دانلود جدیدترین آهنگ های اشوان از رسانه بزرگ موزیکفا

گزارش بازرگانی،   3980912051

اشوان که نام اصلی او اشکان خدا بنده است، یکی از خوانندگان پرطرفدار ایرانی می باشد که در زمان کمی توانست طرفداران زیادی جذب نماید. اشوان دارای مدرک لیسانس در رشته عمران بوده و در حال حاضر مجرد می باشد. برای دانلود آهنگ های اشوان می توانید به رسانه بزرگ موزیکفا مراجعه کرده و آهنگ های این خواننده جوان را با بهترین کیفیت دانلود نمایید. او متولد سوم مهر 1369 در شهر تهران می باشد. اشوان از سن ده سالگی نوازندگی گیتار را آغاز کرد و 5 سال بعد مشغول یادگیری گیتار الکتریک شد. پس از آن نوازندگی پیانو را آغاز کرده و در ادامه مشغول آهنگسازی و نوشتن ترانه شد. آهنگ های اشوان با تلفیق ملودی و ترانه های عامه پسند و سبک غربی مورد پسند او بسیار مورد توجه قرار گرفته و این مهم ترین دلیل موفقیت این خواننده می باشد.

ریمیکس آهنگ شیدا، یکی از بهترین آهنگ های اشوان

آهنگ آره تو رو پیدا می کنم، این شهرو شیدا می کنم ... به نام شیدا از زیباترین و پرطرفدارترین آهنگ های اشوان می باشد. ریمیکس پر انرژی این آهنگ زیبا را می توانید از رسانه موزیکفا دانلود نمایید. اشوان با انتشار این آهنگ زیبا، در پیج اینستاگرام خود درباره این آهنگ نوشت: « این کار و یه جور خاصی دوست دارم. چون تلاش زیادی کردیم که کار متفاوتی تولید کنیم و حس میکنم موفق شدیم و این خیلی لذت بخشه ». تنظیم و میکس این آهنگ کار نیمان غفاری بوده و شعر و ملودی آهنگ کار خود اشوان می باشد. آهنگ شیدا یکی از زیباترین آهنگ های اشوان می باشد که بسیار مورد استقبال قرار گرفت و بر تعداد طرفدارهای او افزود. آهنگ شیدا و ریمیکس زیبای آن را با بهترین کیفیت از رسانه موزیکفا دانلود کرده و از آن لذت ببرید.

آهنگ دوباره تو، از زیباترین آهنگ های اشوان

آهنگ دوباره تو از زیباترین کارهای اشوان می باشد که با استقبال بی نظیری روبه رو شد و اشوان با انتشار این آهنگ توانست مخاطبین بیشتری جذب نماید و تعداد طرفداران او بیش از پیش افزایش یافت. شعر این آهنگ از اشوان و عقیق آزاد می باشد و تنظیم قطعه به عهده ی اشکان آبرون بوده است. چون شعر و ملودی آهنگ از خود اشوان می باشد، ارتباط عمیقی با آهنگ برقرار می کند و این حس به شنونده نیز منتقل شده و ناخودآگاه به دل می نشیند. برای دانلود آهنگ دوباره تو اشوان به موزیکفا مراجعه کرده و آن را با بهترین کیفیت دانلود نمایید. آهنگ های اشوان بسیار عامه پسند بوده و او با انتشار هر آهنگی طرفداران خود را شگفت زده می نماید و طرفداران او مشتاقانه پیگیر کارهای جدید او می شوند. اگر تاکنون آهنگ دوباره تو را نشنیده اید،  توصیه می کنیم حتما شنونده آن باشید.

آهنگ من آدم رویای تو نیستم، از اولین کارهای اشوان

آهنگ زیبای من آدم رویای تو نیستم از کارهای قدیمی و از اولین آهنگ های اشوان می باشد که نام او را بر سر زبان ها انداخت و با انتشار این آهنگ و چند آهنگ دیگر به عنوان خواننده پاپ به شهرت رسید. آهنگ های اشوان به دلیل سبک خاصی که دارند باعث شدند این خواننده به سرعت در میان نسل جوان به محبوبیت برسد. مخاطبین با آهنگ های اشوان ارتباط خاصی برقرار می کنند و این یکی از دلایل محبوبیت اشوان می باشد. شعر و ملودی این آهنگ از اشوان و با کمک عقیق آزاد می باشد و نیمان غفاری نیز تنظیم قطعه را انجام داده است. اشوان با این آهنگ خود را به رخ کشیده و نشان داد در زمینه آهنگسازی و خوانندگی حرفی برای گفتن دارد.

آهنگ آخ که دیگه دلم میگه، آهنگی عاشقانه و شاد از اشوان

آهنگ آخ که دیگه دلم میگه یکی از کارهای عاشقانه و بسیار زیبای اشوان می باشد که ریتم بسیار لذت بخشی دارد. این کار از کارهای بسیار عامه پسند بوده که نوجوان ها، جوان ها و نسل بزرگتر نیز از شنیدن آن لذت خواهند برد. شعر و ملودی این کار از خود اشوان بوده و کاری بسیار پر انرژی و زیبا می باشد. تنظیم قطعه نیز با سعید شمس بوده است. برای دانلود آهنگ آخ که دیگه دلم میگه اشوان به رسانه موزیکفا مراجعه نمایید. متن آهنگ آخ که دیگه دلم میگه اشوان را نیز در این سایت مشاهده خواهید کرد. این آهنگ از شادترین آهنگ های اشوان می باشد که با شنیدن آن کلی انرژی خواهید گرفت و از آن لذت خواهید برد. هم اکنون این آهنگ را با بهترین کیفیت از موزیکفا دانلود نمایید.

آهنگ مقصر، آهنگی بسیار زیبا و پرطرفدار از اشوان

آهنگ مقصر اشوان از آهنگ های بسیار محبوب و پرطرفدار این هنرمند می باشد که مورد استقبال نسل جوان قرار گرفت. ملودی بی نظیر این آهنگ با صدای زیبای اشوان باعث شد، آهنگ مقصر به آهنگ محبوب بسیاری از جوان ها تبدیل شود. آهنگ مقصر آهنگی متفاوت و جذاب است که شنونده را مجذوب خود می کند. شعر این آهنگ کار اشوان و نازنین مشرفی می باشد. ملودی نیز کار اشوان، نیمان غفاری و میثم صادقلو می باشد. تنظیم نیز به عهده نیمان غفاری بوده است. آهنگ های اشوان به دلیل شعر و ملودی و سبک جذابی که دارند هیچ وقت تکراری نمی شوند و شنونده دوست دارد دوباره و دوباره به آنها گوش دهد و هر بار بیشتر از شنیدن آنها لذت می برد.

کنسرت های اشوان

اشوان تنها خواننده ای است که پیش از منتشر کردن آلبوم رسمی در ایران، کنسرت خود را برگزار نمود. اشوان اولین کنسرتش را در 24 شهریور سال 1395 در برج میلاد برگزار کرد و بلیط های کنسرت او در کمتر از 24 ساعت فروخته شد. تک آهنگ های اشوان باعث شد او زودتر از آنچه که انتظارش را داشت به شهرت و محبوبیت برسد. او کنسرت های زیادی در تهران و شهرستان ها برگزار کرده و استقبال بی نظیری از کنسرت های او شده است. اشوان از موفق ترین خواننده های موسیقی پاپ ایران است و موفق شده در 9 سانس 18 هزار بلیط به فروش برساند و از این نظر رکورددار می باشد. اشوان کارهای جدید خود و عکس هایش را در صفحه مجازی اش منتشر می کند. صفحه اینستاگرام او بالغ بر 855 هزار فالوور دارد. اشوان از خوانندگان پاپ بسیار موفق کشور می باشد که آهنگ های او مورد پسند جوانان بوده و همیشه مورد استقبال واقع می شود.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  5. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  6. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  7. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  8. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  9. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  10. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  11. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  12. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  13. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  14. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  15. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  16. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  17. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  21. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  22. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  23. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  24. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  25. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

پربحث‌های اخیر

    آخرین عناوین