بحران کرونا و ضرورت طراحی سایت برای کسب و کارهای سنتی

گزارش بازرگانی،   3990114035

سال ۹۹ با یک بحران جدید با نام کرونا شروع شده است و هنوز تمام دستگاههای دولتی و خصوصی در کشور درگیر این بحران هستند تا با کمک یکدیگر بتوانیم این مهمان ناخوانده سال نو را از کشور بیرون کنیم. کسب و کارهای زیادی در یکی دو ماه اخیر ضرر کرده اند و تبعات این بیماری تا ماهها وبلکه سالها بر اقتصاد ایران سایه شوم خود را حفظ خواهد کرد.

در چنین شرایطی کسب و کارها تمایل بیشتری به حضور در فضای اینترنت پیدا می کنند و در نتیجه خدمات طراحی سایت و کسب و کارهای اینترنتی بیش از گذشته رونق خواهند گرفت. در این مقاله ما به شما کمک می کنیم که با معیارهای اصولی، بهترین شرکت های طراحی سایت در تهران را بشناسید و از خدمات طراحی سایت منحصر به فرد آنها بهرمند شوید.

به گزارش خبرگزاری الف، در گام اول طراحی سایت شما باید دو موضوع مهم را در نظر داشته باشید، یکی هدفتان از طراحی سایت و دیگری میزان بودجه شما. کیفیت نهایی سایت طراحی شده ارتباط بسیار نزدیکی به این دو عامل دارد. اما اگر بخواهید یک طراحی رقابت پذیر داشته باشید باید تمرکز خود را بر هدف نهایی فارغ از هزینه های آن بگذارید.

هدف از طراحی سایت

همان طور که گفتیم در مرحله اول شما باید ابتدا هدف خود را از طراحی وب سایت مشخص کنید و برای این کار قبل از انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت تهران شما باید معیار موفقیت خود را بررسی نمایید که میخواهید به چه چیزی دست یابید. یادتان باشد صرف داشتن یک وبسایت تضمینی برای موفقیت شما نیست و شما باید به صورت منحصر به فرد و حرفه ای وارد فضای پر رقابت اینترنت شوید.

به همین دلیل است که ما معتقدیم بررسی فرایند کسب و کار شما بهترین راه برای هدف گذاری دقیق است. بنابراین هر چه زودتر از متخصصین این حوزه کمک بخواهید و سعی کنید به یک هدف دقیق و روشن پیش از سفارش طراحی سایت دست یابید. برای مثال ممکن است هدف شما صرفا حضور در فضای اینترنت باشد که مشتریان حضوری خود را به این وبسایت دعوت کنید. یا ممکن است شما به حدی بلند پرواز باشید که بخواهید در مدت چند سال بزرگ ترین وبسایت فروش آنلاین کشور را به خود اختصاص دهید. چنین هدف گذاری هایی نیازمند نظرات کارشناسانه است و به همین دلیل شما باید به متخصصین طراحی سایت مراجعه می کنید.

بهترین شرکت‌ طراحی سایت

در تهران بیش از ده‌ها شرکت طراحی سایت وجود دارد که هدف اصلی تمام آن‌ها نیز طراحی وب‌سایت و ارائه خدمات بهتر به مشتریان است. بسیاری از این شرکت ها تجربه کافی برای اجرای پروژه های بزرگ را ندارند و برخی هزینه های نا معقولی برای اجرای پروژه طراحی سایت درخواست می کنند! اما سوال اصلی این است که چگونه بهترین شرکت طراحی سایت را شناسایی کنیم؟ در ادامه این مطلب معیارهای عملی برای شناخت کیفیت کار و اعتبار یک شرکت طراحی سایت را برای شما بیان می کنیم.

کیفیت کار

در طراحی یک سایت خوب سه فاکتور کیفیت، سرعت و هزینه بسیار حائز اهمیت است. اگر کیفیت و سرعت بالای تحویل کار برای شما مهم است باید هزینه های بالای آن را نیز تقبل کنید. اما پیشنهاد می کنم بیش از اندازه در تحویل گرفتن پروژه و وبسایت خود عجله به خرج ندهید. طراحی سایت یک حرفه کاملا تخصصی است و در نتیجه عجله های بیهوده ممکن است به نتیجه نهایی کار لطمات زیادی وارد کند.

نمونه کارهای قبلی

توجه کنید که یک شرکت معتبر طراحی سایت در انتخاب کادر فنی خود از حساسیت بالایی بهره می‌گیرند تا نیروی باتجربه و حرفه‌ای را گردآوری کنند تا در بازار رقابت بین شرکت‌های طراحی سایت بهترین کارهای خود را عرضه کنند، در نتیجه شما هم باید در انتخاب شرکت طراحی وب‌سایت حساسیت لازم را به‌کار گیرید، باید قبل از هر کاری شما از شرکت نمونه کارهایشان را بخواهید تا از نحوه طراحی سایت، نوع زبان برنامه‌نویسی به‌کارگرفته‌شده، زیبایی سایت و محتوای درونی سایت اطلاعات کسب کنید. بررسی نمونه کارهای سایت از اصلی‌ترین کارهای اولیه‌ای است که باید انجام دهید.

وقتی نمونه کارهای طراحی سایت را نگاه می کنید تفاوت های طراحی سایت شرکتی و طراحی سایت فروشگاهی را نیز با دقت آنالیز کنید.

گفتگو با مشتریان سابق

رضایت مندی مشتریان سابق می تواند بسیاری از سوالات و گره های ذهنی شما را جواب دهد. ممکن است نمونه کارهای یک شرکت طراحی سایت عالی به نظر برسد و حتی شما را جذب کند اما برخی از شرکت ها نمونه کارهای دیگر شرکت ها را به نام خود ثبت کرده اند و در نتیجه به دروغ کیفیت کار دیگران را به نام خود ثبت می کنند. از سوی دیگر ممکن است کار نهایی یک شرکت مناسب و خوب باشد اما تاخیر های بسیار در تحویل پروژه از معایبی است که شما تنها با گفت و گو با مشتریان سابق آن شرکت می توانید از جزییات آن با خبر شوید.

معرفی بهترین شرکت طراحی سایت

طی بررسی‌های انجام‌شده شرکت پیام آوا یکی از مجرب‌ترین و کارآمدترین شرکت های طراحی سایت در تهران و ایران است. شرکت پیام آوا با تکیه بر آخرین فناوری ها طراحی و کد نویسی توانسته بیش از 500 وبسایت فوق حرفه ای را با رضایت کامل به کسب و کارهای مختلف عرضه نماید.

شما می‌توانید با اطمینان کامل تمامی کارهای طراحی سایت خود را به شرکت طراحی سایت پیام آوا بسپارید و ما کیفیت این شرکت را تضمین می کنیم. به شما پیشنهاد می‌کنیم که از طریق شماره تماس ۴۴۰۴۵۶۰۲ - ۰۲۱ با کارشناسان شرکت پیام آوا تماس بگیرید و یا از طریق آدرس وب‌سایت http://payamava.net نمونه‌کارهای قدرتمند این مجموعه را در زمینه‌های مختلف مشاهده کنید.

این مجموعه در تهران، میدان صادقیه، بلوار آیت الله کاشانی قرار دارد.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

پربحث‌های هفته

  1. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  2. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  3. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  4. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  5. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  6. پزشک مشهدی ۱۷ میلیارد تومان جریمه شد

  7. فروش گوشت کیلویی۷۰۰ هزار تومان سودجویی است

  8. حسین شریعتمداری: این دو پیشنهاد را جدی بگیرید

  9. دستمزد ۱۴۰۳ تعیین نشد/ بررسی ها به فردا موکول شد

  10. حجم واردات گوشت بی‌سابقه است/ کمبود مراکز عرضه گوشت گرم وارداتی علت صف‌های طولانی

  11. کدام کشور بالاترین رشد اقتصادی ۲۰۲۳ را ثبت کرد؟

  12. تخصیص ارز مسافرتی قابل توجیه نیست

  13. اتمام نشست شورای عالی کار بدون نتیجه/رقم سبد معیشت همچنان محل اختلاف

  14. وزیر کار: کسی حق پرداخت دستمزد به کارگر را کمتر از مصوبه شورای عالی کار ندارد

  15. ایرانی‌ها کارت اعتباری بین‌المللی می‌گیرند

  16. وزیر نفت: بازارهای جدیدی برای نفت ایران پیدا کردیم/ ۵ طرح پتروشیمی آماده بهره‌برداری است

آخرین عناوین