ادامه برف و باران در کشور تا ۲۸ فروردین/هشدار درباره آسیب به محصولات کشاورزی

گروه اجتماعی الف،   3990122041

مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی با بیان اینکه بارش ها تا ۲۶ فروردین در کشور ادامه دارد، گفت: از روز ۲۷ فروردین سامانه بارشی دیگری وارد کشور می‌شود.

صادق ضیائیان در گفت و گو با  فارس در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور بیان کرد: امروز غیر از استان هرمزگان، جنوب فارس و برخی مناطق جنوب سیستان و بلوچستان، در بقیه نقاط کشور شاهد بارش باران و رعد و برق و وزش باد شدید موقت، بارش تگرگ در مناطق مستعد و بارش برف در مناطق سردسیر و کوهستانی هستیم.

مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود: امروز شدت بارش‌ها در استان های لرستان، شمال و شرق خوزستان، چهارمحال و بختیاری، شمال فارس و کهگیلویه و بویراحمد است.

ضیائیان اظهار داشت: روز شنبه ۲۳ فروردین سامانه بارشی در اغلب نقاط کشور غیر از استان‌های هرمزگان، سیستان و بلوچستان و کرمان فعال است؛ شدت بارش ها روز شنبه در استانهای خراسان شمالی، خراسان رضوی، شرق سمنان، شرق اصفهان، شمال یزد، شمال فارس، چهارمحال و بختیاری کهگیلویه و بویراحمد است.

مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: روز یکشنبه ۲۴ فروردین در استان های واقع در شمال شرق و شرق کشور همچنین جنوب کشور، جنوب شرق و شمال غرب بارش باران و رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود، ضمن آنکه در استان‌های واقع در سواحل جنوبی دریای خزر بارش پراکنده باران و در ارتفاعات بارش برف داریم.

ضیائیان افزود: روز دوشنبه ۲۵ فروردین علاوه بر مناطقی که ذکر شد در مناطقی از مرکز کشور و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و غربی بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

وی تاکید کرد: در این راستا هشدار بالا آمدن آب رودخانه ها و آبگرفتگی معابر عمومی و لغزندگی جاده ها در مناطق مذکور وجود دارد که توصیه می‌شود در این داستان تمهیدات لازم اندیشیده شود و برای حفاظت از محصولات کشاورزی دستورالعمل های لازم در دستور کار قرار گیرد.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی ادامه داد: روز سه شنبه ۲۶ فروردین در اغلب مناطق کشور جمع آرام است و در نیمه شمالی کشور افزایش دما پیش بینی می شود.

وی اظهار داشت: امروز و فردا در جنوب، مرکز، شرق و شمال شرق کشور وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود که در برخی مناطق خیزش گرد و خاک دور از انتظار نیست.

ضیائیان افزود: از روز چهارشنبه ۲۷ فروردین سامانه بارشی دیگری در جنوب کشور در استان‌های بوشهر، فارس، هرمزگان و به تدریج غرب کرمان موجب رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت و در مناطق مستعد بارش تگرگ می‌شود.

وی بیان کرد: روز آینده اهواز با بیشینه دمای ۳۴ درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و شهر کرد با کمینه دمای ۲ درجه بالای صفر سردترین مرکز استان خواهد بود.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی اظهار داشت: آسمان تهران فردا ابری همراه با بارش باران و رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود؛ بیشینه و کمینه دما فردا در تهران ۱۵ و هشت درجه خواهد بود.

وی افزود: امروز آسمان تهران ابری همراه با مه رقیق است جهت باد امروز در تهران جنوبی و سرعت آن ۱۷ کیلومتر بر ساعت است و دید افقی امروز در تهران سه هزار متر و نم نسبی ۸۷ درصد است

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  2. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  3. اعتماد کنید و مطمئن باشید

  4. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  5. نماز جمعه این هفته تهران به امامت حجت الاسلام صدیقی اقامه می‌شود

  6. این صدای اقتدار ایران است ...

  7. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  8. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  9. ارژنگ امیرفضلی و زندگی در شرایط سختِ تورنتو

  10. یک نکته قابل‌تامل در مورد توسعه قدرت نظامی ایران

  11. وحدت ملی با وعده صادق

  12. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  13. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  14. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  15. پشت‌پرده عقب‌نشینی صهیونیست ها از غزه

  16. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  17. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  18. درگیری لفظی علی دبیر و پیمان یوسفی روی آنتن زنده: شما تنت میخاره!

  19. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  20. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  21. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

  22. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  23. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  24. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  25. رئیسی: فعالان اقتصادی از عددسازی‌ها در بازار نگران نباشند  

آخرین عناوین