ضد عفونی و پایش مسافران در فرودگاه امام خمینی (ره)

گروه عکس الف،   3981212072 ۱۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲ تکراری یا غیرقابل انتشار

تیم‌های ضدعفونی به صورت ٢٤ ساعته در فرودگاه امام خمینی (ره) حضور دارند و عملیات ضدعفونی و گندزدایی ساختمان‌ها، و ترمینال‌ها به طور مداوم و بر اساس استانداردهای ملی و بین‌المللی انجام می‌شود.

ضد عفونی و پایش مسافران در فرودگاه امام خمینی (ره)ضد عفونی و پایش مسافران در فرودگاه امام خمینی (ره)ضد عفونی و پایش مسافران در فرودگاه امام خمینی (ره)ضد عفونی و پایش مسافران در فرودگاه امام خمینی (ره)ضد عفونی و پایش مسافران در فرودگاه امام خمینی (ره)ضد عفونی و پایش مسافران در فرودگاه امام خمینی (ره)ضد عفونی و پایش مسافران در فرودگاه امام خمینی (ره)ضد عفونی و پایش مسافران در فرودگاه امام خمینی (ره)ضد عفونی و پایش مسافران در فرودگاه امام خمینی (ره)ضد عفونی و پایش مسافران در فرودگاه امام خمینی (ره)ضد عفونی و پایش مسافران در فرودگاه امام خمینی (ره)ضد عفونی و پایش مسافران در فرودگاه امام خمینی (ره)ضد عفونی و پایش مسافران در فرودگاه امام خمینی (ره)ضد عفونی و پایش مسافران در فرودگاه امام خمینی (ره)ضد عفونی و پایش مسافران در فرودگاه امام خمینی (ره)ضد عفونی و پایش مسافران در فرودگاه امام خمینی (ره)ضد عفونی و پایش مسافران در فرودگاه امام خمینی (ره)ضد عفونی و پایش مسافران در فرودگاه امام خمینی (ره)ضد عفونی و پایش مسافران در فرودگاه امام خمینی (ره)ضد عفونی و پایش مسافران در فرودگاه امام خمینی (ره)ضد عفونی و پایش مسافران در فرودگاه امام خمینی (ره)

تماشا کنید

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۳۵۶۱۳۴۱۲:۵۱:۲۲ ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
کاری که از دو ماه قبل باید شروع میشد.
rassharif۱۳۵۶۱۶۱۱۳:۱۳:۱۹ ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
با ده ها روز تاخیر و بعد از شیوع آن در کشور. چرا!؟
ناشناس۱۳۵۶۱۹۱۱۳:۴۰:۴۸ ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
یک کم زود نبود برای اینکارها
ناشناس۱۳۵۶۲۰۵۱۳:۴۹:۲۴ ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
این کارها را باید یکماه پیش میکردید. جمعش کنید فرودگاه را هم تعطیل کنید و مواد ضد عفونی را هم هدر ندهید.
محمد۱۳۵۶۲۴۳۱۴:۱۵:۱۲ ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
نوش دارو بعد از مرگ سهراب، یک ما پیش باید انجام می‌دادیم که منکرش بودین، باز هم..
ناشناس۱۳۵۶۲۷۱۱۴:۲۷:۵۴ ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
حواستون به شرکت ماهان بیشتر باشه لطفا
ناشناس۱۳۵۶۲۹۶۱۴:۴۱:۴۹ ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
کلی جهان تمیز شد وقتی میگن بهداشت فردی رعایت کنید یک عده میگن وسواسی حداقل آدم وسواس باعث مرگ کسی نمیشه همین بازرگان قمی اگر بهداشت رعایت میکرد عامل کشتار نمیشد
جوان ناامید۱۳۵۶۳۵۴۱۵:۱۶:۲۳ ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
به دلیل دوره کمون یا نهفتگی طولانی مدت این بیماری (2 تا 14 روز) بدون هیچ گونه علائمی استفاده از روش تب سنجی بیشتر شبیه به یه شوخی خطرناک است تا تست!!! چینی ها رو هم با همین روش راه دادین به مملکت که الان همه رو گرفتار کرده .
ناشناس۱۳۵۶۶۴۳۱۸:۲۶:۰۶ ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
الان که دیگه پروازی به ایران انجام نمیشه. دوهفته پیش باید این اقدامات را می کردید. و الان هم فقط قرنطینه سازی بیماران جواب میدهد.
ناشناس۱۳۵۶۶۵۸۱۸:۳۲:۳۸ ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
چقدر زود .اون موقع که هواپیمایی ماهان .. کرور کرور مسافر .. از کشورهای دیگر به داخل ایران جابجا می کردند باید به فکر این فاجعه می بودید
ناشناس۱۳۵۶۷۶۳۱۹:۴۸:۰۰ ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
..این کارها نوشدارو پس از مرگ سهرابه
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

آخرین عناوین