وزیر صمت: با افزایش قیمت بنزین کرایه‌ها نباید گران می‌شد، که شد!

گروه اقتصادی الف،   3980905055 ۱۲۳ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲۷ تکراری یا غیرقابل انتشار

وزیر صمت گفت: افزایش قیمت بنزین باعث افزایش قیمت در حوزه حمل و نقل شده که این افزایش قیمت نباید اتفاق بیفتد و تاثیر گرانی بنزین در این حد نیست که یک عده کرایه افزایش می‌دهند.

وزیر صمت: با افزایش قیمت بنزین کرایه‌ها نباید گران می‌شد، که شد!

به گزارش تسنیم، رضا رحمانی افزود: با خودروسازانی که مشکلات خاصی را در شرایط جدید کشور دارند جلسه گذاشتیم و ساز و کار‌هایی را بررسی کردیم تا اگر می‌توانند خودرو‌های دیگری را تامین کنند و اگر نه باید به طریقی با مشتری مصالحه کنند.

وزیر صنعت‏، معدن و تجارت گفت: شرکت خودروسازی آذربایجان به دلیل آنکه قطعات خودرو و خود خودرو را در شرایط خاص کشور نمی‌تواند وارد کند باید با مشتریان خود مصالحه کند.

وی گفت: راهی غیر از مصالحه نیست و اگر در گفتگو‌ها به نتیجه نرسند باید به دستگاه قضایی مراجعه و در نهایت به حکم دادگاه تمکین کنند.

وزیر صنعت‏، معدن و تجارت افزود: به خودروسازان توصیه می‌کنم هوای مشتری را داشته باشند که همین مشتری‌ها در مواقع غیر بحران به دردشان می‌خورند.

رحمانی گفت: بازرسی‌ها و نظارت‌ها در آینده هم قطعاَ تداوم خواهد داشت و ما هم به دنبال این هستیم که تاثیر روانی مردم را اذیت نکند.

وی افزود: افزایش قیمت بنزین باعث افزایش قیمت در حوزه حمل و نقل شده که این افزایش قیمت نباید اتفاق بیفتد و تاثیر گرانی بنزین در این حد نیست که یک عده کرایه افزایش می‌دهند.

وزیر صنعت‏، معدن و تجارت گفت: به هر حال قیمت‌ها را باید کنترل کرد و افزایش قیمت‌ها را در حد واقعی دستگاه‌های نظارتی می‌پذیرند، اما با کسانی که بخواهند بی جهت افزایش قیمت دهند و دنبال سوء استفاده هستند برخورد جدی می‌شود.

رحمانی افزود: کنترل قیمت‌ها را از چند منظر پیگیر هستیم یکی از روند‌ها از مبدا است یعنی از تولید کالا را تا به دست مصرف کننده برسد دنبال می‌کنیم.

وی گفت: روند بعدی توزیع عمده و توزیع خرده است در تمام این مراحل بازرسان ما حضور دارند و قیمت‌ها را کنترل می‌کنند.

وزیر صنعت‏، معدن و تجارت افزود: با انجمن‌های مربوطه هماهنگی‌های لازم انجام گرفته و اکثراَ خودشان مراقب هستند و راقب بودند که افزایش قیمتی را اعمال نکنند.

رحمانی گفت: برخی از گرانی‌ها تاثیر طبیعی دارد و وقتی بنزین از هزار تومان به هزار و 500 تومان رسیده قطعاَ یک تاثیری بر برخی از کالا‌ها خواهد داشت.

وی افزود: از نظر کارشناسان افزایش قیمت بنزین تاثیر خیلی خاصی بر دیگر کالا‌ها نباید داشته باشد و اگر هم دارد خیلی ناچیز است، به عنوان مثال در بازار خودرو افزایش قیمتی نداشته ایم، اما در قیمت بعضی از خودرو‌ها از هفته گذشته تا این هفته شاهد نوسان بوده ایم.

وزیر صنعت‏، معدن و تجارت گفت: بعضی از افراد سودجو هم در بازار خودرو دوباره دست به کار شده اند و به عنوان مثال یک شخص به طور صوری و غیر واقعی در فضای مجازی اقدام به فروش پنج هزار خودرو کرده بود تا قیمت‌ها را بالا ببرند.

رحمانی در خصوص تشدید بازرسی‌ها در هفته جاری نسبت به هفته قبل از سهمیه بندی بنزین هم افزود: شاهد افزایش 200 درصدی تشکیل پرونده تخلفات از طرف بازرسانمان بوده ایم.

وی در پایان از رسانه ها، اتاق بازرگانی و اتاق اصناف و بسیج تشکر کرد و گفت: این دستگاه‌ها باعث شدند تا کمبود‌ها جبران شود و همچنان باید پای کار بمانند.

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۲۰۷۰۵۴۱۰:۳۲:۲۸ ۱۳۹۸/۹/۵
این حالش خوبه ؟
ناشناس۱۲۰۸۳۴۱۱۹:۰۰:۴۳ ۱۳۹۸/۹/۵
مردم می دانند همیشه مقامات جز .. چیزی نمی گویند برای همین تا بنزین 3000 تومانی اعلام اون وضع ایجاد شد
بوالفضول۱۲۰۸۵۸۳۲۰:۵۷:۱۱ ۱۳۹۸/۹/۵
از دولت ایجاد قحطی مصنوعی. که نباید انتظاری جز .. داشت
ناشناس۱۲۰۷۰۶۰۱۰:۳۶:۰۱ ۱۳۹۸/۹/۵
خودش میگه یه مقدارگرانی هست ک طبیعیه!!!!چیش طبیعیه?
ناشناس۱۲۰۷۰۷۱۱۰:۴۰:۰۷ ۱۳۹۸/۹/۵
جوک های ماندگار بنزین 3 برابر شده کرایه زیاد نشه ؟؟؟
آزاده۱۲۰۷۰۷۵۱۰:۴۲:۰۸ ۱۳۹۸/۹/۵
این آقا هم باید استیضاح و برکنار بشه کارایی نداره
ناشناس۱۲۰۷۸۷۸۱۵:۲۰:۰۲ ۱۳۹۸/۹/۵
تا نوبتش به استیضاح برسه استعفاء میده و بعد از اون مشاورش میکنند
ناشناس۱۲۰۸۱۵۷۱۷:۲۸:۲۱ ۱۳۹۸/۹/۵
با این مجلس!!!!؟
محمد۱۲۰۸۳۲۳۱۸:۵۰:۲۲ ۱۳۹۸/۹/۵
که مثلاً کی بیاد جاش؟ وزیر سابق کشاورزی یا نوبخت؟
ناشناس۱۲۰۷۰۸۷۱۰:۴۴:۳۳ ۱۳۹۸/۹/۵
آقای وزیر !شما وظیفه داشتی بگی هیچی نبایدگرون بشه که گفتی ،مردم هم از اول هیچ اعتمادی به این حرفها نداشتن، حالا هم دیگه وظیفت تموم شد برو سر .. موضوع بعدی
ناشناس۱۲۰۷۰۸۸۱۰:۴۴:۵۸ ۱۳۹۸/۹/۵
بله کم کم گران نمیشه بلکه اینترنت رو وصل کنی ببین چی میشه
ناشناس۱۲۰۷۰۹۰۱۰:۴۵:۲۵ ۱۳۹۸/۹/۵
به خدا اقتصاد یه علم هست برای خودش یه سری اصول و مبانی داره با حرف که نمیشه اداراه ش کرد. واقعا مسئولین ما این موضوع رو درک نمیکنند یا خودشون رو زدن به اون راه.
ناشناس۱۲۰۷۰۹۱۱۰:۴۵:۲۶ ۱۳۹۸/۹/۵
اینو که ما هم می دونستیم گرون میشه.. منتها شما گفتین که نمیشه. آخه آنقدر راحت دروغ میگین.
علی 671۱۲۰۷۰۹۷۱۰:۴۷:۴۰ ۱۳۹۸/۹/۵
از بیعرضه گی شما و دولت فشل و پیر بیشتر از این کار بر نمی آید که مردم را بیچاره کند .
ناشناس۱۲۰۷۰۹۹۱۰:۴۸:۲۰ ۱۳۹۸/۹/۵
فقط یکی بگه اینها چگونه وزیر شدن
مهدی۱۲۰۷۸۱۳۱۴:۵۶:۱۲ ۱۳۹۸/۹/۵
با رأي مردم به دولت تدبیر
ناشناس۱۲۰۷۸۳۲۱۵:۰۰:۱۹ ۱۳۹۸/۹/۵
همونطور که حسن رئیس جمهور شد
ناشناس۱۲۰۷۹۳۵۱۵:۴۵:۵۱ ۱۳۹۸/۹/۵
با رانت
ناشناس۱۲۰۸۰۹۰۱۶:۵۸:۲۷ ۱۳۹۸/۹/۵
مردم انتخابشون کردند. غیر مستقیم.
ناشناس۱۲۰۸۱۶۷۱۷:۳۷:۰۷ ۱۳۹۸/۹/۵
خیلی ساده، دنبال ..ترین افراد برای وزارت گشته اند.
ناشناس۱۲۰۷۱۰۷۱۰:۵۰:۵۹ ۱۳۹۸/۹/۵
چرا نباید میشد,؟!!!!!!!! بابا جون تمام مصرف سوخت ماشین ها رو بنزین سهمیه بدین هم باید کرایه گرون میشد چون سوخت سهمیه‌ای هم ۵۰ درصد گرون شده. راننده بدبخت مثل شما نجومی بگیر که نیست این افزایش قیمت براش مهم نباشه این دولت جدا عامدانه خودش رو زده به اون راه.کو تا ۱۴۰۰
ناشناس۱۲۰۷۱۲۳۱۰:۵۴:۲۹ ۱۳۹۸/۹/۵
زیرقولشون زدند که معلوم بود هم نمیتونند جلوی گرونیهاروبگیرند استیضاحش کنید مجلسیهاکجایید
ناشناس۱۲۰۷۱۲۷۱۰:۵۵:۱۷ ۱۳۹۸/۹/۵
یکی ازوزرای بدون رزومه کابینه همین جناب وزیر هستند .الان نزدیک یکسال هست راجع به گرانی خودرو ایشون فقط حرف گفتند .ازکسی که ..لیسانس غیر مرتبط با حوزه صنعت داره بیش ازاین انتظار نیست .
تا فردا۱۲۰۷۱۳۵۱۰:۵۶:۴۱ ۱۳۹۸/۹/۵
بسمه تعالي اين وزير متأسفانه توان اداره اين وزارتخانه عريض و طويل را ندارد و صحبت هاي ايشان هيچ اساس درست و حسابي ندارند
ناشناس۱۲۰۷۱۴۴۱۰:۵۸:۴۹ ۱۳۹۸/۹/۵
مردم به چی چیز شما اعتماد کنند؟؟ وقتی عرضه کنترل قیمت را ندارید بیخود می کنید شعار می دهید
ناشناس۱۲۰۷۱۴۹۱۱:۰۰:۳۸ ۱۳۹۸/۹/۵
جنابعالی به جای وزارت باید شاعر میشدید. فرمایشاتتان صرفا جنبه ادبی دارد
ناشناس۱۲۰۷۱۶۳۱۱:۰۳:۳۲ ۱۳۹۸/۹/۵
" افزایش قیمت‌ها را در حد واقعی دستگاه‌های نظارتی می‌پذیرند، اما با کسانی که بخواهند بی جهت افزایش قیمت دهند" پس هیچ افزایش قیمتی نداریم کشک بود! دروغ گفتن هم حدی داره.
ناشناس۱۲۰۷۱۷۱۱۱:۰۵:۲۸ ۱۳۹۸/۹/۵
هر وقت آقای رحمانی صحبت از نظارت و کنترل قیمت میکنه من یاد آن شاعری میفتم که میگفت: «ما زیر بار حرف زور نمیریم ..
ناشناس۱۲۰۷۱۷۹۱۱:۰۸:۳۸ ۱۳۹۸/۹/۵
زورگیری یا مصالحه؟
ناشناس۱۲۰۷۱۸۰۱۱:۰۹:۰۲ ۱۳۹۸/۹/۵
شما حق داری بنزین سه برابر کنی راننده تاکسی حق نداره کرایشو زیاد کنه ؟؟؟ شما بنزین سهمیه ایی هم ۵۰ درصد گرون کردی داداش اما انگار تو باغ نیستی
علی۱۲۰۸۵۸۴۲۰:۵۸:۲۹ ۱۳۹۸/۹/۵
شما ماشینت رو گازسوز کن! تا دیروز بنزین مفت می‌زدید و اسراف می‌کردید از الان باید بیشتر به فکر صرفه‌جویی باشید. اگه قرار باشه پول گرونی بنزین رو از مردم بگیرید اون وقت چه فرقی می‌کنه؟ مثل قبل راحت اسراف می‌کنید!
ققنوس۱۲۰۷۱۸۲۱۱:۰۹:۱۴ ۱۳۹۸/۹/۵
شرایط خاص کشور مشکلات خودروسازان و در آخر گرانی ناشی از افزایش قیمت بنزین حالا فهمیدید آینده قیمت ها در بازار خودرو چگونه است یا وزیر آدرس دقیقتری بده؟؟!!!!
ناشناس۱۲۰۷۱۸۹۱۱:۰۹:۵۹ ۱۳۹۸/۹/۵
وقتی هزینه رسمی سوخت سهمیه روزانه تاکسی و وانت را در روز بین ۵۰ تا صد هزارتومن افزایش میدین و بعلت کمبودن سهمیه حدود دوبرابر همین مبلغ را هم به مخارجشون اضافه کردین از کجا باید تامین کنند !؟ اینقدر..فهمش سخته
دکطر فریدون۱۲۰۷۱۹۴۱۱:۱۰:۵۰ ۱۳۹۸/۹/۵
همین نباید میشد و شد همینطوری کارشناسی میکنید همینطوری گرون میکنید همینطوری یه ملت و بی خانمان میکنید نباید میشد ولی شد ولی شما اینقدر رو دارید به خودتون سکه هم میدید
شهاب۱۲۰۷۲۰۲۱۱:۱۳:۰۱ ۱۳۹۸/۹/۵
این آقایان اصولا سالیان سال است که از مردم و زندگی اجتماعی دور افتاده‌ند. یک تاکسی در روز میانگین 30 لیتر بنزین 1000 تومانی در شهرهای پرجمعیت می‌سوزاند و در یک ماه 900 لیتر یعنی 900.000 تومان. حال اگر 400 لیتر سهمیه‌ را حداکثر به 15 روز برساند بابت این 400 لیتر هم باید 200.000 تومان بیشتر از سابق بپردازد. برای 15 روز دیگر باید 400 لیتر بنزین 3.000 تومانی اضافه بر سهمیه بزند برابر 1.200.000 تومان. جمع 200 و 1.200 می‌شود 1.400.000 تومن. او باید این مبلغ را از جیبش بپردازد، یعنی ضرر. آقایان کارشناس و وزیر و.. می‌فهمید؟ یا ..معلم کلاس ابتدایی.. ،..؟ چرا خود را حامی مردم جا می‌زنید و از آن تاکسی دار غافلید؟ جبران ضرر او را چه کسی می‌دهد؟ چرا نباید حال که کسی به فکر او نیست کرایه را افزایش دهد؟ بر چه مبنایی فرمایش می‌فرمایید که تأثیر افزایش قیمت بنزین بر کرایه‌ها اندک است؟ ..
ناشناس۱۲۰۷۲۱۹۱۱:۱۷:۴۲ ۱۳۹۸/۹/۵
جناب! اصولا مملكت دارى يه چيزى نياز داره به نام عرضه كه شما..
ناشناس۱۲۰۷۲۳۲۱۱:۲۲:۳۵ ۱۳۹۸/۹/۵
هر بچه دبستانی میدونه که هزینه محصول یا خدمات، با هزینه مواد اولیه رابطه مستقیم داره.
ناشناس۱۲۰۷۲۳۳۱۱:۲۲:۵۲ ۱۳۹۸/۹/۵
یعنی شما وزیرصنعت اگه نفهمی که باگرانی بنزین چه اتفاقی میافته به چه دردی میخوری. بهتر برگردی به همان جایی که اومدی.
ناشناس۱۲۰۷۲۵۳۱۱:۲۹:۴۶ ۱۳۹۸/۹/۵
واقعا برای خودمان متاسفم که مدیران و وزیرانی اینچنینی برایمان تصمیم می گیرند. وقتی قیمت بنزین که باید هر روز تاکسی باکش را پر کند بصورت سهمیه ای 50 درصد و بصورت آزاد 300 درصد گران شده این تاثیری در قیمت تمام شده و هزینه های راننده ندارد؟!!!!!!!!!
گمنام۱۲۰۷۲۶۳۱۱:۳۴:۳۸ ۱۳۹۸/۹/۵
برو در خیابان قیمتهای تاکسی رو ببین
ناشناس۱۲۰۷۲۶۹۱۱:۳۶:۵۹ ۱۳۹۸/۹/۵
نباید میشد که شد!!خب میشه دقیقا توضیح بدید نقش جنابعالی و معاونینتون بجز گرفتن حقوقهای چند ده میلیونی در ماه دیگه چیه؟؟؟
ناشناس۱۲۰۷۲۷۹۱۱:۳۹:۲۷ ۱۳۹۸/۹/۵
چرا نباید می شد؟ هزینه حمل و نقل تغییر کرده چطور ممکنه نشه، شما مردم و چی فرض کردین؟ من نمی فهمم این چیه ..،.. که میگین
ناشناس۱۲۰۷۲۸۶۱۱:۴۰:۵۷ ۱۳۹۸/۹/۵
چشم حتما افزایش نمی دهند
ناشناس۱۲۰۷۲۸۸۱۱:۴۱:۲۸ ۱۳۹۸/۹/۵
روحانی نباید رییس جمهور میشد که شد. شما نباید وزیر میشدی که شدی . ما نباید رای میدادیم که دادیم . خشم خدا بر دروغگوهای بزرگ.
ناشناس۱۲۰۷۲۸۹۱۱:۴۱:۳۰ ۱۳۹۸/۹/۵
طنز تلخی است زندگی این روزها ..
اشکان۱۲۰۷۳۰۱۱۱:۴۴:۴۹ ۱۳۹۸/۹/۵
« وی افزود: از نظر کارشناسان افزایش قیمت بنزین تاثیر خیلی خاصی بر دیگر کالا‌ها نباید داشته باشد » یا کارشناسش کارشناس نیست یا داره بهت دروغ میگه یا تو داری به مردم دروغ میگی.
ناشناس۱۲۰۷۳۰۴۱۱:۴۵:۴۸ ۱۳۹۸/۹/۵
آقای وزیر صمت شما یک نمونه بیاورید که در زمان شما و وزیران قبلی این وزارتخانه فخیمه توانسته باشند جلوی گرانی را بگیرند باور کنید بود و نبود شما کوچکترین تاثیری ندارد جز هزینه برای دولت
علي۱۲۰۷۳۱۶۱۱:۴۷:۴۹ ۱۳۹۸/۹/۵
خدا غضب كند دروغگو را
11111۱۲۰۷۳۳۶۱۱:۵۳:۵۷ ۱۳۹۸/۹/۵
شما كه ادعا كردي هيچي گرون نميشه پس چي شد زديد زير حرفتون
ناشناس۱۲۰۷۳۴۶۱۱:۵۸:۲۱ ۱۳۹۸/۹/۵
هر آدم عاقلی میدونه بعد از گرون شدن بنزین همه چی گرون میشه پس چی میگفتید کنترل میکنیم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ن.د۱۲۰۷۳۶۴۱۲:۰۷:۲۲ ۱۳۹۸/۹/۵
تحلیگران محترم.. متوجه شدید عزیزان چرا ملت اینقدر عصبی هستند؟؟؟ جناب وزیر صنعت در عرض ۲۴ ساعت دچار فراموشی شد!
Saber۱۲۰۷۳۷۲۱۲:۰۹:۱۸ ۱۳۹۸/۹/۵
کاش دست مردم به کارشناس های شما میرسید
ناشناس۱۲۰۷۳۹۴۱۲:۱۶:۴۰ ۱۳۹۸/۹/۵
یه 2/3 روز های هوی میکنن که یعنی ما داریم کار میکنیم تو وزارت خونه بازی نمیکنیما بعد تموم میشه. جدی نگیرین خیلی سخنان وزرا و همه ی مسئولین .. در هر حوزه ای رو
ناشناس۱۲۰۷۳۹۸۱۲:۱۷:۵۹ ۱۳۹۸/۹/۵
اینها واقعا بی .. هستند یا خودشون را به تجاهل میزنن؟؟؟؟ مگه میشه به تورم دستور داد که «ایست» اونم بگه «چشم»؟
سعید۱۲۰۷۳۹۹۱۲:۱۸:۰۳ ۱۳۹۸/۹/۵
یعنی با خونسردی جلوت میشینند و همه چی رو کتمان میکنند. اینه وضعیت دولت پاسخگو
ناشناس۱۲۰۷۴۲۴۱۲:۲۴:۵۵ ۱۳۹۸/۹/۵
چرا نباید گران میشد؟! شما خودت را جای راننده بگذار، خواهی فهمید که با این ماشین های داغون تولید داخل ، چقدر مصرف بنزین بالا است و با این سهمیه کم و سهمیه اختصاصی خیالی ( در حرف مانده) ، شما باید هزینه زیادی پرداخت کنید، حال شما فکر کنید چطور میشود ، دولت خودش گران فروشی کند و هزینه زندگی را بالا ببرد ( بسته خیالی معیشتی را هم که بناحق بخیلی ها نداده اند و خیلی داراها آنرا گرفته اند، چون مبنای درستی ندارد) و به بقیه زور بگوید که شما باید سفره خودتان را کوچکتر کنید! متاسفانه دولت از یک سری نابغه تشکیل شده که خودشان در مدیریت خودشان مانده اند
ناشناس۱۲۰۷۴۲۸۱۲:۲۶:۰۷ ۱۳۹۸/۹/۵
این بابا ضعیف ترین وزیر تاریخ بوده قیمت خودرو ها چند برابر شد صنعت ورشکسته شد تورم و گرانی خیلی زیاد شد این آقا عین خیالش نبود
ناشناس۱۲۰۷۴۳۵۱۲:۳۱:۰۷ ۱۳۹۸/۹/۵
کسی مثل شما وزیر هست باید تاسف خورد به حال این مردم ببخشید نمیدونستیم مردم آب میریزن داخل باک ماشینشون ۳۰۰درصد بنزین گرون شده بعد تاثیری در افزایش قیمت کرایه نداره . اون راننده تاکسی عاشق چشم ابروی شماست که بنزین ۵۰درصد گرون بشه تازه با سهمیه بعد کرایه ثابت باشه
ناشناس۱۲۰۷۴۶۲۱۲:۴۲:۱۱ ۱۳۹۸/۹/۵
گرانیِ بنزین نباید باعث افزایشِ کرایه‌ی حمل و نقل می‌شد که شد !!! گرانیِ بنزین نباید باعث افزایشِ قیمتِ کالاها می‌شد که شد!!!! گرانیِ بنزین نباید باعث تورم می‌شد که شد !!!! حال چه کسی به این مردم پاسخگوست؟ هیچ‌کس
محمد جواد۱۲۰۷۴۷۰۱۲:۴۳:۵۷ ۱۳۹۸/۹/۵
نباید میشد ولی شد! خدایی این جمله از هزارتا ترامپ برای ایران خطرناکتر نیست؟
ناشناس۱۲۰۷۴۷۹۱۲:۴۷:۱۵ ۱۳۹۸/۹/۵
ممنون بخاطر اطلاع رسانی. اینهم یک مسیول دیگه از دولت بی کفایت. ایشان وقتی نتونه کاری بکنه از دست مردم چکاری بر میاد.من تازه متوجه شدم که بی کفایتی هیچ حد و مرزی ندارد.
ناشناس۱۲۰۷۴۸۴۱۲:۴۸:۰۹ ۱۳۹۸/۹/۵
چه جالب میگه خوب بود نشه شد یعنی جوری مسخره کردن مردم رو که هیچ حد نداره خدایا شکرت با همچین مخلوقات جالبی
آرش۱۲۰۷۴۸۵۱۲:۴۸:۲۱ ۱۳۹۸/۹/۵
هر بچه ای میدونست که با افزایش قیمت بنزین ، همه چیز گرون میشه . شما چطور نمی دونستید ؟
هادی۱۲۰۷۵۱۹۱۲:۵۹:۰۲ ۱۳۹۸/۹/۵
انصافا اگر این مسئولین حرف نزنند کسی فکر میکند که دور از جان شما، ایشان ..
بهرام۱۲۰۷۵۲۱۱۲:۵۹:۵۱ ۱۳۹۸/۹/۵
هر آدم عاقلی و عقل سلیمی میداند که سوخت گران شود کرایه که هیچ به همه اقلام گرانی سرایت میکند مسوولان هنوز نمیدانند که دستوری نمی شود تورم را کاهش داد سالهاست ملت ایران اسیر این مسوولان بیسواد گرفتار شده است
ناشناس۱۲۰۷۵۳۶۱۳:۰۳:۲۲ ۱۳۹۸/۹/۵
آقای وزیر کار نشناس تاثیرش چقدر هست شما بفرما
بیگی29۱۲۰۷۵۶۸۱۳:۲۱:۲۱ ۱۳۹۸/۹/۵
وقتی قیمت سوخت در بهترین شرایط یک و نیم برابر میشود چطور انتظار دارید کرایه و تبع آن قیمت ها افزایش نیابد؟جا بجایی محصولات و نیروی کار ،هزینه های مختلف دیگر و.. اینها هزینه است.
امین۱۲۰۷۵۸۱۱۳:۲۷:۵۸ ۱۳۹۸/۹/۵
..آقای محترم فرمول درست کنید بدید دست اصناف ای بابا طرف ۱۰۰ کیلومتر میرفته...۱۰ لیتر میسوزانده...میشده ۱۰ هزار..از هر صندلی ۱۰ هزارتومنم میگرفته الان سهمیه داره...میشه خرجش ۱۵ هزار ۵ هزار جدید تقسیم بر ۴ صندلی میشه ۱۲۵۰ تومن حتی با بنزین ۳ هزاری حساب بشه ۱۰ هزار خرجش میشه ۳۰ هزار ۲۰ هزار جدید تقسیم بر صندلی..میشه هرنفر ۱۵ هزار این بی تدبیری شما پدر بازار رو در آورد گذاشتید هرکی هرجوری هرچیزی ..بخواد بزنه و بگه به خلق الله برای نیسان ۸۰۰ لیتر بزنین ۱۵۰۰ دادین طرف دستمزد ۱۰۰ هزاری رو پریروز ۲۵۰ کرده چرا ؟؟؟ بخاطر بی برنامگی شماست
ناشناس۱۲۰۷۵۸۷۱۳:۳۱:۱۷ ۱۳۹۸/۹/۵
یعنی اینقدر ناآگاهید.. وقتی قیمت سوخت حداقل ۵۰ درصد در حالت سهمیه ای زیاد شده، طبیعتا قیمت حمل و نقل هم زیاد میشه؟ اصلا باید و نباید بر میداره؟ نباید زیاد میشد؟ یعنی انتظار دارید راننده فی سبیل الله کار کنه؟
ناشناس۱۲۰۷۶۱۷۱۳:۴۱:۲۳ ۱۳۹۸/۹/۵
استعفاء باید میدادی که ندادی!!!!!!
یار۱۲۰۷۶۲۳۱۳:۴۳:۳۷ ۱۳۹۸/۹/۵
ولی قول دادید و تاکید کردید هیچ افزایشی نخواهد داشت تا حالا کرایه ها افزایش داشته و بقیه اجناس نیز سیر صعودی قیمت را شروع کردند هرچند صدا و سیما با برنامه های الکی این را رد می کند و سعی در وارونه جلوه دادن واقعیت دارند
م۱۲۰۷۶۲۵۱۳:۴۴:۱۳ ۱۳۹۸/۹/۵
وزیر صمت: با افزایش قیمت بنزین کرایه‌ها نباید گران می‌شد، که شد! ببین عزیز جان الان چیپس هم از 2000 به 3500 افزایش یافته که داخلش فقط هواست و ..
حسن۱۲۰۷۶۴۲۱۳:۵۱:۴۰ ۱۳۹۸/۹/۵
اقاي وزير ظاهرا تو ايران نيستي نه تنها كرايه ها بلكه همه چي گرون شده دقيقا كجايي
ناشناس۱۲۰۷۶۵۶۱۳:۵۶:۰۷ ۱۳۹۸/۹/۵
اگر بازررسی و کنترل درست داشتید که وضع مملکت به اینجا نمی کشید!
ناشناس۱۲۰۷۶۷۸۱۴:۰۵:۴۱ ۱۳۹۸/۹/۵
آقای وزیر مدرکتو از کجا گرفتی
ناصر۱۲۰۷۶۸۶۱۴:۱۱:۳۰ ۱۳۹۸/۹/۵
صحبت های این آقا حتی ارزش جواب دادن هم نداره
ناشناس۱۲۰۷۶۹۴۱۴:۱۴:۴۳ ۱۳۹۸/۹/۵
مردم هم از همین عصبانی هستند
ناشناس۱۲۰۷۷۰۴۱۴:۱۹:۰۴ ۱۳۹۸/۹/۵
داخل باک بنزین آقای وزیر ،،،، آب نمیریزن بنزین میریزن
ناشناس۱۲۰۷۷۲۹۱۴:۳۱:۱۵ ۱۳۹۸/۹/۵
واقعیات علمی با بخشنامه و حرف تغییر نمی کند.مبانی اقتصاد یاد بگیر که رو هوا حرف نزنی
ناشناس۱۲۰۷۷۴۴۱۴:۳۴:۴۳ ۱۳۹۸/۹/۵
بقیه چیزها هم گران نباید بشود ، که میشود. خدایی این وزرای ما تا حالا سوار تاکسی و اتوبوس و مترو شده اند؟
مردم۱۲۰۷۷۴۸۱۴:۳۵:۰۶ ۱۳۹۸/۹/۵
واقعا این صحبت های آقای وزیر را "برخی از گرانی‌ها تاثیر طبیعی دارد و وقتی بنزین از هزار تومان به هزار و 500 تومان رسیده" چگونه باید شنید و چیزی نگفت وقتی تا دیروز مسئولین به اتفاق هم دم از گران نشدن قیمت ها می زدند. واقعا شرم آور هست. این مطلب رو که شما بعد از 10 روز از گران کردن بنزین کشف کردید، ملت ایران از همان صبح اعلام افزایش قیمت می دانستند به همین خاطر بود که به حرف های راست! شما اعتماد نمی کردند به همین خاطر بود و هست که ملت با افزایش قیمت مخالف است. دیگر این مردم با چه زبانی باید بگوید که کمرش زیر بار این گرانی ها خم شده است و شما با این تصمیم های خود در حال شکستن آن هستید. چه کسی باور می کند که مسئولین ما بار گران تحریم ها را تحمل کرد !؟ این مردم تمام سختی ها را به جان خریدند تا ایران عزیز سربلند باشد. براستی مسئولین ما چگونه به این مناصب بالا میرسند که اینگونه با افکار عمومی بازی می کنند.!؟
اكبر۱۲۰۷۷۴۹۱۴:۳۵:۰۶ ۱۳۹۸/۹/۵
بعنوان وزير اگر تجربه و دانش كافي نداريد حداقل ميتوانيد منصف باشيد، چطور انتظار داريد در اين شكل از اقتصاد كه زير ساختهاي آنرا ويران كرده ايد و هرسال هزينه هاي جاري دولت را به لطايف الحيل از جمله افزايش حقوق بالا ميبريد، قيمتي افزايش نيابد. قطعاً اگر بيني بين الله به حرف خود ايمان داريد به شما اطمينان ميدهم كه براي وزارت مناسب نيستيد و برعكس آن قطعا مناسب وزارت هستيد. اينكه فرموديد: این دستگاه‌ها باعث شدند تا کمبود‌ها جبران شود، آيا اينها توليداتي داشته اند؟ از انبارهايشان به بازار تزريق كرده اند؟ يا اين جمله هم مثل فرمايش قبلي است؟
ناشناس۱۲۰۷۷۵۶۱۴:۳۶:۲۰ ۱۳۹۸/۹/۵
اين گراني هاي ناشي از گراني بنزين بچه پنج ساله هم ميدانست !
ناشناس۱۲۰۷۷۵۷۱۴:۳۶:۳۲ ۱۳۹۸/۹/۵
و افزایش قیمت‌ها را در حد واقعی دستگاه‌های نظارتی می‌پذیرند، اما با کسانی که بخواهند بی جهت افزایش قیمت دهند و دنبال سوء استفاده هستند برخورد جدی می‌شود. واقعاً خنده دار.. است! ببین کیا تو این مملکت مسئولند!
ناشناس۱۲۰۷۷۶۰۱۴:۳۷:۲۴ ۱۳۹۸/۹/۵
بقیه قیمت ها هم بالاتر باید بره که حتما خواهد رفت. از تمام زحمات شما مدیران با درایت مچکریم
ناشناس۱۲۰۷۷۷۷۱۴:۴۱:۴۵ ۱۳۹۸/۹/۵
خدا وکیلی بایست گفت : این وزیر صمت دیگه نوبرشه .
ناشناس۱۲۰۷۸۲۸۱۴:۵۸:۳۶ ۱۳۹۸/۹/۵
جل الخالق گرفتار چه اعجوبه هایی شدیم . کاشکی قبل از معرفی وزرا به مجلس جهت اخذ رای اعتماد , امتحانی , مصاحبه ای , انشائی , املائی چیزی ازشون می گرفتند تا متوجه بشوند که سطح فهم و درکشان حداقل به اندازه ی درک و فهم .. قدیم .. ما باشد.
ناشناس۱۲۰۷۸۳۰۱۴:۵۹:۴۸ ۱۳۹۸/۹/۵
قبای وزارت به تن ایشون خیلی گشاده زمان ایشون خودرو چند برابر شده صنعت به خاک سیاه نشسته و قیمت ها سر به فلک گذاشته وزیر ضعیف در این حد نوبره
ناشناس۱۲۰۷۸۳۶۱۵:۰۱:۲۱ ۱۳۹۸/۹/۵
وی افزود: افزایش قیمت بنزین باعث افزایش قیمت در حوزه حمل و نقل شده که این افزایش قیمت نباید اتفاق بیفتد و تاثیر گرانی بنزین در این حد نیست که یک عده کرایه افزایش می‌دهند. لطفا ایشان بر مبنای تئوری اقتصادی .. خودشان توضیح دهند که افزایش قیمت بنزین برکدام بخش های اقتصادی تاثیر گذار است ؟(آن هم افزایش 300 درصدی ). ایشان درک و فهم و شعور مردم را در چه حد ارزیابی می کنند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس۱۲۰۷۸۴۴۱۵:۰۴:۲۵ ۱۳۹۸/۹/۵
واقعا مسئولین باید خجالت بکشند مگر قرار نبود چیزی گران نشود یارانه ها روهم ظالمانه همه روحذف کردید این گرانی کمر مردم را میشکند
ناشناس۱۲۰۷۸۶۰۱۵:۱۳:۰۳ ۱۳۹۸/۹/۵
کلا تو چی تخصص داری؟ میشه بگی ..
ناشناس۱۲۰۷۸۶۴۱۵:۱۵:۰۱ ۱۳۹۸/۹/۵
شما وبسیاری ازمسوولین نباید درراس امور باشید ولی متاسفانه هستید!!
جوادی۱۲۰۷۸۶۷۱۵:۱۶:۱۲ ۱۳۹۸/۹/۵
من می‌خوام بدونم اینا .. برفرض که سهمیه‌ای برای تاکسی‌ها و خودروهای عمومی در نظر گرفتید جوابگوی مصرف ماهیانه‌شون باشه (که با این خودروهای غیر استاندارد پر مصرف داخلی جوابگو نیست) همون سهمیه‌ی در نظر گرفته شده با لیتری ۵۰۰ تومن افزایش قیمت مواجه شده یعنی راننده‌ای که مسیری رو با بنزین لیتری ۱۰۰۰ تومن می‌برده حالا باید با بنزین لیتری ۱۵۰۰ تومن ببره کدوم منطق ابتدایی‌ای توجیه می‌کنه که کرایه‌ها با توجه به بالارفتن لااقل ۵۰ درصد هزینه‌ی راننده‌ها تغییر نکنه؟!!!
رضا۱۲۰۷۸۷۱۱۵:۱۷:۰۸ ۱۳۹۸/۹/۵
ترا بخدا این جمله را یکی واسه من ترجمه کنه : اگر می‌توانند خودرو‌های دیگری را تامین کنند و اگر نه باید به طریقی با مشتری مصالحه کنند.
رضا۱۲۰۷۸۸۲۱۵:۲۱:۲۷ ۱۳۹۸/۹/۵
شما را به خدا قسم ما را با این وزرای نابغه مجازات نکنید
ناشناس۱۲۰۷۹۵۰۱۵:۵۰:۳۶ ۱۳۹۸/۹/۵
قيمت خودرو و كرايه نبايد افزايش پيداكنه ولي كرده
مصطفی۱۲۰۷۹۸۶۱۶:۰۷:۰۵ ۱۳۹۸/۹/۵
آقایون چطور میگوین اونقدری گران نشده خود دولت 2۰۰برابر افزایش قیمت داده رو بنزین یه شبه .بعد چطور به ون دوگانه سوز ۶۰۰لیتر بنزین داده و به ماشینهای آژانس تک سوز یک لیترم نداده این چجور کار شناسایین ک همچین تصمیم بچگانه ای رو میگیرن؟!!بهرحال ما خسته ایم از گرونیو آزار دولت با این مساله بنزینو بدترش نکنین
ناشناس۱۲۰۸۰۲۲۱۶:۲۲:۴۲ ۱۳۹۸/۹/۵
هر جوری تو این سالها بازرسی کردین و نگذاشتین اجناس گرون بشه از این به بعد هم میکنین.حرف زدن راحته.
ناشناس۱۲۰۸۰۳۰۱۶:۲۵:۱۷ ۱۳۹۸/۹/۵
اون بدبختا که اومدن تو خیابون برای اعتراض همین روزا رو میدیدن
علی۱۲۰۸۰۹۶۱۶:۵۹:۲۸ ۱۳۹۸/۹/۵
دقت کردید چی شد؟ نباید میشد، حالا شد دیگه! به همین راحتی.
ناشناس۱۲۰۸۰۹۹۱۷:۰۰:۵۶ ۱۳۹۸/۹/۵
چرا نباید گران میشد؟؟ بنزین سه برابر شده. واقعا تو ذهنهای شماها چی میگذره؟؟
جواد۱۲۰۸۱۱۸۱۷:۰۹:۰۴ ۱۳۹۸/۹/۵
بیچاره مردم که باید هم زجر فقیر شدن رو بکشند هم دروغ های مسئولین..
ناشناس۱۲۰۸۱۵۹۱۷:۲۹:۱۶ ۱۳۹۸/۹/۵
آقای دولت آقای مجلس هر چه خواستید کردید یادتان باشد که دوره شما هم تمام می شود
ناشناس۱۲۰۸۱۶۸۱۷:۳۷:۴۶ ۱۳۹۸/۹/۵
ظاهرا کوچکترین درکی از این مساله ساده وجود نداره که اقتصاد را با دستور کنترل کردن مثل اینه که دستور بدید فردا بارون بیاد یا آفتاب بشه ! حقیقتا شرایط خسته کننده ای است .
ناشناس۱۲۰۸۱۹۰۱۷:۴۷:۴۰ ۱۳۹۸/۹/۵
ما هم که سواد درست و درمونی نداریم، از اقتصاد بقالی و سوپری محله مون فهمیدیم گرون شده. این که شق القمر کرده وزیر با سواد
ناشناس۱۲۰۸۲۳۳۱۸:۱۰:۳۳ ۱۳۹۸/۹/۵
ملت بدبخت هم پیش از شما حضرات پیش بینی این اوضاع را می کردند اما متاسفانه یک مشت ..تصمیم گیرنده شده اند.
ناشناس۱۲۰۸۲۴۸۱۸:۱۴:۲۸ ۱۳۹۸/۹/۵
جناب وزیر! شما که میگفتی نباید چیزی گرون بشه! حالا تحویل بگیر! یادت باشه که از این به بعد، ..
ناشناس۱۲۰۸۲۵۱۱۸:۱۷:۱۱ ۱۳۹۸/۹/۵
تو هم نباید وزیر میشدی که شدی.
ناشناس۱۲۰۸۳۰۲۱۸:۳۶:۲۹ ۱۳۹۸/۹/۵
.. اصلا برای مردم که مثل روز روشن بود این حرف که تغییر قیمت نداریم یک دروغ بزرگ بیش نیست، آیا مسوولین این مطلب را نمیدانستند یا دروغ گفتند؟ واقعا شرم آوره!!!
ناشناس۱۲۰۸۳۱۴۱۸:۴۵:۳۰ ۱۳۹۸/۹/۵
بنا نیست سواد خیلی عمیق اقتصادی در این مورد داشت کافی هست به اندازه 14 یا 15 سال سن داشت تا با توجه به تجربه دهه پیش تاثیر افزایش بنزین بر تمامی اقلام مصرفی و غیر مصرفی را دید. درد مردم بیشتر از این هست که مدیران کشور فهم و درک مردم را در کمترین حد ممکن فرض کرده و با چهره های حق به جانب با آمار وتحلیلهای عجیب و غریب سعی در دفاع و توجیه سوء مدیریت خودشان هستند. یا حق
محمدرضا۱۲۰۸۳۲۵۱۸:۵۱:۵۴ ۱۳۹۸/۹/۵
میگه که یه عده سودجو تو فضای مجازی دارن ماشین میفروشن. کدوم فضای مجازی رو میگه؟ مگه هست هنوز؟!
ناشناس۱۲۰۸۳۸۰۱۹:۲۰:۲۸ ۱۳۹۸/۹/۵
متاسفم برای ..ت آقای وزیر
ناشناس۱۲۰۸۴۱۰۱۹:۳۱:۳۸ ۱۳۹۸/۹/۵
منطق اقتصادش,بیسته. فارغ التحصیله .. احتمالا
ناشناس۱۲۰۸۴۵۶۱۹:۵۰:۲۷ ۱۳۹۸/۹/۵
یارو رو با تیر زدم مرد. نباید میمردا ولی نمیدونم چی شد مرد!!!!!!!!!!!!!
علی۱۲۰۸۴۷۳۱۹:۵۸:۵۵ ۱۳۹۸/۹/۵
وزیر جان حاصل ضرب ۲ در ۲ میشود چند؟!!!
بنده خدا۱۲۰۸۴۷۸۲۰:۰۲:۵۶ ۱۳۹۸/۹/۵
اگه روزی کاره ای بشم تمام مدیران و مسئولانی که در این سن دیدم ازنزدیک و مثل ایشان صحبت میکنند را به طور‌مثال یک سال راننده تاکسی میکردم تا بفهمه یعنی چی!!
ناشناس۱۲۰۸۴۸۶۲۰:۰۶:۳۲ ۱۳۹۸/۹/۵
ماشین با آب راه میره..
ناشناس۱۲۰۸۴۹۱۲۰:۰۸:۱۰ ۱۳۹۸/۹/۵
نت رو وصل کنین
ناشناس۱۲۰۸۴۹۵۲۰:۱۰:۳۴ ۱۳۹۸/۹/۵
نکنه واقعا اینها حرفایی که به مردم میزنند رو خودشون باور می کنند؟!!
الف ر۱۲۰۸۴۹۶۲۰:۱۰:۴۳ ۱۳۹۸/۹/۵
قیمت های ماشین سایپا و ایران خودرو نشان از کم سوادی وناتوانی ایشان است آخه مرد حسابی با افزایش 50درصدی حداقل 30در صد هزینه ماشین بالا میره بعد این وسط صاحب ماشین چکاره است ؟؟
علی۱۲۰۸۵۸۸۲۱:۰۰:۳۰ ۱۳۹۸/۹/۵
«با افزایش قیمت بنزین کرایه‌ها نباید گران می‌شد، که شد!» همین؟! این همه اموال مردم به آتش کشیده شد. این همه آدم بی‌گناه کشته شدند. آخرش شما اینو بگی؟!
که شد۱۲۰۸۶۳۳۲۱:۲۴:۳۳ ۱۳۹۸/۹/۵
که شد دیروز : ثانیه ای رصد میکنیم نباید چیزی گرون بشه امروز: که شد فردا : باید گرون میشد منطقیه این گرونی پس فردا : کی گفته گرونیه کشور ما همیشه با ثبات ترین اقتصاد دنیا رو داشته و ما جزء ۱۰ اقتصاد برتر دنیاییم مردم : ساختن جک و طنز و .. آقازاده ها : زندگی در بلاد کفر و در نهایت آسایش
ناشناس۱۲۰۸۶۷۲۲۱:۴۷:۳۱ ۱۳۹۸/۹/۵
فقط استعفاء مدرکتم که ..
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  11. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  12. کمی دیر نیست؟

  13. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  18. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  19. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  23. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

  24. اسراییل چه باید بکند؟ 

  25. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

آخرین عناوین