حاجی دلیگانی در گفتگو با الف مطرح کرد؛ اعتراض به حضور پزشکان بدون مرز در اصفهان/ احتمال ارتباط این پزشکان با سازمانهای جاسوسی

گروه سیاسی الف،   3990104131 ۱۶۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۲۳ تکراری یا غیرقابل انتشار

نماینده استان اصفهان در مجلس ضمن اعتراض به حضور پزشکان بدون مرز در استان، گفت: ورود این پزشکان دارای ابهام است و چه بسا این پزشکان اجیر شده برخی سازمانهای جاسوسی غربی باشند.

  اعتراض به حضور پزشکان بدون مرز در اصفهان/ احتمال ارتباط این پزشکان با سازمانهای جاسوسی

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر، برخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار الف با بیان اینکه اخیرا شش پزشک و سه تیم پزشکی تحت عنوان پزشکان بدون مرز از فرانسه وارد استان اصفهان شدند، گفت: این پزشکان برای کمک به پزشکان ایرانی و با ایجاد بیمارستان48 تختخوابی در کنار بیمارستان امین اصفهان وارد استان شدند.

 وی با بیان اینکه اینجانب با تعدادی از پزشکان متعهد و متخصص اصفهان تماس داشتم، گفت: عموم جامعه پزشکی از این حرکت رضایتمندی ندارند و برخی از پزشکان این اقدام را نوعی توهین به خود می دانند. چرا که وقتی در اصفهان درمان بیماران در حال انجام است یک عده پزشک وارد شوند که سوالات و ابهامات زیادی مطرح کرده است.

عضو فراکسیون اصولگرایان ولایی مجلس گفت: پزشکان اصفهانی می گویند اهداف ورود این پزشکان بدون مرز روشن نیست. چارچوب کار این آنها هم شفاف نیست و پروتکل های کاری آنها ابهام دارند.

حاجی دلیگانی اضافه کرد: برخی از پزشکان نگران بودند که این پزشکان بدون مرز احیانا بخشی بعنوان درمان دایر کنند که حالت نمایشی داشته باشد اما کاری اصلی آنها احیانا پشت پرده باشد و بخواهند تحقیقاتی در مورد بیماری کرونا ، دور از چشم از متخصیصن ایرانی انجام دهند و با توجه به سرقت ژن که از ایران انجام شده، بخواهند اثر ویرس کرونا که مشکوک است را روی ژنهای ایرانی بررسی کنند.

وی با اشاره به تلاش ناموفق آمریکا برای ورود به ایران به بهانه کمک برای مقابله با کرونا گفت: ایران اجازه ورود آمریکائیها را نداد و حالا آنها می خواهند با واسطه این کار را انجام دهند تا تحقیقات آنها تحویل آمریکا شود.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه پزشکان بدون مرز صبح امروز دوشنبه از فرانسه وارد اصفهان شدند، تصریح کرد: تعدادی از این افراد در استان مستقر شدند و تعدادی هم قرار است مستقر شوند.

حاجی دلیگانی افزود: مردم نگران حضور این پزشکان هستند و اطمینانی از عملکرد این افراد ندارند. چه بسا این پزشکان اجیر شده برخی سازمانهای جاسوسی غربی باشند.

وی افزود: ابهام بزرگ در این زمینه این است که چرا این پزشکان در استان اصفهان مستقر شدند، اگر این افراد می خواستند کار تحقیقاتی و درمانی کنند چرا در گوشه ای از کشور مستقر نشدند.

عضو فراکسیون اصولگرایان ولایی مجلس با بیان اینکه گفته می شود مجوز ایجاد بیمارستان این عده را وزارت بهداشت داده است، گفت: بر اساس اعلام نظر پزشکان اصفهان، درمان بیماری کرونا در استان، روند مثبتی داشته است و در همین راستا برخی پزشکان نگران هستند که این پزشکان بدون مرز در همین روند درمان مثبت، اخلال ایجاد کنند و روند را به سمت غیر صحیح تغییر دهند.

حاجی دلیگانی با تاکید بر اینکه پزشکان متصص اصفهانی که اینجانب با آنها صحبت کردم، از پزشکانی هستند که بعضا با پزشکان بدون مرز در سالهای دفاع مقدس کار کردند، افزود: مثلا در سالهای دفاع مقدس در سال 65 یک تیم پزشکی برای درمان جانبازان شیمایی وارد ایران شدند اما در روند درمان دست به کارهایی زدند که درمان را بدتر کردند و نشان داد که آنها دنبال درمان جانبازان ما نبودند بلکه دنبال تاثیر سلاح های شیمیایی خود هستند که به رژیم بعث عراق دادند.

وی اضافه کرد: حتی اینجانب امروز با پزشکی صحبت کردم که تجربه این پزشکان را در بصره عراق وقتی که آمریکا در آنجا بمب شیمایی و از اورانیوم استفاده کرد را داشت، که تاکید می کرد این پزشکان برای کسب اطلاع از سلاح های خودشان فعالیت می کنند نه درمان مردم منطقه.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیروز یکشنبه سوم فروردین به اظهارات چندباره مقام‌های آمریکایی مبنی بر آمادگی برای ارسال کمکهای دارویی و درمانی در صورت درخواست ایران اشاره کردند و گفتند: هنگامی که آمریکایی‌ها متهم به تولید این ویروس هستند، کدام انسان عاقلی، کمک از این کشور را قبول می کند. به آمریکایی‌ها هیچ اعتمادی نیست زیرا ممکن است داروهایی را ارسال کنند که ویروس را در ایران شایع‌تر و یا ماندگار کند و یا حتی ممکن است افرادی را به‌عنوان درمان‌کننده بفرستند تا ببینند اثرگذاری این ویروسی را که گفته می شود بخشی از آن فقط مخصوص ایران ساخته شده، چگونه بوده و اطلاعات خود را تکمیل و دشمنی خود را بیشتر کنند.

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۳۸۵۱۱۸۰۰:۰۵:۲۳ ۱۳۹۹/۱/۵
ما مشکل پزشک در ایران نداریم بلکه کمبود تجهیزات پزشکی داریم.
ناشناس۱۳۸۵۸۱۳۱۱:۲۰:۰۲ ۱۳۹۹/۱/۵
مخالفت با حضور پزشکان بدون مرز برای این بوده است که آمار واقعی مبتلایان و درگذشتگان از کرونا لو نرود
mostafa.kamali95@yahoo.com۱۳۸۵۹۳۲۱۲:۰۵:۰۷ ۱۳۹۹/۱/۵
نماینده محترم طراح طرح تحقیق و تفحص از بانک مرکزی لطفا پیگر مجدد طرح تحقیق و تفحص از بانک نرکزی که در اردیبهشت ماه 98 در صحن مجلس تصویب شده باشید و کسانی را که مانع اجرای این طرح شده اند به مردم معرفی کنید
ناشناس۱۳۸۶۰۵۹۱۳:۰۴:۳۹ ۱۳۹۹/۱/۵
خیانت فرانسوی ها در 8 سال جنگ تحمیلی و قرار دادن جنگنده میراژ و سلاح شیمیایی در اختیار صدام و صادرات خون های آلوده به ایدز به ایران و ایفای نقش پلیس بد در برجام و حمایت از منافقین در پاریس اثبات شده است و نباید این جاسوسان را به کشور راه می دادند.
محمد۱۳۸۸۱۱۴۱۵:۵۸:۴۱ ۱۳۹۹/۱/۶
حالا تکلیف ما با روسیه چی میشه که زمان جنگ ۸ ساله کلی سلاح و جنگنده به عراق داد؟
ناشناس۱۳۸۶۲۲۹۱۴:۱۸:۴۶ ۱۳۹۹/۱/۵
روحانی حق ندارد دستور به تعطیلی مراکز تجاری و اصناف دهد و آنوقت ادارات دولتی و بانک ها باز باشند و فعال .
ناشناس۱۳۸۶۲۳۵۱۴:۲۲:۴۶ ۱۳۹۹/۱/۵
اگر در آینده نزدیک آمریکا موفق به تولید واکسن و ساخت دارو برای درمان کرونا بشود، تکلیف چیست؟ آیا ایران خریدار این محصولات خواهد بود؟ آیا مردم مجاز به مصرف آنها خواهند بود؟
ناشناس۱۳۸۶۷۷۴۱۹:۲۹:۱۰ ۱۳۹۹/۱/۵
نخیر مجاز نیستید واکسن ها ابزار جاسوسی هستند فقط اگر ونزوئلا و روسیه واکسن ساختن شما مجازید تزریق کنید
ناشناس۱۳۸۵۱۲۱۰۰:۰۶:۲۳ ۱۳۹۹/۱/۵
9 تا پزشک بدون مرز اومدن تو ایران . یعنی ما نیاز به این 9 نفر داشتیم که مشکلمون حل بشه و کرونا رو شکست بدیم ؟ قطره در دریا چه کند ؟
ناشناس۱۳۸۵۷۸۴۱۱:۰۴:۰۸ ۱۳۹۹/۱/۵
پ ن پ میخواستی ۸۴ میلیون نفر پزشک بدون مرز بیاد ؟!
ناشناس۱۳۸۵۹۴۶۱۲:۰۸:۱۱ ۱۳۹۹/۱/۵
جناب دلیگانی برای استیضاح دولت امضا اخذ کنید این دولت علاوه بر استیضاح باید مورد محاکمه واقع شوند
ناشناس۱۳۸۷۹۳۴۱۴:۰۰:۱۷ ۱۳۹۹/۱/۶
چشم
صدرا۱۳۸۵۹۸۱۱۲:۲۲:۵۶ ۱۳۹۹/۱/۵
اگه الان بیماری کرونا داشتی میگفتی کاش یکی بود کمکم کنه
ناشناس۱۳۸۶۷۱۲۱۸:۳۹:۱۲ ۱۳۹۹/۱/۵
اره قبلا باخونهای الوده حسابی به بیماران تالاسمی کمک کردن !کمک کردن از کم خونی نمیرن بلکه ازایدز بمیرن
ناشناس۱۳۸۷۹۶۸۱۴:۲۰:۳۰ ۱۳۹۹/۱/۶
سلام همسر من و تو خانواده م شش نفر به کرونا مبتلا شدند حالشون وخیم بود اما فقط و فقط با طب اسلامی درمان شدند قابل توجه اونهایی که نجات و در کفار میبینند درحالی که درمانش تو ایران هست اگر دشمنان خارجی و داخلی بذارند
ناشناس۱۳۸۶۰۶۲۱۳:۰۵:۴۴ ۱۳۹۹/۱/۵
امریکا و اروپا اگر حُسن نیت دارند باید تحریمهای ضد ایرانی را لغو نمایند.
ناشناس۱۳۸۵۱۸۲۰۰:۳۹:۵۴ ۱۳۹۹/۱/۵
اولا چین متهم ردیف اوله این ویروسه داخل ووهان تنها ازمایشگاه لول ۴ ویروسشناسی هستد و تنها ازمایشگاهیه در چین که روی این ویروسها کار می کرده دوما پس پزشک از چین برای چی داره میاد؟
ناشناس۱۳۸۵۲۲۰۰۰:۵۷:۲۳ ۱۳۹۹/۱/۵
حرف گذاشتن در دهان پزشکان و مردم اصفهان ، کار بسیار بدی است .
ناشناس۱۳۸۵۲۲۲۰۰:۵۷:۴۴ ۱۳۹۹/۱/۵
جناب دلیگانی دولت در بحبوحه شیوع کرونا دو بزرگراه افتتاح کرده که باعث تشویق به سفر و تردد گردیده ایا این با عقلانیت و تدبیر همخوانی دارد
ناشناس۱۳۸۵۷۸۶۱۱:۰۵:۱۹ ۱۳۹۹/۱/۵
ما دنبال عقل و تدبیر نیستیم ما دنبال خودنمایی و دیده شدن هستیم
ناشناس۱۳۸۷۰۶۷۲۳:۱۹:۲۰ ۱۳۹۹/۱/۵
خوب چه ربطی به سفر داره ؟ یک کارعمرانی بوده در زمان مقرر خودش افتتاح شده کسی را به زور وادار به عبور از این راه که نکردن . از طرفی با این دید نگاه کن که همین راه در شرایط فعلی به آوردن وبردن نیازهای پزشکی شهرهای در مسیر کمک می کند .
ناشناس۱۳۸۵۷۹۰۱۱:۰۷:۰۱ ۱۳۹۹/۱/۵
دوت عزیز بیسواد تو درهمه کامنتها همین یک جمله را مینویسی بازهم برای تو بیسواد مینویسم قرارنیست دولت بخاطر کرونا مراکر علمی و عمرانی را تعطیل کنه هرامور کشوروزیردارد وکاربخوبی دارد صورت میگیرد منتهی تا افرادی مثل توداریم کرونا به این زودیها ازکشور بیرون نمیرود
ناشناس۱۳۸۵۹۵۳۱۲:۱۳:۰۵ ۱۳۹۹/۱/۵
کرونا باعث شده فسادها و تخلفات کلان فراموش شود برای جهش اقتصادی باید قاتون از کجا آورده ای اجرا و ثروت های حرام بازگشت و در چرخه تولید بکار گرفته شود همچنین معوقات کلان بانکی را باید وصول کرد پول های در اختیار بدهکاران صدها برابر برایشان سود سازی کرده است
ناشناس۱۳۸۶۵۹۸۱۷:۳۱:۱۷ ۱۳۹۹/۱/۵
دولت رقم عوارض را تا آخر فروردین ۵ برابر کرده تا جلوی سفرها را بگیرد و هزینه تست کرونا در جاده ها نیز از اینجا تامین میشود
ناشناس۱۳۸۵۲۳۲۰۱:۰۲:۵۷ ۱۳۹۹/۱/۵
چرا بیانیه این پزشکان اصفهانی همراه با نام و امضای انها را افشا نمی کنید تا اگر دچار کمبود نیروی پزشکی شدیم از انها استفاده کنیم.
ناشناس۱۳۸۵۲۳۳۰۱:۰۴:۰۸ ۱۳۹۹/۱/۵
پزشکان بدون مرز افراد شناسنامه دار و شناخته شده بین‌المللی هستند.... نجات جان مردم اوجب واجبات است.
ناشناس۱۳۸۷۰۸۴۲۳:۳۴:۳۳ ۱۳۹۹/۱/۵
حتی در زمان شیوع ابولا در آفریقا در میان این پزشکان بدون مرز پزشک ایرانی هم بود. پزشکان بدون مرز افراد فداکاری هستند که بعضا جان خود را برای نجات دیگران به خطر می اندازند ودر کنار آن کارهای تحقیقاتی پزشکی هم انجام می دهند.
ناشناس۱۳۸۵۲۴۰۰۱:۰۸:۴۵ ۱۳۹۹/۱/۵
تجهیزات و کیتهای تشخیص کرونا که وارد میشوند، مشکلی ندارند، اما پزشکان شان مشکل دارند؟
ناشناس۱۳۸۵۸۱۹۱۱:۲۱:۰۳ ۱۳۹۹/۱/۵
کشوری که خود در منجلاب ویروس دستساز فرو رفته چه چیزی جز هدف سوء را دنبال می کند. این همه کشور در منطقه چرا ایران؟
ناشناس۱۳۸۷۰۷۳۲۳:۲۴:۲۴ ۱۳۹۹/۱/۵
پزشکان بدون مرز الزاما اروپایی نیستند ودر تمام کشورهای مواجه با این ویروس فعالند . در ضمن در یک بیمارستان چه چیز برای جاسوسی وجود دارد اگر می ترسید بفهمند که امکانات نداریم خوب این همان چیزیست که خود ما هم از آن گفته ایم وحتی از آمریکا به دلیل تحریم تجهیزات حیاتی پزشکی شکایت کرده ایم. میماند یک چیز وآن هم آگاه شدن آنها از آمار دقیق فوتی ها !
ناشناس۱۳۸۵۸۷۵۱۱:۴۱:۳۵ ۱۳۹۹/۱/۵
کیت های تشخیص کرونا از چین وارد شد اروپایی ها خودشون با بحران کرونا مواجه هستند و اعزام این پزشکان احتمالا"برای جاسوسی است.
کیت۱۳۸۶۶۹۵۱۸:۳۳:۱۶ ۱۳۹۹/۱/۵
اتفاقا اروپا و امارات و کویت و سازمان بهداشت جهانی هم کیت آزمایش کرونا به کشور ما فرستاده یکم سرچ‌کن همین سایتهای داخلی هم زدن
ناشناس۱۳۸۵۹۰۳۱۱:۵۵:۱۵ ۱۳۹۹/۱/۵
داستان خونهای آلوده به ایدز رو که فرانسویها خیلی رسمی و با کمال وقاحت به ایران دادن فراموش کردین ؟
ناشناس۱۳۸۷۷۶۲۱۲:۲۱:۳۶ ۱۳۹۹/۱/۶
اگه شرح پرونده رو میخوندی و می فهمیدی مسئولیت پالایش خون با ایران بوده و می فهمیدی سازمان انتقال خون در دادگاه محکوم به پرداخت دیه شده اینقدر وقیحانه حرف نمی زدی
ناشناس۱۳۸۵۹۱۷۱۱:۵۹:۳۶ ۱۳۹۹/۱/۵
مگه فرانسه به ایران کیت فروخته ؟ کیت هایی که اومده ایران همه از چینه !
ناشناس۱۳۸۶۰۵۲۱۳:۰۰:۴۴ ۱۳۹۹/۱/۵
وقتی وزیر بهداشت و معاونان ایشان با ورود این پزشکان مخالف بودند چه کسانی اجازه ورود به این پزشکان را صادر کردند ؟!
ناشناس۱۳۸۷۰۷۵۲۳:۲۶:۱۱ ۱۳۹۹/۱/۵
از چی میخوان جاسوسی کنن ؟
معصومه۱۳۸۶۲۷۱۱۴:۴۳:۳۶ ۱۳۹۹/۱/۵
کیتها از کشور چین وارد می شوند ولی پزشکان دلشان چرا به حال ما ایرانیها سوخته خوب برن ایتالیا که اوضاع وخیم تره برن آمریکا که ابرقدرته
ناشناس۱۳۸۶۸۴۶۲۰:۱۸:۰۰ ۱۳۹۹/۱/۵
استاد اونجا هم رفتن عکساشم هست تو نت برو ببین
ناشناس۱۳۸۸۶۴۶۰۰:۴۶:۲۶ ۱۳۹۹/۱/۷
یه حرف اشتباه رو چند نفر هی تکرار میکنید برید تعداد کیت های وارد شده رو از مبادی مختلف بررسی کنید
ناشناس۱۳۸۶۶۰۰۱۷:۳۲:۵۳ ۱۳۹۹/۱/۵
انسان با ذهن خرابکار موجود خطرناکی است اون هم از کشوری که ایدز و هموفیلی را قبلا به این کشور تحمیل کرده است
کیان۱۳۸۵۲۵۵۰۱:۲۱:۵۳ ۱۳۹۹/۱/۵
سریعا باید این کار متوقف شود، احتمال جاسوسی و انجام کارهای خرابکارانه بسیار بالاست
ناشناس۱۳۸۵۹۱۰۱۱:۵۷:۵۶ ۱۳۹۹/۱/۵
قطعا دلیل غیر انسان دوستانه داره . به خصوص که دو هفته ست امریکا اصرار داره پزشک به ایران بفرسته و یهو سر و کله اینها پیدا شده
ناشناس۱۳۸۶۰۱۷۱۲:۴۱:۳۰ ۱۳۹۹/۱/۵
جاسوسها اغلب در لباسی هستند که خودی به نظر برسند و به اطلاعات طبقه بندی شده دسترسی داشته باشند. این اصل بدیهی اغلب نادیده گرفته می شود. اما چرا؟ شاید توسط جاسوسهای واقعی این آدرس غلط داده می شود
ناشناس۱۳۸۶۸۲۵۲۰:۰۵:۱۱ ۱۳۹۹/۱/۵
خواهشن ای دکتر های بیچاره رو نکشید.کاری که طالبان با پزشکهای سازمان ملل کرد.اونا برای ریشه کنی فلج اطفال اومده بودند واکسن بزنن
ناشناس۱۳۸۷۶۱۷۱۱:۰۶:۳۸ ۱۳۹۹/۱/۶
نه عزیز جان خبرش رو ناقص خوندی یا ناقص بهت گفتن،در قالب نابودی فلج اطفال اومده بودند ولی چندتا جاسوس امریکا هم بودند
محمد قاسمی۱۳۸۶۰۶۳۱۳:۰۵:۵۲ ۱۳۹۹/۱/۵
با این حرفا مضحکه عام و خاص تو جهان شدیم بسه بخدا تو این کشورهای جهان وزن ما چقدره که تمام دنیا دارن برای ما بر نامه ریزی میکنن؟
ناشناس۱۳۸۶۰۸۴۱۳:۲۰:۱۵ ۱۳۹۹/۱/۵
سریعا باید این کار با شتاب مضاعف و جهش چند برابری در تعداد پزشکان ادامه یابد
ناشناس۱۳۸۶۱۴۹۱۳:۴۳:۱۷ ۱۳۹۹/۱/۵
خرابکار اونیه که موقع همه گیری ویروس به چین هواپیما می فرسته. خرابکار اونیه که با اینکه میدونه بیماری تو قم شیوع پیدا کرده اجازه قرنطینه نمیده
ناشناس۱۳۸۵۲۸۴۰۱:۴۶:۲۵ ۱۳۹۹/۱/۵
بیرون کنید این جاسوسها را
ناشناس۱۳۸۵۲۹۷۰۱:۵۴:۱۳ ۱۳۹۹/۱/۵
تو را به خدا دست بردارید از این حرف ها.
علی۱۳۸۵۸۰۸۱۱:۱۷:۵۸ ۱۳۹۹/۱/۵
آلبانی خوش میگذره؟ شنیدم از ترس کرونا دارید در میرید از اون کمپ! ضمنا ما الان اصلا نیاز به پزشک نداریم اما نیاز به ماسک داریم
ناشناس۱۳۸۵۸۹۷۱۱:۵۲:۴۲ ۱۳۹۹/۱/۵
ماجرای واردات خون های آلوده به ایدز و هپاتیت نباید تکرار بشود.
ناشناس۱۳۸۵۹۰۸۱۱:۵۷:۰۱ ۱۳۹۹/۱/۵
عقلت رو به کار بنداز . در شرایطی که ایتالیا و اسپانیا بیشترین نیاز رو به پزشک دارن چرا باید پزشکهای فرانسوی به جای کمک به همسایه های خودشون بیان ایران ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس۱۳۸۵۹۲۰۱۲:۰۰:۲۸ ۱۳۹۹/۱/۵
از کدوم حرفا ؟ خاتمی دست اونها رو بوسی بهش خون آلوده دادن . روحانی دستشون رو فشار داده براش ویروس میفرستن .
ناشناس۱۳۸۵۹۳۸۱۲:۰۶:۳۵ ۱۳۹۹/۱/۵
به جای عجز و لابه به درگاه خدا شما را ارجاع میدم به واردات خون آلوده به ویروس ایدز از فرانسه که همین چند سال پیش رخ داد
ناشناس۱۳۸۵۳۰۳۰۱:۵۷:۰۸ ۱۳۹۹/۱/۵
پزشکان بدون مرز وارد ایتالیا هم شدند. از روسیه چین و کوبا. آیا اونجا هم دارن جاسوسی میکنند؟ آیا پزشکان ایتالیایی بهشون برخورد و توهین بهشون تلقی شد؟ اصلا مگر جون آدمها بازیچه است که یک پزشک بگه چون بهم برخورده بذار هموطن هام بمیرند؟ باور کردنی نیست
معلم منطقه ۱۹۱۳۸۵۳۱۳۰۲:۰۸:۱۱ ۱۳۹۹/۱/۵
وقتی از نقطه نظر احتمالات به موضوع نگاه کنیم کاملا درست میفرمایید که امکان جاسوس بودن پزشکان بدون مرز وجود دارد و البته از منظر احتمالات این احتمال در مورد نمایندگان مجلس و مسیولان بلند پایه نیز با شدت بیشتری وجود دارد
ناشناس۱۳۸۵۳۳۲۰۲:۲۷:۲۷ ۱۳۹۹/۱/۵
ترا بخدا دست از تئوری توطئه بردارید.تمام دنیا از این خدمات استفاده میکند.
ناشناس۱۳۸۵۹۰۰۱۱:۵۴:۲۰ ۱۳۹۹/۱/۵
امریکا و اروپا اگر واقعا"قصد کمک به ما دارند تحریم های غذا و دارو را بردارند.
ناشناس۱۳۸۵۹۰۵۱۱:۵۵:۴۱ ۱۳۹۹/۱/۵
تمام دنیا به هم خون آلوده میدن ؟؟؟
نجیب۱۳۸۵۹۰۹۱۱:۵۷:۰۶ ۱۳۹۹/۱/۵
هر چی بدبختی می کشیم از دست شما ابوموسی اشعری های زمانه هست. آخه ساده لوح ها داخل خود فرانسه داره فاجعه اتفاق میفته اونوقت چرا پزشک از فرانسه بیاد ایران؟؟؟؟؟ تنها و تنها هدف آن ها جاسوسی است ولا غیر.
حمید۱۳۸۶۱۷۹۱۳:۵۴:۴۲ ۱۳۹۹/۱/۵
بعد از این همه سال هنوز هم موجوداتی پیدا میشن که بگن دست از تئوری توطئه بردارید. جالبه
ناشناس۱۳۸۵۳۳۹۰۲:۳۱:۵۶ ۱۳۹۹/۱/۵
فقط تهمت یک سند برای حرفش وجود ندارد
ناشناس۱۳۸۵۳۴۳۰۲:۳۶:۱۸ ۱۳۹۹/۱/۵
ماجرای خون های آلوده فرانسوی به ایدز که به ایران ارسال کرد را دولت محترم فراموش کرده!!!!
ناشناس۱۳۸۵۷۹۲۱۱:۰۸:۱۸ ۱۳۹۹/۱/۵
مربوز میشود به دولت تو که عدالت محور بود
ناشناس۱۳۸۷۲۳۲۰۱:۳۱:۱۱ ۱۳۹۹/۱/۶
ماجرای واردات خون های آلوده به ویروس ایدز در دولت اصلاحات اتفاق افتاد.
ناشناس۱۳۸۶۵۲۷۱۶:۵۲:۵۹ ۱۳۹۹/۱/۵
ربطی به دولت محترم نداشت باید رد پای دلال آن خونها را دنبال کرد
نوید۱۳۸۵۳۴۹۰۲:۴۶:۳۳ ۱۳۹۹/۱/۵
کار بسیار اشتباه و خطرناکی است پزشکان خارجی می توانند جاسوس باشند یا باعث ایجاد مشکلات‌جدید بشوند
ناشناس۱۳۸۶۱۲۵۱۳:۳۶:۰۱ ۱۳۹۹/۱/۵
حضور چینی ها در قم کار بسیار اشتباه است
اسفند۱۳۸۵۳۵۲۰۲:۵۰:۱۸ ۱۳۹۹/۱/۵
عجيبه چرا به ايتاليا نرفتند اونجا كه بيشتر احتياج هست
ناشناس۱۳۸۵۹۳۹۱۲:۰۶:۴۴ ۱۳۹۹/۱/۵
55پزشک نفر دیروز رفتند!
ناشناس۱۳۸۶۳۸۳۱۵:۴۸:۳۸ ۱۳۹۹/۱/۵
رفتند ازهمه جا و حتی ازچین هم به ایتالیا رفتند شما خبر نداری
ناشناس۱۳۸۶۵۴۳۱۷:۰۰:۳۴ ۱۳۹۹/۱/۵
اونجا هم رفتند یه مقدار اخبار رو پیگیری کنید
ناشناس۱۳۸۵۳۹۸۰۴:۴۲:۰۹ ۱۳۹۹/۱/۵
طرف یک طوری میگه انگار نیروهای سیا آمدند دیگه این دیپلماسی ها رنگ باخته
ناشناس۱۳۸۵۴۲۸۰۶:۵۶:۱۰ ۱۳۹۹/۱/۵
یکی از محبوب ترین NGO های این پزشگان بدون مرز هستند این رفتار با ایشان آثار منفی جهانی بدنبال خواهد داشت واقعا جرا از ابتدا اغلام بی نیازی نکردند این رفتار بضرر ایران تمام میشود کشوری که باهیچ جریان بین المللی تعامل ندارد .
ناشناس۱۳۸۵۸۷۱۱۱:۳۹:۲۹ ۱۳۹۹/۱/۵
فرانسوی ها خودشون به شدت درگیر کرونا هستن اعزام این پزشکان از فرانسه به ایران مشکوک است راستی چرا برای کمک به ایتالیا اعزام نشدند ؟!
ناشناس۱۳۸۵۴۳۹۰۷:۲۷:۳۵ ۱۳۹۹/۱/۵
هر چه زودتر این مزدوران غربی از ایران اخراج شوند بهتر است ما از این دروغگویان غربی خیری ندیده ایم
ناشناس۱۳۸۵۴۶۵۰۷:۵۱:۵۲ ۱۳۹۹/۱/۵
بابا شما دیگه کی هستید
ناشناس۱۳۸۵۴۸۲۰۸:۲۰:۴۷ ۱۳۹۹/۱/۵
حالا وسایل و تجهیزاتی که آورده بودند چی شد؟
ناشناس۱۳۸۶۶۵۹۱۸:۰۳:۰۲ ۱۳۹۹/۱/۵
هاپولی شد
ناشناس۱۳۸۸۴۵۱۲۰:۵۲:۴۸ ۱۳۹۹/۱/۶
1000 تا ماسک این حرف ها رو داره برادر؟؟
ناشناس۱۳۸۵۴۸۳۰۸:۲۱:۵۱ ۱۳۹۹/۱/۵
با این روش هیچ وقت از هیچ فرصتی نمی توانیم استفاده کنیم. تا خودمان آسیب پذیر نباشیم هیچ کس نمی تواند به ما ضربه بزند پس توهم توطئه نداشته باشیم.
محمد۱۳۸۵۴۹۰۰۸:۳۱:۴۶ ۱۳۹۹/۱/۵
«سرقت ژن که از ایران انجام شده،» طنز سال!!!
ناشناس۱۳۸۵۹۸۴۱۲:۲۴:۵۶ ۱۳۹۹/۱/۵
ظنز سال نیست. دانشگاهی در امریکا نقشه ژنی مردم ایران را استخراج کرده است. برای چه؟
ناشناس۱۳۸۶۱۰۸۱۳:۳۱:۳۸ ۱۳۹۹/۱/۵
دنبال دلایل عقب افتاده بودن ژن هستند
ناشناس۱۳۸۵۴۹۴۰۸:۳۴:۵۵ ۱۳۹۹/۱/۵
سرقت ژن؟! اینها از کجا امده اند؟!
ناشناس۱۳۸۵۷۷۵۱۱:۰۱:۵۰ ۱۳۹۹/۱/۵
چقدر هم ژن ما خوبه جون میده برای سرقت :-)
ناشناس۱۳۸۷۷۵۷۱۲:۲۰:۲۰ ۱۳۹۹/۱/۶
بد بخت خود کم بین. احتمالا غربیها را ژن برتر و اربابت میدونی؟!
ناشناس۱۳۸۵۹۰۴۱۱:۵۵:۳۸ ۱۳۹۹/۱/۵
ویروس کرونا و امثال آن با شناسایی ژن افراد در کشورهای مختلف قابل تولید و تکثیر است.
ناشناس۱۳۸۵۵۰۹۰۸:۴۲:۴۶ ۱۳۹۹/۱/۵
اعتراض وارد نیست
سینا۱۳۸۵۵۲۴۰۸:۵۵:۵۳ ۱۳۹۹/۱/۵
لازم است از وجود متخصصین پزشکی کشورهای پیشرفته که با فن اوری های مدرن اشنا هستند جهت اموزش پزشکان و کادر پزشکی ایرانی استفاده شود و فیلم ان برای کلیه مراکز درمانی داخلی ارسال گردد تا اطلاعات پزشکی ما بروز شود
ناشناس۱۳۸۵۵۲۵۰۸:۵۵:۵۳ ۱۳۹۹/۱/۵
آیا واقعا کشور نیازی فوری به اینا داشت؟ یعنی اگر نباشند، مشکل حل نخواهد شد؟ من این ها را سال هاست می شناسم. اینها جز بر ای منافع خود کار نمی کنند.
ناشناس۱۳۸۵۵۴۲۰۹:۰۸:۰۹ ۱۳۹۹/۱/۵
بابا چند بار باید تجربه کنید؟ اینا سابقه خوبی ندارند. اروپا آمریکا در صدد درمان مسئله نیستند. خدایا به تو پناه می برم. قحطی ارتباط با غرب ما را به چه چیزها که قانع نمی کند.
ناشناس۱۳۸۵۵۵۸۰۹:۱۵:۰۲ ۱۳۹۹/۱/۵
در این شرایط هم دست بر نمی دارید؟
محمدرضا۱۳۸۵۵۵۹۰۹:۱۵:۱۵ ۱۳۹۹/۱/۵
خوب چرا مردم فقط تماشاچی شده اند. اجازه ندهند این ها بساط شان را پهن کنند. در این شلوغی هزار جور مشکل می توانند درست کنند. فرانسه خودش در حال شیوع بیماری است. دلسوزی این عهد شکن ها خیلی جای سوال داره. #اقدام مردمی
ناشناس۱۳۸۷۲۴۰۰۱:۳۷:۲۸ ۱۳۹۹/۱/۶
انشالله که در خانواده کرونایی نداشته باشید از این افاضات بفرمایید.
ناشناس۱۳۸۵۵۶۹۰۹:۱۸:۲۴ ۱۳۹۹/۱/۵
حاجی دلیگانی افزود: مردم نگران حضور این پزشکان هستند و اطمینانی از عملکرد این افراد ندارند
ناشناس۱۳۸۵۶۰۱۰۹:۳۴:۱۳ ۱۳۹۹/۱/۵
این افکار و اقدامات آیا به منزله خود تحریمی نیست.
ناشناس۱۳۸۵۶۱۵۰۹:۴۰:۰۵ ۱۳۹۹/۱/۵
زنگ کار شکنی مقابل دولت زده شد.
ناشناس۱۳۸۵۷۵۰۱۰:۵۱:۰۷ ۱۳۹۹/۱/۵
آخه از چی ما میخوان جاسوسی کنند ؟
ناشناس۱۳۸۵۷۹۱۱۱:۰۷:۰۸ ۱۳۹۹/۱/۵
از رونق تولیدمون از رشد بالای اقتصادیمون از قیمت پراید و پیاز مون از تورم ۸۵ درصدیمون
ناشناس۱۳۸۵۸۲۴۱۱:۲۳:۱۹ ۱۳۹۹/۱/۵
شیوع سریع بیماری از یک کانون به سراسر کشور
ناشناس۱۳۸۵۹۱۲۱۱:۵۸:۲۲ ۱۳۹۹/۱/۵
از هوش نداشته جنابعالی .
ناشناس۱۳۸۵۹۱۳۱۱:۵۸:۳۲ ۱۳۹۹/۱/۵
ایتالیا از کوبا درخواست کمک پزشکی کرده اما پزشکان بدون مرز از فرانسه به ایران آمدند که این با توجه به سابقه فرانسه در قضیه خون های آلوده به ویروس HIV خیلی مشکوک و عجیب است.
ناشناس۱۳۸۵۹۱۵۱۱:۵۸:۵۰ ۱۳۹۹/۱/۵
از اثر ویروسی که خودشون ساختن روی جامعه هدف
ناشناس۱۳۸۶۰۸۵۱۳:۲۱:۲۶ ۱۳۹۹/۱/۵
اطلاعات راجع به پیاز ۱۳۰۰۰ تومنی رو میخوان سرقت کنن
ناشناس۱۳۸۶۲۰۶۱۴:۰۷:۲۴ ۱۳۹۹/۱/۵
از تورم ۷۰ درصدیمون
ناشناس۱۳۸۶۳۰۶۱۵:۰۱:۲۰ ۱۳۹۹/۱/۵
کرونا ویروس ساخته و پرداخته شیطان بزرگ است و جمع کردن اطلاعات ژنوم ایرانیان اهداف اینهاست .
ناشناس۱۳۸۶۳۸۸۱۵:۵۰:۴۷ ۱۳۹۹/۱/۵
تکنولوژی کشف و استفاده از بعد چهارم
ناشناس۱۳۸۶۵۸۴۱۷:۲۶:۴۱ ۱۳۹۹/۱/۵
از تاثیر ویروسشان بر ژن ایرانی میخوان نمونه برداری کنند تا دفعه بعد بهتر عمل کنند
الف ر۱۳۸۵۷۶۳۱۰:۵۶:۰۹ ۱۳۹۹/۱/۵
اخه این چه حرفهائی میزنید به همه نباید شک کرد اگر اینجوری پس به سائرین هم نباید اعتماد تازه غربی ها حداقل شاید اهل دین باشند
ناشناس۱۳۸۵۷۶۴۱۰:۵۶:۳۱ ۱۳۹۹/۱/۵
پزشك چه جاسوسي ميخواد بكنه توهم هم حدي داره شما براي كمك خواستن به التماس افتادين
ناشناس۱۳۸۵۷۷۷۱۱:۰۲:۰۹ ۱۳۹۹/۱/۵
این اپیدمی جهانی است و کل جامعه بشری در جستجوی راه درمان و پیشگیری می باشند بستن دربها چاره نیست . هم اکنون کل جوامع به کمک وهمیاری با یکدیگر نیازمند هستند سیاسی کاری را بگذارید برای وقت دیگر
ناشناس۱۳۸۵۷۸۳۱۱:۰۳:۵۶ ۱۳۹۹/۱/۵
احتمال اینکه ژنهای مرغوب از نوع آقا زاده ها را که اعجازهای اقتصادی زیادی دارند را بدزدند.
حسینی۱۳۸۵۸۰۰۱۱:۱۲:۱۹ ۱۳۹۹/۱/۵
میشه لطف کنید این جاسوسان را به استان گلستان اعزام کنید، ما هیچی برای پنهانکاری نداریم.
محمدرضا ترینی۱۳۸۵۸۲۰۱۱:۲۱:۳۶ ۱۳۹۹/۱/۵
دارین با این شکاک بودنتون کار دست مردم میدین، مسائل پزشکی بین المللی را سیاسی نکنید
ناشناس۱۳۸۵۸۹۶۱۱:۵۲:۴۲ ۱۳۹۹/۱/۵
باز هم دلواپسان !!!!!!!
ناشناس۱۳۸۷۳۳۰۰۳:۴۴:۵۲ ۱۳۹۹/۱/۶
شکست برجام و تشدید تحریم ها نشان داد که دلواپسان درست میگفتن و امضاء جان کری تضمین نبود .
ناشناس۱۳۸۵۹۱۱۱۱:۵۸:۰۴ ۱۳۹۹/۱/۵
کاش این اظهار نظرها رو بشه جایی نگه داشت و بعدا نشون داد و گفت ببینید در زمان قتل عام ایرانیان چه توجیهاتی میکردن
حمید۱۳۸۵۹۴۷۱۲:۰۸:۳۰ ۱۳۹۹/۱/۵
میشه بپرسم مگه ما تو کشورمون داریم چکار میکنیم که اینقدر باید بترسیم یا اونا اینقدر میخوان سر از کار ما دربیارن؟؟؟
علي۱۳۸۵۹۴۸۱۲:۰۸:۵۲ ۱۳۹۹/۱/۵
متاسفم براي اينهاي كه كمك هاي بين اللملي را رد مي كنند براي اينها جان مردم ارزشي ندارد
ناشناس۱۳۸۵۹۶۲۱۲:۱۵:۵۱ ۱۳۹۹/۱/۵
ساده لوحیه که به سازمانهای بین المللی که همیشه به ضرر ما کار کردند و همیشه شر رسوندن اعتماد کنیم.بعد هم اگر اونا میتونن برای درمان کرونا معجزه کنند ,اعجازشونو جای دیگه نشون بدن.
ناشناس۱۳۸۵۹۷۹۱۲:۲۲:۵۰ ۱۳۹۹/۱/۵
کشور به هیچوجه نیازی به این چند پزشک ندارد. با توجه به فرمایشات رهبری هیچ اعتمادی به اینها نیست. اخه این چند نفر چکاری میتوانند انجام دهند که پزشکان ما از ان ناتوانند/
علی۱۳۸۵۹۹۰۱۲:۲۹:۲۸ ۱۳۹۹/۱/۵
از ما چی میخوان جاسوسی کنن ؟؟؟؟ کرونا و بی نظمی و سوء مدیریت و بی عدالتی رو میخوان جاسوسی کنن ؟؟!!!!
ناشناس۱۳۸۶۰۱۹۱۲:۴۲:۵۳ ۱۳۹۹/۱/۵
حالا عجالتا همشون را بندازید زندان انفرادی. کار از محکم کاری عیب نمی کند‌
ناشناس۱۳۸۶۰۲۲۱۲:۴۴:۱۳ ۱۳۹۹/۱/۵
شما مبارزه با این بیماری همه گیر رو ندارید چین به خوبی مدیریت کرد
ناشناس۱۳۸۶۰۳۷۱۲:۴۷:۵۲ ۱۳۹۹/۱/۵
اروپا و غرب در حال ساخت واکسن
ناشناس۱۳۸۶۰۴۸۱۲:۵۷:۰۶ ۱۳۹۹/۱/۵
اگه خود اقای دلیکانی مبتلا به کرونا بشه هم باز مخالفت میکنه با کمک های بشر دوستانه؟
حامد۱۳۸۶۰۶۴۱۳:۰۵:۵۷ ۱۳۹۹/۱/۵
تو تمام سیستم های ایران، تجهیزات و پروسسور های زیمنس و آمریکایی هست، بعد شما میگید اینا آمدن جاسوسی، یادتون رفته که تو حمله به عراق از یه پرینتر تمام سیستم عراق هک شد
ناشناس۱۳۸۶۱۰۲۱۳:۲۸:۴۰ ۱۳۹۹/۱/۵
وقتی در کار اینها نظارتی باشد مشگلی وجود ندارد
احسان۱۳۸۶۱۱۶۱۳:۳۳:۲۸ ۱۳۹۹/۱/۵
این گروه از خوشنام ترین گروه‌های داوطلب و غیر انتفاعی در تمام جهان هستند. در زلزله رودبار خودم شاهد بودم که خدمات خوبی داشتند
ناشناس۱۳۸۶۱۷۴۱۳:۵۲:۳۶ ۱۳۹۹/۱/۵
خدایا افکار مسموم و دل های سیاه را علاج و چاره کن
اكبر۱۳۸۶۲۱۹۱۴:۱۴:۴۷ ۱۳۹۹/۱/۵
واقعا ديدگاههاي بسيار عجيب و غريبي مطرح كرده ايد. باوركردني نيست جامعه پزشكي ( ونه مديران انها)، چنين ديدگاهي داشته باشند.
ناشناس۱۳۸۶۲۳۱۱۴:۲۰:۰۳ ۱۳۹۹/۱/۵
دنیا به دنبال واکسن ما به دنیال توهم !
ناشناس۱۳۸۶۲۳۳۱۴:۲۱:۰۰ ۱۳۹۹/۱/۵
جای بسی تاسف است که با وجود اعلام احتمال حمله بیولوژیکی چرا اجاره داده شده این پزشکان وارد کشور شوند.ساده انگاری است که بگوییم برای خدمت آمده اند.اگر قرار است لطفی بکنند تجهیزات مورد نیاز بفرستند.اما بدتر از همه نیروهای امنیتی که مجوز ورود داده اند.در این وانفسا چه کسی بر این افراد نظارت دارد
زهرا۱۳۸۶۲۶۴۱۴:۳۹:۵۴ ۱۳۹۹/۱/۵
دولت میخواد مردم رو بمیرن معلومه ک اخراجشون میکنن
ناشناس۱۳۸۶۲۹۰۱۴:۵۲:۵۱ ۱۳۹۹/۱/۵
کمی تحقیقات در مورد طب اسلامی بکنند
ناشناس۱۳۸۶۲۹۵۱۴:۵۴:۵۹ ۱۳۹۹/۱/۵
یک برنامه ای توی فضای مجازی دیدم مبنی بر اینکه این ویروس کرونا برای ژن های ایرانی طراحی شده ولی چرا آمار چینی ها و ایتالیایی ها و اسپانیایی ها بیشتر از ایرانه؟؟ یا طراحی این ویروس اشتباه یا ایتالیایی ها و چینی ها و اسپانیایی ها و الان هم آمریکایی ها ژن ایرانی بیشتر دارند ظاهرا
مرتضی۱۳۸۶۳۲۳۱۵:۱۰:۱۱ ۱۳۹۹/۱/۵
هنوز فرانسه جوابگوی خون‌های الوده به ایران نیست چطور مسئولین ما فراموش کردند، مگه چند سال از اون قضیه خونها می‌گذرد، شاید هم تدبیر خنده برای دست و پای خود را نگهداشتن برای روزهای انور آبی
ناشناس۱۳۸۶۳۴۹۱۵:۲۷:۲۶ ۱۳۹۹/۱/۵
دیگه چی ازما مونده که بخواد بدتر بشه خیالتون تخت اونا اطلاعاتشون از مملکت ما بهتر واقعیتر ودقیقتر از حاکمان ما است
ناشناس۱۳۸۶۴۳۹۱۶:۰۷:۰۷ ۱۳۹۹/۱/۵
همه‌ی ترس شما از اینه که سازمان‌های بین‌المللی آمار واقعیِ مبتلایان و فوتیهای کرونا رو در ایران بفهمند، ربطش میدید به جاسوسی
ناشناس۱۳۸۶۴۵۲۱۶:۱۱:۳۹ ۱۳۹۹/۱/۵
طرز فکرهایی که سالهاست مردم ایران بیچاره کرده لطفا بفرمائید از چی میخوان جاسوسی کنند همه دنیا از این پزشکان که وابسته به هیچ ارگانی در جهان نیستند دارند خدمات میگیرند
ناشناس۱۳۸۷۶۰۵۱۰:۵۵:۲۳ ۱۳۹۹/۱/۶
پروفسور همه دنیا هسته ای صلح آمیز دارند با انها چه کردند با ما چه
باران۱۳۸۶۴۷۵۱۶:۲۶:۲۲ ۱۳۹۹/۱/۵
نه اینکه خیلی تو همه چی گل کاشتیم، حتما اومدن بررسی کنن چرا هنوز زنده ایم.
ناشناس۱۳۸۶۵۲۴۱۶:۵۲:۱۱ ۱۳۹۹/۱/۵
چه خوابهای عجیبی!!!! پزشک متعهد نگران بیماری نیست در عوض نگران جاسوسی است؟؟؟؟
پدرام۱۳۸۶۵۴۰۱۶:۵۹:۵۲ ۱۳۹۹/۱/۵
یعنی برای سرقت ژن ایرانی باید بیان ایران ؟ چند میلیون ایرانی بیرون از کشور و تو خود اروپا هستن ؟ همین تعداد کم پزشک جون حتی یک ایرانی رو نجات بدن باید ازشون تشکر کرد . توهم دیگه بسه
ناشناس۱۳۸۷۲۰۰۰۱:۱۰:۲۰ ۱۳۹۹/۱/۶
درود بر شما اصلا کلی پزشک و محقق ایرانی درغرب مشغول به کار هستند. ژن ایرونی به وفور یافت میشه اونجا
ناشناس۱۳۸۶۵۸۱۱۷:۲۵:۲۰ ۱۳۹۹/۱/۵
ایدز و هموفیلی کم نبود که پلیس بد یک نسخه دیگه برای ما پیچیده ،خسته شدیم از دست مدیرانی که درک ندارند و دشمن را به داخل راه میدهند
ناشناس۱۳۸۹۰۵۰۱۲:۱۱:۵۱ ۱۳۹۹/۱/۷
اون موقع که پروازهای ماهان متوقف نشد تا جان چندهزار هموطن بی گناه گرفته بشه،یقه تون رو پاره نکردید وحاالا نگران جاسوسی هستید؟؟؟؟؟
ناشناس۱۳۸۶۵۹۱۱۷:۲۹:۱۲ ۱۳۹۹/۱/۵
در علم ژنتیک اصطلاحی هست بنام قفل و کلید یعنی ممکن است یک ویروس نصف راه را برود و یک ترکیب دیگر ژن را آسیب پذیر کند فقط برای پیدا کردن ترکیب نیاز به آزمایشات میدانی هست
ناشناس۱۳۸۶۶۰۸۱۷:۳۵:۲۸ ۱۳۹۹/۱/۵
چرا ایران بجای ۹ تا پزشک ۱۹ تا پزشک و بجای ۴۸ تخت ۵۸ تخت نمیفرستد البته برای بررسی اثر ویروس بر ژن فرانسوی تا شاید بعدها ما هم وارد علوم دفاعی ژنتیکی شویم
ناشناس۱۳۸۶۶۳۵۱۷:۵۱:۱۰ ۱۳۹۹/۱/۵
با این خودزنی ها واقعا نیاز به دشمن نداریم
ناشناس۱۳۸۶۶۴۸۱۷:۵۹:۲۲ ۱۳۹۹/۱/۵
تا کی میخواهید بر طبل مخالفت با همه ی دنیا بکوبید. بس کنید ترا به خدا. ملت دارند زیر فشار اقتصادی و بیماری له می شوند
محسن۱۳۸۶۹۹۱۲۱:۵۱:۳۸ ۱۳۹۹/۱/۵
برای پیدا کردن درمان، بهتر نیست که هر چه میدانیم در اختیار آنها قرار دهیم؟
covid-19 اینده۱۳۸۷۰۷۸۲۳:۲۸:۰۹ ۱۳۹۹/۱/۵
ماجرای خون های آلوده فرانسوی به ایدز که به ایران ارسال کرد چون میخواست در داخل ایران مردوم الوده کنه
ناشناس۱۳۸۷۷۷۱۱۲:۲۶:۵۶ ۱۳۹۹/۱/۶
اصلا کی گفته اینا رو راه بدن تو مملکت ما حرفهای رهبری تو روز سوم فروردین رو فراموش کردند!!!!!!
ناشناس۱۳۸۷۹۴۳۱۴:۰۴:۴۹ ۱۳۹۹/۱/۶
این چه حرفیه؟ پزشکان بدون مرز جاسوسند؟ در زمان جنگ نظامی هم از پزشکان بدون مرز استفاده می شود.
ناشناس۱۳۸۸۰۰۶۱۴:۵۰:۵۲ ۱۳۹۹/۱/۶
اگه اینها خیرخواه ملت ایران بودند زمان جنگ به کمک صدام نمی اومدن، سلام گرگ بی طمع نیست، ما اعتمادی به اروپا و آمریکا نداریم، ما خواهان استفاده از طب ایرانی و اسلامی در کنار پزشکان خودمون برای حل مشکل هستیم
ناشناس۱۳۸۸۴۳۷۲۰:۴۵:۱۲ ۱۳۹۹/۱/۶
چرا مقامات و خانواده هاشون تا سرما میخورن میرن پیش این شیاطین؟؟؟ یه وقت ترور بیولوژیک نشن.
ناشناس۱۳۹۳۶۲۴۲۱:۳۱:۳۸ ۱۳۹۹/۱/۱۰
چرا این پزشکان، سریع از اصفهان سر در آوردند؟ مثلا گیلان یا مازندران یا تهران نرفتند؟ کاش به جای فرستادن پزشک، تحریم دارو و غدا را برمی‌داشتند.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  12. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  13. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  14. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  15. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  16. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  17. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  18. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  19. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  20. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  21. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  22. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  23. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  24. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  25. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

آخرین عناوین