076 ۱۰۵ نظر، ۰ در صف انتشار و ۵۴ تکراری یا غیرقابل انتشار

بی‌تدبیری مسئولین نظارتی در مدیریت بازار خودرو باعث شد تا روند افزایش قیمت در بازار خودرو به صورت نجومی افزایش و قیمت خودروهای داخلی دو روزه ۱۰ تا ۲۵ میلیون تومان افزایش پیدا کند.

افزایش ۱۰ تا ۲۵ میلیون تومانی قیمت خودرو طی ۲ روز

تسنیم نوشت: بازار خرید و فروش خودرو این روزها با غفلت مسئولین اجرایی و نظارتی نسبت به هفته گذشته با افزایش نجومی قیمت‌ انواع خودورهای داخلی روبرو شده است. قیمت‌ها دربازار به حدی افزایش پیدا کرده است که فروشندگان خودرو دست از معاملات کشیده و هیچ خرید و فروشی انجام نمی‌شود. این درحالیست که بازار آگهی‌های فروش خودرو آن هم براساس این قیمت‌های نجومی هرلحظه در حال افزایش بوده و گویا بازار به صورت سازمان یافته به سمت گرانی پیش می‌رود.

فروشندگان خودرو در همین ارتباط می‌گویند: هفته گذشته روند افزایش قیمت دلار باعث شد تا بازار خودرو نیز متاثر از این موضوع شاهد افزایش قیمت در انواع خودروهای داخلی شود اما این هفته اتفاقی دربازار ارز بوجود نیامده ولی بازار خودرو مدام در حال افزایش غیرمنطقی قیمتهاست.

جالب اینجاست کسی تمایل به فروش خودرو ندارد و فقط با اعلام قیمتهای غیرمنطقی التهابات بازار را بیش از گذشته می‌کند. در این شرایط واحدهای اجرایی و نظارتی و به ویژه وزارت صنعت به عنوان سکان‌دار سامان دهی بازار خودرو سکوت کرده و این مصرف کننده است که بلاتکلیف‌تر از دیروز نمی‌داند در این شرایط چگونه می‌تواند خودروی مورد نیاز خود را خریداری کند.

البته امسال قرار شد در قالب طرح‌های فروش، خودرو در اختیار مصرف‌کنندگان قرار گرفته و آنها تا یک سال امکان فروش آنها را پیدا نکنند ولی جالب اینجاست بازار با حجم زیادی از خودروهای صفر که کسی مایل به فروش آنها نیست روبروست.

به اعتقاد فروشندگان خودرو اگر بخشی از این خودروهای صفر را به حساب تعهدات قبلی شرکت‌های خودروساز به مشتریان بگذاریم حضور مابقی خودروهای صفر در بازار علامت سوال بسیاری دارد.

فروشندگان خودرو می‌گویند: در طول چند ماه اخیر تبلیغات زیادی از سوی واحدهای نظارتی برای مدیریت بازار خودرو اعلام شد و حتی چارچوب‌هایی نیز برای قیمت‌گذاری در بازار تعیین گردید اما متاسفانه نه تنها بازار به سمت آرامش نرفت بلکه التهابات بازار خودرو هر روز بیشتر از گذشته می‌شود.

امروز فروشنده و خریدار خودرو نمی‌داند براساس کدام استدلال باید قیمت‌ها دو روزه 10 تا 25 میلیون تومان افزایش پیدا کند.

در بازار امروز سمند ال ایکس با افزایش 13 میلیون تومانی با قیمت 170 میلیون تومان، سمند سورن با افزایش 11 میلیون تومانی با قیمت 212 میلیون تومان، پژو 405 با افزایش 9 میلیون تومانی با قیمت 166 میلیون تومان، پژو پارس تویو5 با افزایش 10 میلیون تومانی با قیمت 230 میلیون تومان، پژو 206 تیپ 2 با افزایش 8 میلیون تومانی با قیمت 182 میلیون تومان، پژو 205 تیپ5 با افزایش 13 میلیون تومانی با قیمت 220 میلیون تومان، پژو 206 v8 با افزایش 15 میلیون تومانی با قیمت 215 میلیون تومان، رانا با افزایش 9 میلیون تومانی با قیمت 183 میلیون تومان و هایماs7 با افزایش 20 میلیون تومانی با قیمت 632 میلیون تومان در بازار به ثبت رسیده است.

همچنین پژو 207‌i دستی با افزایش 16 میلیون تومانی با قیمت 256 میلیون تومان، پژو 207i اتوماتیک با افزایش 38 میلیون تومانی با قیمت 375 میلیون تومان، دنا با افزایش 9 میلیون تومانی با قیمت 247 میلیون تومان، دنا پلاس با افزایش 13 میلیون تومانی با قیمت 284 میلیون تومان، پراید 111 با افزایش 4 میلیون تومانی با قیمت 104 میلیون تومان، پراید 131 با افزایش 9 میلیون تومانی با قیمت 95 میلیون تومان، پراید 132 با افزایش 8 میلیون تومانی با قیمت 96 میلیون تومان، تیبا2 با افزایش 11 میلیون تومانی با قیمت 124 میلیون تومان، تیبا صندوقدار با افزایش 12 میلیون تومانی با قیمت 113 میلیون تومان، ساینا با افزایش 11میلیون تومانی با قیمت 125 میلیون تومان به فروش می رسد.

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۵۸۶۳۳۲۱۱:۴۷:۰۵ ۱۳۹۹/۶/۱۶
خب بی تدبیری مسئولین از هر دسته شون اظهر من الشمسه. چی کار کنیم؟
ناشناس۱۵۸۶۷۱۴۱۵:۰۲:۳۸ ۱۳۹۹/۶/۱۶
بورس صعودی شد اما ماشین و دلار هم صعودی شد
ناشناس۱۵۸۶۹۱۰۱۶:۴۹:۱۳ ۱۳۹۹/۶/۱۶
هیچ فقط سوت بزن
ناشناس۱۵۸۷۳۵۵۰۰:۲۰:۱۱ ۱۳۹۹/۶/۱۷
قبل رفتن ایران به لیست سیاه fatf در بهمن ماه دلار 14 تومان و الان پس از رفتن به لیست سیاه که دیگه هیچ کشوری حتی چین و روسیه هم با ما کار نمیکنه و در آمدی نداریم دلار 24 تومن ، دولت هم مجبوره از جیب ملت با اینطور کارها برداره. یه روز ماشین ، یه روز بورس ، یه روز مسکن ، ..
ناشناس۱۵۸۸۳۹۹۱۸:۲۵:۱۶ ۱۳۹۹/۶/۱۷
خدا همه ی مسئولین بی تدبیر و بی لیاقت رو لعنت کنه که مملکت رو به فلاکت کشوندن .قشر فقیر هر روز داره فقیر تر میشه..
ناشناس۱۵۸۶۳۵۸۱۱:۵۵:۲۵ ۱۳۹۹/۶/۱۶
آقایان مملکت را به کدام سو میبرند؟
ناشناس۱۵۸۶۵۲۴۱۳:۲۱:۴۱ ۱۳۹۹/۶/۱۶
به سوی سال 1400! یه مثلی بود میگفتند ابر پایینو نگاه میکنه، اگر جنگل باشه میباره! خدا هم شاید نگاه کنه و ببینه رییس و مرئوس کیا هستند، خیرو نفرسته. تا ته خط ایشون هیچ رهایی نیست. کلا نحس شده. پراید 50 تومنی شد همه شاخ درآوردن، الان شده100؟ دولت فلزات و فولاد و پتروشیمی رو با مردمش با دلار حساب میکنه، ولی حقوق کارگر و کارمند بدبخت، ریالی با احتساب 1 ریال آخرش هم پرداخت میکنه! حقوق میده 36857894 ریال! شاید به 1000 ريال گرد کرد و کمکی هم کرد. بلدم بلدم بلدم این بود! هنوز یه سری خواب داریم میگن اگر اینها نبودن وضع بدتر بود! نه عزیزم! برای خالی.. وعده بده که انجام هم نمیده، خدا خیر نمیده. منم،منم همینه.
ناشناس۱۵۸۶۳۸۹۱۲:۱۰:۴۹ ۱۳۹۹/۶/۱۶
پراید باید یه میلیارد بشه تا ورود خودروی دست دوم را آزاد کنید؟؟ مگر ما چقدر از کشورهای اروپای شرقی با عقل تر هستیم که آنها هر روز هزاران خودرو از آلمان و دیگر کشورها خودروهای دست دوم وارد می‌کنند
ناشناس۱۵۸۷۰۵۵۱۸:۵۱:۴۴ ۱۳۹۹/۶/۱۶
اگر ازاد کنن پس کی خودرو ۲ زاریشون را بخره
ناشناس۱۵۸۷۳۱۴۲۳:۲۷:۲۵ ۱۳۹۹/۶/۱۶
مگه کشور دلار داره خودرو وارد بشه ؟. شما مثل اینکه خبر نداری فروش نفت و صادرات نزدیک صفره !
ناشناس۱۵۸۶۳۹۳۱۲:۱۲:۵۴ ۱۳۹۹/۶/۱۶
لطفاً مقامات عالیرتبه کشور خداوکیلی کلاه خودشان را قاضی کنند تا ببینند آیا هیچ کشوری اینچنین به مردم خودش ظلم می‌کند یا نه تمام مقامات ریز و درشت کشور باتفاق ،خیل عظیم مردم را دعوت و تشویق به حضور در بورس کردند و آنرا مطمئنترین روش سرمایه گذاری اعلام نمودند و از طرف دیگر بارها در مورد حبابی بودن قیمت ارز و طلا و خودرو و خانه هشدار دادند اکنون نتایج گوش فرا دادن به توصیه های این ،،اگر نگوییم خائنان به سرمایه های ملت ،،نابخردان در مصدر کار بر ما را به عینه ببینید ,پنجاه درصد سرمایه های مردم در بورس نابود شده و خودتان شاهد رشدهای افسانه ای ارز و طلا و خودرو و خانه هستید به قول شاعر : خانگی باشد اگر دزد به صد تدبیر نتوان کرد از آن خانه نگهبانی
ناشناس۱۵۸۶۴۰۴۱۲:۱۷:۳۵ ۱۳۹۹/۶/۱۶
بدون تعارف هرکس بااین قیمت خودروی داخل را بخرد باید به عقلش شک کرد
امیر حسین سلطان/تهران۱۵۸۶۵۹۷۱۳:۵۹:۰۹ ۱۳۹۹/۶/۱۶
و صدالبته بدون تعارف هرکس با این قیمت خودروی داخل را هم بفروشد بیشتر باید به عقلش شک کرد! شما کجای کارید؟! در این بازار فروشنده بازنده است! خودرو داخل و خارج ندارد! و مدتهاست کالای سرمایه ای محسوب می شود. و در واقع این بی ارزش شدن پول ملی است که همچنان افزایش قیمت خودرو را رقم زده است و می زند و خواهد زد! و تا مادامی که فکری برای ریال ایران نشود همین است و جز این هم نیست! لطفا تعارفات کنار را بگذاریم و واقع بینانه ببینیم.
رسول۱۵۸۶۶۵۱۱۴:۲۸:۰۷ ۱۳۹۹/۶/۱۶
مگه ماشین خارجی آرزومه
ناشناس۱۵۸۶۶۹۳۱۴:۵۶:۳۲ ۱۳۹۹/۶/۱۶
همون عقلی که آپارتمان رو چند برابر قیمت واقعی با چند میلیارد میخره
ناشناس۱۵۸۶۹۹۳۱۸:۰۲:۲۸ ۱۳۹۹/۶/۱۶
آپارتمان خریدن برای سرپناه خانواده هست وخانه داشتن آرامش روحی برای خانواده ایجاد میکند ولی نداشتن خودرو انهم خودروی بی کیفیت ایرانی صددرصد از واجبات نیست
ناشناس۱۵۸۶۹۷۱۱۷:۳۸:۰۰ ۱۳۹۹/۶/۱۶
تورم در این چند سال ۱۰۰۰ درصد شده فقط آدم‌مونده چی گران نشده همه چی اون وقت چند ماه دیگه باید از دستاوردهای انقلابمان بگیم ی نفر بپرسه از آدم از دستاوردهای انقلاب مون چی می تونیم بگیم که قابل دفاع باشه ..
ناشناس۱۵۸۶۴۰۹۱۲:۲۴:۱۸ ۱۳۹۹/۶/۱۶
اقتصاددانان برای نابودی بورس نامه به روحانی بزنند؟امابرای زمین وخودرو ومسکن وطلا ودلار نامه ای در کارنیست.
ناشناس۱۵۸۷۴۲۳۰۱:۲۲:۴۱ ۱۳۹۹/۶/۱۷
بگو ..اقتصاد دان کجا بود.همشون .. هستن
ناشناس۱۵۸۶۴۱۴۱۲:۲۵:۲۶ ۱۳۹۹/۶/۱۶
3000-1000=2000 ,24000-3000=21000 21000/2000=10.5 برابر دانشمندان اقتصادی فقط میگویند دلارچندبرابرشده هیچ گاه به گپ اتقاق افتاده نگاه نیمکنند.دلار درزمان روحانی 21000هزار تومان افزایش ودرزمان احمدی نژاد 2000تومان.شاخص فلاکت وبدبختی مردم ایران درزمان روحانی 10برابر وحشتناک تر ازدوره قبل شده است. اصولا ملت ایران دردهه 90وعلی الخصوص این دوساله با وخیم ترین بحران اقتصادی مواجه شده اند. بورس را هم که مردم برای کمک به تولید سرمایه هاشون روانه بورس کردند وبه سالها فساد بانکها درتخصیص منابع پایان بدهند. اما زور بانکیها بیشتربود. وبه همین دلیل تامین سرمایه واعتمادلازم دراین شرایط را به راحتی خدشه دار کردند. درکشورهای پیشرفته 60درصد تامین مالی پروژه ها ازطریق بورس هست. عملا بانکیها سرمایه های مردم باکاهش ارزش پول ملی به یک هشتم دراین دوسال کاهش دادند وملت نابود کردند. اقتصاددانان فقط برای نابودی بورس به روحانی نامه زدند اما برای سکه دلاروزمین ومسکن وخودرو و.. نامه ای درکارنبود.
ناشناس۱۵۸۷۲۷۷۲۲:۵۲:۱۱ ۱۳۹۹/۶/۱۶
شما اختلاف رو نباید حساب کنی. باید درصد افزایش رو محاسبه کنی. با این حساب تو دوره هاشمی رفسنجانی ۳۰۰ تومن دلار گرون شده.
ناشناس۱۵۸۶۴۵۱۱۲:۴۷:۵۲ ۱۳۹۹/۶/۱۶
توزیع قطره چکانی خودرو به بازار توسط مافیای .. خودروساز و احتکار مابقی تولیدات توسط دلالهایی که مستقیما برای کارخانه ها کار میکنند و فروش به قیمتهای نجومی آنها باعث این افزایش قیمتهای ساعتی میباشد. نهادهای نظارتی هم ..ساکت میشوند. دولت هم بدنبال سهم خود از این دزدی آشکار و خیانت به کشور در پر کردن کسری بودجه است و دم بر نمیآورد..
ناشناس۱۵۸۶۴۵۹۱۲:۵۰:۱۸ ۱۳۹۹/۶/۱۶
ملت حق دارند بدون گمرک به مانند بنزین پول خود را در جیب گذاشته خودرو بخرند غارت ملت تا به کجا
ناشناس۱۵۸۶۴۷۴۱۲:۵۶:۴۷ ۱۳۹۹/۶/۱۶
خوبه با همین فرمون گران کنید این فرقون هاتون رو ببینیم اخرش چی میشه.
ناشناس۱۵۸۶۴۹۳۱۳:۰۴:۵۱ ۱۳۹۹/۶/۱۶
این قیمتها نشون میده که دولت داره از مردم نوسان میگیره !!! شاید با آمدن تبایدن قیمتها بریزه که اونجوری دولت دو سر برد میشه !!!
ناشناس۱۵۸۶۵۴۱۱۳:۳۰:۱۷ ۱۳۹۹/۶/۱۶
اقتصاددان نماهای نامه نویس کجا هستند؟
کیان۱۵۸۶۵۶۹۱۳:۴۱:۲۴ ۱۳۹۹/۶/۱۶
هر وقت مسئولین به اصول اولیه علم اقتصاد ایمان بیاورند همه چیز درست می شود . با دستور و بگیر و ببند اقتصاد پیش نمیرود . اقتصاد قوانین بین المللی خودش را دارد
حسین۱۵۸۶۵۷۵۱۳:۴۷:۲۴ ۱۳۹۹/۶/۱۶
امروز هرکدام مجددا ۵تومن گرون شد
ناشناس۱۵۸۶۶۶۹۱۴:۴۰:۵۸ ۱۳۹۹/۶/۱۶
کار امریکا و اینگلیسه
فواد شیبانی۱۵۸۶۶۷۶۱۴:۴۶:۰۳ ۱۳۹۹/۶/۱۶
علی برکت ا...فی سبیل ا...
ناشناس۱۵۸۶۶۸۸۱۴:۵۴:۱۰ ۱۳۹۹/۶/۱۶
بابا تو لین کشور چه خبره 104 میلیون پراید میشه 4000 هزار دلار با این مقدار تویوتا 2012 میشه بخری
ناشناس۱۵۸۷۲۳۳۲۱:۵۷:۱۰ ۱۳۹۹/۶/۱۶
اون تویوتای ۲۰۱۲ ای که میشه با این قیمت خرید، نابوده! صد و پنجاه هزار کیلومتر کارکرده یا تصادفیه یا .. زمان خرید هم باید ۸۰۰ دلار مالیاتشو بدی. هر یکی دو سال هم پول اضافه برای چک آپ و .. ترمزاشو تایرو و بقیه قطعات را هم باید عوض کنی
ناشناس۱۵۸۷۴۸۶۰۴:۵۳:۰۶ ۱۳۹۹/۶/۱۷
ای بابا جنازه اون ماشین می ارزه به کل شرکت سایپا
ناشناس۱۵۸۶۷۵۷۱۵:۲۰:۲۸ ۱۳۹۹/۶/۱۶
نتيجه بيسوادي و بيكفايتي همين است .
شهاب۱۵۸۶۷۵۸۱۵:۲۰:۴۶ ۱۳۹۹/۶/۱۶
لطفا دقت فرمایید که در آستانه افزایش قیمت های کارخانه هستیم و این خود دولت هست که قیمت را تا حد توان بالا میبرد و فردا پس فردا قیمت کارخانه را هم که 20 تومنی افزایش میخواد بده صدای مردم در نیاد . بگن فرق بازار و کارخانه خیلی زیاده و خودروسازی در ضرر تولید میکند .
ناشناس۱۵۸۶۷۷۲۱۵:۲۴:۳۳ ۱۳۹۹/۶/۱۶
بس کنید والا ما مردم ایران ادم هستیم این همه ظلم را تموم کنید
ناشناس۱۵۸۶۷۸۷۱۵:۳۶:۱۱ ۱۳۹۹/۶/۱۶
الان یکی بخواهد به این وضعیت بازار خودرو و گرانی ها معترض باشد انگ سیاسی و ضدانقلاب و .. بهش زده میشه؟ مجلس که شد مجلس انقلابی رئیس قوه قضائیه هم که شد جناب رئیسی و منجی کشور دیگه چه ..تونه؟ یکی نیست نظارت و کنترل کنه این وضعیت اسفناک کشور رو؟
ناشناس۱۵۸۸۴۴۹۱۸:۵۸:۱۰ ۱۳۹۹/۶/۱۷
..مسئول اجرایی همونیه که بهش رای دادی
متفکر۱۵۸۶۷۹۱۱۵:۳۹:۲۵ ۱۳۹۹/۶/۱۶
فقط در صورتی که واردات خودرو آزاد شود این مشکل حل خواهد شد ولی متاسفانه سود بسیاری در انحصار خودرو است.
ناشناس۱۵۸۷۰۳۹۱۸:۳۷:۵۶ ۱۳۹۹/۶/۱۶
اگه آزاد بشه دولت ورشکست خواهد شد تورو خدا پراید رو بخرید تا دولت ورشکست نشه.
ناشناس۱۵۸۶۷۹۲۱۵:۳۹:۳۰ ۱۳۹۹/۶/۱۶
مملکت از دست مسوولین بی کفایت خارج شده....سوادشو نداره مسوول نشو ک اینجوری گند بزنی ب زندگی مردم
ناشناس۱۵۸۶۸۰۲۱۵:۴۴:۴۶ ۱۳۹۹/۶/۱۶
وقتی بورس رو دستوری کاهشی میکنین میشه همین حالا منتظر قیمت های بیشتر دلار طلا ماشین و ملک باشین
ناشناس۱۵۸۷۰۳۰۱۸:۲۹:۲۵ ۱۳۹۹/۶/۱۶
بورس که دوباره صعودی شد چرا ماشین گرون شد ؟ چون بورس عامل گرونی فولاد و.. شده
معلم۱۵۸۶۸۱۷۱۵:۵۳:۵۳ ۱۳۹۹/۶/۱۶
در اقتصاد ایران‌ قیمنها تابع قبمت دلار است. انها یی که برجام را فاجعه می دانند و تحریم را نعمت باید جوابگو باشند.
ناشناس۱۵۸۷۲۰۳۲۱:۳۲:۴۴ ۱۳۹۹/۶/۱۶
دقیقا
ناشناس۱۵۸۷۲۳۵۲۱:۵۸:۵۶ ۱۳۹۹/۶/۱۶
حالا شما که آنقدر به برجام علاقه داری چرا دلار آنقدر در دولتتون گرون شد؟
ناشناس۱۵۸۷۲۹۸۲۳:۰۷:۴۶ ۱۳۹۹/۶/۱۶
تا آمریکا در برجام بود دلار زیر 4000 تومان بود و تورم یک رقمی شده بود جناب باهوش
هنر تحریمها۱۵۸۷۴۴۷۰۱:۵۳:۵۸ ۱۳۹۹/۶/۱۷
اقتصاد ایران وابسته به دلار های نفتی است. وقتی بخاطر تحریم دلار های نفتی نباشد از کجا باید دلار آورد. دلار یک کالا است و قیمت آن تابع عرضه و تقاضا است.امید است در اینده نزدیک با رفع تحریمها مشکلات اقتصادی ایران رفع و مردم از این فشار رهایی یابند.
محمود۱۵۸۶۸۲۳۱۵:۵۵:۲۳ ۱۳۹۹/۶/۱۶
مادامی که تولید و نظارت دست یک تیم (دولت)باشد همین آش و همین کاسه است...خودروی بی کیفیت با قیمت فضایی البته تو این فقره مقصر صد درصد خود ما هستیم که میخریم
ناشناس۱۵۸۶۸۳۴۱۶:۰۱:۰۱ ۱۳۹۹/۶/۱۶
کم نیارین ها ببرین بالاتر
ناشناس۱۵۸۶۸۳۷۱۶:۰۱:۵۸ ۱۳۹۹/۶/۱۶
انحصاری بودن یعنی دزدی ایران خودرو وسایپا
ناشناس۱۵۸۶۸۶۴۱۶:۲۰:۴۱ ۱۳۹۹/۶/۱۶
وقتی کارخانه هرروز نرخ جدید میده , نتیجه میشه این.
ناشناس۱۵۸۶۸۷۴۱۶:۲۷:۱۶ ۱۳۹۹/۶/۱۶
یعنی چی .این چه دولت بی کفایت وبی لیاقتی است
بنده خدا۱۵۸۶۸۷۶۱۶:۲۹:۲۳ ۱۳۹۹/۶/۱۶
هرچی نگاه کردم اینجور بی تدبیری از مسلمون یا شیعه علی‌(ع) ندیدم
سعید۱۵۸۶۸۸۵۱۶:۳۷:۰۷ ۱۳۹۹/۶/۱۶
چ مملکتیه ک هر روز بدتر از دیروزه .
اکبر۱۵۸۶۸۸۸۱۶:۳۸:۳۶ ۱۳۹۹/۶/۱۶
انشاالاه نابودبشین هرکی داره این مملکت روبه نابودی میکشه مردم دیگه صداشون درآمده
omid۱۵۸۶۸۹۳۱۶:۴۱:۴۷ ۱۳۹۹/۶/۱۶
بـه کـجا چنیـن شتـابـان....
ناشناس۱۵۸۶۸۹۵۱۶:۴۲:۰۵ ۱۳۹۹/۶/۱۶
عالیه قیمتا
محمد۱۵۸۶۹۰۵۱۶:۴۷:۱۰ ۱۳۹۹/۶/۱۶
مردانا صد میلیون دیگه بزارید روماشین تا دیگه کسی نتوند بخرد حداقل خودتون این آشغال را بدید ذوب اهن ما هم رازیم حداقل اینه که مردم با این ماشین های بی کیفیت جون خودشون وعزیزانشون از دست نمی دند
ناشناس۱۵۸۷۴۸۵۰۴:۲۵:۵۳ ۱۳۹۹/۶/۱۷
هم ماشین کیفیت بالا می خواهیم هم می خواهیم پول ندیم. اینا همخوانی نداره. اگه می خواهیم ماشین گرون نشه شاید بایستی که دلار گرون نشه و نرخ سود بانکی هم تک رقمی باشه و بورس هم نجومی نره بالا.
ناشناس۱۵۸۶۹۱۸۱۶:۵۳:۳۳ ۱۳۹۹/۶/۱۶
مسولان مملکت ایران عزیز این چه سیاستی است هر روز خودرو گران وای بر ما دیگر نمی توانیم دوچرخه هم بگیریم
ناشناس۱۵۸۶۹۳۸۱۷:۱۱:۴۴ ۱۳۹۹/۶/۱۶
آخه گناه ما چیه تو ایران بدنیا آمدیم
مراد۱۵۸۶۹۵۲۱۷:۲۷:۲۰ ۱۳۹۹/۶/۱۶
بخریدهنوزگرونتر میشه.حواله های یکی دوماه دیگه رو امروز ۳۰درصد گرون تر قیمت میکنن
ناشناس۱۵۸۶۹۷۸۱۷:۴۴:۵۳ ۱۳۹۹/۶/۱۶
چرا کسی از کرایه خون‌های فضایی چیزی نمیگه ماشین را میشود نخرید کرایه چه کنیم
حمید۱۵۸۶۹۷۹۱۷:۴۵:۳۱ ۱۳۹۹/۶/۱۶
متاسفم ....متاسفم ...ملت بدبختتتتت
مجید۱۵۸۶۹۸۵۱۷:۵۴:۴۳ ۱۳۹۹/۶/۱۶
شروع این موج افزایش قیمتها در تمام اقتصاد و علی الخصوص خودرو به دلیل دادن مجوز افزایش قیمت هر سه ماه یکبار به خودروسازان از خود راضی و‌متوقع و همیشه طلبکار درست شد و خدا نگذره از باعث و بانیش و اینکه آیا با این افزایش‌های وحشتناک کسی میتونی جبران مافات کنه ؟؟؟؟؟؟
ناشناس۱۵۸۷۲۳۸۲۲:۰۲:۳۵ ۱۳۹۹/۶/۱۶
وقتی دلار گرون میشه اگه قطعه ساز نتونه قیمتو بالا ببره چجوری باید قطعه مناسب بسازه؟ یا باید کیفیت قطعه را پایین بیاره یا ورشکست بشه. شاید سوال منطقی تر این باشه که چرا دلار بالا میره؟ بعد سوال اصلی هم این باشه که چرا بانک ها ۲۰ درصد سود میدن.
ساناز۱۵۸۶۹۸۸۱۷:۵۶:۵۰ ۱۳۹۹/۶/۱۶
به خدا از این همه بی مسئولیتی نسبت به گرانی ها ،از جمله خودرو به ستوه اومدیم،به خاطر خدا کی تموم میشه؟
ناشناس۱۵۸۶۹۹۶۱۸:۰۳:۴۷ ۱۳۹۹/۶/۱۶
بزودی..پراید یک میلیارد شد. فکر کنم شعور ما مردم برای بعضی ها بازیچه ی خوبی شده. شاید هم این ماشین های جدید قابلیت پرواز هم دارن. نمیدونم. ولی هرچی که هست این خریداره که قیمت رو تعیین میکنه. من و شما نخریم. فکر می‌کنید صادر میکنن اروپا!
ناشناس۱۵۸۷۰۰۱۱۸:۰۶:۲۸ ۱۳۹۹/۶/۱۶
ممنونم با این قیمتها خیلی خوبه متشکرم فقط خوب مردم بیچاره کردید
ناشناس۱۵۸۷۰۰۷۱۸:۰۹:۰۲ ۱۳۹۹/۶/۱۶
به به چرا کم گران کردید، لا اقل یک دفعه پراید رو برسونید ۲۰۰ میلیون خیال همه راحت شه
ناشناس۱۵۸۷۰۱۸۱۸:۱۵:۴۵ ۱۳۹۹/۶/۱۶
خخ پراید ۱۰ میلیون شد ۱۰۰میلیون بازم میخوان ببرن بالا عجب
آرش۱۵۸۷۰۴۸۱۸:۴۶:۱۵ ۱۳۹۹/۶/۱۶
من حدود 1500 دستگاه خودرو خریداری کردم و برای ایجاد تعادل در قیمت های بازار و حفظ حقوق مصرف کننده و روسیاهی دلالان از خدا بی خبر و تمام زالو صفتانی که .. به قیمت مصوب کارخانه به مصرف کنندگان واقعی میفروشم البته صحت مصرف کننده بودن با تحقیق احراز می شود و فروش آن تا دوسال فقط با احراز شرایط فورس ماژور ممکن است شرایط دیگر هنگام معامله به خریداران اعلام می‌شود.
سهراب۱۵۸۷۰۵۰۱۸:۴۷:۰۷ ۱۳۹۹/۶/۱۶
چرا هر وقت دو خودرو ساز دولتی پیش فروش میگذارند باید قیمتا افزایش پیدا میکنه چون ب نفع دولت مردان و اطرافیانشونه
ناشناس۱۵۸۷۰۵۱۱۸:۴۷:۴۱ ۱۳۹۹/۶/۱۶
این چه وضعیه هیچ جای دنیا این فرغون های ایران رو تف بهش نمی اندازن ولی ما باید به ده برابر قیمتش بخریم .
خودم۱۵۸۷۰۵۲۱۸:۴۹:۲۴ ۱۳۹۹/۶/۱۶
کی فکر می کرد پراید بشه جزو شاخص های دارندگی و برازندگی
خرم۱۵۸۷۰۵۷۱۸:۵۲:۴۶ ۱۳۹۹/۶/۱۶
روسیاه بشه اونی که ایران رو نمیخواد پیشرفت کنه
مردم۱۵۸۷۰۶۰۱۸:۵۶:۳۱ ۱۳۹۹/۶/۱۶
آخه بااین حقوق و دستمزد آقای رییس جمهور.چطور میشه یک کارمند یک پرایدبخره خودمان هیچ فکربچه هادیونه مان کرده
Xxx۱۵۸۷۰۶۴۱۹:۰۴:۰۵ ۱۳۹۹/۶/۱۶
قیمتها باید آنقدر بالا بده که وقتی 4تا ازش فرار پول رو بر میدارن قیمتها بشه مثل الان یعنی پراید بشه 100میلیون
ناشناس۱۵۸۷۰۶۷۱۹:۰۵:۳۰ ۱۳۹۹/۶/۱۶
میگن هر کاری میکنن بازار خودرو که دست دلالان است بیشتر میشه ولی پایین نمیاد خب شما گمرک رو آزاد کن اونوقت میبینی اگه یکی بالا 20 میلیون پول بابت خودروهای ایرانی داد درسته..با این شرایط مطمینم پراید به سال400 نرسیده باید نزدیک 200 پول بدی.باور کنید به خود سال یعنی همون 400 میلیون برسه کورس گذاشتن هر روز بهتر از دیروز درین درین.
بهنام۱۵۸۷۰۶۸۱۹:۰۵:۴۴ ۱۳۹۹/۶/۱۶
دو ساله میخوام ماشین بخرم. اون موقع پارس ۵۰ تومن بود گفتن حباب داره میاد پایین. ملت همیشه در صحنه هم گفتن نخرین تا ارزون بشه. ما هم تا امروز داریم پول جمع میکنیم اما دیگه با اون پول پراید مدل پایین هم بهم نمیدن. به کی پناه ببریم از شر شیطان؟
ناشناس۱۵۸۷۰۷۲۱۹:۰۸:۱۸ ۱۳۹۹/۶/۱۶
آقا ما مردم عقلمون کمه که ماشیناشونو میخریم مگه ماشین از نون و آب مهم تره؟ 1ماه ماشیناشون خرید و فروش نشه ببین چجوری میارن پایین
وطن۱۵۸۷۰۷۵۱۹:۲۱:۳۱ ۱۳۹۹/۶/۱۶
کاره خود ایران خودرو وسایپا ودولت وگرنه براهتی میشه جلوشو گرفت مثل واردات خودرو چطوری جلوشو گرفتن
ناشناس۱۵۸۷۰۷۹۱۹:۲۶:۰۶ ۱۳۹۹/۶/۱۶
اونوقت بورس هر روز سقوط میکنه ماشین داشتن که ارزو شده خونه که اجاره هم نمیشه کرد
ناشناس۱۵۸۷۰۸۷۱۹:۳۷:۳۳ ۱۳۹۹/۶/۱۶
كساني كه نمي توانند كشور اداره كنند ولي جايگاه كشور داري را غصب كرده اند
ناپور۱۵۸۷۰۹۸۱۹:۴۸:۴۴ ۱۳۹۹/۶/۱۶
به نظرتون من اگر نخرم ماشین گرون میشه... قبل مسئولین ما‌مقصریم... گندشون کردیم...
ناشناس۱۵۸۷۰۹۹۱۹:۵۰:۱۶ ۱۳۹۹/۶/۱۶
چه خبر تیبا بابا ماشین بابهترین امکانات ابشن دله روغن حلبی چه فرقی با ماشین پیکان قدیم زشته ولا خدا
حسین۱۵۸۷۱۰۷۲۰:۰۰:۲۶ ۱۳۹۹/۶/۱۶
باید ورود ماشین از گمرک آزاد بشه تا رقابت ایجاد بشه خود بخود اینا قیمتشون افت میکنه
یونس۱۵۸۷۱۲۲۲۰:۱۶:۴۶ ۱۳۹۹/۶/۱۶
خداازتون نگدره .. بسه دیگه دزدی وظلم. کشورهایی که هیچگونه نفت وگازومنابع معدنی ندارن وضعشون ازمابهتره ..،..،..،.. این همه شهیدواسه چی دادیم
ناشناس۱۵۸۷۱۸۶۲۱:۲۱:۰۰ ۱۳۹۹/۶/۱۶
بابا سایتهای قیمت خودرو را باز کنید تا قیمتها علنی بشه و معلوم بشه چه وضعیت نابسامانیه!
ناشناس۱۵۸۷۲۱۳۲۱:۴۱:۲۳ ۱۳۹۹/۶/۱۶
این مسوولان بی مسئول بی .. کجان که هر هفته بیست میلیون قیمت خودرو بالا میره ،این خواب چه خوابی است که اینا حاضر نیستن ازش بیدار بشن.وای بحال این مردم بدبخت .
ناشناس۱۵۸۷۲۲۰۲۱:۴۵:۱۱ ۱۳۹۹/۶/۱۶
عرضه هیچ کاری ندارند ولی ادعا در سطح جهانی دارن!!!!!!!!
سید حسین نقیبی۱۵۸۷۲۲۳۲۱:۴۹:۵۰ ۱۳۹۹/۶/۱۶
اگر ابوالفضل راسته واگذارتان به او دست های بریده و فرق شکافته ی ابوالفضل خدا ازتان نگذره خیر نبینین
سید حسین نقیبی۱۵۸۷۲۳۷۲۲:۰۲:۱۸ ۱۳۹۹/۶/۱۶
چرا نظرم را که نوشتم و باموفقیت ثبت شد را نمایش نمیدهید
ناشناس۱۵۸۷۲۹۲۲۳:۰۴:۵۹ ۱۳۹۹/۶/۱۶
وای به سرمسئولین بی عرضه ..که نمیتونن یک بازارخودرو روکنترل کنن.اینا چه جوری مملکتو اداره میکنن.خدابداد مردم برسه
ناشناس۱۵۸۷۳۱۷۲۳:۳۰:۵۸ ۱۳۹۹/۶/۱۶
اونهایی که میگن چرا واردات خودرو آزاد نمیشه مثل اینکه خواب تشریف دارند نمی دونن صادرات نفت کشور نزدیک به صفر دلار وارد نمیشه کرونا هم صادرات بقیه چیزها رو صفر کرده !
ناشناس۱۵۸۷۳۲۲۲۳:۳۹:۱۹ ۱۳۹۹/۶/۱۶
تمامی مسئولانی که در توجه ملت برای خریدن محصولات ایران خودرو و عدم تحریمش به میدان آمدند و‌گفتند جوانانتان بیمار می شوند و.. الان بیایند جواب ملت را بدهند کجان؟؟؟؟؟؟
ناشناس۱۵۸۷۳۵۰۰۰:۱۵:۳۹ ۱۳۹۹/۶/۱۷
فقط متاسفم!
ناشناس۱۵۸۷۴۲۲۰۱:۲۲:۱۶ ۱۳۹۹/۶/۱۷
دولت فقط زورش به سهامدارن بورس میرسد پراید ۱۰ میلیونی ۱۰۰ میلیون شده مردم به توصیه دولت مردان طلا وملک وماشین وتمام هستی خود را به بورس آوردند منظور م انهایی که سه الی ۴ ماه اخیر وارد بورس شده اند از دو جهت در ضررند ازیک جهت قیمت اقلام فروخته شده تا ۳۰ درصد افزایش قیمت پیدا کرده واز طرف دیگر مردم دربازار بورس هم از ۱۰ الی ۶۰ درصد متحمل ضررند آیا فقط قیمت بورس رشد کرده بود ؟ طلا چی ؟ ماشین چی ؟ ملک چی؟ لوازم خانگی چی ؟وسایر اقلام چی ؟ اینجا دارایی مردم را راحتر از چنگشان در می اورید . ارامش مردم راسلب کرده اید فرق انهایی که آب بر امام حسین بستند باانهایی که نان بچه های مردم را بریدند چیست ؟خدمت کردن به خلق خدا توفیقی میخواهد که نصیب هر کسی نمی شود به فکر خدمت بمردم باشید تا نادم روسیاه از دنیا نروید سرباز ولایت باشید دنیا فانی است ارزش غرور وکبر وتکبر ندار د پس بمردم خدمت وازرهبری وولایت فقیه پیروی کنید
ناشناس۱۵۸۷۴۲۷۰۱:۲۴:۳۵ ۱۳۹۹/۶/۱۷
بازار خرید و فروش خودرو این روزها با غفلت مسئولین اجرایی و نظارتی نسبت به هفته گذشته با افزایش نجومی قیمت‌ انواع خودورهای داخلی روبرو شده است..
حسن۱۵۸۷۵۰۰۰۷:۰۶:۲۴ ۱۳۹۹/۶/۱۷
خداوکیلی چرا این مسئولین هیچ وقت هیچ نظارتی نمیکنند چرا سکوت میکنند زمانی از خواب بیدار میشن که کار از کار گذشته. چرا باید سه ماه یکبار قیمت کارخانه گرون بشه مگه نرخ تورم به قول خودشون پایین نیست . متاسفانه مسئولین ما زمانی هم که یه واکنشی به این اوضاع ها نشون میدن بد میزنند.
رضا۱۵۸۷۵۲۸۰۸:۰۱:۲۴ ۱۳۹۹/۶/۱۷
سلام ، قیمت هایما در سال ۹۷ حدود ۱۰۰ میلیون تومن و حقوق من حدود ۳ میلیون بوده ، قیمت هایما الان حدود ۶۰۰ میلیونه و حقوق من حدود ۶ میلیون . منطق میگه اگر قیمت ها در اثر تورم ۶ برابر شده ، دستمزدها هم باید ۶ برابر بشه . البته منطق ولی متاسفانه بعضا مدیر و مسئول بی منطق و بی سواد در راس قدرت هستند و نمیفهمند و نمی بینند .
ناشناس۱۵۸۷۹۹۳۱۴:۱۰:۴۷ ۱۳۹۹/۶/۱۷
خدا لعنت کند آن کسی که باعث گرانی میشود آخه پراید همون ۶ میلیونو هم‌نمی ارزد
ناشناس۱۵۸۸۲۲۴۱۶:۲۸:۵۴ ۱۳۹۹/۶/۱۷
دور از جون ، هر کی بخره بی عقله
ناشناس۱۵۸۸۴۵۱۱۹:۰۶:۵۳ ۱۳۹۹/۶/۱۷
سلام .کی گفته ما پول نداریم خودرو بخریم داریم و خوب هم می خریم پراید دویست ملیون هم بشه صف می بندیم پس پول داریم .اینکه از بورس میریم سراغ طلا بعد دلار بعد خودرو بعد مسکن .یعنی پول داریم و از بالا و پایین شدن اینا ناراحت میشیم .دولت هم خوب مدیریت کرده تا حالا .این همه آخ و آوخ چی بعضی ها راه انداختن .به نظر من ما در بهترین شرایط زندگی می کنیم کسی خواست مناظره می کنم باهاش
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

  1. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  2. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  3. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

  4. و ناگهان اخلاق!

  5. این ۲ مشکلِ بزرگ در بازار مسکن ایران

  6. زیباکلام: اسرائیل برای رهگیری موشک ایران خیلی هزینه داد/ ۷ اکتبر نشان داد که فلسطین هنوز زنده است!

  7. بخش املاک "دیوار"مسدود می‌شود/ فرصت یک هفته‌ای به سکوها

  8. خیانت و وطن فروشی علنی در مقابل دوربین

  9. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  10. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

  11. توماج صالحی به حبس محكوم شد/مظلوم نمايي يك اغتشاشگر 

  12. موضوع خودروهای لوکس پسران معاون سابق قوه قضائیه چه بود؟

  13. سرانجام دختر فوت شده در متروی تجریش چه شد؟

  14. توقیف محموله صادراتی رژیم صهیونیستی در مرز بازرگان

  15. فریب نخوریم! 

  16. دبی؛ چند روز پس از سیل

  17. تصاویر اختصاصی شبکه پاکستانی از اسکورت جالب زمینی و هوایی رئیسی در لاهور

  18. رفتار عجیب یک شهروند در مترو تهران ؛ پارک موتور مقابل پله‌های ورودی ایستگاه!

  19. قالیباف: تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. برخورد محترمانه پلیس با یک خانم برای اعمال قانون و توقیف خودرو

  5. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  6. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  7. کمی دیر نیست؟

  8. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  9. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  10. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  11. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  12. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  13. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  14. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  15. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  16. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  17. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  21. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  22. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  23. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  24. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  25. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

آخرین عناوین