رپورتاژ آگهی گردشگری ، استراتژی برون رفت هتل ها از بحران کرونا

گزارش بازرگانی،   3990511058

اکنون که بیشتر از هر زمان دیگری مردم وقت شان را به صورت آنلاین می گذرانند، هتل ها باید با انتشار رپورتاژ آگهی گردشگری از این موقعیت استفاده کنند و ارتباط شان را به صورت آنلاین با مشتریان بالقوه خود حفظ نمایند. این فعالیت در فضای مجازی بخشی از روابط عمومی آنها را تشکیل خواهد داد.

به طور کلی، اقداماتی که هتل ها باید انجام بدهند تا اعتماد مشتریان را در دوران کرونا جلب نمایند، بر سه دسته هستند:

  1. تدارک پذیرایی خاص دوران کرونا از مهمانان

  2. تهیه محتوای اطلاع رسانی در فضای مجازی

  3. اقدام به اطلاع رسانی از طریق رسانه های آنلاین

در اینجا به اختصار گام های فوق را تشریح می کنیم:

تدارک پذیرایی خاص دوران کرونا از مهمانان

در این روز های کرونایی لازم است متخصصان هتلداری اطلاعات خود را در زمینه مصون سازی مهمانان از ابتلا به کرونا ارتقا دهند. پس از آن، موظفند آموزش لازم را به پرسنل خود بدهند و امکانات لازم برای اجرای این اقدامات را برایشان فراهم نمایند.

بسیاری از هتل‌های معروف جهان با کسب مشاوره از متخصصان حوزه پزشکی، آموخته اند که چگونه می‌توان امکان سرایت بیماری کوید ۱۹ به دیگران را به حداقل تقلیل داد. در کشور ما نیز پروتکل های بهداشتی دقیقی برای این کار تهیه و ابلاغ شده اند.

تهیه محتوای اطلاع رسانی در فضای مجازی

پس از آن که هتل خود را مجهز به امکانات و آموزش‌های لازم نمودید، لازم است دست به کار تهیه محتوا جهت انتشار در فضای مجازی بشوید. این محتوا می تواند دارای به صورت متنی، تصویری یا ویدیویی باشد، یا آن که مانند رپورتاژ آگهی گردشگری ماهیت متنی داشته باشد و از تصویر و ویدیو نیز در آن استفاده شود.

اقدام به اطلاع رسانی از طریق رسانه های آنلاین

گام سوم از سری اقدامات ضروری هتل ها، انتشار رپورتاژ آگهی گردشگری است که زمینه فعالیت سایت "دستی بر ایران" می باشد. اقامتگاه ها یا هتل ها می توانند جهت اطلاع رسانی به مشتریان بالقوه خود، خبر اقدامات ویژه بهداشتی جهت دوران کرونا را به صورت گزارش های خبری، گزارش های تصویری و گزارش های ویدیویی در این سایت منتشر نمایند.

اطلاع رسانی با چنین کیفیتی است که پاسخ نگرانی های مشتریان بالقوه را خواهد داد و اعتماد آنان را جلب خواهد کرد. این کار علاوه بر آن که  مبدل به روابط عمومی موفقیت‌آمیزی برای اقامتگاه یا هتل آنان می‌شود، تبلیغات گردشگری بسیار موثری نیز خواهد بود.

راهکارهای ممکن برای هدایت صحیح یک کارزار تبلیغاتی در دوران کرونا به شرح زیر خواهد بود:

  • تهیه تصویر و ویدیو از جلسات آموزشی، مشاوره و امکانات تهیه شده جهت ایمن سازی فضاهای داخل هتل و فرآیندها؛

  •  گزارش نویسی از مراحل آموزش، دستگاه های خریداری شده و محل نصب آنها، و نحوه استفاده از آنها؛ و

  • انتخاب بهترین رسانه ها و تلفیقی از آنها جهت پیشبرد روابط عمومی و تبلیغات موثر

 می توان گفت که موثرترین شیوه برای جلب اعتماد مشتریان، انتشار مصاحبه یا رپورتاژ آگهی گردشگری می باشدمسئولان بازاریابی و تبلیغات هتل ها و اقامتگاه ها می توانند با سفارش رپورتاژ آگهی های  متعدد که در آن ها تصویر، ویدئو و لینک به صفحات سایت خود را دارند، گامی بسیار موثر در این راستا بردارند.

ویژگی خاص روش انتشار رپورتاژ آگهی گردشگری آن است که می توان به دفعات گزارشهای متنوع تصویری و خبری تهیه و منتشر ساخت. اضافه بر آن، می توان لینک سازی موثر و مفیدی برای اهداف امروز و فردای این کسب و کارها انجام داد. به این ترتیب، موتورهای جستجو نیز به کمک وب سایت هتل ها و اقامتگاه ها می آیند و امکان دیده شدن هر چه بیشتر خدمات آنها را نیز فراهم می آورند

یک نکته ظریف دیگر در این خصوص آن است که رپورتاژ آگهی در "وب سایت های گردشگری و مرتبط" انتشار یابد. این بهترین گزینه برای روابط عمومی آنلاین است. یکی از این وب سایت ها که می تواند گزینه مناسبی باشد، dastibariran.ir نام دارد که بخوبی با این شیوه تبلیغات گردشگری آشناست.

بنابراین، اگر چه صنعت گردشگری ضربه سنگینی از همه گیری ویروس کرونا خورده است، اما بهتر است به جای تن دادن به یاس و نا امیدی، به دنبال راهکارهای واقعی باشیم تا این دوران به پایان برسد. مهم آن است که ارتباط مشتریان بالقوه با کسب و کارهای اقامتگاهی قطع نگردد. این مهم با انتشار مکرر رپورتاژ آگهی گردشگری میسر خواهد شد.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

  1. استدلالی عجیب علیه انصارالله یمن

  2. بالاخره یکی باید گردن بگیرد!

  3. آیا تابعیت‌دادن به افغانستانی‌ها برای حضور در انتخابات و راهپیمایی‌هاست؟!

  4. الهام حمیدی: تمام مبلغ تبلیغ کوروش کمپانی را به حساب مراجع قضایی برگرداندم

  5. واکنش فیفا به گل تماشایی گلر تیم ملی ساحلی

  6. عیدی ۲.۵ میلیون تومانی بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری واریز شد

  7. دارایی‌های ارزی بابک زنجانی به خزانه بانک مرکزی منتقل شد

  8. اولیانوف: غربی‌ها هیچ نقشه دومی برای جایگزینی برجام نداشتند

  9. تصویری حیرت آور از محوطه بیمارستان شفا

  10. ماجرای جالب خواستگاری‌ احمد توکلی

  11. دستگیری اعضای چندین باند زورگیری و سرقت در تهران

  12. وزیر کشور: چشم دنیا به انتخابات ایران است

  13. لحظه هدف قراردادن خطوط دفاعی اوکراین توسط روس‌ها

  14. پوتین یک خودرو روسی به رهبر کره شمالی هدیه داد

  15. درخواست اعضای تیم ملی از رئیسی و قالیباف بعد از برد مقابل ژاپن

  16. افزایش ۵۴ درصدی قیمت بلیت قطارهای ۵ستاره در شورای گفت‌وگو تصویب شد

پربحث‌های هفته

  1. بازداشت یک مدیر مدرسه در بوشهر

  2. نسخه تکراری «ترامپ‌‌هراسان» وطنی!

  3. مردم هم مقصرند!

  4. استدلالی عجیب علیه انصارالله یمن

  5. واکنش ظریف به انتقاد شریعتمداری/ نظر پورمحمدی درباره شرط اجتهاد برای عضویت در خبرگان

  6. رسوایی بزرگ آپارتاید رسانه‌ای

  7. دستگیری یک زن و مرد تروریست توسط نوپو یگان ویژه

  8.  دلیل رد صلاحیت لاریجانی در انتخابات ۱۴۰۰ فاش شد+ عکس

  9. ۲۰ درصد افزایش حقوق یا ۲۵ درصد کاهش ارزش پول؟!

  10. آقای ظریف تا دیر نشده پوزش بخواهید!

  11. لیبرمن: کابینه جنگی اسرائیل تسلیم حزب‌الله شد

  12. بازنشستگی «پلیس جهان» فرا رسیده است!

  13. "رای نمی دیم تا اصلاح بشید"

  14. همین سطح از هوشیاری هم قابل قبول است

  15. چرا به ذهن مردم کلنگ می زنید؟!

  16. چرا چالش های ما حل نمی شود

  17. مدودف: «اگر مجبور شویم، با سلاح هسته‌ای به کی‌یف، برلین، لندن و واشنگتن حمله می‌کنیم»

  18. جزئیات جدید از "مالک ۲۷ساله کوروش کمپانی"/ چگونه یک سرباز فراری جیب مردم را خالی کرد!

  19. رهبر انقلاب: همه باید در انتخابات شرکت کنند/راه اصلاح کشور انتخابات است

  20. توصیه حسین شریعتمداری به ظریف

  21. بالاخره یکی باید گردن بگیرد!

  22. درحال حاضر فقط ۸ درصد زنان روسری ندارند

  23. در میان غافلگیری تاج، AFC پس از ۲ دوره داوری ایران را از جام جهانی محروم کرد

  24. بابک زنجانی از اعدام رهایی می‌یابد؟

  25. چرا ضد انقلاب بر طبل تحریم انتخابات می‌کوبد؟

آخرین عناوین