مطهری: مردم باید کار کنند و به دولت پول دهند/ نباید آخر ماه دست‌شان سوی دولت دراز باشد

گروه اقتصادی الف،   3980710076 ۱۲۴ نظر، ۰ در صف انتشار و ۴۶ تکراری یا غیرقابل انتشار

علی مطهری نماینده تهران در مجلس با بیان اینکه پرداخت یارانه به همه مردم کار خوبی نیست، گفت: معنی ندارد آخر ماه دولت به مردم پول بدهد، مردم باید کار کنند و به دولت پول دهند نه اینکه آخر ماه دست شان دراز باشد که دولت چیزی به آنها بدهد.

مطهری: مردم باید کار کنند و به دولت پول دهند/ نباید آخر ماه دست‌شان سوی دولت دراز باشد

علی مطهری در گفت‌وگو با عصرایران در مورد چگونگی پرداخت یارانه در کشور گفت: معتقدم یارانه باید فقط به خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد، ‌‌سازمان بهزیستی، زنان بی سرپرست و‌اقشاری که در این سطح هستند پرداخت شود و یارانه دیگران قطع شود.

نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: خیلی از افرادی که یارانه دریافت می کنند نیازمند نیستند و‌ دولت باید با قاطعیت نسبت به قطع یارانه این افراد اقدام کند. دولت در حال حاضر با کمبود بودجه مواجه است و باید از این راه بودجه ای را تامین کند تا  کمکی برای معیشت مردم باشد.

عضو کمیسیون فرهنگی در مورد پاسخ به این سوال که قشر کارمند و کارگر هم تا حدودی به این یارانه نیاز دارند و اگر قرار باشد یارانه فقط به افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی پرداخت شود تکلیف این افراد چه خواهد شد گفت: این یارانه مبلغی نیست که بگویم این اقشار خیلی به آن محتاج باشند، این یارانه فقط باید به همان اقشاری که ناتوان هستند پرداخت شود.

مطهری با بیان اینکه پرداخت یارانه به همه مردم کار خوبی نیست گفت: دولت باید زودتر از اینها نسبت به حذف یارانه‌ها اقدام می کرد، هربار از ترس انتخابات عقب نشینی کردند و این درست نیست.

این نماینده مجلس افزود: پرداخت یارانه خلاف اقتصاد مقاومتی است. معنی ندارد آخر ماه دولت به مردم پول بدهد، مردم باید کار کنند و به دولت پول دهند نه اینکه آخر ماه دست شان دراز باشد که دولت چیزی به آنها بدهد. یارانه باید به اقشار ناتوان و کسانی که مشکل دارند و قدرت کار ندارند  پرداخت شود،معنی ندارد به مردم سالم یارانه بدهیم .

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس  در مورد یارانه های پنهان نیز گفت: قیمت حامل های انرژی باید از سال‌های قبل افزایش پیدا می کرد، متاسفانه دولت به موقع این کارها را انجام نداد و الان چون مردم در شرایط سخت اقتصادی هستند اجرای آن مشکل است.

وی اضافه کرد: اگر از همان ابتدای دولت دهم و یا یازدهم، قیمت حامل های انرژی آزاد می شد بهتر بود. در لایحه بودجه ۹۸نیز این پیشنهاد را دادم اما مجلس موافقت نکرد. البته بیش‌تر ملاحظات سیاسی مطرح است که زیر بار این موضوع نمی روند، یعنی هم مجلس و هم دولت ملاحظات سیاسی دارند ‌واین خوب نیست؛ چراکه ما باید مصلحت مردم را ملاک تصمیم گیری هایمان  قرار دهیم .

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۱۱۶۸۴۴۱۲:۴۵:۰۶ ۱۳۹۸/۷/۱۰
اگر هزینه های دولت شفاف باشه مردم پولم میدن.
ناشناس۱۱۱۷۰۰۱۱۳:۵۱:۳۱ ۱۳۹۸/۷/۱۰
البته این حرف آقای مطهری در حالت کلی درست است به شرط این که دولت پاسخگوی مردم باشد(خصوصا مدیران میانی ..). -مثل دانش آموختگان دکتری که انتظار دارند استخدام شوند در حالی که انتظار درست این است که فارغ التحصیل دکتری خود کارآفرینی کند و چند نفر را مشغول به کار کند.
ناشناس۱۱۱۷۶۳۱۰۰:۳۸:۵۰ ۱۳۹۸/۷/۱۱
نیست مقامات خیلی کار می کنند ! برخی مقامات فقط بیت المال را سر کیسه می کنند
ناشناس۱۱۱۷۶۹۹۰۶:۵۹:۴۳ ۱۳۹۸/۷/۱۱
همش زیر سر این تهرانی هاست با این مدل رای دادنشون
ناشناس۱۱۱۷۲۱۲۱۶:۲۷:۵۹ ۱۳۹۸/۷/۱۰
در کشورهای اروپایی دقیقا هزینه های دولت از طریق مالیات تامین می شود. دولت متولی کارخانه و تولید نیست در عوض رئیس جمهورش به خاطر استفاده شخصی از ایمیل دولتی استعفا می دهد. همچنین منابع خدادادی مثل نفت و معدن ندارند. اما دولت های ما نفت می خورند، معادن رو می خورند مالیات هم می گیرند و می خورند. دیگه چی مانده که نخورند بفرمایید تقدیم کنیم
ناشناس۱۱۱۷۲۲۱۱۶:۳۶:۲۳ ۱۳۹۸/۷/۱۰
مطهری ! تو باید صدای ملت باشی یا سوهان اعصاب ملت ؟
ناشناس۱۱۱۷۳۵۴۱۸:۰۶:۲۳ ۱۳۹۸/۷/۱۰
ای کاش ایشون از خودشون شروع میکردن و با کار کردن این فرهنگ رو بصورت عملی به همه نشون میدادن
ناشناس۱۱۱۷۵۸۹۲۳:۳۵:۴۳ ۱۳۹۸/۷/۱۰
اگه از روی احساسات نظر ندیم و کمی فکر کنیم حرفش درسته دولت به مردم خدمات میده و مردم با مالیاتشون پول میدن به دولت
ناشناس۱۱۱۷۳۹۳۱۸:۵۴:۲۷ ۱۳۹۸/۷/۱۰
اگر مردم به دولت پول بدن !نصف حقوق بگیران حال حاضر در اداره کشور باید اخراج بشن!
ناشناس۱۱۱۷۸۳۸۰۹:۴۳:۰۵ ۱۳۹۸/۷/۱۱
برو برای خودت دنبال کار بگرد بیکار نمونی بابا...گذشت آن زمانی که ان سان گذشت
ناشناس۱۱۱۶۸۵۲۱۲:۵۰:۱۰ ۱۳۹۸/۷/۱۰
تهرانی های عزیز تو رو خدا این آدم رو دوباره راهی مجلس نکنید
ناشناس۱۱۱۷۰۱۱۱۳:۵۶:۴۷ ۱۳۹۸/۷/۱۰
مردم که روی شناخت رای نمیدن یه لیست کاغذی که شب قبل افتاده توی حیاط خونشون رو بر میدارن و برای اینکه شناسنامه شون مهر بخوره اسم اینا رو مینویسن و میندازن توی صندوق اونوقت اینجوری اینا میشن نماینده مردم و متنعم از حقوق نجومی :-)
ناشناس۱۱۱۷۰۸۵۱۴:۵۲:۴۱ ۱۳۹۸/۷/۱۰
إ حتما به میرحسین و روحانی هم همینجوری رای دادین شما تهرانی ها همیشه بد انتخاب می کنین
ناشناس۱۱۱۷۲۶۵۱۷:۰۵:۲۹ ۱۳۹۸/۷/۱۰
وقتی روحانی در وعده های انتخاباتیش گفت : باید دم کدخدا رو دید من شنیدم و بهش رای دادم .
امیر حسین سلطان/تهران۱۱۱۷۵۲۷۲۱:۴۱:۱۳ ۱۳۹۸/۷/۱۰
به نظر می رسد اگر به خود سخن اظهار شده توجه شود بهتر قابل بحث و گفتگوست. به گوینده سخن کاری نداشته باشیم منطقی تر و صحیح تر و منصفانه تر می توانیم اصل سخن را ارزیابی و قضاوت کنیم. دوست گرامی متاسفانه چه بخواهیم و چه نخواهیم رویکردها و سیاست های اقتصادی گذشته چندان متقن و مطالعه شده نبوده است و لذا نتیجه آن هم همین شده است که می بینیم. والله اعلم.
ناشناس۱۱۱۷۱۱۶۱۵:۱۵:۳۷ ۱۳۹۸/۷/۱۰
اگه مجلس راست میگه و نماینده های حال حاضر به فکر جیب خودشون نیستن یه طرحی رو تصویب کنن که دادن " لیست انتخاباتی " حذف و ممنوع شود تا نماینده ها ، کیلویی نماینده نشن
ناشناس۱۱۱۷۱۳۷۱۵:۲۵:۴۸ ۱۳۹۸/۷/۱۰
با عرض معذرت و متاسفانه باید گفت که درک و شعور و فهم سیاسی ما در حد جلبک دریایی است . اینگونه است که اوضاعمان اینچنین است .
ناشناس۱۱۱۷۱۵۴۱۵:۳۹:۴۲ ۱۳۹۸/۷/۱۰
الان اینا امسال زرنگی میکنن و لیست خودشون رو با کاغذ روغنی و تقویم سال 99 چاپ میکنن که چشمگیر باشه . ما هم که ابو موسی اشعری !!!!
ناشناس۱۱۱۷۲۲۴۱۶:۳۹:۰۱ ۱۳۹۸/۷/۱۰
از ماست که بر ماست
رای دهنده۱۱۱۷۰۴۲۱۴:۲۲:۱۶ ۱۳۹۸/۷/۱۰
لابد یادت رفته آقای مطهری که به خاطر همین یارانه چقدر پول برق و آب و گاز و دیگر حامل های انرژی رابالا بردید ؟ حالا این حرف از ابهت مردمی شما می کاهد چرا که دغدغه های مالی ندارید و در تیم ثروتمندان داری توپ میزنی / نماینده های فراموش خیال مطمئن باشید از چشم مردم می افتند و می شکنند
جراح / متخصص فک و صورت۱۱۱۷۰۵۸۱۴:۳۲:۲۸ ۱۳۹۸/۷/۱۰
زخم زبان زدن به این مردم رنج کشیده کار درستی نیست جناب نماینده ! بنده حاضرم بدون دریافت وجهی به داد تان برسم .
ناشناس۱۱۱۷۴۰۹۱۹:۰۹:۳۰ ۱۳۹۸/۷/۱۰
دمت گرم لایک داری جراح فک و صورت شیر مادرت حلالت بعضیا که مردم رو میسوزونن ؛ باید ..
ناشناس۱۱۱۷۲۵۲۱۷:۰۰:۳۷ ۱۳۹۸/۷/۱۰
ایشون راست میگن ، حق با ایشون هست، در کشورهای پیشرفته هم اینطوریه. ولی یه فرقی هست . در اون کشورها آدمها بر اساس لیاقت رده بندی میشن و بر اساس لیاقتشون کار و ثروت تولید میکنند امیدوارم یه روز تو ایران عزیز هم اینطوری بشه. کسانی که اعتراض دارند میزان ساعت کارکرد مفیدشون در روز رو بنویسن تا بدونند تا آخر هفته چقدر کار کردند اگه شد ۴۰ ساعت در هفته ( نه ساعت چای گپ زدن استراحت و ناهار) اون موقع اعتراض کنند. البته این شامل نمایند گان مجلس هم میشه
ناشناس۱۱۱۷۶۹۳۰۶:۴۳:۲۲ ۱۳۹۸/۷/۱۱
من هفته ای 60 ساعت کار مفید میکنم بدون در نظر گرفتن زمان رفت و آمد و خوردن آب و جواب تلفن در آمدم کفاف خانواده را نمیکند از سن تقویمی ام 10 سال پیرتر هستم
ناشناس۱۱۱۶۸۶۴۱۲:۵۲:۴۶ ۱۳۹۸/۷/۱۰
مردم باید کار کنند پول بدهند به دولت تا پول اختلاس مسولین و اقازاده ها و دامادزاده ها جور شه وگرنه در ینگه دنیا لنگ می مانند
ناشناس۱۱۱۶۸۶۶۱۲:۵۳:۳۷ ۱۳۹۸/۷/۱۰
تو نیز باید بیل و کلنگ بزنی و در زمین کشاورزی عرق بریزی و پول در بیاوری . معنی ندارد بر روی صندلی سبز تکیه بزنی
ناشناس۱۱۱۷۳۶۴۱۸:۱۸:۲۵ ۱۳۹۸/۷/۱۰
دوران ارباب رعیتی شده . رعیت باید کار کند تا ارباب خوش گذرانی کند اگر هم اعتراض کند به شلاق کشیده شود ویا در سیاه چال بماند
حسام۱۱۱۶۸۶۷۱۲:۵۴:۱۴ ۱۳۹۸/۷/۱۰
ایرادی نداره فقط قیمتها باید به قبل از طرح هدفمندی یارانه ها برگرده اون موقع ببینید کسی یارانه میخواد یا نه
رضا۱۱۱۷۰۱۸۱۴:۰۳:۲۶ ۱۳۹۸/۷/۱۰
عزیزم هر وقت حقوق تو به قبل از زمان هدف مندی یارانه ها یعنی حداقل حقوق 300 هزار تومانی برگشت قیمت ها هم بر می گردد
ناشناس۱۱۱۷۳۷۷۱۸:۴۰:۲۱ ۱۳۹۸/۷/۱۰
قبل از یارانه ها حقوق بنده 750 دلار بوده الان 400 دلار. دبیر آ پ
ناشناس۱۱۱۷۳۸۱۱۸:۴۷:۰۳ ۱۳۹۸/۷/۱۰
قبول
ناشناس۱۱۱۶۸۶۸۱۲:۵۴:۳۴ ۱۳۹۸/۷/۱۰
دولت پول خود مردم را به مردم میدهد نه ارث پدر دولت را !!! پس نگران نباشید !!! به جای این نگران اختلاس آقازادگان باشید !!
خ۱۱۱۶۸۷۹۱۲:۵۸:۵۴ ۱۳۹۸/۷/۱۰
عاقبت لیست تَکراری اُمید
ناشناس۱۱۱۷۲۲۸۱۶:۴۴:۵۵ ۱۳۹۸/۷/۱۰
اینم رنگ عوض کرد
آدم شناس۱۱۱۶۸۸۱۱۲:۵۹:۵۴ ۱۳۹۸/۷/۱۰
من موندم که اگر آوازه و شهرت پدرت نبود ؛ تو چگونه نان شبت ات را در می آوردی !!!؟
ناشناس۱۱۱۷۱۷۱۱۵:۴۷:۳۳ ۱۳۹۸/۷/۱۰
از گشنگی تلف میشد
ناشناس۱۱۱۶۸۸۲۱۳:۰۰:۰۵ ۱۳۹۸/۷/۱۰
باید اینطور باشد و باید انطور باشد، این باید ها را ول کنید و به صورت عملی کمک کنید که این بایدها انجام شود
ناشناس۱۱۱۶۸۸۳۱۳:۰۰:۴۵ ۱۳۹۸/۷/۱۰
اشتباه معتقدی. یارانه بایستی به همه تعلق بگیرد. دولت از طریق پرداخت یارانه ها تحت فشار نیست. در حقیقت درآمد دولت برای پرداخت یارانه ها از طریق آزاد کردن یارانه ها بوده است و قبلا آن را از جیب مردم پرداخت کرده است. گفتی (مردم کار کنند و به دولت بدهند.) چرا عزیزم؟ چرا زور میگی. این دولت یک باری بر دوش ماست و .. بر کسی که خود را بر دوش مردم بندازه.
پیمان۱۱۱۶۸۸۸۱۳:۰۲:۳۴ ۱۳۹۸/۷/۱۰
معنی ندارد آخر ماه دولت به مردم پول بدهد، مردم باید کار کنند و به دولت پول دهند نه اینکه آخر ماه دست شان دراز باشد که دولت چیزی به آنها بدهد. فعلا مدتی است دولت دستش درون جیب مردم است
ناشناس۱۱۱۶۸۹۲۱۳:۰۴:۱۲ ۱۳۹۸/۷/۱۰
خب جناب مطهری میتوانید در این اقدام پیش قدم شوید... شما به عنوان نماینده مردم کار کنید و در آخر ماه به دولت پول بدهید نه اینکه بستانید... ما هم به تبعیت از شما اینکار را خواهیم کرد....
ناشناس۱۱۱۷۲۱۶۱۶:۳۴:۰۹ ۱۳۹۸/۷/۱۰
اینا فقط بلدن برای مردم روضه بخونن
ناشناس۱۱۱۷۴۸۶۲۰:۵۵:۰۹ ۱۳۹۸/۷/۱۰
یکی دیگه از مسئولین می گفت اگر گوشت و مرغ گرانه .. بخوریم .دیگری می گفت اگر لباس گرونه ونان وگوشت ندارید...
میلاد حمیدی۱۱۱۶۸۹۶۱۳:۰۴:۵۱ ۱۳۹۸/۷/۱۰
چرا مردم باید به دولت پول دهند؟ بابت چه؟
ناشناس۱۱۱۷۰۹۷۱۵:۰۲:۲۰ ۱۳۹۸/۷/۱۰
بابت استنشاق هوا
ناشناس۱۱۱۷۶۱۹۰۰:۱۱:۱۱ ۱۳۹۸/۷/۱۱
بابت مدیریت جهانیشون !!!!
ناشناس۱۱۱۶۹۰۱۱۳:۰۷:۱۹ ۱۳۹۸/۷/۱۰
از علی مطهری که انتظاری نیس اما انصافا من از اونایی که به این نماینده ها و دولت و شورای شهر رای دادن نمی گذرم! جماعتی که با سیستم "بزن و برقص" رای جمع کردن بهتر از این نمی تونن باشن.
ناشناس۱۱۱۶۹۰۳۱۳:۰۸:۱۵ ۱۳۹۸/۷/۱۰
تو هم تازه داریم میشناسیم
ناشناس۱۱۱۷۰۹۱۱۴:۵۷:۲۴ ۱۳۹۸/۷/۱۰
ما چه ساده بودیم میگفتیم این صدای ملته !!!
میلاد حمیدی۱۱۱۶۹۰۴۱۳:۰۸:۲۳ ۱۳۹۸/۷/۱۰
باید مجلس از مردم عادی پر شود و حقوق نمایندگان مجلس به حقوق پایه کارگری تنزل پیدا کند. ضمنا نمایندگان مجلس حق ندارند شغلی به جز نمایندگی مجلس داشته باشند. نمایندگان مجلس حق گرفتن وام ندارند. نمایندگان مجلس نباید تعطیلات ویژه داشته باشند. هر نماینده مجلسی که فساد اقتصادی اش اثبات شود باید به اشد مجازات محکوم شود. اگر چنین شود دیگر امثال آقای مطهری از این حرفها نخواهند زد.
ناشناس۱۱۱۶۹۰۸۱۳:۱۰:۴۲ ۱۳۹۸/۷/۱۰
گیرم پدر تو بود فاضل از فضل پدر تو را چه حاصل ؟
ناشناس۱۱۱۶۹۱۳۱۳:۱۳:۳۷ ۱۳۹۸/۷/۱۰
آقای مطهری تمام دارایی های خودتون و خانوادتون را سریعا اعلام بفرمایید منابع درامدیتون رو هم بفرمایید من به عنوان یه کارمند که از حقوقم مالیات و بیمه و هزار درد دیگه من میشه می خوام بدونم شما از کجا میاری
ناشناس۱۱۱۶۹۱۸۱۳:۱۴:۱۳ ۱۳۹۸/۷/۱۰
با اینکه زیاد ازش خوشم نمی اید حرفش کاملا اقتصادی است
ناشناس۱۱۱۶۹۲۳۱۳:۱۶:۰۷ ۱۳۹۸/۷/۱۰
آقاي مطهري شما وكيل مردم هستي يا دولت؟ خدا پدرت را بيامرزد .
ناشناس۱۱۱۶۹۲۹۱۳:۱۷:۵۶ ۱۳۹۸/۷/۱۰
داداش شما از جانب ما که وکیل ما هم هستی شما برای شروع حقوقی که از که میگیری را قطع کن تا ما هم دنبالت بیایم
ناشناس۱۱۱۶۹۳۰۱۳:۱۷:۵۷ ۱۳۹۸/۷/۱۰
مطهری ! راجع به حقوق دریافتی خودت چی ؟ راجع به اون ، به چی معتقدی ؟ معتقدی آدمی با مشخصات تو چقدر باید دریافتی اش باشه در ماه ؟!
ناشناس۱۱۱۷۰۴۶۱۴:۲۵:۱۱ ۱۳۹۸/۷/۱۰
ادمی با مشخصات این باید حداقل حقوق وزارت کار رو بگیره
ناشناس۱۱۱۷۱۰۳۱۵:۰۶:۴۷ ۱۳۹۸/۷/۱۰
ولی به نظر بنده ، نه تنها که نباید حقوق بگیره بلکه باید هرماه یه چیزی بده به دولت بابت عوارض زیست محیطی اش
محمد قاسمی۱۱۱۶۹۳۸۱۳:۲۰:۵۸ ۱۳۹۸/۷/۱۰
نظام و دولت زمینه فعالیت مردم رو فراهم کنند چشم وقتی هرجا میری جلوتر از تو دولت ایستاده جایی برای کار کردن نیست
ناشناس۱۱۱۶۹۳۹۱۳:۲۱:۱۴ ۱۳۹۸/۷/۱۰
تمام مشکلات مردم ناشی از سیاستهای غلط واختلاس مدیران این مملکته.مردم بدبخت وبیچاره شدند با این دولت تدبیر بی تدبیر واین مجلس بی خاصیت.به نظر من یک راه کمک به دولت انحلال مجلسه تا هزینه حقوق ومنزل وهزاران ریخت وپاش دیگه به مردم تحمیل نشه.
امید۱۱۱۶۹۴۶۱۳:۲۲:۵۸ ۱۳۹۸/۷/۱۰
آقای نماینده.. سلام ابتدا باید خدمت شما عرض کنم بابت پرداخت یارانه ها در تمام کشورها این موضوع اعمال میشود البته نه به صورت نقدی بلکه به صورت خدمات اجتماعی و رفاهی.ابتدا شما آمار بگیرد که چند درصد مردم امکان دسترسی به خدمات پزشکی و درمانی دارند دوم در کشور های حاشیه خلیج فارس مبالغ یارانه ماهیانه مردم جامعه به اندازه حقوق و دریافتی شما نماینده محترم می باشد بله درسته مردم یا همون اقشار آسیب پذیر جامعه هم پرداخت بشه دردی رو درمان نمیکنه موصوع بعدی اشتغال آمار رو که امیدوارم داشته باشید. مشکل ما سوء مدیریت و تفکر غلط اقتصادی هستش امروز بحث یارانه ها فردا نان ، بنزین ، گاز، برق و از همه مهمتر اختلاس.. آقای نماینده دست دولت جلوی مردم هر ماه درازه نه مردم
ناشناس۱۱۱۶۹۴۸۱۳:۲۳:۰۶ ۱۳۹۸/۷/۱۰
مردم دارن چوب اعتماد الکی به تو و امثال تو رو میخورن
ناشناس۱۱۱۶۹۵۴۱۳:۲۸:۵۳ ۱۳۹۸/۷/۱۰
شما درخواست بده حقوقت رو قطع بکنند حضرت نماینده!!!
رضا۱۱۱۷۰۲۱۱۴:۰۵:۴۰ ۱۳۹۸/۷/۱۰
هر وقت حقوق تو را قطع کردند حقوق او را هم قطع می کنند چون هر دو حقوق بگیر هستید عدالت یعنی این
ناشناس۱۱۱۷۲۶۴۱۷:۰۵:۱۸ ۱۳۹۸/۷/۱۰
درامد من مشخصه ماله ایشون چقدره؟ همینه که من کارمند می گیرم؟
ناشناس۱۱۱۷۰۳۵۱۴:۱۵:۱۷ ۱۳۹۸/۷/۱۰
2 زار از حقوق اش کم شه توی مجلس اعتصاب غذا میکنه
شهاب۱۱۱۶۹۵۸۱۳:۳۰:۲۰ ۱۳۹۸/۷/۱۰
آقای مطهری بفرمایند در قبال کاری که می‌کنند خود چقدر به دولت پول داده‌اند تا مردم هم از ایشان الگو برداری کنند؟ بر اساس کدام قانون مردم باید به دولت پول بدهند؟ آیا مالیات و صدها گونه عوارض مگر پولی نیست که مردم به دولت می‌دهند؟ اگر دولت هنر و تخصص بازپرداخت عادلانه‌ی این پول را به مردم ندارد مردم چه کنند؟ آیا نظر این نماینده اینست که مردم هم کار کنند و هم پول بدهند؟ دست مریزاد. کاش شهید مطهری عمرشان بیشتر به دنیا می‌بود تا این فرزند بیشتر از سجایای اخلاقی و علمی وی بهره می‌برد. اما سفارش اکید به رسانه‌هایی که مخصوصا از این فرد مطلب می‌نویسند و خبر گزارش می‌کنند این است که یا فرمایشات ایشان را اصلا ننویسند، یا لطفا مو به موی تراوشات لسانی ایشان را بنویسند؛ چون عادت ایشان این باشد که بعد بگویند رسانه‌ها حرف‌های مرا وارونه یا تقطیع کرده‌اند یا منظور من این نبود و ..
ناشناس۱۱۱۶۹۵۹۱۳:۳۱:۴۹ ۱۳۹۸/۷/۱۰
وکیل دولت.
سید۱۱۱۶۹۷۵۱۳:۴۰:۲۶ ۱۳۹۸/۷/۱۰
مردم هر قدر کار کنند به حقوق 40 میلیونی مدیرشان نمیرسند حضرت آقا
ناشناس۱۱۱۷۱۹۶۱۶:۰۳:۱۲ ۱۳۹۸/۷/۱۰
اینا حقوق نیست آتیش جهنمه که میریزن توی شکماشون
مهران۱۱۱۶۹۸۱۱۳:۴۳:۰۰ ۱۳۹۸/۷/۱۰
تا الان همش به دوستان میگفتم این مطهری اگر ذره ای به فکر مردم بود دو بار برای مشکلات اقتصادی هم صحبت میکرد نه فقط از مجرمین سیاسی و امنیتی تا رفع حصر و ... بگه الان میبینم همون در مورد مشکلات اقتصادی صحبت نکنه به نفع مردم هست به جای اینکه به دولت گیر بده مردم رو داره بدهکار دولت میکنه
ناشناس۱۱۱۶۹۸۲۱۳:۴۳:۰۵ ۱۳۹۸/۷/۱۰
خدا شاهده اگه من کاره ای بودم با امثال شما ها کاری میکردم که برای تهیه نون شبتون به چه کنم چه کنم بیوفتید . کاری میکردم که دل میلیون ها ایرانی مستضعف شاد بشه .
ناشناس۱۱۱۷۴۲۰۱۹:۲۳:۱۶ ۱۳۹۸/۷/۱۰
دعا میکنیم تو یه کاره ای بشی که بتونی تلافی این مردم مستضعف رو از .. نجومی بگیر بی درد بگیری
ناشناس۱۱۱۶۹۸۶۱۳:۴۴:۳۲ ۱۳۹۸/۷/۱۰
شما کافیه جلوی رانت خواری و فساد اقا زاده ها و صاحبان قدرت رو بگیرید بقیه ش درست میشه
ناشناس۱۱۱۶۹۹۱۱۳:۴۷:۵۱ ۱۳۹۸/۷/۱۰
منظور ایشون این بود که مردم کار کنن بدن مسئولین دولت و مسئولین زحمتشو بکشن به فرزندانشون تا در رفاه بیشتری زندگی کنن نمونه اش همین م.ا و ..
ناشناس۱۱۱۶۹۹۴۱۳:۴۸:۵۱ ۱۳۹۸/۷/۱۰
حقوق و مزایای نجومی خودت چی ؟ باید برقرار باشه ؟
ناشناس۱۱۱۶۹۹۹۱۳:۵۰:۳۴ ۱۳۹۸/۷/۱۰
وقتی دولت مطلوبتان بر سرکاره دولت مسئول هیچی نیست و مردم باید بهش پول هم بدن
حمید۱۱۱۷۰۰۶۱۳:۵۴:۴۶ ۱۳۹۸/۷/۱۰
اقای مطهری خودت پیش قدم شو . نمیخواد به دولت پول بدی ولی خدا وکیلی دریافتی ها تو از جمله حقوق ومزایاتو نگیر
علی۱۱۱۷۰۲۲۱۴:۰۶:۴۴ ۱۳۹۸/۷/۱۰
اخوی تعطیلی ها حقوق و مزایا چه ربطی به یارانه دارد؟
ناشناس۱۱۱۷۰۰۹۱۳:۵۵:۰۹ ۱۳۹۸/۷/۱۰
دولتیا هم بعضا اختلاس‌های نجومی کنند!! مردم عزیز لطفا آنقدر خسیس نباشید. پولهاتونو بدید به دولت، هزینه اهل و عیالشون بالاست دیگه، ندارن خرج خانواده رو بدن. کشورهای دیگه هم انتظار یاری دارن. هیچ کسی امین تر از دولت نیست..
مهر زاد۱۱۱۷۰۲۸۱۴:۱۰:۵۴ ۱۳۹۸/۷/۱۰
حرفت درسته ما مردم قدر نشناس و نا سپاسی هستیم برو عشق و حال ما مردم ایران کار میکنیم پول تو و همه طلب کاران رو میدیم
عمار۱۱۱۷۰۳۸۱۴:۱۶:۳۹ ۱۳۹۸/۷/۱۰
گل سرسبد نمایندگان مجلس و به خصوص لیست امید. امیدوارم مردم تهران باز هم به ایشان رای بدهند.
ناشناس۱۱۱۷۱۱۰۱۵:۱۱:۱۰ ۱۳۹۸/۷/۱۰
درازهی و سلمان خداداد هم از همین گلای سرسبد هستن علی برکت الله
ناشناس۱۱۱۷۱۱۵۱۵:۱۵:۰۴ ۱۳۹۸/۷/۱۰
خدایی کلی خندیدم با حرفت
ویبره هستم از ولنجک۱۱۱۷۲۰۸۱۶:۱۸:۳۱ ۱۳۹۸/۷/۱۰
امیدوارم دوباره مردم به درازهی و سلمان خداداد ( گل های سرسبد لیست امید و تدبیر و کلید و بنفش ) هم مجددا رای دهند علی برکت الله
ناشناس۱۱۱۷۴۲۲۱۹:۲۵:۲۵ ۱۳۹۸/۷/۱۰
جناب ویبره تو همون .. مغرور نجومی بگیر حیف نون نیستی که دارای مال و منال بادآورده هستی ؟
ناشناس۱۱۱۷۰۶۷۱۴:۴۱:۰۶ ۱۳۹۸/۷/۱۰
آقای مطهری لطفا دارایی های خودت همسرت و فرزندانت را اعلام کن و بعد بگو از کجا آوردی چقدر مالیات می دهید و چقدر به دولت کمک می کنید و تازه می توانی چنین نظری بدهی بعد از مردم بخواه که به دولت کمک کنند تا بیشتر آقایان اختلاس کنند و ..
ناشناس۱۱۱۷۰۶۹۱۴:۴۱:۱۹ ۱۳۹۸/۷/۱۰
کو کار؟ بهترین نیروهای تحصیلکرده راننده اسنپ هستن. در ثانی مگر از زمین به آسمون میباره؟ این همه درآمد نفت و گاز تو جیب کی میره؟
ناشناس۱۱۱۷۰۷۹۱۴:۴۴:۴۹ ۱۳۹۸/۷/۱۰
جناب اقای مطهری قیمت ها را به قبل برگردانید ((ما هم غیر از یارانه یک چیزی هم از جیبمان به دولت می دهیم)) قیمت های قبل از یارانه ها دلار 750 تا 1000 تومان نان 15 تومان بنزین لیتری 100 تومان سیمان کیسه ای 1850 تومان میلگرد کیلویی 950 تا 1400 تومان رب گوجه 3500 تومان چای دو غزال 3800 برنج کیلویی ایرانی درجه یک هاشمی 4800 تا 5000 برنج کیلویی هندی 2000 ماکارونی بسته ای 500 قیمت متر مربع آپارتمان شهرهای کوچک 450 تا 600 هزار تومان در مراکز استان های 1 میلیون تومان و در تهران در منطقه مرفه نشین سعادت آباد متری 2میلیون و300 هزار تومان پراید سایپا با کارت نارنجی 4 میلیون و 500 تا 7 میلیون اجاره خانه در تهران ماهیانه 200 تا 700 هزار تومان موبایل سامسونگ 250 هزار تومان موبایل ال جی ساده 30 هزار تومان کرایه مترو 100 تومان فیش اب 4500 تومان فیش برق 3000 فیش گاز 1000 تومان 45 هزار تومان معادل سه ونیم دلار پول یک ساندویچ در اروپا را بعنوان یارانه دادند وبعد قیمت ها بعد از یارانه بنزین 1000 تومان دلار 13000 هزار یورو 15000 سیمان کیسه ای 14 تا 15 هزار تومان میلگرد کیلویی 4500 تا 6000 هزار رب گوجه فرنگی 17000 نان 300 تومان چای دوغزال 28000 برنج ایرانی 22000 قیمت هر متر آپارتمان در سعادت آباد متری 30 تا 40 میلیون قیمت پراید 50 میلیون موبایل سامسونگ 3 میلیون و 900 تا 5 میلیون اجاره خانه ماهیانه 2 تا 5 میلیون فیش آب 90000 هزار تومان فیش برق 128000 فیش گاز 50000 هزاران میلیارد بودجه در خزانه جمع آوری شد و یک دهم آن را بعنوان یارانه به مردم دادند و این یارانه در طول زمان بی ارزش و معادل هیچ شد حالا آقای مطهری همان را هم نمی خواهد به مردم بدهید شما قیمت ها را برگردانید ((ملت قول می دهند علاوه بر نگرفتن یارانه یک پول دستی هم از جیب خود به دولت تدبیر وآقای روحانی بدهند))
ناشناس۱۱۱۷۱۰۱۱۵:۰۶:۲۷ ۱۳۹۸/۷/۱۰
بله اگه تولید کننده و کارافرین حمایت بشن و اصلاح ساختار مالیاتی برای آنها صورت بگیره پول هم به شما میدن
مردم۱۱۱۷۱۲۲۱۵:۲۰:۰۶ ۱۳۹۸/۷/۱۰
خیلی از مردم حقوقشون ودرآمدشون همین یارانست. اونم یارانه ۱۰سال پیش که واسی انرژی دادین ولی همه ۱۰برابر گرون شد یارانه ثروتمندارو قطع کنین اونم با عدالت. ولی یارانه رو ۱۰ برابر ۱۰ سال پیش باید بکنین .
علی۱۱۱۷۱۳۳۱۵:۲۳:۵۵ ۱۳۹۸/۷/۱۰
متاسفم که به هچنین فردی رای دادم
ناشناس۱۱۱۷۱۴۲۱۵:۳۰:۰۹ ۱۳۹۸/۷/۱۰
خواهران و برادران عزیز تهرانی، خواهشا اگر رای می دهید درست انتخاب کنید. آخه چرا این افراد را راهی مجلس می کنید.
ناشناس۱۱۱۷۵۸۰۲۳:۱۲:۵۳ ۱۳۹۸/۷/۱۰
شما فکر کردی بقیه چی هستند اکثر اینها همینجورن ..
ناشناس۱۱۱۷۱۴۳۱۵:۳۳:۲۵ ۱۳۹۸/۷/۱۰
آدم حسابی(..) چقدر مشاغل ازبین رفته؟ الان وضع کشور چطوریه؟ این شرایط و امثال تو ... درست کردن ..
ناشناس۱۱۱۷۱۶۷۱۵:۴۵:۵۷ ۱۳۹۸/۷/۱۰
نامرده هر کی به این آدم دوباره رای بده .
ناشناس۱۱۱۷۲۱۱۱۶:۲۶:۰۴ ۱۳۹۸/۷/۱۰
اقای مطهری درست میفرمائید این در دنیا و کشور ها پیشرفته اتفاق می افتد نه کشور ما که یکساله 300 درصد تورم ایجاد میشود و حقوق یک بازنشسته 450 هزار تومان است پول سه تا نان سنگک در یکروز را در یکماه هم کاف نمیدهد
جلال۱۱۱۷۲۴۵۱۶:۵۵:۳۷ ۱۳۹۸/۷/۱۰
بعضی حرفها جگر مردم میسوزاند ..... ایشان انگار در سرزمینی دیگر مشغولند .... کدام کار ... شرکت خصوصی ۸ماه حقوق نداده .. تازه دولت حقوق نگرفته بیمه و مطالباتش برده
ناشناس۱۱۱۷۳۰۶۱۷:۳۵:۲۰ ۱۳۹۸/۷/۱۰
اقای نماینده ای که هم به نعل میزنی هم به میخ. کدام کار .کارگرها که بیکار شدن. کارخانه ها یکی پس از دیگری تعطیل میشوند. نماینده ای که از وضع زندگی مردم بیخبر باشد. نباید در محلس باشد. شکر خدا که نیت پنهانیت برملا شد. از الان به قکر یک کار دیگر باش.
صمد۱۱۱۷۳۲۸۱۷:۴۷:۵۱ ۱۳۹۸/۷/۱۰
آقای مطهری.خدا پدرت را بیامرزد اماشمارا هدایت کندمومن خدااز خودتان شروع فرمایید.از فردا کارکن آخرماه بده دولت تدبیروامیدبه بعضی ها وام چندهزار میلیاردی بده..................
فرامرز۱۱۱۷۳۳۷۱۷:۵۵:۱۰ ۱۳۹۸/۷/۱۰
هر وقت حقوق مردم به صورت جهانی دادین، یعنی یه کارگر حداقل دو هزار دلار در ماه، اونوقت ما هم یارانه نمیخایم، تازه اونا اکثرا منابعی ندارن، نه ایران که پر از معدن و نفت و کشاورزی
ناشناس۱۱۱۷۳۴۱۱۷:۵۶:۴۸ ۱۳۹۸/۷/۱۰
فقط نمایندگان مجلس و دولتیها و مسئولان مستحق در یافت یارانه هستند ؟؟؟؟
ناشناس۱۱۱۷۳۵۹۱۸:۱۲:۵۱ ۱۳۹۸/۷/۱۰
آقای مطهری من باید کار کنم پول چه کسی را بدهم ، حقوق مدیری که برای استخدام الویتش فامیلش است، حقوق کارمندی را که کم کارمیکند و دسترسی به وام دولتی و مزایا دارد! و من بابت پول و مالیات پرداختی هیچ حقی ندارم!!! این حرف برای کشوری است که قانون درست و حسابی داره نه کشور ما که قانون برای بخشی از مردم نوشته میشه، هر موقع با من غیر دولتی ، همانطور رفتار کردید که با مدیر و کارمند دولت رفتار میکنید ، آنوقت انتظار پول داشته باشید
ناشناس۱۱۱۷۳۷۰۱۸:۳۴:۰۵ ۱۳۹۸/۷/۱۰
عجب پول بدیم آقازاده ها دوردورکنن
ناشناس۱۱۱۷۳۷۳۱۸:۳۸:۲۷ ۱۳۹۸/۷/۱۰
.. حالا منت هم سر مردم می گذارند که به شما یارانه می دهیم. مشتی راحت خور که هیچ زحمتی نکشیده اند و از سر .. حرفهای بیهوده می زنند.
ناشناس۱۱۱۷۳۸۳۱۸:۴۸:۴۳ ۱۳۹۸/۷/۱۰
بودن و نبودن این دولت و این مجلس .. تاثیری در زندگی مردم نداشته است.
ناشناس۱۱۱۷۳۹۸۱۸:۵۷:۱۴ ۱۳۹۸/۷/۱۰
اون هزاران میلیاردی که برای موسسه های .. فرهنگی و ..هر سال پول بیت المال میگیرن حذف کنید بدین مردم بخورن
قاسم پورافتخار۱۱۱۷۴۳۳۱۹:۴۵:۱۲ ۱۳۹۸/۷/۱۰
دمت گرم آقای محترم واقعا لازمه هر از گاهی یکی از شما نمایندگان و مسئولین حرف خنده‌دار بزنید تا مردم دلشون شاد بشه. اگه بیل زنی برو باغچه تو بیل بزن.
ناشناس۱۱۱۷۴۵۲۲۰:۱۰:۰۲ ۱۳۹۸/۷/۱۰
اولا یکم آروم باش ماهم بهت برسیم دوما پول مردمه برای مردم مثل اینکه یادت رفته پول نفت ماله همه است یارانه ماله همه است می فهمی؟ صدقه نمیدی حق مردم و داری میدی قبلا روی آب و برق و اینا بود بعد گفتین نقد میدیم الانم دارین زیرش می زنی؟ پول نفت ماله همه مردم نه ماله تو فک و .. افتاد؟
ناشناس۱۱۱۷۴۵۸۲۰:۱۷:۳۱ ۱۳۹۸/۷/۱۰
آقای مطهری! حرف نزدن هم بلد نیستی؟؟؟؟؟؟
ناشناس۱۱۱۷۴۶۴۲۰:۲۸:۴۵ ۱۳۹۸/۷/۱۰
یارانه را هم قطع کن تا یکی از حضرات برداره و در بره کانادا اینجور بهتره درست میفرمایند جناب مطهری
صف۱۱۱۷۵۱۸۲۱:۳۴:۲۰ ۱۳۹۸/۷/۱۰
آقای مطهری، مردم برای انقلاب و حفظ آن نه پول بلکه جان دادند ولی چه شد؟ پولهای این سرزمین سرشار از ثروت بین .. آقازاده های دزد و متخلس تقسیم شد و نه تنها با آن سیر نشدید بلکه نقشه ته مانده در جیب ملت نجیب را کشیده اند. خجالت بکشید شما اگر دلت به حال دولت میسوزد آنچه را که صاحب شدی بفروش و پولش را به حساب دولت واریز کنید و مدتی را در منزل اجاره ای پایین شهر زندگی کنید تا درد مردم را بفهمید.
ناشناس۱۱۱۷۵۲۳۲۱:۳۸:۲۳ ۱۳۹۸/۷/۱۰
اصلا میدونی فلسفه یا را نه.چیه به هوای یارانه.پول آب.برق.گاز.را چندین برابر کردید حالا که همه چیزچندین برابر گران شد یارانه همون مبلغ مانده بازم میخواهید قطعی کنید شماها خیلی حالیتونه والا
ناشناس۱۱۱۷۵۴۱۲۱:۵۶:۵۵ ۱۳۹۸/۷/۱۰
آقای محترم (مطهری)میشه شما نظر ندی
ناشناس۱۱۱۷۵۵۱۲۲:۱۳:۱۲ ۱۳۹۸/۷/۱۰
تو رو خدا یارانه من کارگر روقطع کنید بدین به جناب مطهری تا شرمنده ..،.. نباشه
ناشناس۱۱۱۷۵۵۶۲۲:۲۳:۳۹ ۱۳۹۸/۷/۱۰
این آقا که ادعای عقلانیت و فهمیدگی می کند اگر واقعا عاقل بود طرح و برنامه می داد که چگونه دولت این پول را مجدد به خزانه برگرداند و به جیب دلالان و رانت خواران نرود.
ناشناس۱۱۱۷۵۶۶۲۲:۴۱:۳۹ ۱۳۹۸/۷/۱۰
انتخاب بد تهرانی ها که همیشه هم هست وتمومی نداره این مملکت رو به فنا داده کاش برای انتخاب هاشون یه کم بیشترفکرمیکردند
ستار۱۱۱۷۵۸۶۲۳:۲۵:۱۹ ۱۳۹۸/۷/۱۰
مطهری جان حرف تو درسته کسی که ن معنی دردو میفهمه ن معنی بی پولیو میفهمه ن میخواد قسط بده و هزارتا از این حرفا .بایدم بگی من ارشد مدیریت مالی دارم تو سوپرمارکت سر کوچه دارم پفک میفروشم اون وقت تو ازم میخوای کار کنم ب دولت پول بدم..خجالت هم نمیکشین مرحم نمیزارین حداقل نمک نپاش به زخم ملت
ناشناس۱۱۱۷۵۹۰۲۳:۳۷:۳۷ ۱۳۹۸/۷/۱۰
چون تمام پول دولت متعلق به آقازاده ها و ژن خوب ها و یقه سفیدها و .. است پس آقای مطهری درست می گویند .
ناشناس۱۱۱۷۵۹۹۲۳:۴۹:۵۶ ۱۳۹۸/۷/۱۰
مصداق گیرم پدر تو بود فاضل از فضل پدر تو را چه حاصل؟ ..
ناشناس۱۱۱۷۶۸۷۰۶:۲۰:۰۰ ۱۳۹۸/۷/۱۱
ملت بايد كار كنند وبه دولت پول بدهندودولت هم دست اقازاده ها باز بگذارد براي چپاول كردن بيت المال وان ور اب به تفريح وخوش گذراني به پردازند
ناشناس۱۱۱۷۶۹۴۰۶:۴۴:۵۱ ۱۳۹۸/۷/۱۱
جرف درستی است که چون در مکان و زمان نامناسب گفته شده نتیجه اش منفی است
ناشناس۱۱۱۷۸۰۴۰۹:۰۶:۵۶ ۱۳۹۸/۷/۱۱
ياد سريال برره افتادم كه شير فرهاد مي گفت بايد پول بدي!!!!!!!!!!!!!!!
علی کریمی۱۱۱۷۸۱۸۰۹:۲۳:۰۸ ۱۳۹۸/۷/۱۱
جناب آقای مطهری برای تحقق آنچه مد نظر شماست ابتدا تحقق شرایط زیر لازم است: 1- فضای مناسب برای کسب و کار 2- کوچک شدن دولت و نهاد هایی که قرار است از درآمد های مالیاتی استفاده کنند. 3- شفافیت بودجه کلیه دستگاه هایی که قرار است از در آمدهای مالیاتی استفاده کنند 4- مهار جدی فساد گسترده که موجب سلب اعتماد عمومی شده است. 5- وجود رسانه های آزاد و مستقل به عنوان ناظران افکار عمومی
ناشناس۱۱۱۷۸۶۵۱۰:۱۳:۵۴ ۱۳۹۸/۷/۱۱
آقاي مطهري,اون موقع كه در مجلس به بهانه پرداخت يارانه هزينه‌هاي آب و برق و... را بالا برديد,و تمام قد دفاع مي‌كرديد,پس لطفا اينها را هم به قيمت قبل برگردانيد,در ضمن پرداخت يارانه‌ها در مقابل دزدي‌هاي شما و امثالهم چيزي نيست كه.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. برخورد محترمانه پلیس با یک خانم برای اعمال قانون و توقیف خودرو

  5. وحدت ملی با وعده صادق

  6. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  7. کمی دیر نیست؟

  8. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  9. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  10. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  11. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  12. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  13. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  14. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  15. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  16. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  17. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  18. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  19. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  20. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  21. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  22. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  23. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  24. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  25. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

آخرین عناوین