معاون فرمانده کل سپاه: در حمله به عین الاسد ۱۳۴ نفر کشته و ۲۴۵ نفر زخمی شده‌اند

گروه جهان الف،   3981101008 ۳۸ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲۸ تکراری یا غیرقابل انتشار

معاون راهبردی و مشاور فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه پایه رژیم صهیونیستی و آمریکا بر مبنای ترور شکل گرفته است گفت: آمریکا در هیچ جنگ رودررویی موفق نبوده است.

معاون فرمانده کل سپاه: در حمله به عین الاسد ۱۳۴ نفر کشته و ۲۴۵ نفر زخمی شده‌اند

به گزارش مهر، سردار محمد تولایی شامگاه دوشنبه با حضور در مراسم اجتماع عظیم حامیان مقاومت در راه ولایت که در آستان شیخ صدوق شهرری برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: تشییع پیکر مطهر شهید سپهبد قاسم سلیمانی با حضور ۵۰ میلین نفری مردم در ایران و خارج از کشور و حتی در آمریکا برگزار شد که می‌توانیم از این مراسم به عنوان بزرگترین مراسم تشییع تاریخ جهان یاد کنیم.

معاون راهبردی و مشاور فرمانده کل سپاه در ادامه با بیان اینکه پایه رژیم صهیونیستی و آمریکا بر مبنای ترور شکل گرفته است گفت: باید به این نکته توجه داشت که چرا برای ترور سردار سلیمانی از پیشرفته‌ترین بالگردها استفاده شده است.

تولایی با اشاره به اینکه قطعاً تمام خون‌هایی که در کشور و برای نظام و انقلاب ریخته می‌شود نظام را تقویت خواهد کرد افزود: با توجه به اسنادی که از لانه جاسوسی به دست آمده به خوبی می‌توان به این موضوع پی برد که آمریکای جنایتکار برای اقدامات تروریستی خود آموزش دیده است و طی ۴۰ سال اخیر توطئه‌های زیادی علیه انقلاب و ملت ایران انجام داده است.

وی به حوادث دی ماه ۹۶ اشاره کرد و عنوان داشت: دشمن از همان زمان پایه فتنه‌ها را برای کشور ما بنا نهاده بود و تمام توان خود را به کار گرفتند و ادعا داشتند که انقلاب ۴۰ سالگی اش را نخواهد دید اما دیدند که درخت تنومند انقلاب بیشتر آبیاری شد و مردم بیشتر پای نظام و انقلاب ایستادند و دیدیم که نقشه‌ای آنان به بهانه‌های مختلف در عراق و لبنان و ایران ناکام ماند.

معاون اشراف فرماندهی کل سپاه با تاکید بر اینکه به خوبی به ما ثابت شده است که کوتاه آمدن در مقابل دشمن سبب پیشروی آنان و ایستادگی سبب عقب نشینی دشمن می‌شود اظهار داشت: ایران کشور قدرتمندی است چنانچه طبق اطلاعات به دست آمده از پایگاه عین الاسد پس از حمله موشکی ایران، تا امروز حداقل ۱۳۴ نفر کشته و ۲۴۵ نفر زخمی شده‌اند و آمریکا با این همه ادعا نتوانست اقدام کند چرا که آمریکا در هیچ جنگ رودررویی موفق نبوده است.

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۳۰۱۴۲۰۰۵:۴۹:۱۶ ۱۳۹۸/۱۱/۱
علت تهدید اروپا به ارسال پرونده به سازمان ملل شکست آمریکا در پایگاه عین العسد در عراق است
محمد۱۳۰۱۵۹۲۰۹:۲۹:۰۳ ۱۳۹۸/۱۱/۱
اینها چه ربطی بهم دارن؟!!!!!!! یعنی همه سران اروپا میدونن ولی روزنامه نگارها نمی دونن!!!!!!
یک معلم۱۳۰۱۶۵۳۱۰:۰۳:۵۲ ۱۳۹۸/۱۱/۱
دلبندم عین الاسد نه عین السعد
ناشناس۱۳۰۱۹۷۶۱۳:۱۲:۰۶ ۱۳۹۸/۱۱/۱
دلبندم اون بنده خدا کی نوشت: عین السعد؟؟ در ضمن خیلی گیر این چیزا نباش! نوشته من از باب تذکر بود...
بانام۱۳۰۱۹۱۶۱۲:۱۸:۵۲ ۱۳۹۸/۱۱/۱
اینکه ایران این جرات را داشته که پایگاه امریکا را بزند شکی درش نیست دستشون هم درد نکنه ولی .. با زدن یک پایگاه در کشوری بی طرف نشانه شکست طرف مقابل نیست
ناشناس۱۳۰۱۴۳۰۰۶:۳۷:۲۱ ۱۳۹۸/۱۱/۱
نه، حداقل ده برابر این هست تلفاتش
ناشناس۱۳۰۱۴۳۶۰۷:۰۲:۴۸ ۱۳۹۸/۱۱/۱
این آمار از سوی خبرگزاری های بین المللی تائید شده است؟
ناشناس۱۳۰۱۵۹۸۰۹:۳۵:۵۷ ۱۳۹۸/۱۱/۱
سانسور کردند. ولی نگران نباش تایید میشه به زودی. فقط جهت اطلاع شما روند خبری رو یکبار بررسی می کنیم: 1. ترامپ روز اول: هیچ تلفاتی نداشتیم! 2. خبر نگار اسرائیلی: 200 زخمی به تل آویو منتقل شد ( بسته شدن اکانت ایشان بلافاصله) 3. پرواز بزرگترین آمبولانس هوایی از آلمان به پایگاه 4. انتقال مجروحان با 9 پرواز به اسرائیل و اردن 5. تایید زخمی شدن 11 نفر توسط آمریکا بعد از یک هفته! 6. انتشار خبر انتقال 16 زخمی به کویت 77. انتشار خبر تلفات آمریکا در دیگر کشورهای منطقه مثل افغانستان!! ما هم گلابی منتظر خبر رسمی ایالات متحده!
ناشناس۱۳۰۱۶۴۳۰۹:۵۷:۳۹ ۱۳۹۸/۱۱/۱
کدوم خبرگزاری بین المللی؟ همانهایی که وابسته به امریکا هستند؟ مگر هواپیمای گلوبال هاوک رو که ایران زد نگفت یک هواپیمای جاسوسی دیگه هم کنارش بوده با 34 سرنشین که بعد ترامپ مجبور شد قبول کنه و گفت 37 سرنشین داشته و به خاطر نزدن این هواپیما که در آسمان ایران بوده از ایران تشکر هم کرد خوب ان موقع خبرگزاری های بین المللی کجا بودند
ناشناس۱۳۰۱۶۴۵۰۹:۵۸:۱۹ ۱۳۹۸/۱۱/۱
نه خير آمار ترامپ که گفته بود کشته و زخمی نداشتيم با تاييد 11 زخمی تاييد شد!!!
ناشناس۱۳۰۱۷۳۵۱۰:۴۶:۰۳ ۱۳۹۸/۱۱/۱
آن 11 نفر مجروح نشده اند گفته اند برای بررسی و معاینه به بیمارستان رفته اند که در میدان رزم اینگونه مراقبت ها عادی و روتین است
ناشناس۱۳۰۱۷۶۶۱۰:۵۵:۱۲ ۱۳۹۸/۱۱/۱
کاش این عزیز به مصاحبه سر تیم پزشکی پایگاه عین الاسد مراجعه کرده و ملاحظه نماید که این یازده نفر دو روز بعد از اتمام حملات موشکی با اعلام اینکه گاها احساس سردرد میکنند جهت معاینات تکمیلی به بیمارستانهای مجهز اعزام تا علت سر درد آنها مورد بررسی قرار گیرند . نه اینکه آنان مجروح شده باشند .
مهران۱۳۰۱۶۷۴۱۰:۱۶:۰۶ ۱۳۹۸/۱۱/۱
خبرگزاری های بین المللی ؟ همون هایی که میگن 11 نفر دچار ضربه مغزی ملایم شدن ؟ خخخخ فعلا همون اول نیوزویک تعداد کشته ها رو زد مجبورش کردن سریع از روی سایتش حذفش کنه
میلاد حمیدی۱۳۰۱۸۳۰۱۱:۲۸:۰۸ ۱۳۹۸/۱۱/۱
عزیزم شما و دوستای بین المللیتون چی دوس دارین؟!!
ناشناس۱۳۰۲۰۱۴۱۳:۳۲:۵۷ ۱۳۹۸/۱۱/۱
آزادی رسانه‌ها
میلاد حمیدی۱۳۰۲۱۱۰۱۴:۳۲:۱۰ ۱۳۹۸/۱۱/۱
همون دوستای بین المللیتون خودشون آزاد نیستن بعد چطور تقاضای آزادی رسانه ها رو دارن؟ نمونه آزادی رسانه هاشون هم در پخش و اجازه درز اخبار عین الاسد رویت کردیم. منظور من از اون سوال این بود که دوست دارین تلفات و خسارات عین الاسد چی باشه که همونو براتون تیتر کنن یوقت آزادیهاتون به هم نخوره و یوقت خالی بندی هایتون کم نشه
ناشناس۱۳۰۲۱۱۵۱۴:۳۳:۴۵ ۱۳۹۸/۱۱/۱
اونوقت الان خفقان رسانست که اینطور از دروغای آمریکا دفاع میکنید؟ بله آزادی رسانه بنظر برای انقلابیون نیست و خفشون بعضا میکنن. اما رسانه های لیبرال که این همه آزادی دارن. دیگه چی می خوان؟
ناشناس۱۳۰۱۴۷۳۰۷:۴۷:۲۹ ۱۳۹۸/۱۱/۱
آفرین 400 کشته و زخمی برای آمریکا یعنی فضاحت
ناشناس۱۳۰۱۵۴۶۰۹:۰۲:۵۰ ۱۳۹۸/۱۱/۱
از تمام مسولین میخواهم مجازات امریکا شفاف باشد عین خودشان باید فورا هم با شجاعت و مستند اطلاع رسانی کنید.
ناشناس۱۳۰۱۶۱۱۰۹:۴۳:۳۹ ۱۳۹۸/۱۱/۱
اونوقت این 400 تا کشته و زخمی، خانواده و دوست و آشنا ندارن که پیگیر بشن؟
جواد۱۳۰۱۸۳۱۱۱:۲۸:۲۷ ۱۳۹۸/۱۱/۱
اصولا سربازان امریکایی از قشر محروم و مهاجر هستند که کسی پیگیری اونها نیست
ناشناس۱۳۰۲۰۸۳۱۴:۰۸:۰۱ ۱۳۹۸/۱۱/۱
یعنی کلا بی کس و کارن؟
ناشناس۱۳۰۱۸۳۸۱۱:۳۰:۴۶ ۱۳۹۸/۱۱/۱
اتفاقا پیگیر شدن. تو بعضی رسانه های محلی آمریکا بازتاب داشته.
یک ایثارگر۱۳۰۱۷۰۶۱۰:۳۰:۳۴ ۱۳۹۸/۱۱/۱
.. وقتی شما میگویید دو ساعت قبل به نخست وزیر عراق اطلاع داده بودیم ،پس او هم به فرماندهی مربوطه اعلام کرده و آنها هم اقدامات لازم را انجام دادند.
رسول مشهدي۱۳۰۱۷۵۴۱۰:۵۰:۴۰ ۱۳۹۸/۱۱/۱
آيا آمار ايشان از طرف يك نهاد بي طرف هم تاييد شده است؟ گرچه به احتمال زياد امريكا بوسيله دولت عراق از حمله ايران مطلع شده و آمادگي حمله را داشته و نميتوان اينهمه تلفات را باور كرد. حتي ميتوان تصور نمود ايران قصد تلفات انساني نداشته .. البته اگر .. امريكا اين ميزان تلفات داشته لطفا مستندات اين ادعا را هم ارائه نمايند.
آریو سوئد۱۳۰۱۷۷۰۱۰:۵۶:۱۸ ۱۳۹۸/۱۱/۱
مجموعا حدود ۶۲۰ نفر در حمله موشکی به این دو پایگاه کشته شده اند. ۳۱ نفر از اینها کردهای ایرانی هستند که در خدمت امریکا بودن. ۹۶ نفر سربازان اجاره ای یا همان گرین کارتی از کشورهای پرو و کلمبیا بودن. چند مترجم عراقی هم بودن. خبرگزاریهای منطقه امریکای لاتین مرگ ۲۸۰ امریکایی را تایید کرده اند ولی امریکاییها عادت دارند ۲۰ تا ۳۰ سال بعد اطلاع رسانی کنند. از قرار معلوم اکثر کشته ها سربازان گرین کارتی بودن که معمولا جزء آمار تلفات امریکا نیستند. ولی کلا ضربه سختی خوردن. بزرگتری سیستم راداری و مخابراتیشون در غرب آسیا از بین رفته. همچنین چندهواپیما و انبار مهمات نابود شده.
ناشناس 11111۱۳۰۲۲۲۹۱۶:۲۰:۵۸ ۱۳۹۸/۱۱/۱
دوست عزیز شما خوبی ؟ 620 نفر کشته شدن و اونوقت 31 نفر از اینها کردهای ایران هستند؟؟؟؟ عزیزم 8 ساعت قبلش اطلاع داده بودن که حمله قطعی است و هدف سوله های خالی هستش اونوقت 30 درصد سربازان یک پایگاه آمریکایی کشته شده و فقط ما خبر داریم و دیگه همه خبرگزاریهای عالم خوابن
ناشناس۱۳۰۲۳۱۸۱۷:۳۶:۵۴ ۱۳۹۸/۱۱/۱
دیگه مستند تر از این نمیشه
سهیل۱۳۰۲۳۷۹۱۸:۲۵:۵۵ ۱۳۹۸/۱۱/۱
داداش شعار نگو
رضا۱۳۰۱۸۰۹۱۱:۰۹:۴۳ ۱۳۹۸/۱۱/۱
از عمل تلافی جویانه سپاه همه ما خوشحال شدیم . اما خدمت این سردار عزیز عرض کنم این آمار را از کجا اورده است .
ناشناس۱۳۰۲۱۱۷۱۴:۳۵:۲۵ ۱۳۹۸/۱۱/۱
شما وقتی جایگاه را ببینی دیگه خیالت راحت که احتمال زیاد مبنای درستی داره. مگه دولت لیبراله که .. پرت بگه؟
یاس۱۳۰۲۲۹۷۱۷:۱۸:۱۸ ۱۳۹۸/۱۱/۱
اولا اطلاعات رو به هرکسی اعلام نمیکنند و بگن آقای الف بیا اطلاعات از فلانی گرفتیم و.. دوما تو پایگاه نیروی های عراقی هم بودن و..
آریو سوئد۱۳۰۲۳۸۶۱۸:۳۳:۰۴ ۱۳۹۸/۱۱/۱
شما اگه اسپانیایی بلد باشی میتونی روزنامه های امریکای لاتین را بخونی.
ناشناس۱۳۰۱۸۸۲۱۲:۰۱:۰۷ ۱۳۹۸/۱۱/۱
زخمی و کشته شدن چند آمریکایی قبول دارم ولی لطفا دقت کنید پایگاه عین الاسد ۲۰۱۵ آموزشی نیروی ها عراقی شد و آمریکا کلا ۳۰۰ نفر بعنوان مربی و محافظ دارد و عراق ۴۰۰۰ نفر و .. آمریکا ۶ ساعت قبل از حمله خبردار شد ..
ناشناس۱۳۰۱۹۶۸۱۳:۰۷:۲۷ ۱۳۹۸/۱۱/۱
١١مجروح دچار موج انفجار شدند از وز وز گوش تا … كه روزهاي بعد از حمله موشكي به درمانگاه مراجعه كردن
مجتبی آ۱۳۰۲۱۰۷۱۴:۳۰:۰۱ ۱۳۹۸/۱۱/۱
واقعا تعجب میکنم از بعضی هموطنان. چرا زورتون میاد که آمریکاییهای تروریست رو کشتیم؟ فکر میکنید امریکا اصلا اهمیتی به ایران و ایرانی ها میده؟ نه داداش ما هم براشون دشمنیم. یکم تفکر کنید هیچ اهمیتی براشون نداریم بجز اینکه جلوی جنگ طلبیشون رو گرفتیم
ناشناس ۱۱۳۰۲۳۱۷۱۷:۳۶:۱۸ ۱۳۹۸/۱۱/۱
ده ها نفر از زخمی های آمریکا در ردیف مردار شدگان است زیرا خیلی ها چشماشون را از دست دادند خیلی ها دست، گروهی پا ، گروهی شنوایی، گروهی ضربه مغزی شدند و لذا باید گفت خدا را سپاس
ناشناس۱۳۰۲۳۴۲۱۷:۵۲:۱۶ ۱۳۹۸/۱۱/۱
134 کشته را چگونه می توان پنهان کرد ؟ آن هم با وجود دمکراتهایی که به خون ترامپ تشنه هستند ؟ مگه می شود این همه کشته را به جای کشته های افغانستان و .. جا زد ؟
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نارضایتی عباس موزون از زمان پخش برنامه زندگی پس از زندگی

  2. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  3. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  4. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  5. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  6. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  7. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  8. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  9. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  10. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  11. دیر اما قابل‌توجه ...

  12. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  13. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  14. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  15. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  16. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  17. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  18. قبور لاکچری

  19. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  20. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  21. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  22. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  23. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  24. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  25. یمنی ها فراتر از تصور !

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

    2. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

    3. یمنی ها فراتر از تصور !

    4. همان دیوانه همیشگی!

    5. حمله بزرگ روسیه در راه است؟/ بورل: تکلیف جنگ اوکراین مشخص خواهد شد

    6. توطئه جدید غربی-عبری در نوار غزه

    7. ترامپ بار دیگر در نظرسنجی‌ها از بایدن پیشی گرفت

    8. ادعای ترامپ: اگر رییس جمهور بودم, بی تردید ایران را وارد توافق ابراهیمی می کردم

    9. استقرار نیروهای ویژه آمریکا در ۱۰ کیلومتری چین

    10. بیانیه «جی۷» درباره ادعای انتقال موشک بالستیک از تهران به مسکو

    11. تشکیل یک نیروی مسلح در جنوب غزه تحت فرماندهی ماجد فرج

    12. پیروزی پوتین در انتخابات ریاست‌جمهوری روسیه قطعی شد

    13. پوتین: روسیه در قبال دشمنان خط قرمزی ندارد و آماده جنگ هسته‌ای است

    14. روایت تکان‌دهنده آبزرور از عمق فقر در میان کودکان انگلیس

    15. لفاظی های یک شکست خورده تمام عیار!

    16. سید نصرالله: چه کس باور می کند که بایدن نتواند جنگ غزه را متوقف کند

    17. پیشنهاد همسر رئیس جمهور درباره کمک‌رسانی به غزه

    18. خزعلی در دیدار با مقام فنلاندی: حجاب در ایران، مقوله ای فرهنگی و پذیرفته شده است

    19. موضع‌گیری جدید دوحه درباره آتش بس در غزه

    آخرین عناوین