جاذبه های گردشگری اکراین و بالی و بیروت

گزارش بازرگانی،   3980505108 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

جزیره بالی زیباترین جزیره در سراسر دنیا

مسلما مهمترین نکته در تور بالی و سفر به هر کشوری این است که قبل از سفر باید اطلاعات کافی را نسبت به آن کشور داشته باشد تا در حین سفر دچار مشکل نشوید، جزیره بالی یکی از مناطقی در جهان می باشد که دارای مناظر طبیعی فراوانی می باشد پس بدون شک در این مکان ها حیوانات زیادی هستند که شما باید مراقب آنها باشید و از نزدیک شده به آنها خودداری کنید، همچنین قبل از سفر سعی داشته باشید تا آژانسی را برای سفر انتخاب کنید که امنیت شما را تایید کند و شما را با زیباترین مکان های جزیره بالی آشنا کند.

جزیره بالی شهری در بخش جنوبی خط استوا یکی از زیباترین مجمع الجزایر در دنیا که بی نظیر ترین مناظر طبیعی را دارا می باشد، این شهر واقع در کشور اندونزی می باشد که دارای جزایر فراوانی است اما بدون شک جزیره بالی زیباترین و بی مانند ترین در میان این جزایر می باشد؛ این جزیره کوچک راه ارتباطی بین دو اقیانوس هند و اقیانوس آرام می باشد و آنها را به یکدیگر پیوند می دهد؛ مردم در این کشور به دلیل مساعد بودن شرایط آب هوایی و حاصلخیز بودن خاک اکثرا مشغول به شغل کشاورزی می باشند اما در حال حاضر پیشرفت های چشمگیر این جزیره در زمینه صنعت گردشگری و توریستی باعث شده تا افراد زیادی در این صنعت مشغول به کار شوند. این جزیره دارای مکان های گردشگری فراوانی می باشد که در این نوشتار به معرفی این مکان ها می پردازیم.


شرایط آب و هوایی در جزیره بالی 

همانطور که گفته شد جزیره بالی بین دو اقیانوس بزرگ جهان بوجود آمده است و همین امر موجب شده تا این جزیره یکی از خوش آب و هوا ترین مناطق در جهان تبدیل شود؛ با این حال با توجه به قرار گرفتن اندونزی در خط استوا در بعضی از ماه ها این جزیره دارای آب هوای آفتابی می باشد و در برخی از ماه های سال در این جزیره می توان شاهد بارش های باران فراوان بود به همین دلیل می توان گفت که سفر به بالی در هر زمانی می تواند شرایط خاص خود را داشته باشد که این شرایط بسته به علایق هر فردی می تواند قابل تغییر باشد برای مثال اگر شما علاقه مند به کوه نوردی و قایق رانی هستید باید فصلی آفتابی را برای سفر به این کشور انتخاب کنید.

 

تور گردشگری بیروت

شهر بیروت بزرگترین شهر و پایتخت کشور لبنان می باشد که به القابی همچون عروس خاورمیانه و یا پاریس خاورمیانه معروف است و دارای جمعیتی بالغ بر 400.000 نفر و مساحتی حدود 20 کیلومتر مربع می باشد در تور بیروت شما بنادر متعدد و بسیار زیبا و فروشگاه های ساحلی را شاهد خواهید بود و از آنجایی که آب و هوای بیروت گرم و مرطوب است در اکثر ماه های سال شاهد هوایی آفتابی و دلپذیر می باشیم. همچنین در فصل زمستان نیز هوا چندان سرد نیست و می توان با تورهای جذاب آژانس همیشه سفر و انتخاب تور بیروت در این ماه های سال از اماکن دیدنی و طبیعت بیروت با راهنمایی تور لیدرهای مجرب لذت برد. از بیروت می توان به عنوان یکی از کهن ترین شهرها و تمدن های خاورمیانه نام برد که می توان آثار تمدن هایی از ایرانیان باستان و رومیان و مصریان را در آن مشاهده کرد بنابراین علاقه مندان به آثار فرهنگی و تاریخی با استفاده از تورهای آژانس همیشه سفر و انتخاب تور بیروت می توانند علاوه بر جاذبه های طبیعی از این آثار تاریخی نیز لذت ببرند. به دلیل موقعیت جغرافیایی و تاریخ غنی، این کشور دارای جاذبه های گردشگری متنوع برای گردشگران می باشد که به چند مورد اشاره می شود.  

جشنواره های بیروت

اگر از تورهای همیشه سفر استفاده می کنید پس جشنواره های جذاب و دیدنی تور بیروت را از دست نمی دهید جشنواره هایی که هر ساله و در مکان هایی زیبا برگزار می شوند و گردشگران با راهنمایی تور لیدرهای آژانس همیشه سفر می توانند از این جشنواره ها در تور بیروت لذت ببرند. جشنواره هایی مثل : جشنواره سیب که در روزهای پایانی تابستان برگزار می شوند و در آن شاهد محصولات کشاورزی و جشن و موسیقی های محلی خواهید بود. جشنواره کالسکه ها یکی دیگر از جشنواره هایی است در ماه های آذر و دی برگزار می شود و در قسمت های تاریخی شهر باعث به وجود آمدن منظره ای زیبا از تاریخ گذشتگان می شود. جشنواره هنر در روزهای ابتدایی تابستان توجه هر هنر دوستی را به خود جلب می کند. در این جشنواره شاهد نقاشی های زیبا برگرفته از فرهنگ بیروت و صنایع دستی و دیگر صنایع هنری در تور بیروت خواهید بود.


جاذبه های تور اکراین 

کشور اکراین از جمله کشور تاریخی واقع در قاره اروپا است که هر ساله پذیرای حجم بالایی از گردشگران می باشد. در طول سال افراد زیادی در قالب تور اکراین به این کشور زیبا سفر نموده و از جاذبه های دیدنی آن بازدید می نمایند. برای شرکت در تور اکراین و سفر به این کشور بهترین راه کسب اطلاع در مورد جاذبه های گردشگری این کشور تاریخی می باشد. از معروف ترین جاذبه های گردشگری کشور اکراین که در لیست عجایب هفتگانه این کشور قرار دارد پارک زیبای سوفیفسکی را می توان نام برد. این پارک در شهر اومان استان چرکاسی واقع شده و دارای آبشار های زیبا و باغ سنگی می باشد. شهر کامیانتس پودیلسکیی اکراین قدمت تاریخی بالایی دارد و فرهنگ غنی این کشور را نشان می دهد. در شهر کی اف پایتخت اکراین صومعه پچرسک لاورا واقع شده که معماری باشکوه و منحصر به فردی دارد. از جزایر زیبای اکراین می توان به جزیره خورتیتسا اشاره نمود که دارای طبیعتی بکر با گونه های جانوری متنوع می باشد. کلیسای جامع سنت سوفیا، شهر باستانی خرسونسوس و قلعه خوتیتن از دیگر جاذبه های گردشگری و پر بازدید کشور اکراین محسوب می شود.


درباره اکراین

از جمله کشور های واقع در شرق قاره اروپا کشور اکراین می باشد که از پیشینه تاریخی قابل توجهی برخوردار است. کشور اکراین با مرکزیت شهر کی اف متشکل از 24 استان به همراه بخش خودمختار کریمه بوده و در جوار کشور های روسیه، لهستان، مجارستان، رومانی و مولداوی قرار دارد. اکراین از طرف جنوب با دریای سیاه و آزوف مرتبط است. مساحت کشور اکراین به صورت تقریبی 605000 کیلومتر مربع بوده و دومین کشور بزرگ قاره اروپا پس از روسیه به حساب می آید.

 از نظر آب و هوایی کشور اکراین آب و هوای معتدل قاره ای دارد، بارش باران در مناطق مختلف آن از تنوع برخوردار می باشد. در سواحل جنوبی این کشور به ویژه منطقه کریمه آب و هوای مدیترانه ای جریان دارد. جمعیت کشور اکراین بالغ بر 46 میلیون نفر می باشد که عمدتا در قسمت شرق و جنوب شرقی آن ساکن هستند. در کشور اکراین دین مسیحیت غالب بوده و حدود 96 درصد افراد پیرو دین مسیحیت می باشند. چند درصد باقیمانده را مسلمانان و یهودیان تشکیل می دهند.

 

 

 

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۰۲۲۱۱۵۱۶:۲۵:۴۰ ۱۳۹۸/۵/۵
کشور خودمون بهترین جاذبه های توریستی رو داره ولی افسوس که ..محدودیتهای بیخود و بی جهت مردم را از کشور فراری داده است.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. این صدای اقتدار ایران است ...

  4. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  5. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  6. وحدت ملی با وعده صادق

  7. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  8. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  9. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  10. کمی دیر نیست؟

  11. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  12. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  13. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  14. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  15. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  16. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  17. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  18. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  19. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  20. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  21. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  22. اسراییل چه باید بکند؟ 

  23. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

  24. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  25. انتقاد دوباره شریعتمداری از مسئولین درباره وضعیت حجاب/ اوج و فرود قیمت دلار

آخرین عناوین