هدایای تبلیغاتی، نقطه عطف برندینگ

گزارش بازرگانی،   3990423044

امروزه استفاده از روش های مختلف تبلیغات جهت معرفی کسب و کار تبدیل به یک الزام برای تبدیل شدن به یک برند مطرح شده است. یکی از محبوب ترین و کارآمد ترین روش های تبلیغ، استفاده از هدایای تبلیغاتی است. این روش تبلیغاتی کاربردی با دادن حسی وصف نشدنی در ذهن و ضمیر نا خودآگاه مخاطب، برند شما را از دید طیف عظیمی از مشتریان به یک کسب و کار متمایز تبدیل می کند. از این رو به کمک مدیر گیفت در این مبحث به تاثیرات هدیه تبلیغاتی در برندینگ و افزایش اعتبار یک کسب و کار می پردازیم.

تاثیر هدایای تبلیغاتی بر برندینگ

شاید شما هم مانند بسیاری از کسب و کار های امروزی به دنبال بیشتر دیده شدن و افزایش فروش هستید و در این راه مواردی زیادی را برای رسیدن به این هدف امتحان نموده اید. بهتر است بدانید فعالیت تبلیغاتی در محیط مجازی و محیط حقیقی دو بخشی هستند که کاملا به یکدیگر ارتبط دارند و به نوعی مکمل یکدیگر هستند و جالب است بدانید موثر ترین نوع تبلیغ در محیط حقیقی از دید بسیاری از مخاطبان، دریافت یک هدیه تبلیغاتی جذاب و خاطره انگیز است که تا مدت ها نام برند شما به صورت دوره ای ( هروز یا هر چند وقت یک بار) در ذهن ایشان تداعی می شود و این خود دلیل بر تاثیر گذازی این نوع تبلیغ می باشد.

اکنون می خواهیم به این پرسش پاسخ دهیم، چرا هدیه تبلیغاتی؟

وجود تنوع در هدیه تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی بسیار زیادی هستند که با توجه به پرسونای مخاطب می توانید از آنهای برای معرفی کسب و کار خود استفاده نمایید. هدیه های جذابی مانند انواع خودکار تبلیغاتی، ساعت، لیوان، کیف و غیره که هرکدام احساس خوشایند دریافت یک هدیه را در مخاطب به وجود می آورد.

قیمت مناسب هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی بر اساس بودجه یک کسب و کار قابل بهینه سازی می باشد و با توجه به فعالیت هر کسب و کار می توان جهت انتخاب محصول مورد نظر برای ارائه هدیه تبلیغاتی تصمیم گرفت. دادن هدیه تبلیغاتی همیشه یک سرمایه گذاری بسیار ارزشمند است که بازگشت سرمایه آن تضمین شده می باشد.

وفاداری مشتری

شاید شما هم تا کنون با دریافت یک هدیه هرچند ساده از یک دوست بسیار خرسند شده اید و تا مدت ها این خاطره خوش با دیدن آن هدیه برایتان تداعی می شود. گرفتن هدیه تبلیغاتی از جانب شما باعث می شود علاوه بر احساس خوبی که در لحظه برای مخاطبتان ایجاد شود یک خاطره خوش را در ذهن مخاطب به وجود می آورد. این احساس خوب باعث وفاداری مشتری به شما و کسب و کارتان می شود.

شناخت برند شما از طریق هدایای تبلیغاتی

زمانی که صحبت از برند می شود، منظور آن است که اگر مخاطب به فکر خرید محصولی خاص یا استفاده از خدماتی که شما هم ارائه می دهید باشد، ناخودآگاه به فکر شرکت شما و مجموعه شما بیوفتد. زمانی که کاربران از شما هدیه تبلیغاتی دریافت می کنند بازگشتشان به سمت شما تضمین شده است. این زمانی به بهترین شکل نمود پیدا می کند که کاربر از خدمات شما رضایت کامل داشته باشد و شروع برندینگ برای کسب و کار شما کند، چطور؟ از راه صحبت های دوستانه با اطرافیان و معرفی خدمات شما.

کدام یک از هدایای تبلیغاتی برای شما مناسب است؟

همانطور که گفتیم در بازار رقابتی امروز بسیار مهم است که کسب و کار ها از تمام پتاننسیل موجود تبلیغاتی خود نهایت استفاده را ببرند تا بتوانند به ارتقاء فروش خدمات و کالاهای خود دست پیدا کنند. از این رو هر تجارت بهتر است با توجه به مخاطبان هدف خود اقدام به طراحی هدایای تبلیغاتی خود کند تا علاوه بر کارایی برای کاربران یادآور برند شما در ذهن ایشان باشد.

درست است که در اکثر کسب و کارها خودکار تبلیغاتی یک هدیه ی کاربردی و می باشد اما بهتر است یک رستوران به مشتریان خود لیوان تبلیغاتی بدهد، یا یک فروشگاه لباس کیف ساده وسایل، اینجاست که با ارتباط مفهمومی بین هدیه تبلیغاتی و مخاطب می توان بیشترین بازدهی را از این روش تبلیغ داشت.

هدیه تبلیغاتی خود را از کجا تهیه کنیم؟

فروشگاه مدیر گیفت به آدرس modirgifts.com با تجربه چندین ساله در ارائه بهترین هدایای تبلیغاتی توانسته طیف گسترده ای از خدمات تبلیغاتی را به مخاطبان خود ارائه دههد. مدیر گیفت با در اختیار داشتن نمایندگی فروش 15 برند معتبر جهانی در زمینه هدایای تبلیغاتی و کارگاه های مجهز حکاکی، برش لیزری و چاپ رنگی، آماده خدمات رسانی به شما عزیزان در معرفی کسب و کارتان به مخاطب از طریق هدایای تبلیغاتی می باشد.

پربحث‌های دیروز

پربحث‌های هفته

  1. با فتح کجا جنگ برای ما تمام می‌شود؟

  2. ماجرای یک قاضی که علیه خودش حکم صادر کرد

  3. آیا پیروزی بایدن بر ترامپ به نفع ایران است؟

  4. حمله وحشیانه با قمه به صاحب مغازه در کرمانشاه

  5. بازگشت به سیاست‌های هاشمی ؟!

  6. وعده سربسته روحاني درباره گشايش اقتصادي/ گرهي گشوده مي شود؟!

  7. املاک بنیاد مستضعفان و فرصت‌های برابر

  8. توصیه های جمعیتی مسوولان به مردم از کنار گود

  9. هشدار احمد توکلی به روحانی: نام ساقط کردن کشور «گشایش» است؟/ دولت‌های بعد شما، بدهی خود را چگونه بپردازند؟

  10. گشایش اقتصادی برای مردم یا دولت؟

  11. دستورالعمل اخذ مالیات بر خانه‌های خالی یکماهه تدوین می شود + جزئیات

  12. صحبت‌های «فتاح» درباره کاخ مرمر، مدرسه حدادعادل، ساختمان مرکز پژوهش‌ها و املاک در دست نیروهای مسلح

  13. صحنه آهسته انفجار بیروت

  14. زیباکلام: باید برجام ۹۹ را با آمریکا امضا کنیم!

  15. پاساژگردها معترض برگزاری محرم

  16. برجام ۹۹ به روایت زیباکلام/واکنش کدخدایی به اظهارات علی مطهری/احمدی‌نژاد دوباره ردصلاحیت می شود؟

  17. صفر تا ۱۰۰ داستان وضع مالیات بر محتکران خانه

  18. جهانگیری: مخالف کالابرگ هستیم

  19. خبر خوش واعظی درباره پایان تحریم ها و سیگنال مثبت کشورهای اروپایی و آسیایی

  20. گوژپشت نوتردام، زيباترين زن پاريس و دشنه ظريف عروس خاورميانه

  21. ترامپ: اگر در انتخابات پیروز شوم سریع با ایران به توافق می‌رسیم

  22. آیا دونالد ترامپ در مرحله پيشافاشيستي است؟

  23. جزئیات تازه از فروش نفت توسط دولت به مردم از زبان پورابراهیمی

  24. جدیدترین خبر از تبدیل ریال به تومان/ ۲.۵ میلیارد دلار ارز برگشت

  25. سهم خواهی جریان های سیاسی لبنان از کیک دولت آینده

ابر آروان

پربحث‌های هفته

  1. وعده سربسته روحاني درباره گشايش اقتصادي/ گرهي گشوده مي شود؟!

  2. هشدار احمد توکلی به روحانی: نام ساقط کردن کشور «گشایش» است؟/ دولت‌های بعد شما، بدهی خود را چگونه بپردازند؟

  3. گشایش اقتصادی برای مردم یا دولت؟

  4. دستورالعمل اخذ مالیات بر خانه‌های خالی یکماهه تدوین می شود + جزئیات

  5. صفر تا ۱۰۰ داستان وضع مالیات بر محتکران خانه

  6. جهانگیری: مخالف کالابرگ هستیم

  7. جزئیات تازه از فروش نفت توسط دولت به مردم از زبان پورابراهیمی

  8. جدیدترین خبر از تبدیل ریال به تومان/ ۲.۵ میلیارد دلار ارز برگشت

  9. قیمت خودرو همچنان صعودی است/ قیمت پژو ۴۰۵ به ۱۴۲ میلیون رسید

  10. تهران پنجمین شهر گران دنیا در مسکن

  11. واکنش سردار جباری به اظهارات رئیس بنیاد مستضعفان

  12. روحانی: مردم در زمینه تلاش دولت برای ایجاد ثبات و آرامش در اقتصاد، اطمینان خاطر داشته باشند

  13. ریش و قیچی قیمت خودرو در دستان خودروسازها/ قیمت ماشین هر سه ماه یک‌بار تغییر می‌کند!

  14. همتی: نرخ ارز در روزهای آینده پایین‌ می‌آید

  15. جزئیاتی از تغییر طرح فروش نفتی دولت توسط مجلس به نفع مردم

  16. امضاهای استیضاح زنگنه در حال افزایش است/ نوع مدیریت زنگنه به صورتی است که مشکلات زیادی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به وجود می‌آورد

  17. نوبخت: ما ارز خودمان را فروختیم، اگر بانک مرکزی نگه داشته عرضه کند / افزایش قیمت ها را به فروش ارز صندوق ربط ندهید

  18. جزئیات احتمالی از وعده «گشایش اقتصادی»

  19. گمانه زنی‌ها از "گشایش اقتصادی" رئیس جمهور/ پای عرضه اوراق سلف نفتی در میان است؟

  20. دندان طمع دولت‌ها به درآمد نفت کنده می‌شود؟

  21. موضع‌گیری دژپسند علیه وزارت نفت/ نفتی‌ها آماده عرضه «دارا دوم» نبودند

  22. جزئیات طرح مجلس برای تغییر در شیوه سهمیه‌بندی بنزین

  23. نامه بسیج دانشجویی به نمایندگان / مجلس به طرح «گشایش اقتصادی» دولت ورود کند

  24. دلار در سراشیبی قرار گرفت

  25. مسکن ارزان می‌شود؟

آخرین عناوین