برای رتبه خوب، کلاس کنکور بروم یا نه؟

گزارش بازرگانی،   3990605027

وقتی اسم کنکور در جمعی مطرح می‌شود، همه شروع به صحبت و شرح خاطرات و اظهار نظرهای مختلف می‌کنند. بهرحال تقریبا هر کسی در دوران زندگی خود یا کنکور داده و یا با اقوام و دوستان کنکوری مراوده داشته است. به همین خاطر به تعداد همین آدم‌ها، نظرات مختلف درمورد کنکور بیان می‌شود! از نحوه درس خواندن و شرکت در کلاس‌ها گرفته تا روش‌های مدیریت زمان و تمرکز و ...

اما واقعا راه درست کدام است؟ شما سال‌ها به مدرسه رفتید، درس خواندید و امتحان دادید تا حالا به سال کنکور رسیده‌اید. در این سال هم قرار است با یک برنامه‌ریزی دقیق و منظم، حسابی درس بخوانید و تست بزنید، تفریحاتتان را برای یک سال فراموش کنید و تحت فشار درس‌ها ناامید نشوید تا بالاخره در رشته و دانشگاهی که همیشه آرزویش را داشتید قبول شوید. حالا آیا واقعا حاضرید یک بار دیگر سال کنکور را تکرار کنید؟

قطعا جوابتان به این سوال منفی است، پس باید بدانید که هیچ جایی برای آزمون و خطا وجود ندارد! اگر راه و روش درس خواندنتان درست نباشد، اگر به خوبی با نکات کنکوری آشنا شوید، اگر نتوانید در مدت زمان کوتاهی به جواب برسید... همه این‌ها سوالاتی هستند که باید آن‌ها را پیشبینی کنید و راه حلی برای رسیدن به جوابشان پیدا کنید.

اینجاست که پای کلاس کنکور به میان می‌آید و درس خواندن و تست زدن زیرنظر معلم‌های باسابقه و مجرب. اما انتخاب کلاس کنکور مناسب هم خودش داستان دنباله داری است!

کدام کلاس کنکور را انتخاب کنم؟

حتما الان همین این سوال را از خودتان می‌پرسید! پس بگذارید به شما بگوییم کلاس کنکور مناسب چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد.

قطعا باید یک برنامه دقیق و منظم برای کلاس‌های سالیانه و همینطور کلاس‌های مروبط به تست زنی ارائه کند تا شما کاملا با روز و ساعت و همینطور تعداد جلسات کلاس آشنا شوید. طبیعتا این کلاس‌ها درصورتی کمک حال شما خواهند بود که از اساتید باتجربه در آن‌ها استفاده شود. اساتیدی که نه تنها دانش کافی و همینطور تجربه سال‌ها تدریس در مدارس را داشته‌اند، بلکه با فن بیان خوب و صدای رسا شما را به درس خواندن و گوش دادن به مطالب مهم و نکات کنکوری تشویق می‌کنند.

موضوع مهم دیگری که باید در نظر داشته باشید این است که آیا واقعا شرکت در کلاس‌ها به صورت حضوری برای شما مفید است یا خیر؟ به زمانی که برای رفت و آمد از دست می‌دهید، خستگی راه، ارتباط مدام و مستقیم با دیگر دانش آموزان و استرسی که در مکالماتتان با آن‌ها به شما وارد می‌شود را در نظر بگیرید. حالا کرونا را نیز به همه این‌ها اضافه کنید!

بنابراین پیشنهاد ما این است که آنلاین بودن کلاس کنکور را نیز مدنظر قرار بدهید تا سال کنکور را با خیال راحت و با آرامش بیشتری سپری کنید. این روزها کلاس‌های آنلاین تام‌لند، آنچنان نقش مهم و تاثیرگذاری در یادگیری دانش آموزان دارد که عملا کلاس‌های حضوری را از میدان به در برده‌ است.

شاید پیش خودتان تصور کنید با حضور در کلاس آنلاین نمی‌توانید آنطور که باید درس‌هایتان را یاد بگیرید. اما این موضوع کاملا به اساتید دروس بستگی دارد! به همین خاطر از شما خواستیم تا به فن بیان معلم‌ها دقت کنید. در کلاس‌های آنلاین تام‌لند شما احساس می‌کنید معلمتان روبروی شما ایستاده و یک کلاس خصوصی در اتاقتان برایتان برگزار می‌کند! به همین خاطر هیچ بهانه‌ای برای حواس پرتی وجود ندارد.

تازه با تمام این مزایایی که کلاس آنلاین در اختیارتان می‌گذارد، باز هم تام‌لند نسبت به کلاس‌های حضوری کنکور از نظر قیمتی به صرفه‌تر است. درواقع هم هزینه رفت و آمد را از شما کم می‌کند و هم پول کمتری برای کلاس‌هایتان می‌پردازید.

از کلاس کنکور چه چیزهایی یاد می‌گیرم؟

شما قرار است تمام درس‌هایی که در کنکور به آن‌ها نیاز دارید را در کلاس کنکور یاد بگیرید. ولی تفاوت این کلاس‌ها با کلاس مدرسه در این است که معلم‌ها این دروس را به شیوه کنکوری و با توجه به اولویت مطالب در سوالات کنکور به شما یاد می‌دهند.

در کلاس‌های سالیانه تام‌لند دروس سال‌های دهم، یازدهم و دوازدهم یک بار دیگر با در نظر گرفتن نکات کنکوری برای شما تدریس می‌شوند. در حقیقت اساتید این کلاس، با اشرافی که نسبت به سوالات کنکور دارند، آموزش دروس را به گونه‌ای پیش می‌برند که شما با جزیی‌ترین نکاتی که به تست زنی در کنکور کمک می‌کند، آشنا خواهید شد.

اما مگر می‌شود به کلاس کنکور بروید و در کلاس‌های تست زنی شرکت نکنید؟ شما در طول سال‌های تحصیلی دائما با سوال و جواب‌های تشریحی مواجه شده‌اتی و حالا وقت آن است تا مهارت تست زنی خودتان را تقویت کنید.

جالب است بدانید که در کلاس‌های نکته و تست تام‌لند، اساتید باتجربه کنکور، در 8 تا 12 جلسه دروس تخصصی کنکور و در 5 تا 8 جلسه دروس عمومی کنکور را به شیوه کاملا تستی و کنکوری به شما آموزش می‌دهند.

درواقع در کلاس نکته و تست قرار است مطالبی که در طول سال یاد گرفتید در ذهنتان نظم بیشتری پیدا کنند. در حقیقت در این کلاس، اساتید مطالب را به صورت کاملا دسته‌بندی شده به شما آموزش می‌دهند. این کلاس‌ها عموما در ماه‌های منتهی به کنکور برگزار می‌شوند و معلم‌ها روی مباحثی که بیشترین بودجه‌بندی سوالات کنکور را در اختیار دارند تمرکز می‌کنند.

فراموش نکنید انتخاب‌های شما در این روزها نقش مهمی در نتیجه آزمون کنکورتان داشته و به نوعی رشته تحصیلی و اینده شغلی شما را مشخص می‌کنند. بنابراین به بهترین‌ها اعتماد کنید تا بهترین نتیجه ممکن را کسب کنید!

برای موفقیت در کنکور 1400، کلاس‌های آنلاین تام‌لند در خدمت شماست تا موفقیت در کنکور را از نزدیک احساس کنید. هم اکنون می‌توانید برای ثبت نام و مشاهده جدول برگزاری کلاس‌های آنلاین تام‌لند به سایت https://tamland.ir مراجعه کنید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

  1. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

  2. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  3. وکیل رسمی دادگستری به اتهام اخذ رشوه دستگیر شد  

  4. بذرپاش: امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم

  5. سقف دریافتی ماهیانه کارمندان دولت ۷۰ میلیون تومان شد

  6. جریمه تخلفات حادثه ساز ۵ برابر شد/ اعمال از هفته آینده            

  7. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

  8. تعرفه‌های پزشکی ۱۴۰۳ قابلیت اجرایی ندارد/ مصوبه دولت اصلاح شود  

  9. انتظار ۹ساله برای اصلاح هزینه تخلف رانندگی/تغییری برای حفظ جان مردم

  10. ایران بر سکوی بریکس/ دستاوردهای پولی، مالی برای ایران چیست؟  

  11. عکسی از سیدمحمد خاتمی در مراسم ترحیم زهرا شجاعی/ این وزیر دولت رئیسی هم آمد

  12.   طحان‌ نظیف: لایحه عفاف و حجاب هنوز به تأیید شورای نگهبان نرسیده است  

  13.  مالیات ارزش افزوده ۱۰ درصدی ابلاغ شد

  14. هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود/ علت مرگ این پزشک مشخص نیست  

  15. پوتین: اف-۱۶‌های اوکراین در همه‌جا هدف مشروع هستند، حتی کشورهای دیگر

پربحث‌های هفته

  1. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

  2. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  3. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  4. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  5. جلاد، به پایان سلام کن!

  6. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  7. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  8. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  11. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  12. انتقام از پوتین؟

  13. وکیل رسمی دادگستری به اتهام اخذ رشوه دستگیر شد  

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. بذرپاش: امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم

  17. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  18. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  19. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  20. سقف دریافتی ماهیانه کارمندان دولت ۷۰ میلیون تومان شد

  21. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  22. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  23. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  24. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  25. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

آخرین عناوین