آی تی شبکه، گزینه ای ایده آل برای راه اندازی شبکه

گزارش بازرگانی،   3980609086

امروزه در عصری زندگی می کنیم که عصر تکنولوژی و ارتباطات نامیده می شود. تکنولوژی با سرعت سرسام آوری درحال پیشرفت و ورود به جنبه های مختلف زندگی شخصی و به خصوص زندگی کاری ما می باشد که همین امر نیاز کسب و کار های مطرح و موفق دنیا را به اینترنت و تجهیزات شبکه افزایش میدهد.

آی تی شبکه، گزینه ای ایده آل برای راه اندازی شبکه

آی تی شبکه یکی از شرکت های مورد اطمینان در زمینه ی راه اندازی، نگهداری، خرید تجهیزات شبکه و فروش تجهیزات شبکه است که برای سالیان سال کار خود را با اعتماد متقابل میان مصرف کننده و عرضه کننده ادامه داده است.

آی تی شبکه چطور با فروش تجهیزات شبکه حامی کسب و کار ها شد؟

رقابت کسب و کار ها در زمینه های مختلف امروزه شاید به بالا ترین حد خود رسیده باشد که همین مسئله باعث می شود تا هر کسب و کاری تلاش کند تا به بهترین شکل خدمات یا محصولات خود را ارائه کند. اما این امر نیازمند سرعت، دقت و ظرفیت است.

دیگر عصر استفاده از کاغذ و خودکار برای ذخیره اطلاعات تمام شده

پدیده ی اینترنت از زمان ورود خود به زندگی ما، با بکار گیری کابل شبکه و دیگر تجهیزات شبکه ای نظیر روتر ها، سوئیچ ها و مودم ها، نه تنها موفق شده افراد یک محله، شهر یا کشور را به یکدیگر متصل کند، بلکه امروز افراد سر تا سر دنیا به یکدیگر متصل هستند و می توانند نه تنها از یک شهر دیگر، بلکه از یک کشور دیگر کالای مورد نیاز خود را تهیه کنند.همین امر باعث می شود تا حجم مشتریان یک کسب و کار موفق آنقدر افزایش پیدا کند که دیگر استفاده از کاغذ برای ذخیره و بایگانی اطلاعات مشتریان، نظیرعلایق، شماره تماس، آدرس، نیاز ها و خواسته های آنها و دیگر اطلاعات، به صورت کاملا دقیق و در دسترس به صورت کاغذی و پرونده ای غیر ممکن باشد! تکرار می کنم: سخت نه، غیر ممکن!

خوشبختانه، آی تی شبکه با سابقه ی طولانی خود و متخصصانی که در زمینه اجزای شبکه دارد، اجازه نداده است تا  کسب و کار هایی که با عنوان کسب و کار موفق شناخته می شوند از میزان کیفیت کالا یا خدمات خود به مشتریان با ارزششان کاهش دهند. بلکه این امکان را برای آنها به وجود آورده است تا با روند تکنولوژی همسو شده و با بکار گیری اینترنت و خرید تجهیزات شبکه نه تنها کسب و کار خود را در طوفان مدرنیزه شدن نجات دهند، بلکه با استفاده از آن، سرعت و دقت خود را افزایش داده و کیفیت خود را صد برابر کنند.

استوارت برند (Stewart Brand)، نویسنده ی معروف آمریکایی و موسس سازمان های معروف و موفقی همچون THE WELL، Global Business Network و Long Now Foundation در همین خصوص می گوید:

"هنگامی که یک تکنولوژی جدید سر راه تو قرار می گیرد، اگر با آن همراه نشوی تو را له می کند."

 

تجهیزات شبکه ای ضروری را از آی تی شبکه بخواهید

تجهیزات شبکه مهم ترین بخش یک شبکه به حساب می آیند. این تجهیزات هر کدام یک وظیفه ی مهم بر عهده دارند که باعث می شود امور شبکه ای کسب و کار شما به درستی انجام شوند. به طور کلی، شرکت ما خرید و فروش تجهیزات شبکه را به دو دسته ی اصلی تقسیم می کند که شامل موارد زیر می باشند:

تجهیزات شبکه اصلی

اولین دسته از این وسایل را با نام تجهیزات شبکه ی اصلی نام گذاری می کنیم. به طور کلی، تجهیزات شبکه اصلی حکم استخوان های شبکه شما را دارند، و بدون آنها نمی توان یک شبکه ی استاندارد را پیکربندی کرد. این تجهیزات، وسایل و ابزاری هستند که در یک شبکه معمولا اهمیت بیشتر و وظیفه ی مهم تری را بر عهده دارند. در ادامه می توانید خلاصه ای از کار برخی از این تجهیزات را مشاهده کنید:

  • گیت وی – گیت وی حکم یک دروازه را دارد که امکان سازگاری میان شبکه های تلفن و تغییر سرعت انتقال، پروتکل ها، کدک ها و امور امنیتی فراهم می کند. گیت وی های نیوراک و گرند استریم از با کیفیت ترین و به روز ترین گیت وی های شبکه ویپ هستند که آی تی شبکه یکی از وارد کننده های اصلی آنها می باشد.
  • روتر – روتر که یکی از مهم ترین تجهیزات شبکه است، بسته های داده را میان شبکه های کامپیوتر منتقل می کند. امروز روتر های سیسکو و میکروتیک جزء شناخته شده ترین و پر طرفدار ترین روتر های بازار هستند و به همین دلیل است که آی تی شبکه به عنوان شرکتی که خود را متعهد به ارائه با کیفیت ترین تجهیزات شبکه می داند سعی کرده تا جدیدترین محصولات این دو کمپانی را با بهترین قیمت ارائه کند.
  • سوئیچ – سوئیچ شبکه ، سخت افزاری است که به عنوان قلب تپنده شبکه امکان اتصال تجهیزات مختلف شبکه به هم می دهد . از معروف ترین برند ها در این زمینه می توان به سیسکو و میکروتیک اشاره نمود .
  • سرور – هر شبکه کامپیوتری برای ارائه سرویس نیازمند یک یا چند دستگاه سرور برای ارائه خدمات نرم افزاری به کلاینت های خود می باشد . معروف ترین برند در زمینه تولید سرور ها در جهان برند hp می باشد .

انواع کابل های شبکه در آی تی شبکه

کابل شبکه دومین دسته از تجهیزات شبکه است. به طور کلی، اگر تجهیزات شبکه ی اصلی حکم استخوان های یک شبکه را داشته باشند، کابل های شبکه رگ های شبکه هستند که خون (دیتا و اطلاعات) را از یک بخش به بخش دیگر منتقل می کنند. کابل های شبکه انواع مختلفی دارد که برخی از آنها شامل موارد زیر می باشند:

کابل فیبر نوری

کابل های فیبر نوری از دیگر کابل ها متفاوت هستند. این کابل ها از رشته های شیشه ای و پالس های نوری برای انتقال اطلاعات استفاده می کنند و اگر چه در آنها شیشه به کار رفته است، قابلیت خمیدگی و انعطاف پذیری بالایی دارند. از معروف ترین کابل های فیبر نوری می توان به کابل های کمپانی UNICOM و Nexans اشاره کرد. کابل های این کمپانی به عنوان برترین کابل های فیبر نوری در سال های اخیر شناخته شده اند و آی تی شبکه بنا بر تعهدی که در خصوص ارائه بهترین ها دارد، به یکی از بزرگترین فروشگاه های ارائه دهنده این کابل ها تبدیل شده است.

کابل شبکه ای زوج بهم تابیده

این کابل ها به بیشتر برای ارتباطات تلفنی و شبکه های اترنت مدرن گیگابیتی استفاده می شوند. این نوع کابل شبکه خود دارای دو نوع است که شامل نوع محافظت شده (STP) و محافظت نشده (UTP) است. تفاوت این دو نوع کابل در نوع مقاومت آنها در برابر اختلالات الکترومغناطیسی و همچنین پیچ خوردگی و شکستگی است.

کابل شبکه کواکسیال

هنگام فروش تجهیزات شبکه، این کابل ها با نام کابل های هم محور نیز شناخته می شوند. این کابل ها در گذشته بیشتر برای اتصال تلویزیون به آنتن مورد استفاده قرار می گرفتند که البته برای اترنت های 10 مگابایت بر ثانیه نیز به کار برده می شوند.

کابل شبکه متقاطع

کابل های متقاطع یا کراس اور (Crossover) این وظیفه را دارند تا دو دستگاه مشابه، مانند دو کامپیوتر یا دو سوئیچ را به یکدیگر متصل کنند.

کابل

شما عزیزان می توانید جهت مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خرید و فروش تجهیزات شبکه، و همچنین بررسی نیاز های خود، از طریق یکی از راه های زیر با متخصصان ما در ارتباط باشید.

 شماره تماس: 02166938112 و 02166578977

ایمیل: info[at]itshabake.com

وبسایت: www.itshabake.com

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  17. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  18. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  24. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  25. مشکل اصلی صهیونیست ها با عملیات "وعده صادق" چه بود؟

آخرین عناوین