معرفی خدمات یک شرکت‌ تبلیغاتی در مشهد

گزارش بازرگانی،   3990209055

شرکت‌های تبلیغاتی در حال حاضر یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین نیازهای برندهای بزرگ و کوچک هستند. ما در این مقاله به بررسی خدمات شرکت تبلیغاتی خواهیم پرداخت.

شرکت‌های آفلاین و آنلاین چه نیازی به شرکت تبلیغاتی دارند؟ چرا با وجود رسانه‌های رایگان همچنان باید از خدمات شرکت‌های تبلیغاتی استفاده کنیم؟ تقریبا می‌توان گفت پس از به وجود آمدن مفهوم رقیب و تولید محصولات مشابه در بازار، شرکت‌های تبلیغاتی پا به عرصه حضور گذاشتند. عمدتا شرکت‌های تبلیغاتی هر شهر با توجه به میزان زیر ساخت‌های دیجیتال و تبلیغات موجود در سطح شهر سنجیده می‌شوند. اگر نگاهی به بیلبوردهای سطح شهر مشهد انداخته باشید احتمالا از رقابت تنگاتنگ این شرکت‌های تبلیغاتی برای به نمایش گذاشتن قدرت و دانش خود به خوبی آگاه خواهید شد. ما در این مقاله به بررسی دقیق لزوم شرکت تبلیغاتی در مشهد خواهیم پرداخت و همچنین در رابطه با خدمات ارائه شده توسط این شرکت‌های تبلیغاتی اشاراتی خواهیم داشت، با ما همراه باشید.

 

t.me/yaramohtavaPR

Yaramohtava.com

09388354685

شرکت تبلیغاتی در مشهد در حالت کلی یک فراهم کننده خدمات است که با توجه به نیاز مخاطبان خدمات متنوعی را به آن‌ها ارائه می‌دهند. یک آژانس تبلیغاتی پس از قبول سفارش به دنبال یافتن پاسخ‌های مناسبی برای سوالاتی از قبیل مخاطبان سفارش دهنده چه افرادی هستند؟ بازه سنی مشتریان سفارش دهند کدام است؟ آیا سفارش دهنده در حال ارائه محصولات منحصر به فرد است یا خیر؟ سفارش دهنده چه امکاناتی را در اختیار دارد و چه توانایی‌های متمایزی نسبت به دیگر رقیبان دارد. پاسخ به این گونه سوالات می‌تواند نقش بسیار زیادی در اجرا شدن موفق یک کمپین تبلیغاتی داشته باشد.

شرکت تبلیغاتی در مشهد

همان طور که گفته شد شرکت‌های تبلیغاتی فعال هر شهر را می‌‌توان از میزان فعالیتشان در فضای آنلاین و آفلاین شناسایی کرد. شهر مشهد به دلیل وجود پتانسیل بالا و همچنین زیر ساخت‌های مناسب و از طرفی کلان شهر بودن، فضای مناسبی برای فعالیت شرکت‌های تبلیغاتی است. در حال حاضر شرکت‌های تبلیغاتی مختلفی در این شهر در حال فعالیت هستند. هر شرکت با توجه به میزان امکانات فنی و نیروی انسانی خود می‌تواند دسته خدمات متنوعی را به مشتریان خود ارائه دهد. شرکت‌های تبلیغاتی در مشهد را می‌توان به سه دسته کلی و بزرگ تقسیم بندی کرد، در ادامه به بررسی دقیق این سه دسته شرکت تبلیغاتی در مشهد خواهیم پرداخت.

مشهد یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین شهرهای ایران است. این شهر در شمال شرقی ایران قرار دارد. شهر مشهد مرکز استان خراسان رضوی است. مشهد پس از تهران با مساحتی بالغ بر 351 کیلومتر مربع دومین شهر پهناور ایران است. بر اساس سرشماری انجام شده در سال 1395 شهر مشهد بالغ بر سه میلیون نفر جمعیت را در خود جای داده است. نکته جالب در رابطه با شهر مشهد آن است که این شهر صدمین شهر پر جمعیت دنیا نام گرفته است. به خاطر همین گستردگی و همچنین امکانات زیر ساختی مناسب، در این شهر شرکت‌های مختلفی در حال خدمت رسانی هستند.

انواع شرکت‌‌های تبلیغاتی

همان طور که گفته شد شرکت‌های تبلیغاتی در سه دسته بزرگ و کلی قرار می‌گیرد. این دسته بندی بر اساس خدمات قابل ارائه توسط این شرکت‌ها به وجود آمده است. هر گونه شرکت از این سه نوع شرکت برتری خاصی در مقابل یک دیگر نخواهند داشت تنها تفاوت این شرکت‌ها در نوع ارائه خدمات و همچنین نحوه حضور آن‌ها در بازار است. در ادامه این سه نوع شرکت را معرفی خواهیم کرد.

آژانس‌ تبلیغاتی مدولار

دسته اول در این نوع شرکت‌ها، آژانس‌های تبلیغاتی مدولار هستند. این شرکت‌ها را می‌توان یک شرکت تبلیغاتی کامل در نظر گرفت که با توجه به ابزار و امکانات موجود اقدام به ارائه خدمات به مشتریان می‌کنند. به عنوان مثال یک مشتری از شهر مشهد می‌تواند تنها با بخش خلاقیت و نوآوری این نوع از آژانس‌ها در ارتباط باشد.

شرکت تبلیغاتی حاضر در داخل شرکت

نوع دوم این گونه‌ شرکت‌ها، شرکت‌های درون سازمانی‌اند. این شرکت‌ها عموما بنا بر نیاز در شرکت راه اندازی می‌شوند که شرکت بتواند ارتباط نزدیکی با بخش خلاقیت و تبلیغات داشته باشند؛ به همین منظور این گونه شرکت‌ها در داخل یک شرکت بزرگ به وجود می‌آیند. این گونه شرکت‌ها با دپارتمان تبلیغات یک تفاوت عمده دارند و آن هم نحوه ارتباط با مشتریان است. در نوع شرکت تبلیغاتی در داخل شرکت، بخشی از مشتریان شرکت را سفارش دهندگان بیرونی تشکیل می‌دهند؛ یعنی این شرکت خود به عنوان یک شرکت مستقل توانایی انجام پروژه‌های دیگر مشتریان را بر عهده دارد. اما در دپارتمان تبلیغات فقط انجام فعالیت‌های خود شرکت این واحد است و به هیچ وجه خدماتی برای مشتریان بیرون از شرکت به صورت مستقل وجود نخواهد داشت.

آژانس‌های تبلیغاتی کامل

دسته سوم و نهایی شرکت تبلیغاتی در مشهد را می‌توان آژانس‌های تبلیغاتی کامل در نظر گرفت. این شرکت‌ها خدمات تبلیغاتی را به صورت 360 درجه انجام می‌دهند. زمانی که مشتریان نیاز به انجام یک پروژه از صفر تا صد را داشته باشد.

عموما به سراغ این گونه شرکت‌ها خواهد رفت. پس در یک توضیح کلی‌ و روان می‌توان گفت این گونه شرکت‌ها، آژانس‌های تبلیغاتی هستند که خدمات تبلیغاتی را به صورت صفر تا صد برای مشتریان انجام ‌می‌دهند.

معرفی شرکت تبلیغاتی یاراپلاس

این شرکت فعالیت رسمی خود را از سال 1393 آغاز کرده است. یکی از بزرگ‌ترین دستاوردهای این شرکت را می‌توان نیروی انسانی آن در نظر داشت. این شرکت با استفاده از دانش و تجربه نیروی انسانی خود تا کنون توانسته است خدمات متنوعی به کسب و کارهای بزرگ و کوچک ارائه نماید. دپارتمان‌های موجود در شرکت یاراپلاس با توجه به تخصص کامل و همچنین دانش بالای مدیریت و بازاریابی خدمات مختلفی را به کسب و کارهای شهر مشهد و دیگر شهرهای کشور عزیزمان ارائه می‌کند. برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با شرکت تبلیغاتی یا آژانس دیجیتال مارکتینگ یاراپلاس می‌توانید به آدرس وب سایت این شرکت به نشانی https://yaraplus.agency/ مراجعه نمایید.

وظایف یک شرکت تبلیغاتی

شرکت‌های تبلیغاتی در هر شهر به دنبال افزایش مشتریان و پیدا کردن مخاطبان جدید هستند. این آژانس‌های تبلیغاتی شرکت‌های مستقلی هستند که در یک توضیح کلی می‌توان گفت وظیفه به موفقیت رساند مشتریان خود به وسیله انجام تبلیغات دارند. وظایف آژانس‌های تبلیغاتی را می‌توان موارد نام برده شده در زیر دانست.

شرکت بتواند ایده تبلیغاتی مناسب و جدید ایجاد نماید.

قابلیت انجام خدمات متنوع مانند تبلیغات تلویزیونی، چاپی، رادیویی، اینترنتی و غیره را داشته باشد.

توانایی برنامه ریزی درست و اصولی داشته باشد.

توانایی انجام تحقیقات صحیح و صریح را داشته باشد.

خدماتی را به مشتریان ارائه دهد که تضمین کننده موفقیت آن‌ها باشد.

دارای دانش فنی بالا باشد.

از متخصصان خبره و چیره دست در پروژه‌ها استفاده نماید.

خدمات شرکت تبلیغاتی

همان طور که در طول این مقاله عنوان شد این شرکت‌ها خدمات گوناگونی را در دو حوزه آفلاین و آنلاین ارائه می‌کنند. این شرکت‌ها خدمات متنوعی در زمینه برند سازی، تبلیغات، انجام خدمات استراتژیک از صفر تا صد و غیره را انجام می‌دهند. در یک تعریف کلی می‌توان گفت که این شرکت‌ها در صورتی یک شرکت درجه یک شناخته می‌شوند که توانایی ارائه ایده جدید به همراه اجرای آن را داشته باشند. در ادامه به بررسی دقیق یک به یک خدمات این شرکت‌ها اشاره خواهیم کرد.

دیجیتال مارکتینگ

یکی از اصلی‌ترین خدماتی که این گونه از شرکت‌ها ارائه می‌‌دهند، خدمات حوزه دیجیتال است. این بخش خود از زیر شاخه‌های حوزه مارکتینگ است. در یک تعریف کلی می‌توان گفت که خدمات دیجیتال مارکتینگ به تمام فعالیت‌ها و اقداماتی گفته می‌شود که باعث معرفی یک خدمت یا محصول در فضای آنلاین می‌شود. این خدمات خود به چند دسته کوچک‌تر تقسیم بندی می‌شود که در ادامه به توضیح آن‌ها خواهیم پرداخت.

بازاریابی آنلاین

از جمله خدمات قابل انجام در حوزه دیجیتال مارکتینگ، بازریابی آنلاین است. در این دسته خدمات شرکت به ارائه خدماتی از قبیل بهینه سازی سایت، بازاریابی ایمیلی، بازاریابی به وسیله شبکه‌های اجتماعی و تبلیغات به وسیله شبکه‌های اجتماعی می‌پردازد. لازم به ذکر است که تمام این خدمات در فضای آنلاین انجام می‌شود.

طراحی وب سایت

از دیگر خدماتی که این گونه شرکت‌ها ارائه می‌دهند خدمات مربوط به سایت است. در این قسمت شرکت به ارائه و طراحی وب سایت‌هایی همچون طراحی سایت خبری، طراحی سایت فروشگاهی، طراحی سایت شرکتی و غیره می‌پردازد. نیازی به توضیح نیست که این بخش یکی از مهم‌ترین بخش‌های آژانس تبلیغاتی است.

تولید محتوا

از جمله خدمات مهم و اساسی هر آژانس تبلیغاتی را می‌توان خدمات مربوط به حوزه محتوا دانست. شاید گزافه گویی نباید اگر بگوییم تمام استراتژی‌ها و برنامه این گونه شرکت‌ها وابسته به محتواست. عموما در واحد محتوای این گونه شرکت‌ها با خدماتی از قبیل موارد نام برده شده در زیر رو به رو هستیم.

تولید پادکست

طراحی و تولید اینفوگرافیک

طراحی و تولید محتوای متنی سایت

تولید متن‌های مورد نیاز برای شبکه‌های اجتماعی

استراتژی و برنامه ریزی فعالیت در شبکه‌های اجتماعی

خدمات مربوط به حوزه محصولات، محصول نویسی

کپی رایتینگ و تبلیغ نویسی

انتشار و تولید مقالات برای بلاگ سایت‌ها

گرافیک

از دیگر بخش‌های مهم هر شرکت و آژانس تبلیغاتی می‌توان به واحد گرافیک آن اشاره کرد. از اصلی‌ترین وظایف این واحد می‌توان به اجرا و پیاده سازی طراح‌های گرافیکی دیگر بخش‌های شرکت اشاره کرد. به عنوان مثال واحد محتوا و واحد طراحی سایت ارتباط تنگاتنگی با بخش گرافیک شرکت دارند. این بخش از شرکت خود دارای زیر مجموعه‌های دیگری مانند واحد فیلم برداری، تدوین و غیره می‌شود.

تبلیغات محیطی

از جمله خدمات اصلی این گونه شرکت‌ها انجام خدمات تبلیغات محیطی است. درست است که فضا رو به آنلاین شدن می‌رود؛ اما نباید از خاطر برد که این فضا هنوز قدرت‌های بسیاری برای برند کردن مشتریان و ساختن ذهنیت مثبت در مشتری دارد.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  11. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  12. کمی دیر نیست؟

  13. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  18. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  19. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  23. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

  24. اسراییل چه باید بکند؟ 

  25. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

آخرین عناوین