شما حاضرین در چنین کشوری زندگی کنید؟!

گروه ویدئو الف،   3980706078 ۲۹ نظر، ۰ در صف انتشار و ۸ تکراری یا غیرقابل انتشار

کشوری با آمارهای عجیب و غریب مرگ، برای مثال ۴۵ هزار نفر در سال بخاطر نبودن بیمه سلامت، ۴۰ هزار نفر به خاطر تصادفات رانندگی، ۲۵۰ هزار نفر به دلیل اشتباهات پزشکی، ۷۲ هزار نفر به علت مصرف مواد مخدر و... آیا شما حاضر هستین در چنین کشوری زندگی کنید؟!

تماشا کنید

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۱۱۱۱۲۳۱۲:۱۴:۵۰ ۱۳۹۸/۷/۶
ما هم حاضر نباشیم فعلا که فرزندان مسئولان و ژن خوبها حاضر شدند و اونجان.
بنده خدا۱۱۱۱۷۱۱۲۰:۰۲:۴۷ ۱۳۹۸/۷/۶
برادر من بعد از سالیان تلاش و مصرف صدها میلیون تومن رفت آمریکا بعد از 4 سال برگشت و گفت : من ترجیح می دهم در وطنم از گرسنگی بمیرم و در آمریکا زندگی نکنم همه آن چیزهایی که در مورد آمریکا فکر می کردم اشتباه بود و آنجا تنها یک جهنم بزرگ است
ناشناس۱۱۱۱۱۳۸۱۲:۲۰:۰۵ ۱۳۹۸/۷/۶
متاسفانه در ایران چنین آمارهایی نداریم و الا خیلی بدتر است یکیش که شفاف است تقریبا، را مقایسه می کنیم. ایران سالانه 16 هزار فوتی تصادف که ضرب در 4 میشه 64 هزار نفر زیرا جمعیت اونا چهار برابر ماست. پس سرانه ما یک ونیم برابر امریکا است. اطلاع دقیق دارم زمین و مسکن در امریکا طی 40 سال سه و نیم برابر شده ولی ایران بیشتر از ده هزار برابر. حقوق کارگرش از استاد تمام ما بیشتر است..
sina۱۱۱۱۱۳۹۱۲:۲۰:۱۳ ۱۳۹۸/۷/۶
لطفا آمار واقعی مرگ و میر تو ایران رو هم اعلام بفرمایید بعدا تصمیم می گیریم !!!!! مچکرم
ناشناس۱۱۱۱۳۶۴۱۴:۳۳:۰۰ ۱۳۹۸/۷/۶
این مقاله را برای بستگان و مقامات ایران نوشته که برای گرفتن اقامت آمریکا سر دست می شکنند
ناشناس۱۱۱۱۱۵۱۱۲:۲۷:۳۹ ۱۳۹۸/۷/۶
خوب شد گفتی
ناشناس۱۱۱۱۱۷۰۱۲:۴۴:۳۵ ۱۳۹۸/۷/۶
فکر کردم امار مال ماست..
ناشناس۱۱۱۱۶۴۳۱۸:۱۲:۰۲ ۱۳۹۸/۷/۶
من هم همینطور
ناشناس۱۱۱۱۲۰۴۱۳:۰۷:۰۷ ۱۳۹۸/۷/۶
بله حاضرم. عاجزانه استدعا دارم بنده را از این بهشت (ایران) به جهنم فوق الذکر (آمریکا) منتقل کنید. من در ایران با مدرک دکترا استاد دانشگاه هستم، با کمال میل حاضرم به عنوان تکنسین در آمریکا کار کنم.
ناشناس۱۱۱۱۸۴۷۲۲:۴۱:۳۸ ۱۳۹۸/۷/۶
اونایی که منفی دادن بروبچ آلبانی هستن! هوای تیرانا چطوره؟
بله دیگه۱۱۱۱۲۱۹۱۳:۱۳:۱۸ ۱۳۹۸/۷/۶
باید بیان از ایران الگو بگیرن - چقدر خوبیم ما
بهنام۱۱۱۱۲۳۵۱۳:۲۴:۳۲ ۱۳۹۸/۷/۶
ممکنه بگید از کدام منع این امار رو دادید؟کاش یه اماری از کشور خودمون هم میداید انوقت خیلی با مزه میشد
ناشناس۱۱۱۱۴۵۸۱۵:۴۷:۵۲ ۱۳۹۸/۷/۶
آخرش را ببین. منابع را زده
م۱۱۱۱۲۶۳۱۳:۳۸:۳۶ ۱۳۹۸/۷/۶
چقدر دروغ.حتی ایران هم اینقدر کشته تو سوانح رانندگی نداره.در ضمن اگه امریکا بده لطفا به اقازاده ها بگید برگردن.
ناشناس۱۱۱۱۴۶۷۱۵:۵۴:۳۹ ۱۳۹۸/۷/۶
بله برای شما دروغ است چون با تبلیغاتی که برای شما کردن جور در نمی آید!!!
ناشناس۱۱۱۱۲۶۴۱۳:۳۹:۳۹ ۱۳۹۸/۷/۶
آمریکا با بیش از 300 میلیون نفر جمعیت، اقتصاد اول جهان، قدرت اول نظامی و سیاسی جهان، حمل آزاد اسلحه برای همه مردم، فروش آزاد ماری جوانا و روانگردانها، آزادی کامل فردی و اجتماعی، بنظرم اتفاقا آمار بسیار خوبیست. فقط اسلحه را در کشور خودمان آزاد کنید ببینید چه اتفاقی میفتد؟
هم وطن۱۱۱۱۲۸۹۱۳:۵۴:۰۱ ۱۳۹۸/۷/۶
چند تا نکته 1- میشه لطفا مشابه این آمار رو برای کشور خودمون هم بدید 2- آیا جمعیت کشور آمریکا رو حساب کردید 3- آیا به این توجه کردید که چقدر از جمعیت آمریکا مهاجر هستن به خصوص از نوع غیر قانونی 4- در این که آمریکا مدینه فاضله نیست هیچ شکی وجود نداره ولی این مدل آمار دادن و تلاش برای این که نشون بدیم همه جا وضع خرابه تا کاستی های خودمون رو بپوشونیم به نظرم جالب نیست
هنر۱۱۱۱۹۰۶۲۳:۳۰:۵۳ ۱۳۹۸/۷/۶
شما که اینقدر بلدی میشه در مورد تولید ناخالص اونجا و امکانات شون هم مقایسه ای بکنی تا مقایسه برابرتری داشته باشیم؟ فقط منفی ها رو مقایسه نکن!
ناشناس۱۱۱۱۲۹۱۱۳:۵۴:۱۶ ۱۳۹۸/۷/۶
به نسبت جمعیت حساب کنید ما وضعمان بدتر هست به مراتب
ناشناس۱۱۱۱۳۱۱۱۴:۰۴:۱۴ ۱۳۹۸/۷/۶
این اعداد و اطلاعات باید به نسبت جمعیت کشور ارائه بشود ( یعنی به درصد) و نه صرفا خود اعداد که خام .. مثلا 40 هزار کشته در تصادفات در کشوری با 330 میلیون نفر خیلی ناچیز است در برابر کشوری که 80 میلیون جمعیت دارد و سالانه 27 هزار نفر کشته در تصافات دارد. ..
ناشناس۱۱۱۱۳۴۷۱۴:۲۵:۱۹ ۱۳۹۸/۷/۶
به آقا زاده ها وقتی می رفتند این آمار را ارایه می دادید.
ناشناس۱۱۱۱۳۶۹۱۴:۳۵:۱۸ ۱۳۹۸/۷/۶
جمعیت امریکا حدود 400 و جمعیت ایران حدود 80 میلیون نفر است. تعداد خودروها در امریکا حدود 280 میلیون و در ایران حدود 20 میلیون. طول راهها در امریکا حدود 6 میلیون کیلومتر و در ایران حدود 250 هزار کیلومتر است. تعداد کشته ها در تصادفات در امریکا سالیانه حدود 37000 و در ایران حدود 28000 (که البته آمار واقعی بیشتر است). حالا قضاوت کنید احتمال مرگ در کدام کشور در تصادف بیشتر است. بقیه موارد هم حتما همینطور است.. چرا از سایر امکانات و تفریحات و اقتصاد و دانشگاه و تکنولوژی و کیفیت خودرو محیط زیست سالم و اقتصاد نسبتا سالم و هزاران مزیت دیگه نمیگید. به جای این جور گزارشها که برای افراد با کمترین آگاهی تهیه میشه واقعیت را بگویید تا مردم خودشان قضاوت کنند. کاش از بدی های واقعی امریکا می گفتید تا این موارد.
ناشناس۱۱۱۱۳۷۴۱۴:۴۱:۰۰ ۱۳۹۸/۷/۶
اگر آزادی های اجتماعی و سیاسی در آن کشور وجود داشته باشد حتما بهتر از ايران هست. اینکه نشد مقایسه. سالها پیش ما از کره جنوبی و ترکیه جلوتر بودیم. کارگر کره‌ای‌ها می آمد ایران. با این مدیریت ما حتماً تا چند سال دیگر تبدیل به سومالی می شویم.
ناشناس۱۱۱۱۷۷۳۲۱:۱۴:۳۳ ۱۳۹۸/۷/۶
اولا این که شما هولوکاست را در امریکا نفی کن می اندازن شما را به زندان جهت اطلاع شما ترکیه و ایران قبلا مثل هم بودن و الان هم در یک سطح هستند
مهران۱۱۱۱۳۹۱۱۴:۵۳:۳۳ ۱۳۹۸/۷/۶
ایران تو تصادفات جاده ها نرخ28هزار کشته در سال رو داره امریکا 40 هزار ،جمعیت ایران هم 80میلیونه ،آمریکا 330 میلیون ،با همین فرمون و حساب کتاب شما و اگه یه نسبت بگیریم به فاجعه کشتار رانندگی ایران پی میبریم
ناشناس۱۱۱۱۴۱۴۱۵:۱۹:۱۲ ۱۳۹۸/۷/۶
نسبت به جمعیت باید بگید یعنی باید این آمار به صورت سرانه بیان بشه و این گزارش شما یک حرکت پوپولیستی و..
ناشناس۱۱۱۱۴۷۴۱۵:۵۸:۰۴ ۱۳۹۸/۷/۶
اونجا جهنم اگر اینه چرا حتی یکی از مسئولین ما برای روسیه و چین تا به حال اقدام نکردن بچه کدومشون اون جا داره تحصیل می کنه؟
عادل۱۱۱۱۹۰۳۲۳:۲۹:۳۸ ۱۳۹۸/۷/۶
دروغه محض
ناشناس۱۱۱۱۹۵۰۰۰:۱۸:۱۰ ۱۳۹۸/۷/۷
شما حاضری در کشوری که کم ارزشترین واحد پول دنیا رو داره زندگی کنی
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

آخرین عناوین