هتل اترک مشهد : معرفی، امکانات و دسترسی ها

گزارش بازرگانی،   3990425075

سفر به مشهد یکی از مقصدهای رایج بین ایرانیان است. این شهر با جاذبه‌های گردشگری فراوان و با حضور حرم مطهر امام رضا (ع) یکی از مقاصد پرتردد است که سالانه مسافران زیادی را می‌پذیرد. هتل اترک یکی از هتل‌های قدیمی این شهر است که به خاطر نزدیکی به حرم و موقعیت مناسب جغرافیایی‌اش در بین هتل های مشهد شناخته شده و معروف است. اگر اقامت در هتل های مشهد را تجربه کرده باشید به احتمال زیاد نام این هتل هم به گوشتان خورده و ساختمان آن را در مسیر حرم دیده‌اید. این هتل مجلل فقط 800 متر با حرم مطهر فاصله دارد و مسافران با یک پیاده‌روی پنج دقیقه‌ای به حرم می‌رسند. هتل اترک در سال 1357 تاسیس و تا کنون چندین بار بازسازی و ترمیم شده است. با رزرو هتل مشهد از علی بابا می‌توانید اقامتی راحت و آسوده را در هتل اترک مشهد تجربه کنید و از فاصله‌ی کوتاه آن با حرم مطهر لذت ببرید.

هتل اترک در 10 طبقه ساخته شده و 163 واحد اقامتی و سوئیت دارد که توسط مجموعه‌ای پرسنل حرفه‌ای و آموزش دیده که به چندین زبان مسلط هستند، مدیریت می‌شود. این هتل با توجه به سابقه و قدمتی که در ارائه خدمات به زائران و مسافران دارد یکی از خوش‌نام‌ترین هتل های مشهد است. رستوران‌های هتل اترک در ساعات مشخص شده‌ای آماده‌ی خدمت‌رسانی و سرو غذا برای مسافران هستند و کافی‌شاپ این مجموعه به صورت 24 ساعته در حال سرویس‌دهی است. ساعت سرو صبحانه از 7 تا 10:30، ناهار از 12 تا 14:30 و شام از 20 الی 22:30  مشخص شده است. رستورانی که در طبقات بالای هتل اترک قرار گرفته با معماری و سبک سنتی طراحی شده و با منویی متنوع انواع سلیقه‌های غذایی را پوشش می‌دهد. البته موقعیت جغرافیایی این هتل و نزدیکی آن به مرکز شهر باعث شده با رستوران‌ها و سالن‌های غذاخوری دیگر هم فاصله‌ی زیادی نداشته باشد و مسافران به راحتی می‌توانند از دیگر رستوران‌ها غذا تهیه کنند. اگر قصد سفر به شهر زیارتی مشهد را دارید با رزرو هتل مشهد از علی بابا می‌توانید سفری راحت و بدون دغدغه را تجربه کنید. در صورتی که افراد سالمند و کم‌توان همراه شما هستند بهترین هتل، هتلی است که فاصله‌ی کمی با حرم داشته باشد و هتل اترک این ویژگی را داراست.

دسترسی مناسب به مراکز خرید

خرید سوغاتی از مشهد یکی از رسوم رایج بین مسافران و زائران است. اگر شما هم به این شهر سفر کنید برای خرید از بازارهای بزرگ آن وسوسه می‌شوید. از دیگر مزایای هتل اترک مشهد، نزدیکی آن به بازارها و پاساژهای بزرگ مشهد است. بازار رضا و بازار هفده شهریور دو مرکز خرید بزرگ و شناخته شده در شهر مشهد هستند که اگر قصد خرید سوغاتی داشته باشید بهتر است سری به آنها بزنید. با اقامت در هتل اترک دسترسی مناسبی به این دو بازار خواهید داشت و به راحتی می‌توانید خریدهای خود را انجام دهید و پس از آن در آرامش هتل اترک استراحت کنید. علاوه بر این، هتل اترک تا مجتمع زیست خاور، 3 کیلومتر و تا مجتمع الماس شرق هم 9 کیلومتر فاصله دارد.

امکاناتی که یک هتل در اختیار مسافران و میهمانانش قرار می‌دهد روی تصمیم مسافر برای انتخاب هتل بسیار اثرگذار است. به همین خاطر اکثر هتل های مشهد در تلاشند تا بهترین خدمات را به مسافرانشان ارائه کنند تا اقامتی خاطره‌انگیز داشته باشند. هتل اترک هم در همین زمینه امکانات ورزشی، تفریحی خود را افزایش داده تا رضایت مسافران را بیشتر کسب کند. مجموعه ورزشی شامل سونا، سالن بدنسازی، جکوزی و دستگاه‌های بدن‌سازی بخشی از خدمات این هتل است. سایر امکانات چون خدمات پزشکی، خشکشویی، اینترنت رایگان و پارکینگ هم به منظور آسایش بیشتر در طول سفر، در اختیار مسافران این هتل قرار می‌گیرد.

اتاق‌های هتل اترک مشهد تنوع مناسبی دارند. اتاق‌های یک تخته، دو تخته دبل، دوتخته توئین و اتاق کانکت کلاسیک از امکاناتی چون تلویزیون، سرویس فرنگی، مبلمان، یخچال، کمد لباس و قفل الکترونیک درب اتاق برخوردارند. سوئیت‌های دو نفره و چهار نفره در هتل اترک مشهد با تخت‌های 90 و 180 سانتی‌متری قرار گرفته و این سوئیت‌ها ظرفیت یک نفر بیشتر را هم دارند. اگر قصد اقامت در هتل اترک را دارید و تعداد نفرات شما زیاد است بهترین گزینه برای شما آپارتمان سه خوابه‌ی دوبلکس است که تا 7 نفر گنجایش دارد. این واحد دوبلکس، دارای یک سالن نشیمن، یک تخت دو نفره داخل اتاق خواب طبقه بالا، دو تخت یک نفره داخل اتاق خواب طبقه پائین و یک سرویس یک نفره به صورت مجزا است. از امکانات ویژه‌ی این اتاق، وجود جکوزی در طبقه‌ی بالا و سونا در طبقه‌ی پائین است. با رزرو هتل مشهد از علی بابا برنامه‌ریزی برای سفرتان آسان‌تر خواهد شد. بنابراین اگر قصد سفر به شهر زیارتی مشهد را دارید از طریق اپلیکیشن و سایت علی بابا اقدام به رزرو هتل کنید. هتل اترک مشهد می‌تواند یکی از گزینه‌های شما برای این اقامت خاطره‌انگیز باشد.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

آخرین عناوین