حقوق ماهانه ۵۳ میلیون تومانی یک مدیر دولتی

گروه سیاسی الف،   3990126059 ۴۸ نظر، ۰ در صف انتشار و ۹ تکراری یا غیرقابل انتشار

رئیس دیوان محاسبات کل کشور در گزارش تفریغ بودجه سال ۹۷ گفت: در بررسی حقوق‌های نجومی در سال ۹۷ و بعد از بررسی دیوان محاسبات مشخص شد که یکی از مدیران دولتی ۵۳ میلیون تومان حقوق ماهیانه دریافت کرده که بالاترین نجومی بگیر بوده است.

حقوق ماهانه ۵۳ میلیون تومانی یک مدیر دولتی

به گزارش فارس، عادل آذر رئیس دیوان محاسبات کل کشور امروز (سه شنبه 26 فروردین) در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در قرائت گزارش این دیوان در باره تفریغ بودجه سال ۹۷ گفت: این گزارش در قالب 4 بخش منابع و مصارف، تبصره‌ها و ماده واحده‌ها، حسابرسی عملکرد و نظارت و پیشنهاد‌ات را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ قرائت کرد. 

وی درباره منابع و مصارف افزود: در این بخش میزان پیش بینی منابع و مصارف قانون بودجه سال 97 کل کشور و میزان تحقق آن بر اساس گزارش تفریغ ماده واحده قانون مذکور در قالب برخی بندها بیان شده است.

* تحقق 133.3 درصدی منابع و 127.7 درصدی مصارف

رئیس دیوان محاسبات کل کشور تصریح کرد: میزان پیش بینی منابع بودجه سال 97 کل کشور  آمده است که بر همین اساس پیش بینی این منابع پس از اعمال تغییرات بالغ بر یک میلیون و 305 هزار و 156 میلیارد تومان بوده است که حدودا 133.3 درصد آن محقق شده است.

آذر درباره مصارف بودجه هم خاطرنشان کرد: میزان پیش بینی و تحقق مصارف بودجه سال 1397 کل کشور هم در این گزارش درج شده است که بر همین اساس میزان پیش بینی مصارف این بودجه پس از اعمال تغییرات بالغ بر یک میلیون و 352 هزار و 626 میلیارد تومان بوده است که میزان تحقق آن حدود 127.7 درصد مبلغ پیش بینی است که این افزایش بالاتر از 100 درصد بیشتر مربوط به بودجه‌های شرکت‌ها، بانک‌ها و بیمه‌ها است که بر همین اساس اختیاری را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به مجامع داده است که می‌تواند بودجه‌ها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بیشتر از آنچه که در قانون آمده است در نظر بگیرند.

وی گفت: از دلایل فزونی منابع نسبت به مصارف شناسایی و اعمال معافیت حقوق گمرکی به مبلغ 3 هزار و 689 میلیارد تومان بیش از اعتبار مصوب به صورت جمعی خرجی و همچنین شناسایی اعمال معافیت حقوق ورودی قانون مدیریت حمل و نقل سوخت به مبلغ 540 میلیارد تومان بیش از اعتبار مصوب به صورت جمعی و خرجی و عدم ابلاغ اعتبار مربوط به اسناد تسویه خزانه نوع دوم که از ابتکارات بودجه سال 97 بوده است به مبلغ 7 هزار و 23 میلیارد تومان به صورت جمعی خرجی و عدم واگذاری هزار و 188 میلیارد تومان از اوراق و اسناد خزانه اسلامی است.

عادل آدر گفت: چون قرائت گزارش تفریغ بودجه 97 در صحن علنی مجلس به طول انجامید و کمی به تاخیر افتاد من گزارش مذکور را به سران قوا داده‌ام و حتی یک دیدار هم با آیت‌الله رئیسی رئیس قوه قضائیه برای بررسی تخلفات موارد مندرج در این گزارش داشته‌ام.

* بررسی تخلفات بودجه‌ای سال 97 در دو شعبه قضایی

وی گفت: با دستور قوه قضائیه دو شعبه ویژه در دستگاه عدلیه برای بررسی تخلفات گزارش تفریغ بودجه97 تعیبن شده است.

رئیس دیوان محاسبات کل کشور با انتقاد از مصوبه درباره افزایش حقوق کارمندان در سال 99 که به دلیل عدم تعیین سقف می‌توانند تداعی کننده حقوق‌های نجومی باشند گفت:‌ طبق قانون 98 مجلس دهم حداکثر حقوق را 32 میلیون تومان تعیین کرد این در حالی است که برای سال 99 هیچ گونه استثنایی و سقفی برای حقوق‌های کارمندان تعیین نشده است و در سال 99 ممکن است حقوق بالاتر از 50 میلیون تومان هم داشته باشیم.

وی در بخشی از گزارش خود اعلام کرد: در بررسی حقوق‌های نجومی در سال 97 و بعد از بررسی دیوان محاسبات مشخص شد که یکی از مدیران دولتی 53 میلیون تومان حقوق دریافت کرده که بالاترین نجومی بگیر بوده است.

متن کامل گزارش دیوان محاسبات در خصوص تفریغ بودجه سال 1397 در اینجا  آمده است.

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۴۱۳۸۲۴۱۰:۵۳:۴۸ ۱۳۹۹/۱/۲۶
سه هزار دلار، نجومی هست؟! ملت را چی فرض کردید؟ در گزارشت اشاره ای کنید به این که اغلب حقوق بگیران با فقر مطلق و گرسنگی فاصله ای ندارند، خلاف شرع و قانون و عقل که نیست
حمید۱۴۱۳۹۳۳۱۲:۲۸:۵۳ ۱۳۹۹/۱/۲۶
مثل اینکه تو هم نجومی بگیری از حقوق 50 میلیونی دفاع میکنی. اندکی صبر ملت به حساب شما رسیدگی خواهند کرد
ناشناس۱۴۱۴۴۳۱۲۰:۴۱:۱۷ ۱۳۹۹/۱/۲۶
حداقل حقوق کارمندان وطنی در امارات هفده هزار درهم یا 4500 دلار هست
ناشناس۱۴۱۴۴۵۹۲۱:۰۸:۱۹ ۱۳۹۹/۱/۲۶
جای دور لازم نیست، در همین امارات حداقل حقوق کارمندان وطنی 4500 دلار یا هفده هزار درهم هست. اگر حداقل دستمزد کارگران ایران را نسبت به سال ۵۸ حساب کنید به قیمت امروز میشه ۵۰۰ دلار!!!
ناشناس۱۴۱۴۵۳۰۲۲:۰۳:۲۷ ۱۳۹۹/۱/۲۶
وجدانا دویست دلار. دبیر بازنشسته ۹۴ هستم.
ناشناس۱۴۱۴۱۰۸۱۴:۳۵:۱۸ ۱۳۹۹/۱/۲۶
خوب بقيه بخصوص بازنشسته ها نبايد زندگي كنند يا بهتر است از گرسنگي و بيماري از بين بروند ؟ وقتي به افزايش حقوق بازنشسته ها مي رسد همين تو واويلا مي كني و داد از افزايش تورم مي زني
ناشناس۱۴۱۴۱۳۷۱۴:۵۴:۲۵ ۱۳۹۹/۱/۲۶
اخوی جان روی سخن شما با هرشخص یا مرجعی که باشد کسی اهمیت نمی دهد بین مردم و مسئولان درک مشترک وجود ندارد نیمی از مردم در فقر مطلق زندگی می کنند و همین رسانه های اجتماعی .. فکر کردید جرات و جسارت انعکاس انتقادات و مشکلات مردم را در یک دولت ..دارند؟! نه ..
کارگر۱۴۱۴۱۸۰۱۵:۱۹:۳۸ ۱۳۹۹/۱/۲۶
در مملکتی که من کارگر 100 دلار می گیرم و با 4 نفر زن و بچه فقط توان خوردن نان خالی با پنیر دارم، گرفتن حقوق 30 برابری من نه تنها نجومی است بلکه کاملا حرام بوده و باید چنین افرادی به ..مجازات ..شوند در هیچ مملکتی حتی آمریکای جهانخوار در یک سیستم دولتی یک نفر 30 برابر افراد متوسط دریافتی ندارد. ضمن اینکه اینجا قرار بود ه.. اسلامی باشد و پورشه سوار رانتخوار در کنار کارگر گرسنه وجود نداشته باشد که این اتفاق افتاد. چنین افرادی در یک سیستم خصوصی قادر به کسب یک میلیون تومن هم نیستند. قرار بود میزان کمترین حقوق با بالاترین 7 برابر باشد که نشد. دولت و مسوولین به دلیل خیانت در عدم اجرای قانون نظام هماهنگ پرداخت بایستی محاکمه شوند.خداروشکر که مجلس بی ..هم تعطیل شد.فقط کاش این حقوق به ..نمایندگان به خزانه برگردانده شود.
ناشناس۱۴۱۴۲۷۳۱۶:۵۵:۱۶ ۱۳۹۹/۱/۲۶
همه باید به دلار حقوق بگیرن پس .مگر معلم و کارگر و کارمند چه تفاوتی با مدیرانی که مدیریتی هم ندارند در معیشت دارند؟
ناشناس۱۴۱۴۳۷۱۱۸:۴۵:۴۲ ۱۳۹۹/۱/۲۶
سه هزار دلار در مقابل صد دلار نجومی است. اگر قرار است مدیر دولتی سه هزار دلار بگیرد پس کمترین حقوق دولتی هم باید لااقل ششصد دلار باشد. آیا هست؟ در ضمن در ایران هیچ پست مدیریتی بدون رانت نیست و عملا این مدیران لیاقت بیشتر از حقوق هزار دلار هم ندارند. ..
ناشناس۱۴۱۴۳۷۸۱۸:۵۸:۵۱ ۱۳۹۹/۱/۲۶
3000 دلار در لیبرالیسم شکست خورده .. ، برای خانوار 6 نفره فقر مطلق و گرسنگی حساب می‌شود.
ناشناس۱۴۱۴۴۴۳۲۰:۴۷:۴۱ ۱۳۹۹/۱/۲۶
چی میگی بابا! در شرایطی که میانگین حقوق کارمندان 200 دلار است، 3000 دلار نجومی است
ناشناس۱۴۱۳۸۶۶۱۱:۳۵:۰۲ ۱۳۹۹/۱/۲۶
خیلی َمرده که با سه هزار دلار تو این مملکت مدیریت قبول کرده
اكبر۱۴۱۴۴۱۳۲۰:۱۷:۰۴ ۱۳۹۹/۱/۲۶
با نرخ دلار اونوقتي كه اين حقوق را ميگرفته ميشده ١٨٠٠٠ دلار.
کارگر۱۴۱۳۸۷۴۱۱:۵۰:۱۰ ۱۳۹۹/۱/۲۶
بعد دولت با قلدری و نفوذ حقوق کارگرا رو خلاف قانون تعیین میکنه
ناشناس۱۴۱۳۸۸۹۱۲:۰۳:۲۳ ۱۳۹۹/۱/۲۶
این یکی یه مدیر .. بوده که بهش گیر دادن. الان باور کنیم وزیران و پزشکان و رئیسان صنایع کمتر از این می‌گیرند؟
ناشناس۱۴۱۳۹۰۰۱۲:۰۹:۳۰ ۱۳۹۹/۱/۲۶
حقوق ماهانه ۵۳ میلیون تومانی یک مدیر دولت اولا، که میزان حقوق باید با کارآیی و بازدهی افراد نسبت مستقیم داشته باشد. مثلا اگر این شخص با دانایی و تدبر و نبوغ خود باعث پیشرفت مجموعه خود و ایجاد بازدهی %500 آن باشد، این حقوق برای او کم هم هست. ولی اگر او مثلا یکی از هزاران مدیر سفارشی و بیلیاقت باشد، حتی پنج ریال هم برای او زیاد است. ثانیا، وقتی فهمیدید، چکار کردید؟ آیا یک ریال آنرا پس گرفتید؟؟؟؟؟
ناشناس۱۴۱۴۴۸۸۲۱:۳۹:۱۷ ۱۳۹۹/۱/۲۶
دولت بنگاه انتفاعی نیست. کسی کارآئی نداشته باشد اصلا از کار باید کنار گذاشته شود
ناشناس۱۴۱۳۹۱۴۱۲:۱۷:۱۳ ۱۳۹۹/۱/۲۶
کانادا به همه قرنطینه ای ها ۲۰۰۰ دلار داده و تا چهار ماه ادامه خواهد داد. بعلاوه کلی مواد غذایی از گوشت چرخ کرده بگیر تا تن ماهی و حتی آجیل. اونوقت شما از حقوق ۳۰۰۰ دلاری ایراد میگیری؟!
عباس۱۴۱۴۴۹۰۲۱:۳۹:۳۸ ۱۳۹۹/۱/۲۶
عزیزم اون با 2000 دلار میتونه 7 تا 10 روز دوام بیاره اما ما میتونیم با 200 دلار یه ماه زنده بمونیم هر کشوری را باید با خودش مقایسه کرد
ناشناس۱۴۱۴۴۹۶۲۱:۴۲:۵۴ ۱۳۹۹/۱/۲۶
مدیـــــــــــــــــــــــــــــر جان، اشکالی ندارد به شرط آنکه کارگر هم لااقل 300 دلار بگیرد. وقتی یک کارگر 100 دلار میگیرد آن مدیر که اوضاع این مملکت را او و امثال او به اینجا رسانده اند 300 دلار هم برایش اضافه است.
ناشناس۱۴۱۴۶۱۰۲۳:۰۸:۰۴ ۱۳۹۹/۱/۲۶
این حرف غیر واقعی هست.
ناشناس۱۴۱۳۹۲۳۱۲:۲۲:۴۶ ۱۳۹۹/۱/۲۶
بااين عنوان، ارزش زحمات تمام مديران خدوم را که مجاهدانه درحال خدمت به کشورند را از بين ميبريد
ناشناس۱۴۱۳۹۸۷۱۳:۱۸:۱۵ ۱۳۹۹/۱/۲۶
منظورتان را نفهمیدم
ناشناس۱۴۱۴۰۰۷۱۳:۳۲:۲۵ ۱۳۹۹/۱/۲۶
مبنای محاسبه چه بوده مگر ایشان تابع قانون استخدام کشوری نیست؟
ناشناس۱۴۱۴۰۵۴۱۳:۵۶:۳۲ ۱۳۹۹/۱/۲۶
چه خبره تو این مملکت اغلب نون شبشونم بزور در میارن اونوقت مدیران نجومی میگیرن کسی هم به کسی نیست
ناشناس۱۴۱۴۰۷۳۱۴:۱۰:۰۸ ۱۳۹۹/۱/۲۶
وقتی جناب ..فقط سالی ۲۵۰ هزار دلار شهریه و خرجی دوتا بچه.. را در آمریکا میدهد حساب کنید درآمد ماهیانه این بنده خدا را؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس۱۴۱۴۰۷۵۱۴:۱۲:۱۰ ۱۳۹۹/۱/۲۶
۵۳ میلیون برای مدیر نخبه زیاد است!؟
ناشناس۱۴۱۴۰۹۶۱۴:۳۰:۰۰ ۱۳۹۹/۱/۲۶
53 ميليون حقوق نجومي تورم نداره و لي افزايش 1 ميليوني حقوق كارگر و بازنشسته تورم داره ؟ا كجايي سعيد ليلاز فقط وقتي به افزايش حقوق كارگر و بازنشسته مي رسد واويلا مي كنيد و ..
ناشناس۱۴۱۴۱۵۴۱۵:۰۷:۵۲ ۱۳۹۹/۱/۲۶
اسامی اینها وتحصیلات وهنرنمایهایشان را لطفا بگویید
الف ر۱۴۱۴۱۷۶۱۵:۱۷:۳۲ ۱۳۹۹/۱/۲۶
اگر یک برخورد جدی با مقام بالادست صورت بگیرد (ممکن است منع قانونی نداشته باشدولی مدیریت مقام بالادست برای چی هست) و در صورتیکه خلاف قانون بود آن را به صلابه بکشن دیگر کسی جرئت دست اندازی به بیت المال را نمیکنه انشاا.. این بر خورد در زمان تصدی آقای رئیسی که دور ازانتظار نیست هر چی زود تر اتفاق بیافته
ناشناس۱۴۱۴۱۸۴۱۵:۲۴:۲۱ ۱۳۹۹/۱/۲۶
آیا این مدیر دولتی اسم ندارد ؟! یا اینکه جرات ندارید اسمش را اعلام کنید ؟ باز هم از کرامات دولت تدبیر و امید .
ناشناس۱۴۱۴۱۸۸۱۵:۲۸:۱۱ ۱۳۹۹/۱/۲۶
باید یک حداکثر و یک حداقل در نظر گرفته شود. ولی نباید حداقل ها زیر خط فقر باشد.نباید کمک معیشت یک جانباز و یا یک رزمنده فقط 750 هزار تومان باشد ولی حقوق فلان مدیر بالای 50 میلیون باشد.این عدالت نیست.
ناشناس۱۴۱۴۱۹۰۱۵:۲۸:۵۷ ۱۳۹۹/۱/۲۶
.. باید دارش زد..
علی۱۴۱۴۱۹۴۱۵:۳۲:۴۵ ۱۳۹۹/۱/۲۶
.. چرا اسمش اعلام نمی کنید
ناشناس۱۴۱۴۲۱۳۱۵:۵۳:۳۱ ۱۳۹۹/۱/۲۶
بله وقتي تورم حداقل40% است وشمابرخلاف نص صريح قانوني, چندسال پي درپي ,فقط 15% به حقوقهااضافه ميکنيد!آنوقت 3000 دلارميشودحقوق نجومي!!!بعدهم خودشمادرزمان دولت آقامحمودچقدرحقوق ميگرفتي؟که مبتکرطرح خوشه بندي.. بودي!!
ناشناس۱۴۱۴۲۸۹۱۷:۱۴:۳۵ ۱۳۹۹/۱/۲۶
جالبه نماینده همین دولت مخالف افزایش دستمزد کارگراست ولی مقامات عالی دولت چه ها که نمی کنند
ناشناس۱۴۱۴۳۰۴۱۷:۲۹:۴۰ ۱۳۹۹/۱/۲۶
بسیاری از پزشکان حداقل 70 میلیون در ماه فقط کارانه می گیرند. اون وقت شما گیر دادید به یک نفر مدیر با حقوق 50 میلیون در ماه؟!
ناشناس۱۴۱۴۵۱۹۲۱:۵۲:۲۱ ۱۳۹۹/۱/۲۶
حداقل و حداکثر حقوق در دستگاه دولتی باید نسبت قابل فهمی باهم داشته باشند.
ناشناس۱۴۱۴۵۴۹۲۲:۱۹:۰۴ ۱۳۹۹/۱/۲۶
سقف کارانه ۶۰ تومنه که اونم فقط روی کاغذه.کارانه بالای ۲۰ تومن تقریبا محاله مگر اینکه ۲۴ ساعت در اتاق عمل باشی.
شهروندقانونمدار۱۴۱۴۳۰۸۱۷:۳۲:۴۱ ۱۳۹۹/۱/۲۶
حقوق مدیران دیوان محاسبات هم حسابرسی میشه حتمن؟!
دلارام۱۴۱۴۳۲۵۱۷:۵۰:۲۳ ۱۳۹۹/۱/۲۶
طرف داره سالها ماهی 53 میلیونو نوش جان میکنه. این آقای عادل آذر هرسال میاد همین مبالغ بالا رو میگه ودلمون خون میشه .یایک کاری بکن یانگو
اكبر۱۴۱۴۳۶۱۱۸:۳۲:۳۴ ۱۳۹۹/۱/۲۶
مونده بودم چرا اينهايي كه حقوق هاي نجومي ميگيرند همه شان بطرز غريبي مدافع افزايش حقوق و دستمزد مستخدمان دولت هستند حالا فهميدم براي اين است كه صد هزارتومان به حقوق كارمند اضافه ميكنند كه خودشان بتوانند .. ها مليون تومن به جيب بزنند.
ناشناس۱۴۱۴۳۶۷۱۸:۴۱:۲۱ ۱۳۹۹/۱/۲۶
در ایران حتی هیچ مدیر خصوصی هم نباید چنین حقوقی بگیرد به خاطر اینکه هیچ پستی هم رقابتی و بدون رانت نیست.
ناشناس۱۴۱۴۳۹۵۱۹:۳۸:۳۶ ۱۳۹۹/۱/۲۶
حقوق با دریافتی پزشکان فرق دارد پزشکان هر چه بیشتر کار کنند بیشتر باید کارانه بگیرند ولی حقوق باید مبنایش مشخص باشد همانطوری که پزشکانی که کار دولتی دارند حقوقشان خیلی کم است
ناشناس۱۴۱۴۴۸۳۲۱:۳۳:۵۹ ۱۳۹۹/۱/۲۶
خوب همه‌شون با این تیترها سرگرم میکنید بیش از شصت درصد زیر فقر حقوق حتی چند صد میلیونی چندتا همکاران خودتان نیست فقر. ریشه در جایی دارد
ناشناس۱۴۱۴۵۷۲۲۲:۳۵:۰۵ ۱۳۹۹/۱/۲۶
پرداخت کارانه های صد میلیون تومنی و بالاتر به پزشکان متخصص در جامعه ای که کارگرش 1.8 میلیون تومن میگیرد نیز تبعیض و ناعدالتی آشکار است و باید تعدیل گردد.
مصطفی۱۴۱۴۵۹۵۲۲:۴۸:۳۰ ۱۳۹۹/۱/۲۶
حقشه رفته مدرک تحصیلی خریده بنده خدا که حقوق نجومی بگیره !
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  12. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  13. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  14. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  15. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  16. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  17. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  18. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  19. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  20. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  21. موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر

  22. واکنش ضرغامی به طرح نور و بازگشت گشت ارشاد

  23. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  24. مشکل اصلی صهیونیست ها با عملیات "وعده صادق" چه بود؟

  25. گزارش سازمان برنامه از کاهش تورم سالانه: وارد کانال ۳۰ درصد شدیم

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  4. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  5. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  6. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  7. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  8. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  9. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  10. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  11. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  12. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  13. توضیحات سردار جعفری درباره تذکر رهبری پیرامون مبارزه با بی‌حجابی/ توصیه همتی درباره نرخ‌های متفاوت ارز

  14. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

  15. هزینه عملیات وعده صادق به ۲۰ میلیون دلار هم نرسید/ دست آخرین توان نظامی ایران هنوز رو نشده است

  16. سلاح اتمی؛ جزو برنامه ریزی امنیتی و دفاعی ایران است؟ /تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح هسته ای +اینفو

  17. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  18. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

  19. توماج صالحی به حبس محكوم شد/مظلوم نمايي يك اغتشاشگر 

  20. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  21. رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل‌شدن هستند  

  22. شبيه‌سازي جنگ ايران و آمريكا

  23. یک سیلی برای تنبیه

  24. ضرب‌الاجل مجلس برای دولت / منتظر مدیریت بازار ارز هستیم  

  25. همسر سید مصطفی خمینی درگذشت

آخرین عناوین