امنیت حفاظ درب ضد سرقت آپارتمان ( درب آکاردئونی )

گزارش بازرگانی،   3990424149

یکی از مزیت های حفاظ آکاردئونی نسبت به درب های ضد سرقت ضریب اطمینان بالای آنها میباشد. نقص درب های ضد سرقت در قسمت قفل آنها میباشد که عملا در برابر سارقان باعث شده است از ضد سرقت بودن تنها اسم آن را یدک بکشد .

از آنجایی که ورود هر فرد غریبه و ناآشنا به درون ساختمان ها به راحتی صورت می پذیرد. و هر فردی می تواند با استفاده از روش های مختلف به راحتی به درون ساختمان ها وارد شود،. در صورتی که تنها یک درب چوبی ساده مانع وی به حضور در هر واحد مسکونی باشد، می تواند به راحتی این مانع را با ترفندهای گوناگون از بین بردارد. و به ویژه اگر ساکنین آن واحد مسکونی در مسافرت باشند، تمامی وسایل آن منزل را به تاراج ببرد. اما درب آکاردئونی سد محکمی در برابر هر سارق و فرد غریبه ای است که با خصوصیاتی که دارد، به راحتی از میان برداشته نمی شود و می تواند تا حد بسیار زیادی مانع حفظ جان و مال شما و خانواده شما گردد. به همین علت امروزه وجود درب آکاردئونی در تمامی ساختمان ها الزام آور می باشد. و ضرورت آن برای بالا بردن سطح امنیت ساختمان ها به خوبی حس می گردد. هر چند که باید اذعان داشت که درب آکاردئونی تنها برای محافظت از درب واحدهای ساختمان ها نیست. و در موارد دیگری نیز مورد کاربست واقع می گردد. ولی در عین حال بیشترین کاربرد این نوع از درب ها در واحدهای ساختمان های چند طبقه است . که افراد این ساختمان ها ممکن است همسایه های طبقه بالایی و پایینی خود را نیز نشناسند. به همین علت هر کسی ممکن است در صورت عدم نظارت و کنترل بر ورود و خروج به داخل ساختمان به راحتی واحد ساختمان مربوطه شود. و موجب به یغما بردن تمامی لوازم و ابزارآلات گران قیمت خانواده ها گردد.

درب آکاردونی دارای استحکام بی نظیر:

انواع مختلف درب آکاردئون بر خلاف ظاهر مشبکی که آنها را چندان محکم و قوی نشان نمی دهد، از اسطحکام بسیار بالایی برخوردار هستند و همچنین برای اتصال بخش های مختلف این حفاظ ها از پرچ هایی استفاده شده است که جدا شدن آنها غیر ممکن می باشد.

بهترین نوع درب آکاردئونی چه نوعی است؟  از نظر امنیت و زیبایی،درب اکادئونی طرح دو جداره پنج لوزی سفارشی می باشد که در زیر به شرح وبررسی ویژگی های آن می پردازیم.

درب آکاردئونی قادر است در مکان های مختلفی نقش نمایی کند. حفاظ درب آپارتمان و حفاظ مغازه ها از جمله نقش های حفاظ آکاردئون است. قیمت حفاظ درب آپارتمان با توجه به طرح و اندازه ای که مورد نظر مشتری باشد تعیین می شود برای آگاهی از لیست قیمت با شماره تماس ۰۹۱۲۷۸۰۰۶۰۳ تماس حاصل فرمائید. صنایع فلزی حفاظ مارکت با سابقه چند دهه در تولید حفاظ و نرده روی دیوار، درب آکاردئونی، درب ویلایی و سقف آردواز از جمله محصوات تولید شده در صنایع فلزی آهنسازه است. اگر امنیت، زیبایی و استواری می خواهید درب آکاردئونی حفاظ مارکت را امتحان نمایئد. خرید مستقیم از تولید کننده درب آکاردئونی می تواند برای شما مقرون به صرفه باشد. تیم صنایع فلزی آهن سازه با تولید بهترین حفاظ ساختمان شعاری دارد؛ کیفیت را می فروشیم و رضایت را می خریم.

همچنین حفاظ آکاردئونی نیز مقابل پنجره ها، بالکن، پاسیو و نورگیر نصب کنید که خونه تبدیل به قلعه ای غیر قابل نفوذ بشه که بتونید با خیال راحت تمام چراغها را خاموش کنید و یک اعلامیه بزرگ هم برای اطلاع سارقین محترم پشت پنجره آویزان کنید که اطلاع بدید خونه نیستید و ازشون دعوت کنید شانسشون را برای ورود به خونه شما امتحان کنند، چون پس از نصب حفاظ آکاردئونی ، انگار خونه شما جای در و پنجره، فقط دیوار داره. اینو بیست سال تجربه مداوم تجهیز اماکن به سیستمها و تجهیزات غیر ممکن کننده ورود سارقین بدون حتی یک سرقت موفق میگه که افتخار ما است.

هر سارقی روشی مخصوص به خودش را برای ورود به منازل داره، برای مثال سارقی که با توپی زنی وارد میشه، فقط یک پیچگوشتی یا انبر قفلی با خودش میاورد و سارقی که با دیلم زنی وارد میشه فقط یک دیلم، پس با توجه به اینکه معلوم نیست سارقی که سراغ شما میاد چه روشی را استفاده میکنه، باید حفاظ آکاردئونی ساخته شده که دارای شاسی فولادی میباشد روی درب نصب کنید که تمام روشهای ورود از طریق باز کردن، هک، توپی زنی و دیلم زنی قفل را غیر ممکن میکند .

درب آکاردئونی خود را امروز سفارش دهید. سفارش این محصول امنیتی آسان است! با شماره تلفن 603 7800 0912 تماس بگیرید و یک وقت ملاقات با یکی از کارشناسان امنیتی آموزش دیده ما رزرو کنید. در هر منطقه برای نصب درب آکاردئونی تهران و کرج و یا درب آکاردئون در غرب یا شرق و شمال و جنوب تهران که هستید ما نزدیک ترین کارشناس به منطقه شما را میفرستیم. سفارش درب آکاردونی سریع انجام میشود و نصب و آماده سازی آن فقط سه روز وقت میگیرد.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نارضایتی عباس موزون از زمان پخش برنامه زندگی پس از زندگی

  2. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  3. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  4. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  5. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  6. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  7. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  8. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  9. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  10. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  11. دیر اما قابل‌توجه ...

  12. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  13. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  14. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  15. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  16. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  17. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  18. قبور لاکچری

  19. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  20. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  21. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  22. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  23. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  24. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  25. یمنی ها فراتر از تصور !

آخرین عناوین