همسایگی کاخ و کوخ

گروه عکس الف،   3990508054 ۲۶ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

اینجا تهران است این سو کوخ است و آن سو کاخ، همان مثال معروف اختلاف زمین و آسمان که می‌زنند اینجا رخ نموده است و برج‌های سر به فلک کشیده آن طرف با خانه‌های فرسوده و گسل گونه این طرف را هیچ ترازوی عدالتی نمی‌تواند مقایسه کند.

همسایگی کاخ و کوخهمسایگی کاخ و کوخهمسایگی کاخ و کوخهمسایگی کاخ و کوخهمسایگی کاخ و کوخهمسایگی کاخ و کوخهمسایگی کاخ و کوخهمسایگی کاخ و کوخهمسایگی کاخ و کوخهمسایگی کاخ و کوخهمسایگی کاخ و کوخهمسایگی کاخ و کوخهمسایگی کاخ و کوخهمسایگی کاخ و کوخهمسایگی کاخ و کوخهمسایگی کاخ و کوخهمسایگی کاخ و کوخهمسایگی کاخ و کوخهمسایگی کاخ و کوخهمسایگی کاخ و کوخهمسایگی کاخ و کوخهمسایگی کاخ و کوخهمسایگی کاخ و کوخهمسایگی کاخ و کوخهمسایگی کاخ و کوخهمسایگی کاخ و کوخهمسایگی کاخ و کوخهمسایگی کاخ و کوخهمسایگی کاخ و کوخهمسایگی کاخ و کوخ

تماشا کنید

دیدگاه کاربران

محمد۱۵۴۱۴۵۷۱۱:۱۷:۵۶ ۱۳۹۹/۵/۸
نگران نباشید همین ملک کوخ الان هر مترش چند صد میلیون شده
000۱۵۴۱۴۵۹۱۱:۱۸:۳۸ ۱۳۹۹/۵/۸
چی میخواستیم چی شد !
ناشناس۱۵۴۱۴۹۱۱۱:۲۹:۰۱ ۱۳۹۹/۵/۸
تمام این کوخ ها باید تخریب شود چون تصرف عدوانی صورت گرفته و زمین متعلق به انها نیست چرا شهرداری و مالکان اقدام نمیکنند
ناشناس۱۵۴۱۸۵۷۱۳:۵۶:۰۳ ۱۳۹۹/۵/۸
ویلاهای تغییر کاربری داده شده لاکچری چطور؟
ناشناس۱۵۴۱۵۰۳۱۱:۳۴:۵۰ ۱۳۹۹/۵/۸
حال خوش اون دختر و پسرهای کوچولو رو خریدارم....
ناشناس۱۵۴۱۵۱۳۱۱:۳۸:۲۰ ۱۳۹۹/۵/۸
دو نکته : 1- مجتمع آپارتمانی و سوله و مدرسه کاخ محسوب نمی شود اگر کاخ میخواهید ببینید تشریف ببرید لواسان 2- صاحبان آن مجتمع های آپارتمانی بالا دسترنج یک عمرشان را داده اند زمین رو خریدن - مالیات و عوارضش رو دادن - مهندس ناظر داشتن بعد شده یک تعداد آپارتمان 80 تا 150 متر با ساکنان طبقه متوسط جامعه اون خانه های پایینی با سو استفاده از شرایط اول انقلاب آمدن زمین کف مسیل ونک رو که متعلق به همه مردم شهره و قراره جلوی سیل و تلفات جانی رو بگیره با گردن کلفتی و شعار غصب کردن و به سالها است مجانی مفت نشینی میکنن و خدای نکرده اگر سیل بیاید مسئول جان هزاران نفر خواهند بود حالا به نظر شما کدام ستمگر تر هستند یکی از مشکلات جوامع مثل ایران اینست که طبقه مرفه با پول و نفوذش و طبقه فقیر با شعر و شعارش طبقه متوسط جامعه را له میکنند
ناشناس۱۵۴۱۵۲۰۱۱:۴۱:۲۸ ۱۳۹۹/۵/۸
اگر کوخ نباشد کاخ معنا ندارد و بالعکس
ناشناس۱۵۴۱۷۴۳۱۲:۵۷:۱۱ ۱۳۹۹/۵/۸
ویو ابدی که میگن همینه
سید۱۵۴۱۷۶۹۱۳:۰۶:۴۲ ۱۳۹۹/۵/۸
هیچ کاخی بنا نمیگردد مگر کوخی ویران گردد. امام علی ع
ناشناس۱۵۴۲۳۷۱۱۹:۴۳:۰۳ ۱۳۹۹/۵/۸
کاش علت مخالفت را بیان مینمودید
ناشناس۱۵۴۱۸۸۷۱۴:۱۴:۳۹ ۱۳۹۹/۵/۸
کودکی که در این مکانها بزرگ میشود و هر روز این بی عدالتی را می بیند، در آینده ...؟!
ناشناس۱۵۴۱۹۲۱۱۴:۳۳:۵۰ ۱۳۹۹/۵/۸
قرار بود عده ای که الان مسئولن و اون موقع .. جلوی اختلاف طبقاتی رو بگیرن ..
ناشناس۱۵۴۲۰۱۰۱۵:۲۲:۰۰ ۱۳۹۹/۵/۸
وقتی به قول شما کاخ! ساخته میشه شکل منطقه تغییر میکند باعث تغییر بافت و رونق میشود! منطق شما رو درک نمیکنم!
ناشناس۱۵۴۲۰۱۲۱۵:۲۳:۵۴ ۱۳۹۹/۵/۸
چون قدرت تبدیل کوخ به کاخ نداریم پیشنهاد دارم همه کاخ ها ویران و تخریب و تبدیل به کوخ کنیم تا عدالت برقرار بشه
سالم۱۵۴۲۰۱۹۱۵:۲۷:۲۹ ۱۳۹۹/۵/۸
این وضع شایسته کشور اسلامی نیست . هزارو چهارصد سال پیش امیر مومنان علی (ع ) فرموده هیچ کاخی ساخته نمی شود مگر آنکه خانه ایی ویران شود .
فامیل دور۱۵۴۲۰۵۹۱۵:۴۹:۵۲ ۱۳۹۹/۵/۸
چرا بدون اطلاعات نظر میدین.. اینا غیر قانونی اومدن تو دره چمران خونه ساختن. اگه دقت کرده باشید تو یکی از عکسا معلومه که زیر پل مدیریت هستن.
ناشناس۱۵۴۲۰۸۶۱۶:۰۸:۱۰ ۱۳۹۹/۵/۸
آن کاخ لونه زنبور است ولی همین کوخ راحت تر می شود زندگی کرد
ناشناس۱۵۴۲۱۸۰۱۷:۰۰:۳۳ ۱۳۹۹/۵/۸
لطفا شعارهای انقلابی ندهید .همین کوخ ها را بدهید به از ما بهتران ،یکسال بعد همین کوخ ها.. را کاخ کنند!
اكبر۱۵۴۲۳۳۹۱۹:۱۱:۴۱ ۱۳۹۹/۵/۸
بيشتر حاصل بي نظمي اداري و بي انظباطي مالي در شهرداري است. شهري كه داراي نظم و انظباط باشد كمتر شاهد اين صحنه ها خواهد بود جامعه اي كه نظم و انظباط نداشته باشد به هيچ عنوان به سعادت و عدالت نميرسد مردم نبايد براي پولدار شدن نقشه هاي ده و بيست ساله بكشند. به تلف شدن عمر نمي ارزد، خاك سفيد، زور آباد، فرحزاد و بلوار چمران نمونه اي از اين مثالها هستند.
ناشناس۱۵۴۲۳۴۵۱۹:۲۲:۰۸ ۱۳۹۹/۵/۸
اين نتيجه نابرابر امكانات ونداشت درامد در روستاهاي كشور هست كه باعث كوچ اين مردم شريف به شهر ها وبه بوجود امدن چنين مناظري ميشود به راستي منظور نويسند از اين مطلب چيست كدام بايد تبديل به ديگري شود اين حق مردم ايران است با ثروت خداداي كه دارند همه در كاخ زندگي كنند واز بهترين امكانات استفاده كنند مثل كشورهاي عربي حاشيه خليج فارس
ناشناس۱۵۴۲۴۱۲۲۰:۱۸:۴۷ ۱۳۹۹/۵/۸
اگر مرجعی باشه که عادلانه زمین ها و خانه های کلنگی را بصورت مشارکت در اختیار سازندگان قرار دهد قطعا این عزیزان کوخ نشین هم از این وضعیت نجات پیدا میکنن عدالت یعنی اگر من زمین یا خونه کلنگی دارم و اون یکی پول بیاد بصورت عادلانه زمینمو بکوبه بسازه سهم منم بصورت عادلانه پرداخت کنه
ناشناس۱۵۴۲۴۲۴۲۰:۳۸:۵۲ ۱۳۹۹/۵/۸
یکی از انتقاد ها به شاه همین بود.
ناشناس۱۵۴۲۴۷۸۲۱:۴۲:۰۸ ۱۳۹۹/۵/۸
شعارهای اول انقلاب چی بود؟ مردم برای چی خون دادن؟
فرقانی۱۵۴۲۴۹۲۲۱:۵۹:۴۴ ۱۳۹۹/۵/۸
این تصاویر مربوط به زیر پل مدیریت و پشت شهرک آتی ساز است. آنچه را کاخ نامیده اید واقعا کاخ نیست بلکه آپارتمانهایی است که اشرافی و لاکچری هم نیستند و طبقات متوسط در آنها ساکنند و با مجوزهای لازم هم ساخته شده اند. عوارض شهرداری و مدیریت پسماند را هم می پردازند. اما آنچه را کوخ نامیده اید واقعا کوخ است و البته به صورت غیر قانونی و با تصرف عدوانی زمینهای متعلق به عموم ساخته شده اند و چون مجوز ساخت و سند ندارند عوارض هم نمی پردازند. حق این است که این مردم هم حق داشتن خانه هایی درخور شأنشان را (البته در شهرها و روستاهایی که از آنجا به علت بیکاری به تهران آمده اند) دارند. اگر دولت در همان شهرها و روستاها برایشان شغل مناسب ایجاد کند و آنها را یاری دهد که مسکن مناسب بسازند هم آنها در آسایش زندگی خواهند کرد و هم تهران وضع مناسبی پیدا می کند. در حال حاضر هم به این بندگان خدا ستم می شود که باید در این کوخها زندگی کنند و هم چهره تهران نازیبا می شود و به ساکنان قانونی آن ستم می شود.
عماد۱۵۴۲۵۴۹۲۲:۴۱:۲۸ ۱۳۹۹/۵/۸
زمینی که کنارش اجازه ساخت برج ميدن، ديگه اسمش کوخ نیست.
حسین رحمت .خوروبیابانک۱۵۴۲۵۵۱۲۲:۴۳:۳۶ ۱۳۹۹/۵/۸
با سلام پارادوکسی به نام تناقض صحیح وجود دارد که بنده سال ها پیش درشمال تهران مشاهده کردم که اکنون می توان آنرا در تمام شهر های بزرگ مشاهده کرد .پدیده ثروتمندان فقیر یا فقیران ثروتمند، برخی ازصاحبان همین خانه های فرسوده که بعضا زندگی سختی را می گذرانند در حقیقت صاحب زمین میلیاردی هستند که می توانند با فروش آن بهترین زندگی را در شهرستان های کوچک برای خود فراهم کنند که برخی از برخورداران شهر های کوچک را در حسرت فرو می برند ،اما اصرار به ماندن در خانه های فرسوده که گذر زمان وتورم از لحاظ اقتصادی آن ها رابسیار باارزش کرده انتخاب خود آنان است،پس تقریبا جای دلسوزی ندارد الحمدالله خیلی از آن ها با همین خانه های فرسوده میتوانند زندگی بسیار خوبی را برای خودشان در شهر های کوچک ترفراهم کنند.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

آخرین عناوین