آشنایی با قطارهای ۶ تخته

گزارش بازرگانی،   3990206103

آشنایی با قطارهای 6 تخته

احتمالا برای شما هم پیش آمده که به هنگام خرید بلیط قطار، سردرگم شوید که کدام نوع قطار برای سفر شما مناسب‌تر است؛ قطار چهار تخته، شش تخته یا اتوبوسی؟ حقیقت این است که انتخاب نوع قطار تا حد زیادی به انتظارات شما از قطار، افرادی که با آنها سفر می‌کنید و نوع سفرتان بستگی دارد. اگر می‌خواهید سریع به مقصد برسید، قطار اتوبوسی گزینه مناسبی برای شما است و اگر با خانواده و دوستان سفر می‌کنید، قطارهای چهار و شش تخته برای شما مناسب‌تر هستند. پیشنهاد می‌کنیم برای اینکه تمام امکانات موجود در قطارهای مختلف را ببینید، بلیط خود را به صورت اینترنتی تهیه کنید. مثلا به هنگام رزرو بلیت قطار از علی بابا ، می‌توانید قطارهای مختلف را با هم مقایسه کنید. در این مطلب قصد داریم شما را با قطارهای 6 تخته و امکانات و ویژگی‌های آنها بیشتر آشنا کنیم و نحوه رزرو اینترنتی بلیط قطار را به شما آموزش دهیم. در ادامه همراه ما باشید.

قطار 6 تخته میلاد

قطار 6 تخته میلاد به گروه قطارهای رجا تعلق دارد و یکی از لوکس‌ترین قطارهای شش تخته محسوب می‌شود. این قطار که در لیست قطارهای درجه یک قرار دارد، تمام امکانات قطارهای لوکس رجا را به مسافران خود ارائه می‌دهد. اگر در گروه‌های شش نفره سفر می‌کنید و کیفیت امکانات و خدمات قطار برایتان اهمیت زیادی دارد، قطار 6 تخته میلاد می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. با خرید بلیط این قطار امکاناتی مانند پذیرایی میان وعده رایگان و آب معدنی رایگان به شما تعلق می‌گیرد. شما به هنگام خرید بلیط قطار میلاد می‌توانید غذایی ویژه برای صبحانه یا عصرانه خود سفارش بدهید. فروش غذا و تنقلات هم در قطار انجام می‌شود. ویژگی‌های عمومی قطارهای 6 تخته رجا هم به این شرح هستند: سیستم تهویه هوا در هر کوپه، توزیع روزنامه در ایام غیرتعطیل، سرویس خواب تمیز، ویلچر برای افراد نیازمند به هنگام سوار و پیاده شدن، سیستم صوتی در کوپه‌ها، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، جعبه کمک‌های اولیه و امکان تنظیم نور داخل کوپه. قطار میلاد در مسیرهای رفت و برگشت تهران – تبریز، تهران – اصفهان و تهران – مشهد فعال است.

قطار 6 تخته پارسی

قطار 6 تخته پارسی یکی دیگر از قطارهای رجا است که از امکانات و خدمات نسبتا مناسبی برخوردار است. این قطار در لیست قطارهای درجه دو قرار دارد ولی امکانات آن به گونه‌ای است که مسافران از سفر با این قطار راضی هستند. به دلیل ارائه امکانات مناسب و قیمت مقرون به صرفه بلیط، قطار 6 تخته پارسی می‌تواند برای افرادی که بودجه محدودی برای سفر خود در نظر گرفته‌اند مناسب باشد. شیشه کوپه‌های این دوجداره است و دربرابر صدا و سرما و گرما عایق است. در کوپه‌ها سیستم صوتی و تصویری با کیفیت قابل قبولی وجود دارد که مسافران می‌توانند با استفاده از آن در طول مسیر خود را سرگرم کنند. از خدمات ارائه شده در قطارهای 6 تخته پارسی می‌توان این موارد را نام برد: کمک‌های اولیه، سرویس خواب تمیز، ویلچر، سیستم تهویه مطبوع، پریز برق 220 ولتی، سیستم صوتی و تصویری، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و خدمات پذیرایی شامل آب معدنی و صبحانه. به هنگام خرید بلیط قطار پارسی می‌توانید برای وعده‌های مختلف غذا سفارش بدهید تا خیالتان از بابت غذا در طول سفر راحت باشد. در حال حاضر قطار 6 تخته پارسی در مسیرهای رفت و برگشت قم – مشهد، تهران – اهواز، اهواز – مشهد، کرج – مشهد، کاشان – مشهد و ساری – مشهد فعالیت دارد.

قطار 6 تخته کویر

قطار 6 تخته کویر به گروه قطارهای جوپار تعلق دارد. شرکتی از زمان شروع فعالیت خود تا به حال، موفق شده رضایت مشتریان را به خوبی جلب کند. قطار 6 تخته کویر سه ستاره است و امکانات و خدمات خوبی به مسافران ارائه می‌دهد. امکاناتی مانند سیستم تهویه مطبوع، کپسول CO2 پودری و چکش ایمنی در هر کوپه از امکاناتی هستند که می‌توانند تا حد زیادی اطمینان خاطر به مسافران این قطار بدهند. از دیگر خدماتی که به مسافران ارائه می‌شود می‌توان به این موارد اشاره کرد: قابلیت پخش انتخابی موسیقی و اذان، پریز برق، لوازم خواب، آب آشامیدنی بسته بندی و بسته پذیرایی. اگر امکان به همراه داشتن غذا در قطار را ندارید، می‌توانید غذای مورد علاقه خود را به رستوران قطار کویر سفارش بدهید. قطار 6 تخته کویر در حال حاضر در این مسیرها به طول رفت و برگشت فعالیت دارد: تهران – مشهد، تهران – کرمان، تهران – زاهدان، کرمان – مشهد و تهران – بندرعباس.

چطور بلیط قطار 6 تخته تهیه کنیم؟

اگر تصمیم دارید با قطاری 6 تخته سفر کنید، بهترین راه برای خرید بلیط، خرید به صورت آنلاین است. در این حالت می‌توانید عکس‌های داخل قطار و کوپه‌ها را ببینید و بر اساس سلیقه و اولولیت‌ها، قطاری مناسب سفر خود انتخاب کنید. برای خرید آنلاین بلیط قطار، ما به شما علی بابا را پیشنهاد می‌کنیم. برای رزرو بلیط قطار از علی بابا کافی است به سایت یا اپلیکیشن علی بابا بروید و وارد بخش خرید بلیط قطار شوید. سپس با مشخص کردن مبدا، مقصد و تاریخ مورد نظر می‌توانید به راحتی خرید یا رزرو خود را انجام دهید. سفر خوبی را برای شما آرزو می‌کنیم.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. فرآیند بازگشت مالکیت زمین به حوزه علمیه امام خمینی در حال انجام است

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. فرامرز اصلانی درگذشت

  11. علی‌ ضیاء و افتادن در باتلاقِ ابتذال!

  12. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  13. انتقام از پوتین؟

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. سلبریتی‌ها چگونه با اعصاب مردم بازی می‌کنند؟

  17. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  18. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  19. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  23. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  24. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  25. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

آخرین عناوین