آموزش سئو با آکادمی آی تی

گزارش بازرگانی،   3980609036

آموزش سئو و آموزش برنامه نویسی امروزه به یکی از کاربردی ترین مهارت ها تبدیل شده است به طوری که افراد می توانند با شرکت در کلاس های آموزشی و تماشای فیلم های آموزشی به صورت آنلاین و دیگر روش های نوین، آموزش ببینند. برای اینکه بتوانید به بهترین نحو آموزش طراحی سایت و سئو را فرا بگیرید باید ابتدا با برخی نرم افزارها آشنا باشید که شامل نرم افزار آفیس و دیگر موارد کاربردی در زمینه ی آموزش طراحی سایت و سئو که شما را در مسیر متخصص شدن یاری می رسانند.

مهارت های مورد نیاز برای آموزش طراحی سایت

قبل از اینکه بخواهید نحوه ی آموزش طراحی سایت را ببینید باید مهارت های ابتدایی آن را یاد بگیرید و ممکن است لازم باشد که در کلاس های آموزش طراحی سایت شرکت کنید. از جمله مهارت ها و فنونی که باید قبل از شرکت در کلاس های طراحی سایت بلد باشید می توان به یادگیری طراحی داخلی وب سایت یا همان طراحی معماری وب سایت و همچنین بازاریابی سایت و برنامه نویسی اشاره کرد. پیش از اقدام برای آموزش طراحی سایت باید مهارت های کد نویسی مبتدی را فرا بگیرید که شامل  HTML، CSS ، PHPو غیره می باشند.

 

HTML

HTML یا Hyper Text Markup Language به معنای زبان نشانه گذاری فرامتنی است. Html زبانی استاندارد برای طراحی وب سایت می باشد اما یک زبان برنامه نویسی به حساب نمی آید و در حقیقت یک زبان نشانه گذاری به حساب می آید و در آخر تمام کد های صفحه به کدهای HTML تغییر می یابند. با بکارگیری این زبان می توانید با مرورگر در ارتباط باشید و به آن بفهمانید که متن شما چه مفهومی را میخواهد برساند و متن شما متشکل از چه اجزایی است و در هر قسمت شامل چه نوع متن یا جدول یا پاراگراف می باشد.

در HTML تگ های زیادی برای رساندن پیام به مرورگر وجود دارند که می بایست کاربرد این تگ ها را برای آموزش طراحی سایت بدانید. جهت یادگیری معنای این تگ ها لازم است با CSS آشنایی داشته باشید و معماری و قالب سایت خود را با استفاده از  CSS طراحی کنید و به ظاهر دلخواه خود دست یابید. برای آموزش طراحی سایت باید به چندین زبان برنامه نویسی مسلط باشید و تنها به زبان HTML اکتفا نکنید تا بتوانید به یک طراح سایت حرفه ای تبدیل شوید. زبان برنامه نویسی HTML را به راحتی می توان یاد گرفت اما نمی توان آن را به عنوان یک زبان برنامه نویسی جامع شناخت و لازم است زبان های برنامه نویسی دیگر را نیز فرا بگیرید.

CSS

CSS یا Cascade Style Sheets ، این زبان برای تکمیل زبان برنامه نویسی HTML به وجود آمد. زیرا کنسرسیوم بین‌المللی شبکه جهانی به زبانی مکمل احتیاج داشت تا بتواند اشکالات به وجود آمده در زبان HTML را برطرف سازد. این زبان برنامه نویسی از جمله زبان های مهم در زمینه ی آموزش طراحی سایت به حساب می آید که لازم است قبل از هر زبانی آن را یاد گرفت تا بتوان در هنگام کار نواقص به وجود آمده را برطرف کرد و کدهای برنامه نویسی را دسته بندی و مرتب ساخت و به راحتی بتوان در زمینه ی طراحی سایت پیشرفت داشت.  

 

 PHP

PHP زبانی قدرتمند برای ساخت و طراحی سایت های داینامیک و پویا به حساب می آید و این زبان به سروری که اسکریپت ها روی آن نصب می شوند وابسته است و با آموزش PHP و استفاده از این زبان برنامه نویسی می‌توانید به راحتی آموزش طراحی سایت را فرا بگیرید و در طراحی سایت از رقبای خود پیشی بگیرید. این زبان برنامه نویسی نسخه های متفاوتی دارد که در حال حاضر نسخه‌ی 5 آن در دسترس طراحان سایت می باشد و توسعه دهندگان این زبان برنامه نویسی در صدد اند تا بتوانند بهترین زبان برنامه نویسی را به کاربران عرضه کنند و پرتال ها و سایت های قدرتمندی را برای شرکت های بزرگ طراحی کنند. نسخه ی 5 این زبان برنامه نویسی تحول بزرگی در زمینه ی آموزش طراحی سایت به وجود آورده است به طوری که دیگر رقبا مانند ماکروسافت که سازنده ی زبان برنامه نویسی Asp است هنوز هم نتوانسته است به این رقیب قدرتمند برسد و جایی در عرصه ی رقابت به خود اختصاص دهد. زبان برنامه نویسی PHP از جمله زبان های پرکاربرد در دنیای وب به حساب می آید که برای ساخت وب سایت های اسکریپتی و همچنین اپن سورس کاربرد دارد. در دنیای برنامه نویسی این زبان در رده ی سوم جهان جای دارد در حالی که یکی از آسان ترین زبان ها برای یادگیری به حساب می آید.

لاراول نیز یک فریم ورک طراحی سایت و برنامه نویسی است که برای زبان PHP می باشد و برای توسعه ی سایت‌ها و برنامه های تحت وب کاربرد دارد. فریم ورک محلی برای استفاده از کدهای پیش ساخته است و باعث راحت تر شدن کار برنامه نویسان می شود و دیگر مجبور نیستید کدهای تکراری را مدام بنویسید و به راحتی میتوانید از نوشتن کدهای تکراری اجتناب کنید. لاراول هم اکنون محبوب ترین فریم ورک PHP به حساب می آید که افراد اندکی در آن متخصص اند و لازم است آموزش لاراول را شروع کنید و در این زمینه حرفه ای شوید. از دیگر مزایای آموزش لاراول می توان به یادگیری آسان و قابلیت انجام کارهای احراز هویت، جلسات، روتینگ در آن اشاره کرد که دارای ریموت کامپوننت است

همانطور که میدانید با توجه به پیشرفت تکنولوژی های مدرن امروزه طراحی سایت برای هر نوع کسب و کاری یک نیاز اساسی به حساب می آید و حتی برخی اشخاص نیز برای خود یک وب سایت شخصی طراحی می کنند تا بتوانند خدمات یا کسب و کار خود را عرضه نمایند. برای آموزش ووکامرس باید در نظر داشت که در واقع وب سایت شما ویترین فروشگاه یا شرکت شما می باشد بنابراین باید افراد متخصصی در زمینه آموزش ووکامرس قدم بردارند تا بتوانند نیاز شرکت ها و موسسات را پاسخگو باشند. اینترنت در حال حاضر ابزار ارتباطی مناسبی بین جوانان به حساب می آید و در عرصه ی رقابت موثر واقع می شود. مهمترین ملاک های برتری یک فروشگاه نسبت به دیگر فروشگاه های اینترنتی میزان راحتی کاربر در خرید، هزینه ی مناسب تر، نحوه ی ارائه ی خدمات و پشتیبانی مناسب و نحوه ی مدیریت مورد نظر می باشد. برای طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی لازم است که مراحل زیر را طی کنید.

 

سئو چیست؟

SEO مخفف عبارت Search Engine Optimization به معنی بهینه سازی وبسایت برای موتورهای جستجو میباشد. با سئو و بهینه سازی وب سایت موتورهای جستجو و خزنده های آن راحت تر محتوا و مطالب شما را ایندکس میکنند و شما در کلمات کلیدی مورد نظرتان در نتایج گوگل به صفحه اول و لینک خواهید رسید. اگر شما صاحب وب سایت و کسب و کار آنلاین هستید، اگر شما یک طراح و برنامه نویسی وب سایت هستید؛ یکی از تخصص هایی که باید یاد بگیرید بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو هست چرا که از این راه به سادگی میتونید وب سایت خودتون رو در نتایج جستجو ارتقاء بدید و یا یکی از خدماتی که خیلی قدرتمند میتونید به کاربران سایتتون بدید بهینه سازی وب سایت برای نتایج جستجو هست، پس فرصت رو از دست ندید و با سپری کردن دوره آموزش سئو به یک متخصص ارشد سئو تبدیل شوید.

چرا باید سئو یاد بگیریم؟

چون تحقیقات نشان داده است که کمتر از 2% کاربران به سراغ صفحه دوم نتایج جستجو میرن و فقط 5 نتیجه اول صفحه اول رو بررسی میکنن پس نه تنها سئو وب سایت یکی از مهمترین کارهایی هست که باید یاد بگیرید بلکه لازمه که شما توی نتایج جستجو توی رتبه های بالاتری نسبت به رقبا قرار بگیرید چرا که همین عامل توی نظر کاربران به منزله معتبر بودن سایت شماست و این عامل قطعا کمک میکنه نسبت به سایر رقبا بیشتر بفروشید و کسب و کارتون رونق بیشتری پیدا کنه پس شما نیاز به دوره آموزش سئو دارید

 

با حداقل کدنویسی یک کارشناس سئو می‌شوید

برای اینکه به یک متخصص سئو تبدیل بشید و یا اینکه بخواهید سایت خودتون رو بهینه کنید نیاز به کد نویسی خاصی ندارید و لازم نیست اصلا یک برنامه نویس باشید بلکه لازمه اصول سئو رو به طور کامل بدونید و بتونید اونو روی وب سایت خودتون و یا مشتری خودتان پیاده سازی کنید .

 

همه صاحبان سایت تخصص سئو احتیاج دارند

خوب این یک خبر خوب برای کسانی هست که میخوان وارد عرصه سئو بشن چرا که روزانه تعداد بسیار زیادی سایت ایجاد میشه که همه اونها به سئو و در نهایت مشتری هدف احتیاج دارند و از اونجایی که سئو نسبی هست و بستگی به این داره که رقبا چقدر وب سایت هاشون رو سئو کردن این کار یک کار تقریبا مادام العمری هست و باید وب سایت رقبا رو بررسی و بر اساس اون کار خودتون رو انجام بدید ، اگر هم شما صاحب یک کسب و کار آنلاین هستید باید اینو بدونید که سئو یکباره نیست و اگر شما این علم رو ندونید باید هزینه بسیار زیادی رو هرچند ماه یکبار و یا حداقل سالانه پرداخت کنید تا وب سایت خودتون رو در نتایج نخست گوگل قرار دهید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. برخورد محترمانه پلیس با یک خانم برای اعمال قانون و توقیف خودرو

  5. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  6. وحدت ملی با وعده صادق

  7. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  8. کمی دیر نیست؟

  9. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  10. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  11. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  12. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  13. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  14. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  15. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  16. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  17. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  18. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  19. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  23. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  24. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  25. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

آخرین عناوین