قیمت انواع کرکره اتوماتیک برقی ، جک پارکینگی و دوربین مداربسته در بازار تهران و کرج

گزارش بازرگانی،   3990610072

قیمت کرکره برقی :

درب کرکره ای برقی نوعی از درب است که می تواند از آن ها برای مصارف مسکونی یا تجاری استفاده شود. بیشتر درب های کرکره ای برقی صنعتی یا درب های گاراژ غلتکی برای نصب سریع و آسان و نیازهای کم مصرف طراحی شده اند. آنها بسیار قوی و ماندگار هستند و برخلاف درهای تاشو که در گاراژهای مسکونی و واحدهای تجاری مورد استفاده قرار می گیرند، می توانند در استفاده مداوم، مقاومت کنند. همچنین به دلیل وزن کمتر و سهولت جابجایی جایگزین بسیار مناسبی برای کرکره های فلزی سنگین وزن که باعث امراضی مانند دیسک کمر میشدند هستند. همین طور هزینه کرکره برقی نیز مناسب است .

کرکره برقی مغازه و کرکره برقی فروشگاهی ، در دهه اخیر جایگزین شکل های اولیه کرکره مغازه شده است .یکی از دلایل قیمت مناسب کرکره برقی مغازه با وجود امنیت و رفاه بالای آن است . چرا که با گذشت زمان و سفت شدن فنرهای کرکره و نیز روغن کاری مداوم ، بالا و پایین بردن آن با استفاده از دست بسیار سخت شد . از گذشته بهترین نوع حفاظ درب مغازه ، کرکره بوده است . شکل های اولیه ، دستی بالا و پایین می شد مانند کرکره لانه زنبوری و کرکره سینوسی ، ولی امروزه کرکره به وسیله یک موتور و قدرت برق کار می کند و با استفاده از یک ریموت امکان باز و بسته شدن آن فراهم می شود . مهمترین امتیاز کرکره اتوماتیک نسبت به دستی فراهم کردن راحتی شما در برقراری امنیت و نیروی فیزیکی می باشد .

شاید برای شما نیز پیش آمده باشد که بدلیل پوسیدگی درب آهنی پارکینگ ، افزایش فضای داخلی پارکینگ جهت دور زدن خودرو و… تصمیم گرفته باشید که درب آهنی فعلی را جدا نموده و بجای آن کرکره برقی نصب نمایید. اکثر افراد در این هنگام نگران وضعیت چهارچوب فعلی درب هستند و بیان می نمایند اگر بخواهند چهار چوب را به کلی از دیوار خارج کنند نیاز است که دیوار های اطراف آن تخریب شود و بعد از نصب کرکره دوباره نما کار شود که هزینه آن خیلی زیاد است. ولی در عمل اصلا این چنین نیست و هیچ نیازی به دست زدن به چهارچوب درب نیست. فقط کافی است لنگه های درب از روی چهار چوب برداشته شود و سپس لولا ها بریده شوند. چهار چوب در جای خودش باقی می ماند بدون اینکه دیوار و سنگهای نما تخریب شوند. اتفاقاً شاسی نصب کرکره برقی دقیقاً پشت و یا جلوی همین چهار چوب نصب می شود و بودن این چهار چوب به استحکام شاسی کرکره برقی کمک می نماید.

نکته ای دیگر در خرید کرکره برقی، رنگ آن است. برای انتخاب رنگ کرکره برقی، بهتر است به رنگ نمای ساختمان نیز توجه کنید. کرکره برقی های غیرشفاف با رنگ الکترو استاتیک رنگ آمیزی می شوند، رنگ الکترو استاتیک رنگ مورد استفاده در رنگ آمیزی خودرو و لوازم خانگی است. این نوع رنگ آمیزی کیفیت بالایی دارد.

 

قیمت جک پارکینگی درب کنترلی :

قیمت مناسب جک اتوماتیک ، گارانتی و خدمات پس از فروش، کیفیت محصول و عمر مفید طولانی آن ؛ از عواملی هستند که سبب می شوند این محصول بتواند جایگاه خود را در بازارهای داخلی و جهانی باز کند و به کشورهای مختلف نیز عرضه شود. هنگام خرید درب اتوماتیک و جک ریموتی برقی باید دقت کرد که میزان وزن هر لنگه درب چقدر است و با توجه با آن، نوع مناسب جک ریموتی درب را برای درب خریداری نمود. همچنین تعداد تردد در شبانه روز و عرض هر لنگه درب نیز حائز اهمیت است. این موارد در هر محصول، متفاوت است و شما می‌بایست متناسب با درب مورد نظر، آن را خریداری کنید تا کارایی لازم را ارائه دهد و همچنین عمر مفید طولانی تری داشته باشد .

جک پارکینگی ، وسیله ای است که بر روی درب لولایی پارکینگ یک ساختمان نصب می گردد و توسط برق‌ با ریموت (می‌توان قبل از رسیدن به پارکینگ درب را با ریموت باز نمود و در زمان صرفه‌جویی کرد.) کنترل می شود. همین طور امکان بازو بسته کردن درب به صورت دستی در زمان قطعی برق وجود دارد. ساختار جک درب پارکینگ به‌گونه‌ای طراحی‌شده است که بیشترین ایمنی را داشته باشد؛ منظور این است که درب‌های برقی پارکینگ در هنگام باز و بسته شدن در صورت احساس برخورد با مانع از حرکت ایستاده و خطری ایجاد نمی‌کنند این عمل توسط حس‌گرهای برخورد با موانع لمس و کنترل می‌شود.

جک درب اتوماتیک ، به دربی گفته می شود که با استفاده از حسگرهای حرکتی یا ریموت های کنترل، باز و بسته می شود. درب های اتوماتیک در جهت های مختلف حرکت می کنند و در مدل های متنوع ساخته می شوند. متریالی که برای ساخت این نوع درب ها به کار می رود، متفاوت است و بسته به اینکه از چه تکنولوژی برای تولید درب اتوماتیک استفاده می شود، یک نوع خاص از درب تولید می شود. درواقع درب اتوماتیک یکی از انواع درب برقی می ‌باشد. این نوع درب همانگونه که از اسم آن مشخص است به صورت الکتریکی باز و بسته می‌شود و دیگر نیازی به کارکرد مکانیکی ندارد.

در هوای گرم تابستان یا سرمای زمستان برای بازکردن درب ورودی حیاط یا پارکینگ منزلتان مجبورید خودرو خود را ترک و درب را باز کرده و پس از داخل شدن دوباره پیاده شده و آنرا ببندید پس به این فکر کنید که اگر در این حین که از خودرو پیاده شدید، فراموش کنید درب خودرو را قفل کنید، ممکن است مشکلاتی از قبیل مزاحمت یا سرقت رخ بدهد. با توجه به این چند نکته، چندان هم بیراه نیست که جک درب پارکینگ را مانند سیستم دزدگیر اماکن برای تأمین امنیت و آرامش محل کار و منازل لازم بدانید.جک پارکینگی یک سیستم مکانیکی یا هیدرولیکی می باشد که بروی درب لولایی نصب می کنند تا بدون دخالت دست و با استفاده از یک ریموت امکان باز و بسته شدن درب فراهم شود.در توضیح ساده تر جک پارکینگی مکانیکی برای درب های سبک تر و تردد محدود تر استفاده می شود و جک هیدرولیکی برای تردد بالا و درب های سنگین.

 

قیمت دوربین مداربسته :

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و اهمیت استفاده از دوربین های مداربسته و همچنین تنوعی که در انواع آنها بوجود آمده باعث شده که از این وسیله برای کنترل و نظارت امنیتی مکان های درونی و بیرونی  استفاده شود. اما یکی از معضلاتی  برای استفاده دستگاه وجود دارد این است در محیط بیرونی که دارای آب و هوای گوناگونی است از چه دوربین و یا از چه تجهیزات کمکی برای استفاده دوربین استفاده کنیم تا دستگاه در حین کارکرد دچار مشکل نشود .

امروزه دوربین مدار بسته علاوه بر مکان های اداری و تجاری در منازل هم مورد استفاده قرار می‌گیرد. نصب دوربین مداربسته یکی دیگر از خدماتی است که امکان ارائه قیمت دقیق بدون بازدید و کارشناسی محل غیرممکن است. میزان کار کابل کشی و نوع دوربین انتخابی توسط مشتری در کیفیت نیروی خدماتی نصاب و در نتیجه قیمت کار موثر هستند. نصاب های دوربین مدار بسته با توجه به عوامل متعددی در اولین مرحله از کار اقدام به طراحی یک نقشه کامل از محل های قرارگیری دوربین می کنند همچنین یکی از مهمترین عوامل اثرگذار بر کل پروژه نصب دوربین مدار بسته نوع دوربین‌های خریداری شده است.

 

برند معروف دوربین مداربسته در ایران را می توان به ترتیب هایک ویژن ، داهوا ، تیاندی ، کستل تقسیم بندی نمود. در کل برند دوربین مداربسته در ایران تولیدات داخلی را نیز در بر میگیرد که این دوربین ها با استفاده از برد و لنز های شرکت های xm ، fulhan و sony اسمبل می گردد. واین تولیدات نیز کارایی کناسب و کیفیت های تصویر بالا می باشد. در کل ، در معرفی برند دوربین مدار بسته خوب می توان گفت کیفیت و کارایی و رقابت در این حوزه به علت حضور مشتری باید به گونه ای باشد که بتواند تمام نیازهای هزینه و کارایی را برای مشتریان برطرف نماید.

قیمت دوربین تابعی از چندین متغیر است که هر کدام به اندازه خود بر هزینه نهایی محصول شما موثر هستند. اولین و مهمترین آن ها برند سازنده دوربین است؛ اگر از داهوا یا هایک ویژن خرید کنید مسلما با قیمت بالاتری مواجه خواهید بود، در کنار اینکه کیفیت محصولی که دریافت می کنید هم به همان اندازه است. مورد بعدی رزولوشن مورد نیاز شما است؛ باید در نظر داشته باشید که دوربین را برای استفاده در چه شرایطی نیاز دارید. اگر آن را برای کنترل کلی اوضاع منزل یا محل کار خود در نظر بگیرید که نیاز به ثبت جزییات زیاد ندارد، یک دوربین دو مگاپیکسلی می تواند برای شما کافی باشد. اما اگر لازم است جزییات زیادی ضبط کنید، برای مثال جزییات اسناد و مدارکی که در بانک یا سفارت یا... جابجا می شود، باید این میزان را تا 4k بالا ببرید. مسلما با این کار قیمت دوربین هم بالاتر خواهد بود. یک نکته دیگر هم میزان پوشش دید در شب دوربین است. بعضی از دوربین ها قادرند دید در شب رنگی با کیفیت بالاتر ارائه کنند. هر چه دید در شبی که دوربین تامین می کند، بالاتر باشد یا جزییات بیشتری با رنگ بیشتر ارائه دهد، هزینه آن هم بالاتر خواهد بود.

 

جهت نصب جک پارکینگی ، کرکره برقی ، دوربین مداربسته و مشاوره رایگان می توانید با گروه ایمن صنعت ۰۹۱۲۶۷۸۸۳۷۸ تماس بگیرید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  11. کمی دیر نیست؟

  12. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  13. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  14. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  15. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  16. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  17. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  18. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  19. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  20. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  21. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  22. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  23. اسراییل چه باید بکند؟ 

  24. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

  25. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

آخرین عناوین