دانستنی‌های مهم درباره تور نوروزی استانبول و دبی 99

گزارش بازرگانی،   3980720060

این روزها تماس‌های زیادی از طرف مسافران تورهای نهال‌گشت دریافت می‌کنیم که از ما درباره تورهای نوروزی 99 می‌پرسند. یکی از متداول‌ترین پرسش‌ها این است که مسافران برای تور نوروزی خارج از کشور استانبول را انتخاب کنند یا دبی. تصمیم گرفتیم که گزیده‌ای از تفاوت‌ها و مشابهات تور استانبول و دبی را از نظر هزینه‌ها، گردشگاه‌ها، دمای هوا و پکیج تور برایتان گردآوری کنیم.

اگر سوالات بیشتری داشتید با شماره 02633143 تماس بگیرید، همکاران ما، هر اطلاعاتی که بخواهید به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌دهند تا به شما کمک کنند از تور نوروزی‌تان لذت ببرید.

بدون تور به استانبول و دبی سفر کنیم یا با تور؟

واقعیت این است که این مساله یک تصمیم شخصی است و به این مساله بستگی دارد که چقدر حاضر باشید دردسرهای سفر بدون تور را مانند گرفتن ویزا، رزرو بلیط هواپیما و هتل، مشکلات ناشی از ندانستن زبان و آشنا نبودن با شهر را تحمل کنید. یکی از مهم‌ترین مزایای سفر با تور این است که شما را از همه دردسرهای گفته شده رها می‌کند، زیرا آژانس گردشگری شما با پکیجی که ارائه می‌کند همه مشکلات گفته شده را حل می‌کند و نیازی نیست که وقت خود را صرف آنها کنید.

دبی و استانبول؛ کدام یک ویزا می‌خواهند؟

سفر به استانبول نیازی به ویزا ندارد و شما با در دست داشتن گذرنامه می‌توانید به راحتی به این کشور سفر کنید.

سفر به دبی نیاز به ویزا دارد و بدون ویزا نمی‌توانید به آنجا سفر کنید. البته گرفتن ویزای دبی پیچیدگی اداری خاصی ندارد و با کمی حوصله می‌توانید ویزای آنجا را تهیه ‌کنید.

آب و هوای دبی و استانبول در نوروز چطور است؟

آب و هوای استانبول در روزهای نوروز نسبتا سرد است، بنابراین باید پوشش گرم به همراه داشته باشید. تور نوروزی 99 استانبول برای کسانی که به آب و هوای نسبتا سرد علاقه دارند جذابیت بیشتری دارد. میانگین دما در نوروز استانبول 8 درجه سانتیگراد است.

آب و هوای دبی در روزهای نوروز گرم است و تور دبی نوروز 99 برای کسانی که به گرما علاقه دارند جذاب است. میانگین دما در نوروز دبی 23 درجه سانتیگراد است.

حمل و نقل در استانبول و دبی؟

در هر دو شهر سیستم‌های گسترده حمل و نقل از جمله تاکسی، اتوبوس، مترو و مونوریل وجود دارد، اما متوسط هزینه‌های حمل و نقل در دبی بیشتر از استانبول است.

هزینه غذا؟

هزینه غذا در استانبول و ترکیه تفاوت چندانی با یکدیگر ندارد و در هر 2 شهر از انواع رستوران‌های محلی و کوچک تا رستوران‌های لوکس با قیمت‌های متفاوت از 20 هزار تومان تا صدها هزار تومان وجود دارد.

تفریح در استانبول و دبی

تفریح در این 2 شهر واقعا بی‌پایان است.

در استانبول برج گالاتا، دلفیناریوم، مسجد سلیمانیه، مسجد ایاصوفیه، کاخ توپکایی، آب انبار سلطنتی، حمام ترکی، میدان هیپودروم، پارک مینیاتوری، کلیسای کورا، کاخ دلمه باغچه و ... تنها گوشه‌ای از انواع تفریحاتی هستند که وجود دارند. نکته قابل ملاحظه درباره استانبول اماکن تاریخی آن است. استانبول زادگاه اماکن تاریخی است و برای کسانی که به بازدید از این اماکن و موزه‌ها علاقه دارند جذابیت فراوانی دارد، حالا بگذریم از مراکز خرید متعددی که در آن وجود دارد و برای بسیاری از ما ایرانی‌ها که به خرید ارزان و باکیفیت علاقه داریم مهیج هستند.

اما تفریحات دبی؛

نکته شگفت‌انگیز دبی در این است که با وجود اینکه آب و هوای کویری دارد و هوایش گرم است، اما انواع تقریحات آبی، زمستانی و کویری در آن وجود دارد و پاسخگوی هر سلیقه‌ای است. دبی مصنوعات فراوانی دارد؛ مانند دریاچه مصنوعی، گشت در صحرا، پیست اسکی، سیتی‌سنتر، برج‌های دیدنی مثل برج خلیفه و برج‌العرب، پارک آبی، چترسواری و خلبانی در مرکز شبیه‌سازی پرواز دبی، محله بستکیه که معماری آن توسط ایرانیان انجام شده و هزاران گردشگاه دیگر. اگر هم کودک دارید، تفریحات بسیار متنوعی در دبی برای کودکتان وجود دارد؛ مثل پارک واقعیت مجازی دبی، خلیج دلفین، کیدزانیا (پارکی است که در آن کودکان شغل مورد علاقه خود را انتخاب می‌کنند و آن را انجام می‌دهند) و ... .

لازم به ذکر است هر دو شهر از نظر میزان سواحل مشابه هم هستند، با این تفاوت که سواحل دبی در نوروز گرم‌ است و مخصوص پیاده‌روی و آفتاب گرفتن و سواحل استانبول در نوروز سرد است.

هزینه‌های تفریح در دبی و استانبول:

به طور کلی هزینه‌های تفریح در دبی بیشتر از استانبول است، اما اگر دغدغه هزینه دارید، بدانید که هر دو شهر تفریحات رایگان فراوانی دارند:

موزه استانبول مدرن، محله بالات استانبول، موسیقی خیابانی، گشت و گذار در خیابان‌ها و مال‌های شهر، ساختمان سالت گالاتا (موزه بانک عثمانی) و محله کاراکوی استانبول نمونه‌هایی از اماکنی هستند که می‌توانید به طور رایگان از آنها بازدید کنید.

از طرفی گشت و گذار در بازار طلای دبی، بازدید از دبی‌مال، منطقه حفاظت شده حیات وحش راس‌الخور، ساحل جمیرا، تورهای رایگان پیاده‌روی، بازار غذا و صنایع دستی در پارک زعبیل گوشه‌ای از تفریحات رایگان دبی هستند.

پکیج تور نوروزی استانبول و تور نوروزی دبی؟

قیمت پکیج تور استانبول نوروز 99 نهال‌گشت برای 3 شب و 4 روز از دو میلیون و ششصد هزار تومان شروع می‌شود و شامل بلیط رفت و برگشت، ترانسفر فرودگاهی، صبحانه، گشت شهری همراه نهار و گشت شهری آپشنال است.

قیمت پکج تور نوروزی 99 دبی نهال‌گشت برای 6 شب و 7 روز از 6،000،000 میلیون تومان شروع می‌شود و شامل بلیط رفت و برگشت، ترانسفر فرودگاهی و صبحانه است.

جمع‌بندی نهایی

به طور کلی نمی‌توان هیچ برتری بین تور نوروز 99 استانبول و تور نوروزی 99 دبی قائل بود و هر کدام ویژگی‌های جذابی دارند، تورها از نظر هزینه‌ای تفاوت چندانی با هم ندارند، هر دو شهر مراکز خرید، گردشگاه‌های فراوان و غذاهای خیلی خوشمزه‌ای دارند، آب و هوای دبی برای کسانی که دوست دارند آفتاب بگیرند جذاب‌تر از استانبول است و آب و هوای استانبول برای کسانی که می‌خواهند در خنکی و هوای نسبتا سرد گردش کنند لذت‌بخش‌تر است.

درباره تورهای نوروزی 99 با ما در تماس باشید و از ما مشاوره بگیرید.

شماره ما 02633143000

در آینده مطالب بیشتری درباره تورهای نوروزی خواهیم نوشت. اکنون 45 هزار نفر از هموطنانمان که با ما سفر کرده‌اند به این اطلاعات دسترسی دارند. شما هم با مراجعه به وبسایت ما عضو باشگاه مشتریانمان شوید تا از اخبار و اطلاعات تورهای نوروزی 99 و آخرین قیمت‌ها مطلع شوید.

به امید دیدارمان در نوروز 99

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  17. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  18. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  24. موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر

  25. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

آخرین عناوین