هشدار رئیسی به مفسدان اقتصادی: دستتان را نه از مچ بلکه از بازو قطع می‌کنیم

گروه اجتماعی الف،   3980708086 ۳۷ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۶ تکراری یا غیرقابل انتشار

رئیس قوه قضائیه گفت: دست کسانی را که به بیت‌المال دست‌درازی کرده‌اند نه از مچ بلکه از بازو قطع می‌کنیم.

هشدار رئیسی به مفسدان اقتصادی: دستتان را نه از مچ بلکه از بازو قطع می‌کنیم

به گزارش الف به نقل از سپاه نیوز؛ حجت الاسلام ابراهیم رییسی رییس قوه قضاییه در آیین افتتاحیه بیست و سومین مجمع فرماندهان و مسئولین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به ایام سوگواری سیدالشهدا(ع) و در آستانه اربعین حسینی، عاشورا  را یک حرکت برنامه‌ریزی‌شده عنوان کرد و گفت: از ابتدا تا انتهای این حماسه  بزرگ عقلانیت، تدبیر و حساب‌شدگی بوده و برای تمامی اعصار و ادوار درس‌آموز و الهام‌بخش است.

وی با بیان اینکه اربعین نماد و پرچمی است که پیام‌های عاشورا را به عصرها و نسل‌ها منتقل می‌کند، اظهار کرد: اربعین نمادی است که به همه افراد و نسل‌ها بیاموزد که به هیچ عنوان نباید چهره زیبای دین با فساد و ظلم آلوده شود.

رییسی افزود: قداست نظام مقدس جمهوری اسلامی در پرتو قدوس است و ولایت فقیه همان ولایت رسول‌الله(ص) و ائمه اطهار(ع) است و این به‌لحاظ ساختاری به همه سطوح قداست می‌دهد.

رئیس دستگاه قضا ادامه داد: تمام لایه‌های نظام جمهوری اسلامی لازم است به باید و نبایدهای دین عمل کنند. هر حکمی که مطابق با شریعت و دین نباشد اجرش ساقط است.

وی با بیان اینکه هر عامل و مجری در نظام باید قدسی عمل کند، اظهار کرد: همه مسئولان نظام و مدیران از وزیر و نماینده و قاضی باید عملشان جلوه قداست داشته باشد.

رییسی گفت: قداست نظام ایجاب می‌کند اجرای عدالت با جدیت انجام شود و امروز اجرای عدالت سخن از یک عدالت ثبوتی نیست بلکه عدالت اثباتی است. اجرای عدالت باید در میدان عمل صورت گیرد و مردم آن را احساس کنند.

رئیس قوه قضاییه گفت: از جلوه‌های مهم قداست جاودانگی و ماندگاری آن است و امروز رمز ماندگاری شهدا اتصالشان به حماسه عاشورا است و امکان ندارد خون شهدا ضایع شود، شهدایی که برای جهل‌زدایی جانشان را تقدیم اسلام و انقلاب کرده‌اند.

رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه برخی تصور می‌کنند که اجرای عدالت اقدامی ناشدنی است، اظهار کرد: اجرای عدالت امری شدنی است، همان‌گونه که کسی باورش نمی‌شد برادران سپاه بتوانند پهپاد آمریکایی را با بروزترین امکانات در آسمان سرنگون کنند، قطعاً ما هم می‌توانیم عدالت را در این نظام مقدس اجرایی کنیم.

وی ادامه داد: شما پاسداران کمر داعش را در منطقه شکستید و پیشتر عده‌ای به‌غلط باور نداشتند و چه خوب مقتدای ما فرمودند که جنس این‌ها جنس حرکت صهیونیستی و آمریکایی است و شما با مقاومت و ایستادگی این حرکت را در منطقه از بین بردید.

رییسی با بیان اینکه حضرت آقا فرمودند در بحث سوریه "دشمن خواست و نتوانست و ما خواستیم و توانستیم"، گفت: این اقدام شما و این مقاومت در منطقه برای بسیاری قابل تصور نبود و شما ظرفیت‌ها را پای کار آوردید و جهان را مبهوت کار خودتان کردید و قطعاً ما هم می‌توانیم همچون شما در عرصه اجرای عدالت دست مفسدان اقتصادی را از بیت‌المال قطع کنیم.

وی افزود: در داخل کشور آن زمان که تهدیدات نظامی مطرح شده، بعضی می‌گفتند "نیروهای مسلح در برابر تجهیزات نظامی دشمن چه می‌خواهد بکند؟"، اما رزمندگان با اقتدار و مقاومت و خلاقیت پهپاد آمریکایی را سرنگون کردند و به جهانیان نشان دادند که این استکبار قدرتی پوشالی دارد و شعار" ما می‌توانیم" را در عرصه نظامی به همگان اثبات کردند.

رییس قوه قضاییه گفت: دشمنان به‌دلیل استیصال خود برابر جبهه مقاومت و همچنین قدرت روزافزون سپاه، این نهاد مقدس را به‌عنوان گروه تروریستی نامیده‌اند و حال آنکه هرگز نمی‌توانند در برابر امواج خروشان مقاومت دوام آورند.

وی با بیان اینکه "شما رزمندگان اسلام پیام انقلاب را به کشورهای منطقه صادر کردید"، تأکید کرد: امروز در یمن مقاومت پنج سال است که در برابر تمام فشارها ایستاده است و به پیروزی‌های خوبی هم دست یافته است.

رییسی با ابراز اینکه "امروز پرچم «مبارزه با مفاسد» در دست مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) است و بنده و همکاران سربازان ایشان هستیم"، اظهار داشت: پرچم مقاومت نیز امروز در دستان معظم‌له قرار دارد و همه ما سربازان ایشان هستیم.

وی افزود: امروز عده‌ای می‌گویند "مگر می‌توان با مفسدان و ثروت‌اندوزان و قدرتمندان مبارزه کرد؟"؛ باید بگویم که آری، می‌شود. این انقلاب ریشه در خون پاک شهدا دارد و خداوند از خون‌ها نمی‌گذرد و ما هم نمی‌گذاریم خون این شهدا پایمال بشود.

رییس قوه قضاییه با تأکید بر مبارزه قاطع با فساد اظهار کرد: دست کسانی را که به بیت‌المال دست‌درازی کرده‌اند نه از مچ بلکه از بازو قطع می‌کنیم.

رییسی در بخش دیگری از سخنان خود به فضای کشور اشاره کرد و گفت: پس از ساقط کردن  پهپاد آمریکایی، فضای کشور، فضای مقاومت و ایستادگی برابر زورگویان و نه فضای مذاکره شد.

وی ادامه داد: راهبرد دشمن در شرایط کنونی بیان فساد در جامعه و ناامید کردن مردم است و متأسفانه عده‌ای هم این راهبرد را در داخل دنبال کرده‌اند. بیان فساد اعتمادآور نیست، مبارزه با فساد اعتمادآور است. دزد دزد گفتن اعتماد نمی‌آورد، مبارزه با دزدان اعتماد ایجاد می‌کند.

رییسی گفت: امروز راهبرد ما این است که در مقابله با فساد کار با جدیت دنبال شود و مبارزه با فساد را ادامه خواهیم داد تا این وضعیت خاتمه یابد.

وی در پایان با بیان اینکه مطالبه مقام معظم رهبری از رؤسای سه قوه اصلاح ساختار فسادزا به ساختار فسادزدا است، اظهار کرد: امیدوارم مردم احساس اجرای عدالت را داشته باشند.

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۱۱۴۱۳۶۱۳:۲۳:۳۱ ۱۳۹۸/۷/۸
آقای رئیسی گردنشان را قطع کنید
ناشناس۱۱۱۴۲۵۴۱۴:۱۹:۵۵ ۱۳۹۸/۷/۸
درود بر رییسی اگر مجازات ها سنگین و عذاب اور باشد در کاهش جرم تاثیر زیادی دارد
ناشناس۱۱۱۴۳۴۳۱۵:۰۹:۲۸ ۱۳۹۸/۷/۸
الان داستان 400 میلیون پول نقد و 200 هزار دلار در خانه نماینده مجلس چیه؟ ایشون الان آزاده؟ تو همه جای دنیا پول نقد برای قاچاق مواد مخدر و اسلحه استفاده می شه. الان من شهروند برم بانک بخوام 50 میلیون تومن پول نقد واریز کنم باید فرم های مبارزه با پولشویی رو پر کنم. محل تحصیل این پول برای نماینده چی بوده؟ اینکه تمام حرف های نماینده تو مجلس با عمل خودش مغایرت داره هیچ گونه پیگردی نداره؟
حسنعلی سبد سبد گل یاس۱۱۱۴۷۷۹۲۰:۲۳:۵۸ ۱۳۹۸/۷/۸
در میادین شهرها قسمتی را به احداث چوبه های دار اختصاص دهند در کاهش جرم موثر است
ناشناس۱۱۱۴۵۰۷۱۶:۵۹:۵۱ ۱۳۹۸/۷/۸
پرونده رسیدگی به مقصران ومجازات جرایم ده ها میلیاردی کرسنت تحمیل شده به ملت ایران ،رسیدگی به جرایم مدیران و عوامل مقصر در ارتشا توتال ،و واگذاری با ترک تشریفات قرارداد های نفتی و گازی علی الخصوص در پارس جنوبی به توتال که موجب متضرر شدن کشور شد و رسیدگی به جرایم پرونده ارتشا استات اویل که وزیر انرژی نروژ محاکمه و برکنار شد و مقصران عدم توسعه و سرمایه گذاری مخازن مشترک نفتی و تحمیل ضرر به ملت ایران و مقصران عدم سرمایه گذاری در عدم خام فروشی نفت چه کسانی بوده و کی مجازات میشوند چه کسی پاسخگوی این خواسته ملت بعنوان صاحبان اصلی منابع کشور است چه کسی و کی
دیده بان بی دوربین و توپچی۱۱۱۴۷۹۳۲۰:۳۸:۴۴ ۱۳۹۸/۷/۸
ریاست محترم قوه قضاییه در اردیبهشت 98 طرح تحقیق و تفحص از بانک مرکزی با کارشکنی های زیاد 5 ساله بالاخره تصویب شد ولی عواملی باز هم نگذاشته اند اینکار اجرایی شود لطفا دستور رسیدگی ویژه بفرمایید با اجرای این طرح بسیاری از مفاسد سنگین و تخلفات رو نمایی میشود
امیر۱۱۱۴۱۵۷۱۳:۳۳:۲۲ ۱۳۹۸/۷/۸
آفرین به رئیس قوه قضائیه . اگه دو قوه دیگه هم انقدر خوب کارکنن همه چیز عالی میشه
mostafa.kamali95@yahoo.com۱۱۱۴۲۵۷۱۴:۲۳:۵۳ ۱۳۹۸/۷/۸
جناب رییسی لطفا قانون از کجا اورده ای به این ثروت کلان و افسانه ای و گنج قارونی رسیده ای را برای همه جامعه هدف چه بخش دولتی و چه بخش خصوصی و چه افراد عادی اجرایی فرمایید تا به اثر مطلوب رسید
حمید۱۱۱۴۱۵۸۱۳:۳۳:۴۸ ۱۳۹۸/۷/۸
آقای رئیسی موفق باشی
رحیم۱۱۱۴۱۶۰۱۳:۳۵:۳۱ ۱۳۹۸/۷/۸
جناب اقای رئیسی مطمئن باش نوع عمل شما چون از جنس تکلیف الهی است .ومضافاخواست رهبری عزیزموفق خواهی بود .تمنای ما این است در اجرای احکام الهی از هیچ کس نترسیسد.
ناشناس۱۱۱۴۱۷۲۱۳:۴۳:۱۱ ۱۳۹۸/۷/۸
درود بر سید عزیز ایران که مایه عزت،شرف و آبروی خون شهدا،انقلاب،نظام و مردم هستید،خداوند پشت و پناهتان. تا زمانی که مشکلات ساختاری داخل کشور حل نشود، و اصلاحات ساختاری در اقتصاد،نظام پولی و بانکی کشور صورت نگیرد، دست آقایون و آقازاده های دزد و رانتخوارشان از اقتصاد کشور کوتاه نشود، و تمامی مسئولین فاسدی که در طول این سالها در هر رده ای که از موقعیتشان سواستفاده کرده و فساد نموده اند و به قول معروف جیب انقلاب ، نظام و شهدای مردم مظلوم رو زده و حالا کلاس سکولار و لیبرال شدنشان را به رخ مردم می کشند و بخاطر منافعشان و پاسپورت خارجی و اقامت خارج از کشور خود و فرزندانشان دم ..،.. می زنن و به افراد فرودست برچسب تندروی و افراط گرایی,پوپولیستی زده و ..,..شده اند!!!.فرزندانشان رو به خارج از کشور فرستاده و برای خودشان در خارج خانه و کار و کاسبی راه انداخته اند محاکمه نشوند.. برای این مردم مظلوم و شهیدپرور بی فایده .. ،پر ضرر هم هست.
ناشناس۱۱۱۴۱۷۳۱۳:۴۳:۳۰ ۱۳۹۸/۷/۸
لطفاً دست چند دزد دانه درشت را قطع کنید ببینیم چقدر مستند است
ناشناس۱۱۱۴۳۰۵۱۴:۵۴:۲۶ ۱۳۹۸/۷/۸
بریدن بازو استعاره هست عزیز بجای طعنه و نا امیدی همه باید کمک کنند
س.علی۱۱۱۴۴۶۹۱۶:۳۰:۰۸ ۱۳۹۸/۷/۸
چجوری باید کمک کنیم؟چجوری باور کنیم اصلا؟من بزرگ شده انقلابم و سرو گوشم پرشده ازشعار و دریغ از عمل.
ناشناس۱۱۱۴۴۸۷۱۶:۴۸:۳۸ ۱۳۹۸/۷/۸
قطع دست دزد نص صریح قرآن و اسلام است
ناشناس۱۱۱۴۲۰۶۱۴:۰۳:۰۰ ۱۳۹۸/۷/۸
خداوند به تو جزای خیر دهد سید بزرگوار
سیروس مهدوی۱۱۱۴۲۱۸۱۴:۰۶:۳۴ ۱۳۹۸/۷/۸
اگر دزدان و غارتگران و رانت خواران و فراریان مالیات و پولشویان و رشوه خواران و گرانفروشان داررو و نیازهای حیاتی مردم و.. فقط اقتدار و هیبت و همت و عمل و عقلانیت عین الوقت دستگاه قضایی را در مبارزه با فساد و اجرای قاطعانه قانون حس بکنند آنوقت ایران گلستان می شود .
ناشناس۱۱۱۴۲۲۸۱۴:۰۸:۴۱ ۱۳۹۸/۷/۸
انشالله دست مدیران فاسد فرابورس را از بازو قطع کنید الف جان منتشر کن.
سعید۱۱۱۴۲۵۸۱۴:۲۴:۱۴ ۱۳۹۸/۷/۸
درود بر شما مبارزه با فساد اداری و اقتصادی تا جایی باید ادامه پیدا کند که ایران رتبه اول در عدم وجود "فساداداری و اقتصادی "در جهان شود کمتر از این در شان مردم ایران نیست حتی به دوم بودن هم نباید رضایت داشت قدرت نظامی ایران چشم دولتمردان جهان را خیره کرده اول شدن در عدم وجود هرنوع فساد و بی عدالتی چشم و دل مردم جهان را به سمت ایران خیره و متمایل خواهد کرد
ناشناس۱۱۱۴۵۹۲۱۸:۰۰:۵۱ ۱۳۹۸/۷/۸
جناب رئیسی بسیار قاطع وبا انرژی با مفاسد برخورد میکنند و خداوند جزای خیرشان دهد اما با سلاح کمری با تمام قوت و مهارت نمیشود به جنگ تانک فساد رفت
ناشناس۱۱۱۴۲۶۳۱۴:۲۷:۵۰ ۱۳۹۸/۷/۸
بی زحمت یک تحقیقی در خصوص این نماینده عزیز که قانون نگهداری بیش از 10 هزار دلار را زیر پا گذاشت بشود! این شبکه معاند بی بی سی یک معرفی نامه از ایشان و تحصیلات و مقالات و فعالیت های اجتماعی و اندیشه های ایشان منتشر کرد آدم یاد زمینه های شکفته شدن استعداد های پاکی چون جناب ... می افتد!
ناشناس۱۱۱۴۲۸۲۱۴:۴۳:۰۴ ۱۳۹۸/۷/۸
قطعا قاطعیتی که از شما سراغ داریم از پسش بر میآیید انشا الله
ناشناس۱۱۱۴۲۸۶۱۴:۴۴:۵۵ ۱۳۹۸/۷/۸
فعلا که تا بحال عملکردی دیده نشده است و برج های دزدان بالاتر می رود
هوشیار۱۱۱۴۳۸۲۱۵:۲۸:۴۳ ۱۳۹۸/۷/۸
دو تا نماینده مجلس دستگیر شده مدیرعامل ایران خودرو و سایپا دستگیر شدن دختر نعمت زاده داره دادگاهش برگزار می شه به همه اعلام کرده ظرف یک ماه باید اعلام دارائی کنید برای قضات کارنامه تشکیل داده معاون قوه قضائیه قبلی رو گرفته فساد در قوه قضائیه رو ردیابی کرده داماد شریعتمداری رو محاکمه کرده عزیزم دوست داری یک نفر در شش ماه چیکار بکنه . میخوای ی دکمه بزنه همه مشکلات حل بشه ؟؟؟
ناشناس۱۱۱۴۲۸۷۱۴:۴۵:۰۵ ۱۳۹۸/۷/۸
جناب آقای رئیسی خدا قوت ، خواهشمندیم بعد از 3 سال از غارت سپرده های مردم در موسسه مجاز کاسپین یا فرشتگان سابق توسط مسئولین وقت بانک مرکزی و با توجه به اینکه میزان دارائی های موسسه فرشتگان بیش از 3 برابر بدهی های آن است و بیش از 2 سال پرونده شکایت جمعی سپرده گذاران فرشتگان و ماده 236 ارجاعی از مجلس در قوه ... ، دستور فرمائید اولا کلیه مطالبات و حقوق سپرده گذاران فرشتگان طبق قرارداد موسسه مجاز تا روز تسویه پرداخت گردد و سپس کلیه هیات مدیره فرشتگان و کاسپین و مسئولین وقت بانک مرکزی که با ... یکدیگر بیش از 3 سال حقوق سپرده گذاران را بلوکه و غارت کردند محاکمه شوند تا اعتماد عمومی به شبکه پولی و بانکی کشور بازگردد.مدیرعامل جدید موسسه اعتباری کاسپین اعلام داشته دارائی ها موسسه فرشتگان بسیار بیش از بدهی هاست لیکن بایستی سران سه قوه دستور پرداخت بدهند وگرنه کاری از دست موسسه برنمی آید.چشمانمان به عدالتتان بعد از 3 سال دوخته شده است استدعا داریم یاریمان فرمائید.حق نگهدارتان باد.
ناشناس۱۱۱۴۲۸۹۱۴:۴۵:۳۱ ۱۳۹۸/۷/۸
منبعی برای دریافت گزارش و پیگیری مشخص بفرمایید. کتبا به دفتر حوزه ریاست قوه گزارش کردیم هیچ خبری از پیگیری مشاهده نگردید.
ناشناس۱۱۱۴۲۹۴۱۴:۴۸:۵۵ ۱۳۹۸/۷/۸
حقیقتا دستگاه های مدیریتی نیاز به جراحی دارند.
ناشناس۱۱۱۴۲۹۸۱۴:۵۰:۳۱ ۱۳۹۸/۷/۸
جناب آقای رییسی در قبال فریاد دزد و آی دزد را بگیرید فقط پاسخ دهید چه کس باید وارد عمل شود . مگر نه اینکه دستگاه قضایی با این .. تشکیلات برای همین تشکیل شده . پس چرا سالهاست عده ای می دزدند و غارت می کنند و خیالشان راحت است از مجازات و محاکمه موثر .
ناشناس۱۱۱۴۵۰۲۱۶:۵۶:۱۰ ۱۳۹۸/۷/۸
باید در جواب شما عرض کنم همه ما مسئولیت داریم هر کسی به اندازه جایگاه خودش . نمیشود که ما دست روی دست بگذاریم و سکوت کنیم و تماشاچی باشیم و انتظار داشته باشیم یک نفر بیاید و بجای همه ما کار کند .
علی 671۱۱۱۴۴۸۰۱۶:۴۰:۰۱ ۱۳۹۸/۷/۸
وقتی که خودت پاک باشی ابایی نداری که از نابودی دزدان و چپاول گران سخن برانی واز قلع و قمع آنها نگویی .خداوند بزرگ به شما انشا الله نصرت دهد تا با همین صلابت و استواری با این دیوان بیت المال به جنگی و برابر قانون آنها را مجازات کنید .خداون پایدارتان نماید که مردم هم همین را می خواهند .این آرزوی همه ی مردم دلسوخته دلسوزان است .خدا انشا الله قدرت دهد که محکم و استوار کج اندیشان را به سزای عملشان برسانید .که امید مردم بعد از خدا به شماست .باید فریدون ها ، جهانگیری ها ، عراقچی ها ، سیف ها به زیر کشیده شوند تا مردم ببینند که قانون خدا به حق اجرا می شود .
ناشناس۱۱۱۴۴۹۷۱۶:۵۴:۱۱ ۱۳۹۸/۷/۸
روزی از فردی که قرار بود مسئول شود سوال کردند برنامه ات چیست ؟ جواب داد: من مدیر سازمانی میشوم با امکانات ساختمانی و تاسیساتی و نیروی انسانی و بودجه دولتی و ماشین آلات و.. اگر با اینهمه امکانات که نگرانی حقوق کارکنان را هم ندارم از باب خدمت به مردم نتوانم رضایت خدا رابجا بیاور بمیرم بهتر است . والله قسم آقای رییسی آخرتش را خرید .
ایران اسلامی۱۱۱۴۵۰۵۱۶:۵۶:۳۹ ۱۳۹۸/۷/۸
مردم امیدوارند که واقعا با مفاسد مخصوصا مفاسد اقتصادی که جوانان و مردم را ناامید میکند برخورد قاطع شود بعضی واقعا به نان شب محتاجند و عده ای به قدری ثروتمند که نمیدانند چطور پول خود را خرج کنند مردم به رویکرد جدید قوه قضاییه با آمدن آیت الله رئیسی بسیار امیدوارند
ناشناس۱۱۱۴۸۲۱۲۱:۰۸:۴۹ ۱۳۹۸/۷/۸
آقای رییسی تو رو خدا نگذار امید مردم به یاس تبدیل بشه
ناشناس۱۱۱۴۵۲۰۱۷:۰۷:۳۶ ۱۳۹۸/۷/۸
رئیسی. الله سنی ساخلاسن
ناشناس۱۱۱۴۶۱۷۱۸:۲۰:۰۵ ۱۳۹۸/۷/۸
آقای رئیسی دفاتر اسناد رسمی خون مردم را در شیشه می کنند به داد مردم برسید
ناشناس۱۱۱۴۶۴۸۱۸:۴۰:۲۰ ۱۳۹۸/۷/۸
از همان بالا و از درون قوه شروع کن ...
ناشناس۱۱۱۴۶۵۹۱۸:۴۷:۱۴ ۱۳۹۸/۷/۸
ثبات نظام و حمایت مردم از آن در گرو سالم ماندن آن است. بزرگترین دشمن نظام و مردم همین فساد و مدیریت فاسد و بی کفایت و عدم نظارت و بازخواست مفسدین است.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  17. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  18. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  24. موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر

  25. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

آخرین عناوین