طرح سؤال از رئیس‌جمهور با ۲۰۰ امضا تقدیم هیئت‌رئیسه مجلس شد + محورهای سوال

گروه اقتصادی الف،   3990415080 ۶۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲۸ تکراری یا غیرقابل انتشار

سؤال جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از رئیس‌جمهور درباره مشکلات اقتصادی تقدیم هیئت‌رئیسه مجلس شد.

طرح سؤال از رئیس‌جمهور با ۲۰۰ امضا تقدیم هیئت‌رئیسه مجلس شد + محورهای سوال

فارس نوشت: طرح سؤال از رئیس‌جمهور امروز (یکشنبه ۱۵ تیرماه) تقدیم هیأت رئیسه مجلس شد.

در همین زمینه، علی خضریان، نماینده مردم تهران گفت: تعداد نمایندگان امضاءکننده سؤال از رئیس‌جمهور به عدد ۲۰۰ رسیده است.

از جمله محورهای طرح سؤال از رئیس‌جمهور موضوع نوسانات در بازار مسکن و همچنین افزایش قیمت اقلام ضروری مورد نیاز مردم است.

متن طرح سؤال از رئیس‌جمهور بدین شرح است:

بسمه تعالی
هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی

با سلام و احترام

با عنایت به مفاد اصل 88 قانون اساسی و مواد 210 و 211 قانون آئین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی بدین وسیله سؤالات اینجانبان در پنج محور ذیل از آقای حسن روحانی رئیس‌جمهور محترم برای طی فرایند رسیدگی، ارجاع به کمیسیون تخصصی و ارائه پاسخ در صحن علنی مجلس در اولین فرصت ممکن تقدیم می‌گردد:

1. چرا و به چه دلیل قیمت‌های ارز خارجی به سرعت در حال افزایش و ارزش پول ملی در حال کاهش است؟

2. علت از هم‌گسیختگی اوضاع بازار مسکن، خودرو و تورم عجیب و غریب چندصد درصدی بازار مسکن چیست و چرا دولت طی هفت سال گذشته هیچ اقدام جدی برای تأمین مسکن مردم و کنترل قیمت و کیفیت خودرو انجام نداده است؟

3. در کجای برجام اشتباه استراتژیک مرتکب شدید که آمریکا بدون کوچکترین هزینه از این توافق خارج و اروپا هم با پرروئی تمام همچنان خواستار اجرای کامل برجام از سوی ایران است، بدون آنکه خود به تعهداتش عمل کند، حتی در حد عملیاتی کردن طرح حقیرانه اینستکس.

4. قرار شد دولت به خاطر مشکلات ناشی از بیماری کرونا به واحدهای تولیدی و بخش‌های آسیب‌دیده وام اعطا کرده و کمک نماید. اما صدای اعتراض همه بخش‌ها بلند است. دولت در این زمینه چه کاری کرده و چقدر کمک کرده است؟

5. از فروردین 97 که قیمت دلار دولتی 4 هزار و 200 تومان اعلام شد تا امروز چند میلیارد دلار به این قیمت عرضه شده است؟ به چه کسانی داده شده و سرنوشت این دلارها چه شده است و چه تأثیری بر کنترل تورم داشته است؟

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۵۰۹۴۹۲۱۳:۱۴:۵۷ ۱۳۹۹/۴/۱۵
فقط استیضاح
ناشناس۱۵۰۹۸۷۹۱۶:۴۲:۳۵ ۱۳۹۹/۴/۱۵
روحانی عاجزانه خواهان استعفایش از سوی رهبری بشود اینطوری تا حدودی عزتمندانه سیاست را ترک میکند
ناشناس۱۵۰۹۹۴۹۱۷:۱۶:۰۴ ۱۳۹۹/۴/۱۵
به خدا که ما هم راضی هستیم منتها شماها فقط سر و صدایید. خودتان هم می دانید فشارهای امریکا را نمی توان مدیریت کرد. هر کس دیگری هم بود اوضاع همین بود.
ناشناس۱۵۰۹۹۹۱۱۷:۳۹:۴۸ ۱۳۹۹/۴/۱۵
وقتی ملت ایران صبر کرده و در برابر افزایش قیمت‌ها نجابت به خرج داده و سختی‌ها را تحمل کند، دشمنان‌مان را نا امید می کند.
ناشناس۱۵۰۹۹۹۴۱۷:۴۰:۲۴ ۱۳۹۹/۴/۱۵
بشارت بر ملتی است که سختی را تحمل کرده تا به عزت برسد.
ناشناس۱۵۱۰۰۰۳۱۷:۴۴:۱۹ ۱۳۹۹/۴/۱۵
روحانی یک سال است که کشور را بدون پول نفت و در شرایط کرونا دارد اداره می کند. دیگران آیا بهتر از این می توانستند کار کنند؟
ناشناس۱۵۱۰۰۸۲۱۸:۳۱:۵۸ ۱۳۹۹/۴/۱۵
یعنی نماینده های مجلس در حد آماتور هم اقتصاد بدونن باید متوجه باشن تحریم نفتی یعنی خداحافظی در آمدهای دولت این همه سازمانهای عریض و طویل اینهمه کارمند دولت خیلی پیچیده نیست فهمیدن اینکه دیر یا زود سیل تورم راه میوفته کی باید حقوق اینها رو بده از کدام منبع نماینده ها اگر راست میگن همت کنن ساختار رو درست کنن اجازه بدن با دنیا تجارت آزاد داشته باشید ..کشور ما تافته جدا بافته نیست یاد بگیریم تولید ثروت کنیم تا مردم این کشور سطح زندگیشون تغییر کنه
ناشناس۱۵۱۰۱۱۲۱۸:۴۵:۱۰ ۱۳۹۹/۴/۱۵
عزل محاکمه مجازات
ناشناس۱۵۱۰۱۱۸۱۸:۴۸:۳۵ ۱۳۹۹/۴/۱۵
شما را بخدا زودتر راه را برای محاکمه باز کنید _____
ناشناس۱۵۱۰۲۱۶۲۰:۱۴:۴۱ ۱۳۹۹/۴/۱۵
مطرح شدن مذاکره با آمریکا از سوی هر مسئول و دستگاهی که باشد خیانت به کشور محسوب شده و حکم وطن‌فروشی را دارد. راه‌حل مشکلات پیاده کردن اقتصاد مقاومتی است.
ناشناس۱۵۱۰۲۴۳۲۰:۲۹:۴۳ ۱۳۹۹/۴/۱۵
مگر طرح سوال قبلی چه تاثیری روی عملکرد او داشت؟ مردم را بازی ندهید فقط استیضاح.
ناشناس۱۵۱۰۶۲۲۰۲:۴۰:۳۴ ۱۳۹۹/۴/۱۶
آره یکی دیگه بیاد دلار چاپ میکنه قیمت ها کم میشه
ناشناس۱۵۰۹۵۰۶۱۳:۲۰:۲۷ ۱۳۹۹/۴/۱۵
یک سره استیضاح کنید بره یا کلا ول کنید درگیری طولانی هیچ فایده ای نداره
مهدی۱۵۱۰۰۹۶۱۸:۳۸:۱۱ ۱۳۹۹/۴/۱۵
متاسفانه دوست عزیز شما تصور میفرمایید با حذف شخص یا آمدن شخص جدید مسئله حل می شود در حالی که اصلا مهم نیست دولت اصولگرا باشد یا اصلاح طلب هیچ شخصی تا موقعی که کشورمون جزئی از جامعه جهانی و تجارت آزاد نباشه نمیتونه کاری بکنه ساختارهای کشور ما مشکل داره باید از نماینده ها پرسید دولت چه جوری کارمندهاش رو اداره میکنه منابع مالی دولت چیه وقتی قراره با بزرگترین اقتصاد جهان در جنگ باشیم ..
ناشناس۱۵۰۹۵۱۲۱۳:۲۴:۰۰ ۱۳۹۹/۴/۱۵
امروز چنین واکنش هایی (طرح سوال از رئیس جمهور) در چنین زمانی که بحران در بحران زندگی را بر مردم سخت کرده و دولت را در گره های خودساخته سردر گم شده، نه تنها مفید نیست بلکه مشکلات کشور و مردم را افزایش خواهد داد تجربه ثابت کرده که طرح سوال از رئیس جمهور بیشتر به حرکت سیاسی و تبلیغاتی می ماند تا حرکت های مشکل گشا! گیریم که سوال شود و رئیس جمهور هم پاسخ دهد حال قانع کننده باشد یا نه که هر کدام روند خود را طی خواهد کرد اما چه دردی از مردم رفع می شود؟ مجلس اگر بخواهد راهگشا باشد نیاز به این شوی تبلیغاتی نیست در وزارتخانه کنکاش شود و مشکلات را بصورت نقطه ای و خاص پیگیری کند
علی عادل۱۵۰۹۵۲۰۱۳:۲۶:۰۶ ۱۳۹۹/۴/۱۵
با احترام به نمایندگان مجلس شورای اسلامی ، ای کاش می توانستم باور کنم که این اقدام برای حمایت از مردم باشد ، نه انتقام و رقابت سیاسی !
هوشیار۱۵۱۰۰۱۷۱۷:۵۱:۲۳ ۱۳۹۹/۴/۱۵
دلار سر به فلک کشیده قیمت مسکن همه رو آواره کرده خودرو هم که نمیشه خرید کار هم نیست بعد جنابعالی میگید ای کاش میشد باور کرد که طرح سوال بخاطر مردم ؟ کجایی عزیز ؟ از آلمان داری پیام میدی؟ تو باغ هستی ؟
ناشناس۱۵۰۹۵۲۱۱۳:۲۶:۲۰ ۱۳۹۹/۴/۱۵
حتمایکی ازسئوالها اعتراض به دویست میلیون حق مسکن نمایندگان میباشدکه خیلی ناچیزبه نظرمیرسد..
ناشناس۱۵۰۹۵۲۹۱۳:۲۹:۱۶ ۱۳۹۹/۴/۱۵
1- چرا و به چه دلیل قیمت‌های ارز خارجی به سرعت در حال افزایش و ارزش پول ملی در حال کاهش است؟ به دلیل تحریم ها و فروش نفت صفر ! بسته شدن مرزها عدم صادرات زمینی ! 2- علت از هم‌گسیختگی اوضاع بازار مسکن، خودرو و تورم عجیب و غریب چندصد درصدی بازار مسکن چیست و چرا دولت طی هفت سال گذشته هیچ اقدام جدی برای تأمین مسکن مردم و کنترل قیمت و کیفیت خودرو انجام نداده است؟ قیمت مسکن و خودرو دستوری نیست با قیمت دلار و مواد اولیه اون رابطه مستقیم داره 3. در کجای برجام اشتباه استراتژیک مرتکب شدید که آمریکا بدون کوچکترین هزینه از این توافق خارج و اروپا هم با پرروئی تمام همچنان خواستار اجرای کامل برجام از سوی ایران است، بدون آنکه خود به تعهداتش عمل کند، حتی در حد عملیاتی کردن طرح حقیرانه اینستکس. مشخص که وقتی منافع امریکا در برجام لحاظ نشد و اجازه معامله به امریکا داده نشد از آن خارج خواهد شد و هزینه هم برای آنها نداشت چون در هیچ پروژه ای شریک تجاری نشده بودند / موشک پرانی و شعارها هم بی تاثیر نبوده
ناشناس۱۵۰۹۵۳۰۱۳:۲۹:۳۷ ۱۳۹۹/۴/۱۵
چقدر سئولات نمایندگان بسیار محترم فنی و علمی است؟ سطح علمی و تخصصی نمایندگان بالا است!!! طبق اصل 197 قانون اساسی نمایندگان نباید اهل مساحمه باشند.
ناشناس۱۵۰۹۵۴۷۱۳:۳۴:۴۳ ۱۳۹۹/۴/۱۵
کار خیلی خوبی است. لطفا جناحیش نکنید. البته چه اصلاح طلب چه اصلوگرا هر دو نتونستند کاری برای مملکت بکنن
ناشناس۱۵۰۹۵۵۳۱۳:۳۹:۱۳ ۱۳۹۹/۴/۱۵
این مجلس اگر با روحانی مماشات کند ،ملت را نا امید خواهد کرد.
مسلمان۱۵۱۰۴۰۳۲۲:۳۴:۵۷ ۱۳۹۹/۴/۱۵
ملت خیلی وقته نا امید شدن ..
ناشناس۱۵۰۹۵۵۸۱۳:۴۰:۴۳ ۱۳۹۹/۴/۱۵
استيضاح نه طرح سئوال مجلس
احسان۱۵۰۹۵۹۹۱۳:۵۸:۱۹ ۱۳۹۹/۴/۱۵
استیضاح هم که بشه می گه من سال آخر قرار بود شق القمر کنم مجلس نذاشت!
یه الفی۱۵۰۹۶۴۶۱۴:۱۸:۱۷ ۱۳۹۹/۴/۱۵
فقط استیضاح
ناشناس۱۵۰۹۶۵۷۱۴:۲۲:۳۰ ۱۳۹۹/۴/۱۵
الان زمان وفاق و همدلي همه اركان نظام و بويژه قواي سه گانه براي حل مشكلات ناشي از تحريمهاي ظالمانه و شيوع ويروس كروناست.اين كار نمايندگان بازي در زمين دشمن است.
ع ح۱۵۰۹۶۵۸۱۴:۲۳:۱۰ ۱۳۹۹/۴/۱۵
بله بايست اين سؤالها از رئيس جمهور بشود كجا رفتند دلارهاي چهار دويست بدست كدوم آقا زاده است جنسي كه وارد كشوربا دلار چهار دويست تومان شده است كجا است چرا مانع فساد حسين فريدون نشدي چرا درخيلي از دهات خوزستان وبلوچستان مردم آب خوردن ندارن چطور ميتواني شكم سير بخوابي وهموطنانت گرسنه و گرفتار بخوابند ..آيا حكومت حضرت علي عليه السلام همين طوري بود تو شب وروز بايد بين مردم باشي تا دردهايشون را از نزديك ببيني
ناشناس۱۵۰۹۶۶۲۱۴:۲۵:۱۴ ۱۳۹۹/۴/۱۵
راه حل ؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس۱۵۰۹۹۲۷۱۷:۰۸:۱۹ ۱۳۹۹/۴/۱۵
فعلا بذار ننگ .. رای پاک کنیم
ناشناس۱۵۰۹۶۶۸۱۴:۲۷:۵۰ ۱۳۹۹/۴/۱۵
ایشون به هیچکدام از این سئوالات پاسخ نمیدهد چون هیچ حزبی ندارد
ناشناس۱۵۰۹۶۷۵۱۴:۳۰:۰۶ ۱۳۹۹/۴/۱۵
بهترین کار اینه که کلید رو بیاره بده به آقایون .دری مونده که بشه بازش کرد .؟
ناشناس۱۵۰۹۷۲۹۱۵:۰۶:۰۴ ۱۳۹۹/۴/۱۵
باید پرسید چرا اون 70 نفر دیگه امضا نکردن اونا کی بودن
ناشناس۱۵۰۹۹۰۱۱۶:۵۱:۳۹ ۱۳۹۹/۴/۱۵
شما رئیس دادگاه تفتیش عقاید هستید جناب؟؟!!!
ناشناس۱۵۰۹۷۴۴۱۵:۱۳:۳۱ ۱۳۹۹/۴/۱۵
کاش استیضاح و رای گیری انجام میشد
ناشناس۱۵۰۹۸۱۲۱۵:۵۳:۲۲ ۱۳۹۹/۴/۱۵
ممنون از حرکت مجلس
حسین۱۵۰۹۸۴۸۱۶:۲۱:۴۲ ۱۳۹۹/۴/۱۵
آخرش که چی؟قبلانم این .. استیضاح شد چه آبی برای مردم گرم شد؟؟
ناشناس۱۵۰۹۸۶۰۱۶:۲۸:۵۳ ۱۳۹۹/۴/۱۵
آخه شماها باید قانون تصویب کنید و قوه مجریه اجرا کنه اگر بد اجرا شد سوال بپرسیدالبته ..
علی۱۵۰۹۸۷۶۱۶:۳۹:۲۲ ۱۳۹۹/۴/۱۵
اکثریت قاطع ملت ایران؛ خواهان استیضاح رییس جمهور روحانی است، سوال از رییس جمهور وقت تلف کردنه. البته اگه بافجایع اقتصادی که در۲سال آخر دولت دهم حادث شده بودورییس جمهوروقت تنبیه واستیضاح شده بودالانه رییس جمهور فعلی اینقدر بیخیال و آسوده خاطر نبود.
omid۱۵۰۹۹۱۲۱۶:۵۸:۴۴ ۱۳۹۹/۴/۱۵
امیدارم حسن آقا این دفعه هم نتواند با تدبیر(ویا..) از طرح سوال مجلس بگریزد.لااقل یکبار جوابگو باشد. البته اگه این روند به استیضاح و عدم کفایت سیاسی ختم شود که ممنونیم
ناشناس۱۵۰۹۹۴۰۱۷:۱۱:۴۲ ۱۳۹۹/۴/۱۵
همه‌اش سر کاری است
3059۱۵۰۹۹۷۸۱۷:۳۰:۵۶ ۱۳۹۹/۴/۱۵
هفت سال حکومت کردند170 سال پسرفت داشتیم این جماعت ..،.. ملت رو بدبخت کردند فقط وعده های پوچ وباید بشود باید بشود خب کی باید بکند .
ناشناس۱۵۰۹۹۷۹۱۷:۳۲:۲۹ ۱۳۹۹/۴/۱۵
یا زنگی زنگ یا رومی روم .. کار را تمام کنید خیال مردم راحت کنید و خیال خودتان راهم راحت کنید و بعد از استیضاح خودت فرمان بدست بگیر
ناشناس۱۵۰۹۹۹۵۱۷:۴۰:۵۰ ۱۳۹۹/۴/۱۵
اینکه برجام وجود دارد و کار می کند یک ناراست بزرگ است که روحانی و ظریف به مردم ایران می گویند و خود و منافع ایرانیان را قربانی آن می کنند. اگر هم اکنون سکه و دلار با 10 میلیون و 21 هزار تومان رکورد می زنند نتیجه گفتگو و مذاکره نیست بلکه نتیجه عدم گفتگو و خودداری از مذاکره است. نتیجه عدم توافق و مرگ عملی برجام پس از خروج آمریکا از این توافق است. مسوولیت سکه 10 میلیونی و دلار 21 هزار تومانی، بر عهده دولت روحانی .. است اما برعهده مذاکره و برجام نیست. راه حل فعلی چیست؟ استعفای سریع دولت، برگزاری انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری، اصلاح قانون اساسی و اجرای تغییرات اساسی.
خسرو سلجوقی۱۵۱۰۰۲۸۱۷:۵۶:۱۴ ۱۳۹۹/۴/۱۵
این عزیزان سوال کننده راهکار برای این سوالات را خودشان دارند؟! یا فقط سوال دارند؟
ناشناس۱۵۱۰۰۴۱۱۸:۰۰:۳۳ ۱۳۹۹/۴/۱۵
اگر قرار فقط فر مالیته باشه انجام نگیرد بهتر است . روحانی چه جوابی دارد بدهد . هیچ .
ناشناس۱۵۱۰۱۰۱۱۸:۴۰:۰۴ ۱۳۹۹/۴/۱۵
ما ملتی جالبی هستیم انگار تاریخ همه اش تکرار میشه یکسال انتهایی دولتها شبیه هم هستند یکی رو اول از فرش به عرش میرسونیم آخرش خودمون میزنیمش زمین
ناشناس۱۵۱۰۱۱۹۱۸:۴۸:۵۸ ۱۳۹۹/۴/۱۵
رئیس جمهور در ایران فاقد اختیار است . از هر کسی به اندازه ی اختیارات و امکاناتش مسئولیت بخواهید .
ناشناس۱۵۱۰۱۲۰۱۸:۴۹:۰۰ ۱۳۹۹/۴/۱۵
7سال دروغ کم کاری مفهوم نیست؟ یک روز وقت کافی است عزل شود وگرنه نوع بازی سیاسی شروع میشود
ناشناس۱۵۱۰۱۲۶۱۸:۵۱:۴۹ ۱۳۹۹/۴/۱۵
نمایندگان عزیز و محترم. چو دانی و پرسی سوالت خطاست
مشهدی۱۵۱۰۱۶۹۱۹:۳۴:۵۷ ۱۳۹۹/۴/۱۵
مشکل این است که در تمام دوره های مختلف ریاست جمهوری و دولتهای مختلف این روند افزایش قیمت ارز و تورم با نرخی مشابه تکرار شده است. این آقایان در دوره های قبل اعتراضی نداشتند. همه مقصر این وضع گرانی هستند. الان ماجرا شده کی بود کی بود من نبودم. تا با واقعیتها صادقانه برخورد نشود در بر روی همین پاشنه میچرخد.
ناشناس۱۵۱۰۲۷۰۲۰:۵۰:۱۱ ۱۳۹۹/۴/۱۵
چند بار سوال؟دفعه قبل که سوال کردن چی شد؟ استیضاح باید بشه تا .. بره و اصلاح طلب ها دیگه نتونن قد علم کنن
حسن۱۵۱۰۲۷۵۲۰:۵۴:۰۶ ۱۳۹۹/۴/۱۵
حسن کلیدش رو میچرخونه.اندکی صبر. به کلید فشار اضافی بیارید باز که نمیکنه هیچ میشکنه تو سه قفله میشه!!!
ناشناس۱۵۱۰۳۸۲۲۲:۲۳:۱۱ ۱۳۹۹/۴/۱۵
جواب ایشان مشخص است: بخاطر تحریم ها این همه مشکل است. البته ایشان هیچگاه به این سوال پاسخ نخواهند داد که اگر بخاطر تحریم ها این همه فشار روی مردم است آیا روی ایشان و دولتیها و حقوق بگیران نجومی و رانت خواران هم این همه فشار هست؟ خود ایشان گفت ارز در اختیار خودمان است و بزودی کنترلش میکنیم.ولی کنترل نکرد.بسیاری هم ارز ارزان گرفتن ولی معلوم نیست چیکارش کردند. برخی اعضای هیات مدیره بانک های خصوصی با کلی زد و بند در حال خروج ارز و گرفتن اقامت در خارج از کشور هستند.چطور یک سهم دار و هیات مدیره بانک خصوصی می تواند اول زن و فرزندش را به خارج بفرستد و حال خودش برود و در آن کشور هتل بخرد؟ چطور برای اینان مشکل نیست؟
ناشناس۱۵۱۰۳۸۹۲۲:۲۷:۵۶ ۱۳۹۹/۴/۱۵
هیاهو برای هیچ.
ناشناس۱۵۱۰۴۰۸۲۲:۳۷:۰۳ ۱۳۹۹/۴/۱۵
پس چرا از گرانی های افسار گسیخته و رنج ملت و‌ اینا هیچ‌خبری نیست؟؟!!!..
دوستدار علی۱۵۱۰۴۹۵۲۳:۴۵:۵۷ ۱۳۹۹/۴/۱۵
حتما با زبانش از پس این سوالات بر میاد.. مگر اینکه مجلس ، انقلابی واقعی باشد که خام حرفها نشود و پای رسالتش محکم بایستد.
امید و تدبیر۱۵۱۰۵۲۲۰۰:۱۰:۱۷ ۱۳۹۹/۴/۱۶
سوال اصلی کلید ت کجا جا گذاشتی؟ ..
ناشناس۱۵۱۰۵۴۴۰۰:۳۵:۵۵ ۱۳۹۹/۴/۱۶
سوالات خیلی بیشتر از این هست
ناشناس۱۵۱۰۵۵۹۰۰:۴۵:۱۴ ۱۳۹۹/۴/۱۶
برکنار هر چه زودتر تامردم از گرسنگی نمردن
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  5. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  6. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  7. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  8. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  9. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  10. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  11. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  12. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  13. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  14. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  15. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  16. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  17. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  24. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  25. موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر

پربحث‌های هفته

  1. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  2. موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر

  3. گزارش سازمان برنامه از کاهش تورم سالانه: وارد کانال ۳۰ درصد شدیم

  4. احتمال دارد دلار به دامنه ۵۰ هزار تومان برگردد

  5. روند نزولی بازار ارز ادامه دارد/ افزایش نرخ ارز در بحران‌های سیاسی، ناپایدار و موقتی است

  6. بخش املاک "دیوار"مسدود می‌شود/ فرصت یک هفته‌ای به سکوها

  7. پاسخ معاون پارلمانی رئیس جمهور به اظهارات قالیباف

  8. بذرپاش:عزم دولت برای حل مشکل مسکن جدی است

  9. معاون وزیر کار: دستمزد کارگران در کنار افزایش تورم رشد کرده است

  10. آسمان در اختیار متمولین؛ از بلیت هواپیمای نجومی تا خرید جت شخصی

  11. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  12. وزیر اقتصاد: تورم در سال ۱۴۰۳ کاهشی است

  13. توضیح رئیس سازمان صمت تهران درباره افزایش قیمت لوازم خانگی

  14. دلار باز هم سقوط کرد/ دلار احتمالا به این عدد می‌رسد  

  15. سقوط قیمت برنج ایرانی از ۱۵۰ هزار تومان به ۸۰ هزار تومان

آخرین عناوین